Friday, December 20, 2019

Dobrodoslica

Uvijek nas je sve, vise djelilo nego.sve vise,  spajalo.Tri grupe.Prva .Otici i nikad se vise vratiti ,pa ni kao turista.Druga.Otici ali se  vratiti u svakom slucaju  i treca najbrojnija -zavisi od situacije .Moguce je ostati ali se i vratiti.Gdje nas je bilo njvise.U ovoj trrecoj  grupi.Koliko se situacija promjenila u zadnjih 25  godina.Nije bas puno.Ovi iz prve grupe i  dalje ne idu ,Ovi iz druge u glavnom otisli ,a ovi iz trece  ,,jos cekaju , mada se vise ne nadaju.

Sad je meni jasno.Ovi vraceni ,,borci,, sa siriskog ratista ,idilovci i ostali  po terminologiji  mnogih sarajevskihm medija ,cuj  borci,  valjda bi trebali  preuzet ministarska  mjesta  u kantonu Sarajevo,a zene im postat direktorice bolnica ili obdanista,a djeca podmladak  nacionalistickih partija, , ,a podrsku im je dao i onaj  ,,papak,, glumac  i jos direktor pozorista ,jebo kamerni teatar u kome je ,,papak,, direktor ,da bi  slag na ovo sranje dao  visoki predstavnik  Evropske unije ,koji je rekao da Bih politicare treba biti stid jer nisu 10  godina proveli  odluku suda  -u Salxburu , poznatu po imenom  Sejdic -Finci ,koja ne trazi nista drugo nego da se  postuju prava svih ljudi,E moj  Izneko ili nesto slicno,Cuj ti skonto poslije 10  godina da  BiH politicari  nmaju obraza.

Zasto ,Zapad,,  od  kraja rata pa sve  do danas  podrzava  bosanske nacionaliste . svih boja i zasto ih drzi na vlasti.Tesko pitanje.Voli li Amerika i Evropa  vise nacionalistu nego bilo sta sto ,,mirise ,, na lijevo .Ispada da je tako i da je  po njihovom nacionalista bolja  varijanta nego  socijalista ili ne daj boze  komunista.Bez i malo  stida spreman sam reci  da se nacionalizam u Bosni i Hercegovini odrzava zahvaljuci  Americi i ujedinjenoj Evropi  .Primjera koliko hoces.Evo  zadnjeg.Poslije ,,nacionalistickog  pucha,, u kantonu Sarajevo oglasili su se zajednickim saopstenjem  ambasadori od Amerike do njemacke i ostalih ,koji kazu da  ,,oni,, ne podrzavaju ni jednu stranku nego su na strani naroda .mada su samo nekoliko dana prije rekli  da  je vlada koju su cinile  gradjanske patije jako uspjesna u da ulijeva nadu u bolje sutra ove drzave.Jeli Amerika ,Njemacka i ostali  mogla  sprijeciti ovaj  nacionalisticki udar,Jeste ,A zasto nije ,E sad je to posebno pitanje .Mozda ih ne zanima ,manje vjerovatno ili  znaju ,,svoju stranu ,a pateticno se ponasaju prema svima  koji u nju ne spadaju.Svega 3 dana nakon udara u Sarajevu Bosna i Hercegovina dobija od Evrope 100 Miliona Eura  i to bespovratnih ,za sad nije bitno koje namjene .Cudno a ,Kazna  sigurno nije ,Mozda nagrada.Necu o tome  sta ce biti  sa ovim parama ,ali sam  se jako  dobro nasmijao  jednom  komentaru na  drustvenoj mrezi na ovu temu ,gdje je covjek napiso :Dok se svi ,,namire-pokradu,, nece ostat ni za vrecu cimente,,

E sad cu ja opet o onoj trecoj grupi jer i sam u nju spadam.Racuno sam  da cu se nekad vratiti.racunao sam  na bolje.Vratili su se samo oni koji  su i znali i koji znaju gdje pripadaju po nacionalnoj osnovi.Ostali  su stend bay  ,ali  objektivno  sa malim sansama da se ikad vrate  od tamo odakle su i dosli.ili sve se cini da se ,,normalni,, nikad ne vrate  i da ostanu tu gdje jesu a onim  dole se salju pare da ostanu budale .

6 comments:

Anonymous said...

Kad se sjetim prvog razmisljanja oko odlaska negdje, tad je bilo u Sloveniju na branje hmelja; sjecam se dobro, teska situacija u kuci, odrasli radili, ali sve je to malo. Pisu nasi po internetu kako je sve bilo divno i lijepo za vrijeme Tita, a posla za mlade nije bilo.

Kad sam otisla na prvi zasluzeni godisnji odmor i cak neocekivano dobila ponudu za posao u inostranstvu, odbila sam, doslo mi da ljubim zemlju slovensku u povratku.
Onda, tokom ovih lopovskih ratovanja kopala i nogama i rukama da izadjemo bilo gdje, bez razmisljanja oko povratka.

Ima tamo, a ono tamo je BiH a sigurno i one druge bivse republike, nesto sto ne valja, prevelika je prisnost i onda samo gledaju kako da izdaju, kako da zahebu, prevelika ljubomora oko svega, cak su i na bolest ljubomorni.

Ima toga i vani, i vani nasi zahebu i to zestoko, valjda zamjenjuju seks sa tim.
Otiso si, sarmu probo nisi...i ostao ziv!
F.

Anonymous said...

Ima jedna caka oko deportacije:
Pitaju ih gdje bi volili da budu deportovani?

Demokratija, eto!
F.

Anonymous said...

Nigdje nikog
Jedni slave Hanukkah, drugi slave udarce po licu u NS RS..
treci Badnje vece i Ponocnu Misu.

Sveta trojica!
F.

Čole said...

Svim umenemi jaranima katoličke vjroispovjesti, čestitam Isusov dvijehiljadudvadeseti rođendan, uz najljepše želje. Lete ove godine, k'o da je juče bilo! cccsss... Nada zadnja umire. Koristim priliku da i mojim jaranima, Daliboru i Neslogi čestitam pola Božića, koliko im i pripada.

Anonymous said...

Nena potrebe za cestitanjem meni Cole, ovo je christmas djecji I bivse mi zene, trosenje para da bi se bilo u istom fazonu, a ja mrzim bit konvencionalan, I zato samo novu slavim. Za bajrame i onaj bozic sedmog mojoj rodbini cestitam sa "Bajro se rodi"!

nesloga

Anonymous said...

Donijece Amazon expres postom ovaj drugi Bozic i malog Isusa u kutiji!

A jes i Dali otegao s ovom dobrodoslicom kao Ivkova slava...a u medjuvremenu se isamarali, pokefali i sam djavo zna sta ce jos da bude na mudovitom Balkanu.
F.

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...