Monday, November 25, 2019

Uranili

Svijeze jelke se prodaju ,ima vec mjesec dana.One plasticne su po prodavnicama izlozene od kraja Septembra.Normalno je bilo ,sve do prije neku godinu ,da prodaja svega onoga sto je vezano za Krisms ,u to ukljucujem i jelke ,pocne od Blek Frajdeja ,odnosno dan iza Tenksgivinga ,ali se ispostavilo i izracunalo da je ,,mjesec dana ,premalo vremena za kupovinu bozicnih poklona i da je tu dodan mjesec viska za one kojima treba vise vremena da se odluce ,ali i da kupe vise u tom vremenu.Juce sam malo ,,hodo,, najvecim i naljepsim molom u Orlandu.Milenija mol pun ko sipak i svi nose u rukama kese ,ko da je bozic sutra.Robne kuce pune :Mejsi ,Blumingdjejl ,Norman marcus ko da je dzabe sa oznakama velikih snizenja .male prodavnice ekskluzivnih i skupih stvari takodje pune.Ako je suditi po broju ljudi koji kupuju ide Americi dobro .Slikanje sa Deda Mrazom ,80 Dolara i to se treba njaviti i staviti na listu .Sjecam se vremena kad je isti Dedo hodo i molio narod da se slika sa njim.E onda nesto posebno.Velika ,jako velika rodavnica ,,Apple,,Ako u njoj nema 3 hiljade ljudi ,sigurno nema manje i koliko vidim kroz izlog niko stariji od 20.Zar svi vec nrmaju pametne telefone i sta toliki ljudi tu rade.Opet kupju.Kad sam ovo vidio sjetio sam se da sam neki dan procito da Crna Gora ima 2x vise telefonskih pretplatnika od broja stanovnika ,ali i Amerika je jako blizu ,ako nema duplo vise telefona ima bar isto ko i broj stanovnika.Za sjesti u restoran treba cekati jedan sat.Preko puta ovog Milenija mola je Ikea.I oni puni ko sipak.ispred ,gdje su mjesta rezervisana za ,,utovar,, namjestaja u kola red.Otvaraju ljudi gepeke ,stranice kamiona i slazu kartonske kutije u kojima su kauci ,fotelje nadkasle i ostali namjestaj u djelovima kojem samo ,,saraf,, fali da to i postane.U Ikei kupujem espresso kafu.Sto bas tu .Pojma nemam ali mi ukus njihvog espressa najvise odgovara .Probo jednom i svidjelo mi se.Vracam se u mol da dovrsim ugodjaj.Doceko sat ,cekanja za restoran ,al sad sam vise umoran nego gladan.Poslije zasluzenog rucka setam jedno pola sata do auta i sa parkinga izlazim slijedecih pola.Dvije strari su mi se,,otele,, nakon danasnjeg izleta u mol.Prva je da nema zime za robne kuce i straha da internet preuzme kompletnu trgovinu i druga da nema zime ni za Donalda Trampa dok se ovoliko kupuje,a jos nije ni Blek Frajdej.Strah me i pomisliti sta se desava na ovom mjestu u naredni petak ,kad vecina trgovina i robnih kuca otvore vrata u 12 navece.sa popustima do dzebe,,ili samo sto nije .

4 comments:

Anonymous said...

Otego se red za pisanje komentara...
F.

Almircolanbih.com said...

I kod nas je hvala Allahu dobra financijska situacija u Australiji a naši ljudi sve više ulažu u naše banke koje posluju po šerrijatu, a ne u zapadne banke. Sellam svim dobrim ljudima!

Marijan said...

I kod nad je, hvala Onom Gore dobra financiska situacija. Love ima k'o blata, samo je pogresno rasporedjena. Banke (nisu serijatske) se otimaju da raji daju lovu. Evo ja, godinama derem kredit uz zanemaarljivu kamatu od desetak posto... samo jos nisam skonto je l' mi banka zapadno il'...
Maksuz selam svima, posebno Micku!
PS. Mick eno prave banke za tebe (serijatska). S.F.S.N!
!

Micko said...

Meni je jutros29. November a vama blek frajdej. Neću dalje da vas ne naljutim. Živio Marijane.

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...