Sunday, December 17, 2017

Uspomene i sjecanja -Ni tamo ni vamo u 2017.

Finila je i ova 2017.a da se nista na planu ,,Ni tamo ni vamo ,, a ni na onom drugom ,,Uspomena i sjecanja ,, nije promjenilo.Kad kazem nista mislim na velike i znacajne promjene ,odnosno ovaj  blog fura  svoju ustaljenu semu ,Jel moglo bolje .Naravno da jeste,uvijek moze bolje ,al ja sam zadovoljan i sa ovim i ako ima nesto sto posebno ,,krasi,, ovaj blog ,to  su komentari ,kojih  na zalost nema ,kao sto je nekad bilo ,ali ,,normalni,, komentari ,koji nikog  ne vrijedzaju ,pa cak i takvi ,kad ih procitas da ne mozes  zakljuciti ,koje je vjere ili nacije  bio onaj sto ga je i postavio.E to je najveci uspjeh.Ako mi neko ne vjeruje ,nek malo ,,obidje,, druge sadrzaje ,pa kad se ,,prepadne ,, nek se vrati ovde  na sigurno.

Danas svi imaju ,,fejsbuk,, i uspjeti nekoga odvojiti od njegovog  i  nagovoriti ga da dodje ovde je podvig  a izabrati ,,teme,, koje ce  biti inersantne jos veci ,pa ocekivati jos i komentare je pretjerano ,ali sama cinjenica  da ,,blog,, ubija zelju za ,,negativnim ,,  opravdava njegovo postojanje.

Ponekad se pitam ,jesmo li mi na ovom  blogu ,,stvarno takvi,, ili je ovo samo  jedno mjesto ,da ,,budemo,, da bi poslije  ,,uzivali,,  na fejsbuk stranicama  i ,,lajkali,, sto se lajkat ne moze.Zanimljivo je da je i onaj mali broj komentara ,anoniman, sto  apsolutno nema smisla ,na regularne,da bi se vjerovatno isti ljudi ,na slicne teme potpisivali punim imenom i prezimenom ,na razne objave ,na drustvenim mrezama ,te ispade ,ovde anoniman ,u normalnoj sredini ,a tamo ,,javan,,uz podrsku ,pojedinaca i temma  svog  ,najcesce nacionalnog identiteta.

O broju ljudi koji ovde dolaze  ne razmisljam ,sto znaci  nista necu uraditi da ih bude vise ,a  nista ni da ih  bude manje ,odnosno necu se dodvoravati  citaocima ,kao sto i do sad nisam ,pa ako se i desi , da nikog ovo ne zanima i to je ok ,ja cu nastavit pisat ,,za sebe,, ako nista drugo ,zbog toga da ne zaboravim ,sta sam   mislio,,i sve dom mi  cini zadovoljstvo.

Od pojedinaca ,moram se zahvaliti :Micku ,Marijanu ,Coletu ,Hashimu ,Mehi ,,,Paprici,i izvinjavam se ako sam nekoga zaboravio,,sto nadju volje da ,,ucestvuju ,,i nikad mi nece biti jasno ,zasto su istu volju ,,za ucestvovanjem ,, izgubli  mnogi ,koji su nekad bili ,,inventar,, ovde i da je njihovim ,samo citanjem ,,  i ignorisanjem ,, blog izgubio na kvalitetu ,onoga sto se zove povratna informacija .

,,Svijet,, nismo promjenili ,ali sam osjecaj ,da i drugi ,,misle,, slicno radja neku nadu  i mozda je tu i  njveca greska ,jer za razliku od ,,fejsbuka,, gdje  na istu ,,temu,, dolaze ljudi  sto dijametralno suprotno misle, ovde dolaze oni  cija su misljenja ,,u blizu,,odnosno ,,vrtimo,, teme ,,medju nama,,jako slicnim.

Blog  svaki dan posjete ljudi iz najmanje dvadesetak zemalja i najcitaniji je ovde u Americi ,ali da gotovo nema zemlje na Svijetu ,iz koje se neko nije pojavio  ili se pojavi ,da ,,zrakne ,, sta se ovde ,,radi,,i to sve ,,zahvaljujuci,, ratu ,bez kog bi  ,,Ni tamo ,ni vamo,, bio onaj lokalni a sad internacionalni.

Planova za narednu godinu po obicaju nemam .Nisam ih imao ni prije .mada je dilema pisati vise i lakse ,od pisati manje i teze, uvijek prisutna.neko mi je jednom ili vise puta zamjerio da pisem previse ,sto je mozda i tacno da ne kalkulisem ,sto je isto tacno ,odnosno da bi trebao ,manje pisati ,da postane vise vrijedno ,s cim se ne slazem ,Moze covjek pisat jednom mjesecno a da ne valja ili svaki dan ako  nesto  vrijedi da ne gubi  kvalitet.Nisam rijesio ni dilemu izmedju pracenja  svakodnevnih desavanja  i izmedju  pisanja o ,,opstem dobru ili zlu,, mada me  vise inspirise ovo prvo ,jer mislim da se na konkretnim primjerima  i pisanje najbolje ogleda ,nego izvlacenje ,,opstih zakljucaka,,

Ljudi vole da citaju ,kako je,,nekad,, bilo da se podsjete  da uporede ,sto nije povremeno lose ,ali  Uspomene i sjecanja ,najcesce  budu  breme  i   na trentak ,  pomognu ,ali  blogovi koji se bave samo prosloscu ,odnosno  onim lijepim iz  iste, ne cine bas  uslugu  i ne pomazu ,da kad hoces kupiti novo auto ,to uradis  i najbolje ,a da se sjetis ,kako si se nekad ,,fato ,,  na klupi  u Velikom parku i da su isto radili svi  sretni oko tebe  i da si  spavo na plazi u Makarskoj ,a da te niko nije prstom dirno.Nece ovo pomoci  da ,,skontas,  kako  dobiti kreditnu karticu sa manje kamate ili kako zajebati drzavu u kojoj zivis da platis manji porez.

A jesam otego.Ok ,ok necu vise .Iskustvo  mi kaze da su  najbolji  texstovi ,brzine  jedne jutarnje kafe ,radnog dana ili eventualno dvije soljice za Nedelju.Tesko je sve stic,Razumijem,Evo i ja sam  se cudim kako  stignem  ovo .Valjda sto mi nije tesko i sto volim.Kad covjek  jos nesto ,,voli,,nadje razlog  da istraje,Tako vam je dragi moji bilo sa ovim blogom u 2017. godini ,a da se i u narednoj nista ne promjeni  bice dobro i  zelim vam ,,Sretnu novu godinu,,bez obzira  u kojoj zemlji ,,okovani,, srecom sad bili.

30 comments:

Anonymous said...

Dobar dan Shefe,
Samo Ti pissi, nema veze o ccemu, vazzno je da mozak radi.

Ccudi me samo ssto ne prebacujes na cirilicu? Znass kako je bilo u sskoli: jedne sedmice latinica, druge ccirilica. A i podjetinjili smo, valja mozak trenirati.

Bosanske koke su u takvom stanju da samo jedu, jedu, jedu, a da ih neko ccak i siluje ne bi ni primijetile, takvo ti je stanje sa zzenama na Balkanu, a americcke ribe se prisjeccaju da ih je neko ucjenjivao silovanjem, sve se bojim, i to joss prije ohohoho godina, trideset, cetrdeset, a neke i pedeset, kazzu sjeccaju se dobro, c,c,c. Pissu 'Trese se Amerika od seksy skandala', jassta!

Nego, ko su Amerikanci? Samo pissu po novinetinama Ameri, Ameri, a ko su Ameri? Ameri protiv Rusa, c,c,c. Rusa u Americi ko gljiva poslije kisse!
Ili Nijemaca, ili nassih Jugovicca?
I onda kazzu Srbija ne voli Ameriku radi bombardovanja? A u Americi Srbijanaca kao rizze...

Bilo, pisses, da si mogo na plazzi spavati da te niko ne dirne? Bilo, bilo...a u Livnu, Glamocu ili Kupresu nisi smio iz autobusa izaci ni do wc-a, samo nozzakanje.

Hajde kad pissess nemoj samo previsse umotavati u onu 'dobru foliju', prisjeti se malo kao i one ribe iz Amerike, prisjeti se malo i mrijessccenja.

Pisses nema 'povratne informacije'...bilo bi toga visse , ali postajemo onda dosadni jedni drugima. Proccita se, tabiri, nekad i ne razumije o ccemu pisses, jer Tvoje informacije ne znacce nissta Balkancima i tako to. Pa dok se skuzzi oko ccega se pisse, a ne ccitamo iste novine niti druge blogove, prodje i voz za Doboj sa onim mladiccem ssto na brazaka upada u voz i trazzzi koji euro visska od kupea do kupea...hu, ccihu, cchihu, cchihu, hu, hu...i onda iskacce iz voza tamo negdje na okuci.

Velika je razlika izmedju vamo i tamo (Balkan), povelika, huge differences. Huge!

Ali, hajde, pustimo to. Nedjelja je, divan dan, ssto bi Scarlet rekla; Misliccu oko toga sutra!

Pissssssssiiiiiii, znass onaj vic?

Pozdrav, Feniks







Tamara said...

Ja bi samo da prijavim, da nemam facebook, ali zato tvoj blog protabirim redovno. Po prirodi sam vise "slusalac", nego komentator i recimo pored jednog Hashima, nemam sanse s komentarima. Ti samo pisi, kad se nesto radi iz ljubavi, ispadne uvijek dobro.
Pozdrav od mene me i svako dobro svima iz Mickolandije ;).

Anonymous said...

Pisite molim vas kao i dosad. Ima nas koji citamo redovno ,a ne ostavljamo komentare.

ODOZGO_77 said...

Cole, sta ti kazes na sve ovo?
poz

p.s.
no coment s moje strane, znas na sta mislim

Marijan said...

Samo ti piši... valjda će neko i pročitati!
Na moj mladalački duh ovo djeluje kao svojevrsna relaksacija . Dnevno navratim po nekoliko puta da vidim ima li novih komentara koji veoma često znaju bit veoma interesantni. Ono kao kada smo imali redukcije vode, odvrni pipu, zavrni pipu!
S obzirom da volim proslave (one s pićem i mezom) , želim sve najbolje svima pred nadolazećim praznicima... i neka ne mjerkaju čiji su, samo ako podižu raspoloženje - od veselja glava ne boli... možda malo, sutradan!
---
U Novoj godini osim dobrog zdravlja i sreće želim:
- Neka Daliboru konačno izraste na sred radnje picino drvo... da se više ne muči, a vala i onaj Beka neka mu češće navrati – nije Tampa preko svijeta!
- Micku trešnje neka budu k'o kajsije, kajsije neka budu k'o breskve, breskve k'o paradajz, paradajz k'o bundeve... a i Tito bi mu mogao češće navratiti, bar u snu... pa makar i onaj Daliborov!
- Čoletu neka ... pa ja, sada je na selu – znači seljak... e *ebi ga, još nisam dokućio taj seljački život...
A ja, neka ima posla samo sa finim ribama i valjda neka mu dobro ljetina rodi, šta li?
Mogla bi po nekada i svijeća za Starinu Novaka uz pjesmu „Romanijom šarac kosi“!
- Nesloga, gdje god da krene, neka mu dobre koke... makar se sve biljke posušile, samo neka „trava“ napreduje!
- Hashim, neka ga prati sila, nek izdrži, to radi Sene..
- Rajska... izgleda s*eba i nju Todorić dok je već dugo nema?
- Feniks, ODOZGO_77 i „ostali“ - 'aj poželite nešto?!
Vozdra!



Hashim optimista said...

Izdrzali smo, zajedno , ovu....
Sretna vam sljedeca!
(I Kevri )
Njemu je , u stvarnosti, zao sto nas nema u Sarajevu, al' nece da prizna.

Čole said...

Joj šege! Hahaha...Koji komentari! Ne mogu vjerovati. Skoro kao u Kahviću, ko ono nekad. „Sve je isto samo njega nema“! Skenderije! Hahaha...Ostasmo bez katedre iz demokratije. Bili su to sjajni časovi uz asistenciju one kobrice. Politbiro je uspješno djelovao sve dok se ne pojavi moja malenkost, hahaha... koji su to okršaji bili, eto, neka vam Dalibor priča. Pucalo se iz svih oruđa. Raja se poče iseljavati. Među prvim izbjeglicama su bili Akademici Vučko i Udinese i njihova vjerna tajnica i glasnogovornica - Kobrica. Ostaviše nas kada nam je bilo najteže. Na dušu im. Čega nema, bez toga se može. Ostali su oni najžilaviji, okosnica tima, Micko, Marijan, Čole, Paprica, Hašim, Kevro, Odozgo77, Rajska itd. (Čitaj obrnutim redom!)
Svima sretne praznike želim iz sve snage.

Čole said...
This comment has been removed by a blog administrator.
dalibor bilic said...

Jebo te od kad nisam ni jedan komentar izbriso.Mozda vise ,,to,, i ne radi,Sacekajte da probam .Da vidim koga cu ,Hm Coleta naravno.Ha vidi radi

dalibor bilic said...

Cole tvoj drugi komentar nije izbrisan zbog sadrzaja nego prihvati to kao ,,vlastiti doprinos ,, odrzavanju i razvoja tehnologije,Kontas,

Čole said...

Ne kontam! Ne mogu se sjetiti šta sam napisao. Nema veze, nek ti gumica ne zahrđa.

dalibor bilic said...

Javio mi se i nekad ovde prisutni J.A. Kaze ne moze objavit komentar.Ok ,Odes na stranicu ,Kliknes komentare.i odes dole do kraja i u pravouganiku iznad kojeg pise ,,Leave your comment,, napises ono sto si mislio.Kad to zavrsis spustis se jos malo dole i kliknes da nisi robot,-ako nisi i onda izaberes identitet ,hos da budes anoniman ili nes i kad sve to zavriss,kliknes ,,objavi,Nije tesko ,al obavezno moras nesto napisat ,a ne derat se u ekran .Kad uspijes ,odma cu te obrisat hahahhahaahhahahaha

Čole said...

Ja sam napisao jedan podugačak komentar koji nije mogao biti čitav objavljen, pa sam ga proslijedio Daliboru da on nešto pokuša učiniti. Komentari su limitirani brojem karaktera, to nisam znao.

Beka said...

nedajsecoleonhocedateizbrisebezgumicepazseu2018godini

tvojbeka

Beka said...

Niko me ne komentarise,sta je ovo.Raja ba,Beka,to sam ja.

Haloooooo Beka.


Eto sad cu reci da sam anonimus i necete znati ko je ovo napisao.


Zivii drug Trumf i njegova Partaj.
Ucinio je mnogo u 2017 a sta reci u slijedecoj,cudo od Coveka.

Samo za Dasu i negove istomisljenike.


Cekam a jos niti jednog komenta na moje savrsenstvo komenta.


Idem da spavam.

Necu se potpisati

Beka said...

Jos niko.

Beka said...

Haloooo kao da me neko hakirao.

Beka said...



Ma nema veze,sve Vas najvise na svijetu voli Vas i samo Vas Beka.



Nebi se potpiao pa makar Vam bilo krivo.

Marijan said...

Prozvah Beku, sad ga se nemozes kotarisati!

Micko said...

Samo ti nastavi druže urednice. Drago mi je citat ove tvoje tekstove i neka si mi živ i zdrav i sljedeće godine.
Svima ostalim sve najbolje u sljedećoj godini i da se družimo kao do sada. Mislim da smo mi ovde jedini koji se nismo promjenili osim druga Kevre koji malo zaudara na promjene od kojih nema nikakve koristi.
Kod meme danas bio zadnji radni dan u ovoj godini i veliki parti. Pojelo se petorica prasaca i trojica janjaca i popilo se pive i viskija ko krvarim potok. Ove moje otočane sto rade u šumi samo pusti da jedu i piju koliko hoće i nećeš imat boljih radnika. Svi su uredno isplaceni i još dobili po bonus. Počinjemo Ponovna 10. Janura. Ovde većina počinju s radom od 2 do 6. ali ja dam još 4 dana nako od mene sto oni vise cijene nego ista drugo. Onda kad navale i razvale poso. Zato ih volim,a i oni mene.

Cole jeli ona mala završila vise tu arhitekturu ili će studirat do četrdesete ko ti cccccc.


Čole said...

Sjećam se našeg JA, nije bio loš. Evo se okuplja stara ekipa. Na putu je i Big Drum. Nađosmo se na facebook-u, skupljamo lovu za komemorativni kompleks u Rogatici. Moramo i Rajsku oživiti umjetnim disanjem, usta na usta. Imao sam njenu adresu, valja mi je pronaći. A ko vam je ovaj Beka? Ja ga se ne sjećam. dosadan neki tip!cccsss...

Anonymous said...

Pozdrav za staru (omatorjelu) ekipu, sretni vam praznici.
JA

Micko said...

Čuo sam da mi je jaran Ramiz imao moždani udar i da mu je jedna strana tijela oduzeta i da su mu se usta iskrivila. Zao mi ga je ko brata,ali još provjeravam tu informaciju.

Anonymous said...

Ne gine nam ilovaca svima. Samo te muke kao Ramizove se bojim. A nasljednici ce sve rasprodati budzasto.

Beka said...

Daso,molim te da ostavis tintoplavku i da nas pustis da se svi odreda javimo i da se vratimo lijepim vremenima kao i sjecanjima,baci je iza kredenca ili u fijoku zamandali tamo negdje do 2018.

Javi ce se,svi,vjerujmi.

Ostavi na miru Trumfa i taxe itd,nemoj se hvatati Hilary a kamoli Erdogara....


Mnogo Vas voli BEKA

Micko said...

Ipak je tacna informacija za mog jarana Ramiza. Kaže nas jaran doktor Avdo da mu je nemoguce pomoć pored sve dobre volje. Znaju ga i Cole,iMarijan i Dalibor. Kaže Avdo da će probat da mu probuše lubanju da bi mu ta neka tečnost izašla iz glave i da će bit bolje. Zao mi ga je ono stvarno kao majrodjenijeg. Zajedno smo od djetinjstva i nismo se promjenili. Valjao mi mnogo,a i ja njemu. Nikad nije bilo mrlje u našim odnosima.

ODOZGO_77 said...

sta pozeliti za 2018
posto primjetih da neki pojedinci ne primjecuju "KOLEGINICE" na blogu onda cu ja poceti
sa osvrtom na njih...

prvo sto bih pozelila,,,,,,,,,,pozelila bih da nam se Zabica javi sa svojim komentarom.Njeni komentari su uvjek bili pogodak u "Sridu", ama bas nikad nije promasila.

pozelila bih da Rjska bude primljena u crkveni hor, mislim da joj to veoma dobro pristoji a pogotovo sto kazu KO PJEVA ZLO NE MISLI, jer Rajska nikad zlo nije mislila uvjek nam je davala dobre i Kvalitetne savjete.Ali posto je neke ljude nemoguce izvesti na "pravi put" izgleda da je i Rajska digla ruke od "NI TAMO NI VAMO" pacijenata

pozelila bih da se Karolina javi , ali ona je toliko istraumirana od pojedinaca da je pobjega glavom bez obzira.Vjerujem da ponekad proviri ovde, kao i mnogi ali ipak nema toliko snage da i napise nesto.

Zelim Da se Teta R ostvare sve ""prikrivene""zelje,,,
Zelim Coletu da ignorira raznorazne ANONIMUSE
Zelim Marjanu Mirno more
Zelim Micku da mu svaka da
Zelim da se Vucko nekad javi
Zelim da Beka procita svoje komentare 5x prije nego ih objavi
Zeli Seni da bude Bistra
Zelim Hasimu da "vodi ljubav a ne rat"
nesto bih pozelila i za Skenderiju ali,,,,,,, davno je to bilo,,,,,

neke osobe nisam uopste spomenula jer bilo je namjerno

SRETNA NOVA 2018!!!!!
pozdrav ekipi

vankufer said...

Draga Kono

ti si pametna i pozitivna osoba , neka ti se sve zelje ispune...

ODOZGO_77 said...

veliko hvala

Anonymous said...

Sretna nova godina od skerlica32-davor

Columbia

 Informacija je roba,odnosno oni sto je  skupljaju -mediji, pa poslije to  obrade i  distribuiraju -prodaju  su samo jedan  dio-polovina, op...