Wednesday, November 20, 2019

Let iznad pazarickog gnijezda

Nek mi neko samo jos jednom spomene ,,americki narod,,odo u Pazaric da se  dobrovoljno prijavim u onaj ,,djeciji,, dom pa nek i mene svezu  u ludzacku kosuju.Prvo i malo o ,,americkom narodu ,, pa onda o Pazaricu.Cetri ili 44  dana  me muce  sa svjedocima koje kongres ispituje  u vezi ,,noge,, Donaldu Trampu  i nema  nuikog od  ambasadora  do  portira i cistacice  koji u svome obracanju Kongresu  bar  jedno 3 hiljade puta ne spomene  americki narod ili ako se sabere broj svjedoka  i pomnozi sa  brojem pominjanja americkog naroda  daje cifru od 220 miliona koliko  nas ima u Americi.Sve ovo sto se  desava  oko ,,inpichmenta,, Donalda Trampa  se radi   naravno u ime ,americko naroda,, odnosno kad se malo spusti i prevede  ako Tramp  dobije ili ne dobije nogu sve je uradjeno u ime Dzona  iz Alabame ,koji  radi  u jednom lokalnom MC Donaldsu ,malog gradica  blizu  granice sa Floridom.U ime americkog naroda smjenjuju se svijedoci  koji naravno prije poloze zakletvu  dizuci desnu ruku ,pred americkim narodom  i obavezujuci se da ce govoriti istinu.Poslije toga   govore istinu i sad onaj Dzon kojeg sam  spominjo  preko svojih predstavnika  moze odluciti  da ,,skine,, predsednika ili da ga  ostavi ,,obucenog,, u  svoje ime i ime americkog naroda.Svaki put kad neko od ovih  mojih politicara spomene  americki narod ja se  strecnem  i najezim  kad vidim koliko  nas cijene i vole  i paze  i bude mi drago sto sam  dio  tog naroda ,naravno americkog.Ovo sto se desav u kongrsu  direktno prenosi jedno 238 kanala  da bi americki naod  mao uvid  u situaciju   a cak se sve to javno gleda i u shouu Jerija Springlera  uz ovacije Jery ,Jery ,Jery i  Narod ,narod ,narod,,,,Da ,,svrsim,, Ako mi samo  neko jos jednom  pomene  americki narod poslacu ga U P.......M  mislim Pazaric pa nek ga tamo  vezu  ili ,,, mozda bi trebalo ove  iz nacionalnih stranala  malo do Pazarica   i ubjediti ih da glume  u nekom filmu .Malo ih svezat ,dok ne dodje Dzek Niklson  i veliki Indijanqc ,koji nisu  ludi ,ali se prave blesavi  ,nego ih neko  zabunom  ,kao i bosanske politicare tu ,smijestio.u ime bosanskog naroda.

4 comments:

Anonymous said...

Bez obzira na ono izmedju redova i politiku da napomenem, a kad god sam napominjala tamo negdje tema je skidana sa dnevnog reda:

Nisu samo u pitanju djeca sa problemima u razvoju, u pitanju su i starije osobe kojima se netko useli u stan, potpise ugovor oko izdrzavanja i onda prijave tu stariju osobu da je 'nemirna'. Dodju socijalni radnici i smjeste osobu u ogranak starackog doma, npr. Dragocaj kod Banja luke, i tamo zavrsi vezana, a zdrava umom i pokretna.
Vezivanje ruku na ledja, injekcije za umirenje cak i ako se zatrazi malo vode tokom noci...
Imaju osobe svoje stvari, odjecu, presvlaku, posteljinu...ali u zajednickim prostorijama ima da cutis.

Mora se cutati i kad drugi iz Starackog doma obilaze korisnike, na silu zaspale, po noci i kradu, mora se cutati jer kud i gdje sa osobom koja je odlucila da bude u starackom domu ili je prisiljena na to.
Cutimo tako i onda dodje na nas red...

F.

Jesenko said...

Ostajte ljudi, ne idite u pazarić

Micko said...

Ovde gore trule šume. Prvo ih vjetar obori pa ih požar zahvati. 94 proceta požara je podmetnuto. Svi piromani su starosti od13 do 15 godina i poneki malo stariji. Starije uvijek zatvore i osude a ove mlade puste jer je to zakon. Do osamnaeste mogu ubijat pljačkati razbijat otimat palit a poslije je gotovo u zatvor. Oni to znaju pa se smire kad postanu punoljetni. Kod mene je na jednoj farmi izgorilo stotinjak hektara trulovine za koju sam već pet godina tražio dozvolu da je očistim i posadim mandarine. Opstina nije dala jer ima tu i koala. Sad kad je izgorilo poslali su pismo da će oni poslat kompaniju da to cisti o njihovom trošku. Kad sam im javio da sam ja kompanija koja pravi šumske puteve iznenadili su se. Dakle meni će platit da to očistim i još jedan dio foresta s kojim granicim. Kud ćeš bolje. Dakle i jare i pare.
Nego pripremam branje trešanja sa Herkama za sljedeći mjesec. Cijena je bruka ito sve u Japansim jenima.

Puno pozdrava iz kamenoloma. Sad imamo često recepciju jer su napravili neku antenu valjda radi vatrogasaca.

Anonymous said...

Micko, Micko,
hoces li vezati Herke za tresnju ili ces im dati injekciju za umirenje u novcanik?
F.

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...