Thursday, November 28, 2019

Carsaf

Da budem iskren i posten.Nisam se sjetio ,,Dana drzavnosti BiH,,ne zato sto mi Tenxgiving i Bleck Fraydey vise znace ,nego sto sam o Bosni prestao misliti onim intezitetom ,sto nije veci i jaci od na brzinu procitanih vijesti i o tome sta se tamo zbiva, ,daleko bez nekih velikih veza ,od onog sto se desava za ,,americkom sofrom,,Imali smo curku nakon nekoliko godina ,,posta,,Nije losa ,al ako bi birao curku ili priloge ,odreko bi se ovog prvog ,pa mi curka vise izgleda ko dekoracija ,za ono okolo sto volis da jedes.od stvari koje su mi pocele smetati u starosti i pecena zivotinja u punom obliku spada jako u tu grupu .Mogu jesti janjetinu ,ali kad mi donesu iskomadanu.Mogu jesti piletinu u istom stanju.Curku isto vise volim vidjeti na tanjiru ,nego cijelu u ,,serpi,,ne jede mi se bas onj koga vidim cijelog pecenog,Zvao sam i neku raju i oni mene ,Svi nasi imaju curku i ,,slave ,, tenxsgiving,,Okupile se porodice za hastalom sto ne znaci da su prestali biti Bosanci ,ali znaci da su postali i Amerikanci.I bolje je tako. Volim tenxsgiving i ostale praznike koji nisu vjerski i koji svi slave .Evo gledam svoje naselje .Ispred kuca puni parkinzi automobila,Okupila se rodbina i prijatelji .na bozicno vece ,kad setasd ulicom, vidis ko i koje vjere tu stanuje.Veceras je Blek frajdey,,Sto se mene tice oguglo sam davno na snizenja i sto se bar toga tice ne pratim americku igru u kojoj je stajanje u redu ispred neke prodavnice u 12 navece ,vise dio ceremonije i nastavak slavlja tenksgivinga ,nego susta potreba ,al mi nesto izgleda ko ono ,,gdje cemo veceras ..U Kupovinu,,a gdje bi drugo. Da se malo vratim na Dan drzavnosti i 29 Novembar ,,Dan republike ,, ako ste zaboravili ,Jajce i ostali folovi,Baklke i vodopad i brastvo i jedinstvo ko zjenica oka,Druze Tito mi ti se kunemo da sa tenksgiving puta ne skrenemo,,Gledam jutros na portalima sliku bakira Izetbegovica u Meki u nekom vjerskom pohodu ,protiv cega nemam nista.Ima svako pravo na vjeru ili protiv nje ,al Bakir u carsafu ,sa golim ramenom,,e to je ono ,sto prvi koji je to vidio i ostavio komentar kaze;Koliko sam sretan ,kad ovo ,vidim ,sto sam u Australiji,,Poslije ukinuli komentare.Mogu misliti sta su ljudi pisali o Bakiru u Carsafu.I moj je Dedo bio vjernik Klanjo 5 vakat namaza ,al ga nikad nisam vidio u carsafu ni njega ni bilo kog drugog u ona vremena i dio nacionalnog identiteta  bosanskih Muslimana nije carsaf nego  odjelo i kravata..Ne moze covjek to da ne vidi ,Meni smeta ,a mogu misliti ,kako tek smeta nekim drugim.odnosno ,mozda je carsaf ,i dio vjerskih obicaja ,al nekih drugih ljudi iste religije ,al razlicite kulture i geografskih prostora .Sutra je 29 Novembar ili blek Frajdej nasih zabluda.Platis  5 i ne dobijes ni jedan.

7 comments:

Čole said...

Nešto kontam. Nikad nam ne reče je li te dedo nosio Skaki da te osuneti? cccsss... Isto pitanje važi i za Neslogu.

Anonymous said...

https://www.alo.rs/vesti/region/posetio-meku-i-obavio-sveti-islamski-obred-umru-dosao-sa-dvoje-vaznih-ljudi-saudijski-policajci-ih-cuvali-sve-vreme-foto-video/268974/vest

Marijan said...

Gledam sinoc na tv tri konzerve. Na jednoj je slika Dodika,na drugoj Baketa, a na trecoj Covke.
Uz sve tri uputstvo: - prije slusanja i gledanja posavjetujte se sa svojim ljekarom ili farmaceutom o nezeljenim efektima!

Anonymous said...

izjednacavanje svete trojice je jedan od ciljeva specijalnog rata... sta ces kad radi kod vecine u masi

Anonymous said...

Sretan praznik drugovima djuturumima svima djuture s malim zakasnjenjem!
Cole, vidim ja da se na Romaniji jos pjeva ona narodna - "Karadzic je prepo narod I podigo sve na bunu, u islamskoj zemlji kaze svima ce nam rezat cunu"? A Skaka familija odstupa od EU standarda svojim zanatom. Ne samo sto teroriziraju malisane sto ce u EU zabranit kad se procenat sunecenih u uniji popne na zabrinjavajuci nivo kad Svabice pocnu radjat mrku djecu u velikom broju, nego su Skake diskriminatori jer ako kod njih nisi u tefteru nema sanse da budes u SDA, i ostade gladan I ti i tvoja famElija, na pravdi kurca.

nesloga

Anonymous said...

A sto se Cole interesuje za kite? I da mu kazes nece vjerovati dok ne pipne i osjeti!

Čole said...

Po bosanski, pet u ni jedan! hahaha...

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...