Wednesday, March 14, 2018

Lesli

Sta je sa izbjeglicama.Nista.Dolaze i dalje u Ameriku ,ali znatno manji broj ,nego prije i u glavnom iz Afrike i Norveske.Dobro ,dobro ,nije bas iz Norveske ,a lijepo ih je Tramp pozvo.

Lesi je bila zaduzena ispred  oranizacije koja nas je ovde primila ,da nam na pocetku pomogne.Od vakcinacija ,do vadjenja papira i slcne ,,orjentacije,,Fina zena.Prava Amerikanka.Dosla jedan dan po nas  da iodemo ,,stan ,, traziti.Parkirala  Toyotu ,jedno 12 godina staru  i kad smo poceli ukrcavanje  vidim na zadnjem sjedistu  u stolici bebu ,malu jedno 3 meseca staru.Njena beba.Kaze da je nije imala kome  ostaviti ,pa ako nemam nista protiv ,naravno da nemam ,ide i beba   ,,stan traziti,,A jel mi palo na pamet ,kako Lesli radi a  djetetu tek 3 mjeseca.Nije ,al jest  misao ,:kako to da Lesli vozi Tojotu ,koja je bila u  goroj kondiciji ,nego ona auta sto su cigani svojevremeno oko Sarajeva  vozili.i kako  to da zena koja ocito ni sama sebi ne zna pomoci , to sad radi drugima.

Vozili se mi tako sa ,,bebom,, -,,bucko, bucko,, gili gili  ,i stigli  do nakog naselja ,ne na kraju nego u centru grada ,Cim sam izasao iz auta ,vidim ja nesto mi  cudno i svi ili na ulici ili  ispred  vrata stanova,milion djece , i  nas gledaju.Reko znaju da smo iz Bosne ,popularni  dok  nisam skonto ,da se ,,malo,, razlikujemo  vizuelno ,od  buducih komsija ,vjerovatno isto izbjeglica ,koji su prije dosli.Kad covjek ide rezonom ;;Samo da ne puca ,,  odma bi se uselio ,al kad malo bolje razmslis ,nekako ne pripadas tu ,jer znas i za  bolje ,bez obzira iz kojeg si rata dosao.

Zovnem ja Lesli  i njoj i bebi u kolicima ,kazem :Nebi ja bas ovde bio zadovoljan  i sretan  i nebi da se ratne traume pretvore u    svakodnevne i da nam kaze jos koju opciju.kaze Lesli drzava daje 1500 Dolara  a ovaj stan kosta 500 ,pa tako imamo  3 mjeseca  dzabe kiriju.Svi ,slicni nama ,odma to uzmu,,Pitam ja mozemo li mi dobiti  tih ,,milju i po,, i sami sebi trtaziti stan.Beba odma pocela plakat  i Lesli zvat svog sefa.Zvao me direktor  organizacije na razgovor  te nakon visokih konsultacija sa nekim ,zakljucio da imao i to pravo.Da skratim,naso ja stan  i sa tim parama platio  mjesec dana  a  sutra  cim sam se smjestio ,poceo  raditi  u Mc Donaldsu .da ga dalje placam.U stvari  imo sam i izbor.Opljackat banku ili  ,,fast fud, posao , i odlucio sam se za  teze ,jer  dok bi onim u banci sa  svojim engleskim  objasnio sta hocu ,prodje   voz.

I danas nakon 25 godina neka Lesli  vodi  izbjeglice u  slicne  stanove .obicno su to mjesta  u koja se lako ulazi ,ko zamka za miseve, a iz kojih se tesko izlazi.Tu  i pocinje prica o   genetskom siromastvu  od koje je samo jaca ona o ratnom iskstvu  i gdje je sve bolje od onog kad ,,puca,,

Zato je Tramp u pravu,Trebaju nam izbjeglice iz Norveske  sa drugacijim krityerijima ili izbejglice sa parama,da ih  ,,limuzina,,  voza po  najatraktivnijim djelovima grada  da sebi izaberu kucu .

Za razliku od danasnjih ja sam bio ,g,ospodin,, izbjeglica  a da nam  treba novih iz Norveske,Svedske  ili Svajcarske ,treba vala ,vise nego onih iz Afrike ,pa sve da su i bijeli ko ,,cigar papir,,uz vjecnu dilemu ;dovodis li ih da im pomognes ili da ,,, sebi  olaksas  a rad u svakom slucaju oslobadja.i kad bi nove ,,uticale,, da Lesli umjesto  mjesec placenog  dobije dva u nekoj buducnosti , , to je ok, a nece ,nego ce biti povod da joj se ,,placeno,, skrati,sa mjesec , na 15 dana/,

Bas me zanima voza li  kcerka  od Lesli  jos onu Tojotu  i u njoj svoju   bebu od 3 mjesca , jer  nema para za obdaniste i bili sve bilo drugacije da sam bio  iz Norveske.ili su Dolari samo u pitanju bez obzira odakle si.Jebo kokuza pa da je i 100x  iz Norveske.

1 comment:

Anonymous said...

Vala bas.

Dva pistolja

 Slika ,,opreznog,,  zemaljca , sto sipa-toci,  benzin u  auto ,tako sto u jednoj ruci drzi  ,,pistolj,,automata pumpe a u drugoj pravi pist...