Friday, March 23, 2018

,,Narod i pravda,, hahahhaha svasta

Bilo je to jako davno ,a ja se sjetio danas.Pricalo se o izborima i kaze meni  jedan poznanik.,,Ne znam ja ni za koga je moja zena glasala,,Pitam ja ; Zna li ona za koga si ti ,

Samo na dva mjesta covjek ide sam,prvo je na klozet solju a drugo  iza zavjese da glasa.Ako ovo prvo preskocimo kao razumno ,drugo je jako  diskutabilno  u smislu konacne odluke ,sto  znaci da recimo covjek  koji se ,,ispred vrata,, glasackog mjesta  kleo u jedne ,kad ostane sam  zaokruzi druge.da bi rezultati  bili iznenadjenje .Primjera  koliko hoces ,ali mi je onaj  sa Antom Markovicem  jos u glavi.Za koga sam ja glasao ,za koga mi je glasala  zena .

Nego citam u Sarajevu osnovana nova stranka  bombasticnog imena ; ,,Narod i pravda ,,Cuj narod i pravda ,Hm ,ne ide bas jedno uz drugo ,dok je svijeta i vijeka ,nit je narod bio uz pravdu niti je pravda pratila narod .ali ako je  sta dobro to je da  medju narodom uvijek ima nih koji su za pravdu ,a i oni sto kroje  nepravdu  su u biti za ,,pravdu,, ,.Mozda je bilo bolje da se novoj stranki dalo ime ,,Pravda a narod ,

Naravno da ne mislim da je osnivanje novih stranaka  rijesenje .za politicku agoniju  Bosne ,ali jest ,,uhljebljenje,,  za par stotina ljudi ,koji ce  sad umjesto da love ribu ,sastanciti  i objavljivati saopstenja.a sto se tice imena  nove stranke rekao bi samo ; Usra Marko i sebe i Sarca.Narod i pravda ,Dva pojma uz koja   , , da bi dobili puno znacenje,ispred mora obavezno i uvijek  stajati ,  ,,jebo,,

1 comment:

č said...

Meho Mekinro, ne odgovorih ti na onaj komentar, kad pišeš da si prolazio pored skretanja za Jelovce. Drugi put predvidi vrijeme i svakako svrati, ako ništa a ono zbog dušmana. Nije me teško pronaći, samo pičiš pravo, "lijevi centar". I nemoj da bi šta kakio protiv Putina! Inače, odgovaram za tebe.
Što se glasovanja tiče, odnosno „ kupovanja“ glasova, postavio bih pitanje onim koji stalno kukaju da se glasovi kupuju. Da nam pojasne, kako se to radi? Evo recimo, Dalibor meni da 50 KM da glasam za njega. Mislim, zamislite da mi da, mada od njega izbit marku je nemoguća misija. I ja ubacim listić a samo ja znam za koga sam glasao. Niko to ne može provjeriti. E sad, koja je to pamet da neko nekome da par stotina hiljada maraka a nema nikakve garancije da će ti nesretnici za njega glasati?! Pa i ako glasaju za njega, manja je nesreća glasati za nekoga ko ima lovu, nego za kokuza koji ne umije ni sebi a kamoli drugom

Columbia

 Informacija je roba,odnosno oni sto je  skupljaju -mediji, pa poslije to  obrade i  distribuiraju -prodaju  su samo jedan  dio-polovina, op...