Wednesday, December 4, 2019

Ciber u Nemiloj

Ko kaze da na Floridi nema zime.Evo treci dan ,,stislo,, i ujutro i navece bude tek nesto iznad nule.Tako ce biti nekoliko narednih dana.Sve sto je lijepo kratko traje.Nego bio i proso ,,ciber mandey,,Kupovalo se na kompjuter  i sta treba i sta ne treba.Kazu amerikanci potrosili  rekordnu sumu  kupujuci iz kuce a Amazon lider ovog nacina   ostvario rekordnu dobit.Kazu da se prica o sumi od 10 Milijrdi Dolaa .sto vjerovatno nije daleko od istine ,jer evo vec nekoliko dana ,kad  vozim bilo gdje ,imama osjecaj ,da sam medju Amazonovim ,,prime,, autima  za  dostavu ,koliko ih ma  na cesti.

Kad covjek nista ne kuuje na komojuteru  daje manju sansu lopovima da  ga opeljuse ,ali sve ovo izgleda  funkcionise  samo na bazi srece ,ili te izaberu ili ne ,al da se  nesto zastitis od hakera ,ne vjerujem bas  u to.Ako 200 miliona Amerikanaca kupuje putem Interneta ,ima bar jedno 10 posto lopova ili 20 miliona ,,hrsuza,, sjedi pored kompjutera i ceka svoju sansu.

Da se ja ipak malo vratim ,odakle sam i doso,I kod nas citam ciber  Ponedeljak.U  zitomislicima ,sokocu ,Kalnoviku  i cujem  da su u Nemiloj svi stanovnici  stajali u redu ispred granapa  Omera Visnjica ,da kupe  tv aparat ,a bio je na snizenju 50 posto  i njih 20 do jutra cekali.Loijepo je vidjeti da sve ono sto se desava u Americi  dodje i kod nas  u nekom obliku.Nego cuo sam ako ne lazu ,da ce hit  slijedece godine  biti  ugradnja  rogova od  bikova ,ovnova ili od jelena ,pa kad krene ovde u Americi ima da za 3 mjeseca svi u Bosni budu rogati.Nego nema ljudi sa  boljim kriterjima od nas ,bez obzira sa rogovima ili bez njih.Kad ih ide i kad uzimaju  valja im  kapializam a kad ih ne ide i kad ih uzimaju ,hoce komunizam.Eto citam juce  ,popraceno sa slikama ,da je zena lidera SDA stranke  uz sebe imala tasnu vrijednu 3 milje maraka a na nogama papuce od  hiljadu.Primjera radi ja nikad nisam ovde u Americi vidio da je neko  prebrojavo sta Melanija nosi i koliko kosta.Kapitalizam je ovo ,a i ono ,Nije Seka JOvanka Broz ,da joj gledas  ,,frizuru,,Htijeli ste kapitalizam  i sad kukate  ,kako ljudi  mioraju prodavat  svoje bubrege  da bi prezivili.Sve vam je to ukljuceno u cijenu.Koliko vidim bubrezii idu ko halva al ne vjerujem da bi  mozak iznad njih niko kupio.aL jebi ga.Prodaje cojk sta ima .

20 comments:

Anonymous said...

Da mozes razumjeti covjeka koji prodaje bubreg, shvatio bi da ti nemas sta prodati. Pa ni mozak.

Anonymous said...

Dzef Bejzos je nekad meni I jaranu dao projekat I mi kontali izlevatili ga naplativsi mu 150 hiljada, za sedmicu dana rada, ko ono jo levata stare mi...a 15 dana iza toga vijest da je uzeo kredit od 500 miliona. A gdje je on danas a gdje smo mi?

nesloga

Micko said...

Nikad ne kupujem preko interneta niti plaćam preko telefona iz razloga sto mogu bit jedan od izabranih pa da poslije ganjam vjetar. Volim da prodavca gledam u facu i da mi da račun. Možda sam ja zaostao za ostatko svijeta ali neću se mijenjat.
Herke stigle danas a neke će sutra koje putuju svojim autima. U ponedeljak počinje berba. Vidim ima ih i novih. Ove godine imaju čak i bazen za plivanje sto ih je posebno obradovalo. To sam zimus napravio. Voda nije bas plava i pravo bistra ali bolje ista nego ništa. To je voda iz rijeke koju filteri bas ne mogu očistiti do kraja. Na 40 stepeni nije važno. Prije su pozdravile magarca nego mene. Valjda je to zov rodnog kraja. Važno je da je raspoloženje na nivou.

Pozdrav sa trešnje od veselog Micka i herki.

Micko said...

Bravo Paprica. Ti za heftu zaradiš vise nego moj kamenolom i sve gradjevinske mašine i Daliborova picerija. Svaka čast majstore. Sto ti je škola ha. Vuci vole kad nemaš škole. I vučem. Reci ću mom sinu i snajki sto su doktori nauka neka idu u picku lijepu materinu sa svojim doktoratima i naukom.
Sorry.

Marijan said...

Za vodu u bazenu se ne sikiraj - sta mislis da si je uzeo iz Miljacke?
Jesul' Herke pozdravile magarca sa:
- Gdje si brate, imal' jos nasih!

Anonymous said...

Ima ko nosi stapove za golf, a ima ko udara lopticu, jebiga Micko, sto bi moj profesor Rob Braun rekao. Slabi su ti doktorati sinu I snahi kad ti u tim godinama po kamenolomu crncis i s fukarom se places u mutnoj vodi u vukojebini. Gdje su doktorirali, u Travniku?

nesloga

Darko na pauzi said...

Neno, nije ti ni ono s izljevom kanalizacije oko barke a ni Buća potok kući puno čišći, lol.


Pitanje za bivše košarkaše tebe i gazdu Dalibora, ko vam je bolji - Dončić ili Dražen?
Pozdrav!

dalibor bilic said...

,,Dugo vremena se ,,kilavim,, da napisem nesto o Luki Doncicu i malo da ga poredim sa Petrovicem i uvijek mi se cini da je malo prerano ,al ako ima nesto u cemu je Luka u prednosti onda je to osmjeh'Jedini covjek koji se smije u NBA u masi onih mrkih mracnih faca .Inace sa zadovoljstvom sam citao ove komentare a posebno od 2 jarana Micka i Nesloge .Svega tu ima

Micko said...

Pap rica. Fukare nisu oni koji pošteno rade i zaradjuju. Ako znaš šta su fukare onda malo pogledaj sebe. Ivo Andric je to dobro objasnio a koliko znam ti čitaš knjige. Sorii ponova.

Anonymous said...

Micko dje me nadje, fukara bezbeli, zena me poslije razvoda iskasapi, I pola love mi ode. A sta su drugo te jadnice nego fukara kad na 40 stepeni dolaze na branje svake godine bogu iza tregera. Nisi ti Titoista, ti im dodjes ko master Shelbi iz cika Tomine kolibe, ako ti bas treba literarna poveznica. A u Buca potoku se vise ne citaju Andric I Selimovic.

Dare, zar ti jos citas Dalibora? Za basket sam ti odavno duduk, ne pitaj. Evo saljem ti poruku o Haretu, prenerazices se.

nesloga

Čole said...

Eeee moj ti, ne dođu one na branje trešanja, one dođu na karanje kod Micka ali Micko nije više onaj kakvog ga znamo. On je izgleda pao k...cu za uši, samo ga lova interesuje. A i ti si ga izgleda popušio. Ko te ćero da se ženiš kad nisi za toga. Šta ti je falilo s pederima?! Jedini ti je trošak bio vazelin, cccsss...

Anonymous said...

A sto se castite...

Nesloga, svaka cast ako je tako prosao razvod. Nemoj po bosanski samo.

A lijepo ste se mogli napricati bez tih epiteta, eh...

F.

Micko said...

Čuj ostavila ga žena. Stan u Majamiju pa na Majorki pa u Sidneyu pa brod sa 8 članova posade e jebi ga. Takvi se bas ne ostavljaju lako. Možda je droga razlog. Neće žena da bude saucesnik tih stvari.
Cole voli te Micko. Da vidiš izložbe kod bazena predveče ti bi zaplako. Nebi ti trebali oni zerzevati iz Hongkonga.
Pozdrav s trešnje od veselog Micka i takozvanih fukara.
Paprica sram te bilo fukaro jedna.

Čole said...

Ako ga je ostavila i pored tih silnih stanova i jahte, onda pretpostavljaš koji bi mogao biti razlog. Neko mu je umjesto droge uvalio omekšivač! cccsss... A prskočio si i stan u Švrakinom selu. Taj tvoj bazen je spojen sa nekom rijekom, kako reče, preko koje puniš bazen. Nadam se da su te cijevi dovoljno tanke, da ti ne uleti kakav krokodilčić.

Anonymous said...

Ne kontate, nije mene ona ostavila, nego ja nju, a irreconcilable differences su jeben pojam gdje nista nije jasno. A kontam I ko ce se sa ustasama bratimit vise, dosta je bilo, I u Jugi I u Bosni nije uspjelo s njima, Cole ti to valjda znas. Treba ih samo majorizirati, pa je I stan I barka u Portals Nousu samo moja, nije njena, a I stanovi u Sarajevu. Za ovo ostalo nije mi zao. Jazuk je zbog posljedica na djecu samo sa ustaslukom u majcinoj im familiji. Ali prezime ostaje, mogu se jabat. Nego Micko, jel se usafunjaju kmetice prije nego sto se uvale u zemba? Mogu mislit sta sve pluta, haha.

nesloga

Anonymous said...

Uh, Nesloga...a sto nisi s porodicom otisa sto dalje od familije?
Vas brak, vasa djeca, vasi zivoti.

Dok se zabavljas ides kud hoces, uzivas kako hoces...vjencas se i postajes rob obicaja i ostalog sto dolazi uz to.
Je li bio i rucak u 12 kod punice? Nedeljom? Uz pilecu supu obavezno i poveci batak za bogatog zeta, njihovog?

Cuvaj djecu od otrova!
F.

Hashim Konzervativac said...

Za F.i Neslogu
Kad ostavis zenu , ostavio si I djecu ( I ne cuvas ih od otrova )
A sto se tice prezimena,napravio si moj kosarkasu gresku u koracima ( kao pocetnik )- I Petrovic je prezime ..
Uostalom , ti sa zenom nisi pravio ni drzavu ni partiju -nego djecu
P.S.
Eventualno opravdanje za ostavit zenu su spusteni a ne ustaski guzovi

Čole said...

Evo Hašimaga otvorio "Bračno savjetovalište". Odavno nam treba jedan takav. Koliko centimetara guzovi treba da se spuste pa da čovjek ima pravo tražiti razvod?

dalibor bilic said...

E jesam mahalas -Uzivam u komentarima

Anonymous said...

Dalibore, ne kontam sto uzivas? Cole isto mahalas izgleda, sve iz prikrajka.
Tetka, hvala na savjetu!
Hashimaga konzervativac, znamo li se mi odnekud?
I ko djecu spominje uopste, djecu nikad necu ostaviti niti imam namjeru. Zato I jesam ovdje opet. Hajd, laHku noc.

nesloga

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...