Saturday, November 17, 2018

Makaze

Kad covjek  ,cijeu godinu nebi nista kupovao  i ceko ,,blek frajdej,, da to obavi ,mogo bi  dobro ustediti .Koliko ja vidim sve je spremno za  potrosacki stampedo ,ali za razliku od nekoliko  godina prije ,kad je sve stalo u jedan dan -Petak ,sad se  Blek Frajdej produzio i na deset dana  snizenja ,svega i svacega od igle  do lokomotive.

Uranim ja  u kupovinu.obicno u to  doba nema  guzve .Dolazim na parking sams culba ,gdje izmedju 7 i 8 ujutro  bude parkirano jedno deset  auta.Ispred ,,Semsa,, je parking za   dvije hiljade autobobila  i ne da se nisam uspio  parkirat ni na jedno ,nego sam auto moro ostavit  na livadi.U prodavnici  18 hiljada dusa .Redovi na kasama po 300 metara .Ljudi sa velikim kolicima strpljivo cekaju ,,a na kolicima  po 4 televizora .Limit je inace 5.Snizenje tv aparata  od 50 posto,pa su oni koji  su bili 500 Dolara sad 250 ,a oni najskuplji od 1000  sad su pet stoja.Kupio ja sto mi je trebalo i stanem u red.Razmisljam sto i ja nebi kupio  koji televizor.Jest da mi ne treba ,al kad je toliko snizenje ne mozes odoliti.Onda pocnem tovariti ,Jedan ,dva ,tri  a limit je 5.Sad u kuci svi imamo  svoj tv i cuko i maca .Ustedio sam  2500 Dolara ,koliko sam i potrosio ili 5 tv a su me dosli dzabe.E to je logika   blek frajdeja,,nije bitno koliko potrosis nego koliko si ustedio.

Tamam kad covjek misli da sve zna o Americi nesto te iznenadi.Apatar za espresso  kafu nisam kupio  na blek frajdej ,nisam mogao docekat ,ali mi se pokvario u garanciji.,,De Longi ,, marka.Zovnem ja  broj 1800  i iznesem im ,,cinjenice ,,  i kazu ljudi nikakav problem .Dajte nam I meil adresu i poslat cemo vam upute  sta da radite,i dodje Im ,izvinjavaju se  i vele ; uzmete aparat  i dobro naostrene makaze ili  kljesta  i presjecete  zicu na izlazu  uz samu masinu  i sve to slikate ,posaljete nam sliku  i u roku od 10 dana  dobijete novi aparat,prvo sto sam pomislio da se neko  zajebaje sa postenim kupcem kao sto sam ja ,pa sam sve to provjerio i stvarno se ljudi ne zajebaju .Odkinem zicu ,sve to uslikam ,sa makazama naravno,nisu krvave, i posaljem.za jedno pola sata ,stize novi im ,Kazu da su sve primili i da ocekujem novu masinu.e nije to sve.Glavni ,,fol,,  je da malim  slovima  pise ; prije nego  presjecete kabl ,morate ga  iskljuciti iz  zida ,,iz struje.Pravilo broj 1  je da u Americi prvo citas sta pise malim slovima ,ostalo i ne moras..Ma nisam  ja cito do kraja upute  i boga pitaj koliko ih jos to nije procitalo ,al struja od 110 Volti te ,,mlatne ,, samo  onoliko ,al dovoljno ,da odes kupiti hljeb  i vratis se sa 5 teevizora u  gepeku. E to je tajna ,,blek frajdeja, u shoku,,i malim slovima.

3 comments:

Kevrin potok said...

E jeste buržuji, ćuj po tri televizora u kući. Kod mene još uvijek jedan, a i taj poželim da nemam kad vidim Dodika, Vučića, Trampa, Kolindu ili Čovića.

Anonymous said...

Tako je to dobri Kevro, 4-5 telefona, vise najnovijih TV i ostale tehnicke opreme; covjek se moze skuciti uz pomoc prijatelja. U podrumu ili na tavanu stvari, sve novo ili skoro novo, a tek building manager sto pokupi pored kontejnera za smece. Ko zna dobre ljude moze u Ameriku doci s jednim koferom, sve ostalo sto mu treba dobije od prijatelja ili poznanika.
Ima tu i jedno 'ali'...nece svako da prihvati pomoc! Ponos!
Jedni su otvoreni za pomoc, a drugi preponosni, sve mogu sami!
Sve znaju-a ne znaju nista.

Sad poslije Black Friday (citaj: velika snizenja) i Christmas dolazi, zelje se ispunjavaju, za nevjerovati, ali tako je!
Jedino sto onaj cica od Osijeka rece: 'nemas s kim popiti kafu,' misleci na pricanje vjerovatno.
Feniks

Čole said...

E moj Kevro, ko ti je kriv kad ne umiješ uključiti opciju "NO VLAH".

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...