Monday, November 12, 2018

Baltiku moj

Balkan je  jako vazan Americi  i ne samo da je ,,vazan ,, nego skoro i najvazniji.Svijedoci to  i sastanak predsednika Trampa sa  predsednicima Latvije ,Litvanije i Estonije  na kojem ih je  moj predsednik napao  zbog rata u Jugoslaviji. kad mu se u glavi malo pomjesalo Baltik i Balkan ,a jest vala  slicno ,nakon cega bi ,,valjda,, sad svima trebalo biti jasno ,,koliko  znacimo,,u medjnarodnim odnosima i da bi poslije  ovoga ,,sve basne  o tome  koliko smo bitni ,trebalo i zaboraviti.A necemo garant.

Nekih davnih sezdesetih  godina ,trener Sarajeva je bio Ibrahim Brozovic zvani ,,Babo,,Igralo Sarajevo protiv Dinama i prije utakmice  na sastanku sa igracima kaze trener,,,Vi ,sve ih je persiro, Jasenkovicu ,obracajuci se Seji  Jasenkovicu ,cuvate Roru.Od vaseg dulela ,zavisit ce i ishod utakmice ,,Gleda sejo i  veli :Ali Babo, Rora ne igra za Dinamo vec 3  godine.Mala pauza i babo kaze ; Nije vazno .Uvijek su imali  dobro lijevo krilo..,,

Eto meni nakon ovoga svega na um pade i ona pjesma dzonija stulica ,Zakleo bi se da je  covjek pjevo ,,Balkane , Balkane ,alkane moj ,mada sad i nisam bas  siguran .Mozda je bilo ; Baltiku, Baltiku,  Baltiu moj ...Dzoni pjeva a na gitari ga prati Tramp.,,Mi smo ljudi cigani sudbinom prokleti ,uvijek neko oko nas  dodje pa  nam prijeti ,,,,,,,,

Sjedi Tramp na sastanku sa predsednicima Latvije ,Litvanije i Estonije  i napade ljude zbog rata u Jugoslaviji.Kad je zavrsio jedan od predsednika  kaze :Nismo mi sa Balkana mi smo  sa Baltika ,Mala pauza i veli tramp ;Nije vazno Uvijek se se u tom dijelu Afrike ,desavala  sranja ,,Kraj citata.

2 comments:

Anonymous said...

Jednog dana nema me da nikada ne dođem, prijatelje koje znam ne poznajem kad prođem.

Anonymous said...

Provali se kvalitetno I osta živ. Pa da je barem nazvao ženu i pitao.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...