Sunday, December 15, 2019

Nike

Da  ,,zavrsim,, sa Komsicem,JEBO KOMSICA.Ok idemo dalje.

Poranio ja jutros ,Reko da ne zakasnim.,al ne moram bas  biti prvi.Rekli su u 10.Bio ja pred prodavnicim ,,Finish Line,,  jedno 5 minuta prije .Ufatio se red i ispred vrata ,a one prve u redu i ne vidis negdje dole u dubini ,,radnje,,.Ovi mora da  stoje od 4 ujutro.Pred vratima   dezurni  provjerava  rezervacije ,odnosno moras mu pkkazat  dokaz  da si na listi za ,,tene,,Ostale manje sretne vraca.Stajo ja tako ,gledo okolo  i nije proslo ni  sat  doso na red.Brzo ide.Skeniraju ti rezervaciju  ,platis  i ode covjek negdje  iza  scene i varca se sa kutijom  u kojoj su NIke tene -crne  sa obaveznim Michelom Jordanom  u skoku  sa loptom ,po kojem su inace i  dobile ime,Dese se ovakve promocije jednom ili dvaput  godisnje sa ogranicenom kolicinom  tena za prodaju ,sto znaci  da niko  u nardnih nekoliko  godina  nece moci  da ih kupi ili naruci.Sve druge i ostale mozes ali ne i ove.Vrijede li 300 Dolara.Za one koji to plate vrijede  za druge poput mene  i da ne znam posto su reko bi jedno 8o maxsimum,al da su 3 stoje nikad nebi pogodio.Gledam sretna lica sa  velikim plasticnim kesama u kojima  je kutija sa tenema  sto odlaze.Mozda je i mene neko gledo ,al ne vjerujem da  je bas  istu srecu  vidio ,bez obzira sto  nisu moje pare.Ok ,Reko kad sam  vec tu mogao bi i ja sebe ponovit  tenema pa sam se malo  uputio ,,okolo,, da vidim imal neke sto bi  mi odgovarale.Kad covjek ima pred sobom jedno 500 vrsta tena  najteze se odluciti  za samo jedne .Gledam ,gledam  imal sta skuplje od ovih Jordan ,al nema  i naletim na Adidas.Ove ,jok  ,ove druge hm ,trece i dodjoh  do jednih ,po mom ukusu  sa cijenom od 60 Dolara  i ispod  pise ,,Samo danas  29,99,,U Pola,Eto vidite nisu samo cevapi u pola i nije jedini red  za hljeb  u Sarajevu 93  godine ,nego mogu biti i tene.Platim,E sad sam ,da me neko gledo ,vjerovatno sam  imao  oaj izraz srece na licu ,kojeg sam vidio kod onih  sa M,Jordanom u rukama,Kako je to cudno za srecu .Neko se smije za 3 Stoje  nego za deset puta manje,.Razmisljao sam poslije  vrijede li one  jedne Jordanke  ko 10 Adidaski i nisam nasao odgovor  ili  sve zavisi  iz koje pozicije gledas ,a nije rijec o ukusu ,nego odnosu i   svatis  da si dzabe -u prazno stajo u redu za hljeb u Sarajevu te 92. i narednih  i da je bolje stajat  u liniji za Nike  od  3 stoje nego za hljeb u Sarajevu. i da  na kraju ,,skontas,, :Jebo Komsica .

8 comments:

Anonymous said...

Tekst OK, znas ti to i bolje. Ma, ono, jebes Komsica, to stoji.

Anonymous said...

Sto si na Komsu udario, koga briga za kantonalnu vlast? Bio na ispravnoj strani u ratu, vrbovan od CIA I prosao obuku na Dzordztaunu gdje izgleda nije ni rijeci engleskog naucio, ali radi predano. I gleda I svoju zaradu. Licno je Bosna u malom, urban, mjesanac sve tri vjere, I majorizira kamenjare s uspjehom godinama. Ako nista na ovom zadnjem mu treba cestitati.

nesloga

Anonymous said...

Da ja odmah predjem na srz:
Pape bi trebalo mijenjati svakih 6 mjeseci, ako ih koristish svaki dan.
A te od $1.000, pardon $300 ili cak za $100 u nekim radnjama, ali zavisi od broja, mozes prodati za 10 puta vecu prvobitnu cijenu. Uvijek ima kupaca, ali se moras znati prodati.

Takve se ne nose kad ides u dzamiju!
F.

Anonymous said...

Da dodam i oko leba,
U stranoj zemlji, prvi put, izasli navecer da prohodamo kad ispred pekare nude neka peciva, nude, za dzabe. Sto ne prodaju po danu pred zatvaranje nude raji na korzu!

Isto tako u nekim kafeterijama stoji u pleti vise vrsta kruha, francuskog vise jer se on prije stvrdne, ali ima i kifli, razenog i drugog leba. Pise lijepim rukopisom da je slobodno uzeti...
U zgradi isto, donesu gajbu kruha, ostave na klupu da se slobodno uzme, sve u najlon kesi, zasticeno.
Jedna komsinica je vjesala kese sa kruhom po vratima stanova.

Cudan neki svijet!

F.

dalibor bilic said...

Naravno da me nije briga za kantonalnu a ni za drzavnu vlast ,al za onu u Sarajevu jos jest,Pojma nemam zasto.

Anonymous said...

Dali, Dali, provjeri da nisi kupio dvije lijeve Adidaske.

Sarajevo Ti dodje kao bivsa ljubav, malo pogledas sta se radi.
F.

Micko said...

A sto je ovaj Paprica obavješten to je čudo jedno. Naravno kad je bio Alijin ratnik i drko na onom brdu(kako sam kaže. )Od drkadjia se svašta može saznat a pogotovu kad mogu za heftu zaradit 150000 hiljada dolara. Sad ću i ja Počet drkat nebil doso pameti i pravio lovu. Cole ja počinjem od prvog Janura drkat za zlatnog ljiljana. Hoćeš i ti.

Pozdrav s trešnje. Sljedećih dana prelazimo drkat breskve.

Anonymous said...

Kome se to i po vrucini drkati da?
Pazi Miconjo da ti sunce ne odrka mozak.

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...