Tuesday, October 8, 2013

Mirjam i Zeljko

Razumijem ja ,kad covjek ,pukne na  licnom problemu,ne zna ili ne moze da ga rijesi ,ali kad ,,raspad mozdanog sistema,, bude na opstim problemima ,onda nesto nije u redu.

Faza totalne identifikacije izazvana  entertajmentom  koju ,normalno ljudsko bice ne moze pratiti ,sistem u kome  ,,licno,,  gubi sva znacenja u cilju  opsteg zla iz kojeg  samo jedna mala grupa ljudi izvlaci  vlastiti interes.

Pricam o  Zeljki i Mirjam. ljudima ,brojevima ,koji se nikad nisu sreli ni upoznali ,a i nece ,a zajednicko im je da su zrtve,i  ,da za razliku od velike vecine ,u istoj situaciji,svoju vlastitu nisu mogli kontrlolisati.

Zeljko je nase gore list.Dosao iz Bosne prije petnestak godina.Dalje je tipicna  ,,amerikan stori,,Zastao negdje na pocetku puta ,koji vodi ka ,,amerikan drimu.Naprijed nemoguce ,nazad ,nemas kud.Onda ,prosle sedmice, ,,puko,,otisao na aerodrom u Jexsonvilu ,ovde na Floridi, i na kontrloli reako da u torbi ima bombu.Naravno nigdje bombe ali  je i danas u zatvoru sa ,,bondom ,, od milion Dolara.Hoce li dobiti veliku zatvorsku kaznu,zavisi od  advokata i sudije ,odnosno od ovog prvog ,koliko  zna  i koliko je spreman  ,objasniti  da se ne radi o Zeljki teroristi ,nego o Zeljki  ,,pukonutom,, a od ovog drugog koliko ce to i prihvatiti,jer i ako prihvati otvara put za neke nove  puknute Zeljke ,a ako ne  kaznit ce ga ,zato sto je budala.

Mirjam je ona mlada crnkinja ,sto je prosle sedmice popkusala  autom probiti  blokade ispred bijele kuce ,kad je i ubijena.Kazu da je bila opsjednuta  tim da je i sam predsednik prati i prisluskuje.Onda pukla i to do kraja ,jer je u trenutku  lude voznje pensilvanija avvenijom u DCu ,na zadnjem sjedistu bilo njeno  dvogodisnje dijete.

,,Pucali,, su ljudi i prije.Problemi  koji se ,,nisu,, dali rijesiti ,fiksirani su tako da ,,taj,, ode  i baci se sa desetofg sprata neke zgrade ili  stane pred voz.Mislite da je isto.E nije .Neznam niti sam cuo za ikoga ,sto je puko,da mu se to desilo zbog  ,,opsteg stanja ,, drustva ili sistema u kojem zivi ,nego se u sto posto slucajeva radilo  o problemima u uskom krugu  ,medju kojima se taj i kretao.

Napumpani  ljudi ko baloni ,terorizmom,prisluskivanjem kamatama ,osiguranjima  vise ne zive svoje male i jadne zivote ,nego se identifikuju  sa globalnim sadrzajem ,koji obican mozak ne moze svariti i  pucaju  kao produkti  dirigovanog Eppa   kojemu je cilj  opsta globalizacija  i minerizacija  licnih problema i uspjeha ,u svrhu  totalne kontrole ,svega sto se desava.

Nisam bio u mogucnosti da provjerim,ali sam milion posto siguran da ni Zeljko ni Mirjam nisu imali  zdravstveno osiguranje,a da im ga i dalje nedaju.

Nego ,gledal iko od vas NBA kosarku.Ne gleda a,ok.Jedino navijanje na utakmici je  ,,Difenz,, -odbrana.Godinama sam se pitao zasto cijela dvorana  skandira samo ,,difenz,difenz,, i nista drugo i skonto.To je jedni nacin da pobjedis ,da se dobro branis,,  jer nemas sanse za napad,pa i ako i malo uspijes zaustaviti  atake svih vrsta  na sebe  imas sanse i da prezivis  i da podnosljivo i prihvatljivo  na pola puklnes , a ne ono  totalno ,,do kraja,,

68 comments:

Čole said...

Sjedi pet! Opet se kod tebe nešto poremetilo!

zabica said...

Odlicna dijagnoza, jos bolja terapija.

zabica said...

Kevro, i ti si puk'o.

Čole said...

Zanimljiva tema. Pojava svima dobro poznata, dijagnoza takođe, a razlog pojavi, odnosno dijagnozi, krajnje diskutabilan. Od Dalibora dobismo i recept, kako se suprotstaviti boljki.

Sad ću se ja opet uhvatiti za onu „svoju“ teoriju koja mnoge stvari objašnjava genetikom.
Dozvoljavam da teške situacije u koje ljudi upadaju, ponekad završavaju ekscesima sličnim ovim Mirjaninim i Željkinim. Ljudi jednostavno puknu, predaju se, ne vide izlaz i bum, sebi u čelo. U onim blažim oblicima, „srećom“ samo sebi.
A šta reći za one nesretnike iz Aušvica i sličnih logora, kojima je svaki dan bio pakao?! Šta su oni trebali uraditi i sebi i drugim?! A imao sam prilike upoznati i takve, koji su sve te jade preživili. I mogu reći da su mnogo normalniji od nas koji smo preživili „samo“ ratne „neugodnosti“ u Sarajevu.
Nedavno me frapira vijest o smrti jedne moje 52-godišnje prijateljice. Našli je pored kade na podu mrtvu. Što se tiče zdravlja, i svih ostalih parametara koji život čine ugodnim, trebala je doživiti bar stotu. Ali, žena pukla!
Još prije dvije godine istjerala čovjeka iz kuće, vara je! A čovjek moj dobar drug, znam šta misli a ne šta radi. I ne samo da je ne vara, nego je vanjtaki muž. Sredio joj kuću k'o apoteku, voda je po radnjama, fine naravi, na ranu ga privit. Ali đaba.
Zovne ona mene jednom i ispriča mi čitav roman. Zovnem ja njega a on ljut ko puška.
-Pa da sam koga jebo, prvo bi se tebi pofalio, jebote!
Elem, poče ona mene nazivati svaki dan i svaki dan ispričati istu priču. Vidim ja šta vidim, klasična paranoja. Zamolim ja svoju ženu da poduzme nešto, da joj se pomogne dok je vrijeme, kasnije će biti kasno. Napadne mene žena da ne pametujem, gdje ću normalnu ženu proglasit ludom. Treba mene liječiti a ne nju, he,he.
I dogodi se što se dogodi. Nađoše ženu pored kade, umrla „prirodnom smrću“ ! Braća imala jaku vezu pa isposlovali da ne bude obdukcije, da ne pukne bruka, pošto je bila veliki vjernik.
Eto, žena živila u svili i kadifi i pukla ali nažalost zaprave!
Sad sami zaključite, imali to pucanje ikakve veze sa genetikom?!

Eto, potrudih se, napisah romančić na Daliborovu temu jer je kvalit priče i zaslužio ozbiljniji komentar. E sad, očekujem od Anonimusa da se malo suzdrži od svojih „seri-oznih“ komentara i ne pokvari započetu priču, kako on to s uspjehom često uradi.

Unknown said...

Sto se tice ovakvih slucajeva, kada su psihicka oboljenja u pitanju,moj zakljucak je da su tu ljudi dosta neobjektivni iz vise razloga,a da bih ih sve navodio bila bi to duga prica, a I ovako bez njih ce biti.Zato da kazem samo nesto o jednom.
To je neadekvatno i razlicitim kriterijumima "vrednovanje" bolesti, a samim time i licni odnos prema ljudima sa psihickim i ljudima sa "fizickim" oboljenjima. Ljudi za psihicki bolesnu osobu koja ne izgleda to bas na prvi pogled ,i ponasaju se malo "strendz" znaju reci da je bezobrazna, udarila joj(mu) sperma u glavu, treba to dobro izdegenjeciti, pa da vidis kako bi poslije bila(o,)itd...To je jednostavno iz razloga sto su psihicki bolesne osobe "hendikepirane" u odnosu na ove druge jer se njihova bolest ne moze vidjeti "golim okom" kao ovi sa "fizickim" oboljenjima, i za razumjevanje njihove bolesti potrebno je ipak odredjeno obrazovanje, ili zivotno iskustvo sa takvim slucajevima bolesti u svome okruzenju.Naprimjer, niko od covjeka koji je operisao koljena, ili imao mozdani udar, ne ocekuje da ide ili trci kao zdrav covjek. Cak mu je spreman pomoci u mnogim situacijama, kada mu se ucini da je takvima potrebna pomoc.Medjutim kada je psihicki bolesnik u pitanju,tu je druga prica jer se to ne vidi, kako vec rekoh,na "prvi pogled"i samim time odnos ljudi prema takvima je u preko 90% procenata drugaciji nego prema prvima, i umjesto da im pomognu znaju reci "pusti budalu" ili "udarila mu sila u glavu".Zato po meni Zeljko, i njemu slicni, nije za zatvora, nego za bolnice, jer cinjenica da to sto je uradio, ma koji razlog za to bio, je rezultat njegovog psihickog stanja, ili psihickog poremecaja koje ga je natjeralo na to.
Evo da nesto kazem i o velikom broju slucajeva sa nasim ljudima ovdje u Australiji. Kada sam dosao u Australiju sa 45 godina,mnogi moji vrsnjaci su mi govorili kako su isfolirali doktora i dobili invalidske penzije.Drugi koji su radili osudjivali su ih kao neradnike, ljencine, nehljebovice itd. za razliku od mene koji ih uopste nisam osudjivao.Jednostavno mislim, i to sam ovim kriticarima govorio, da oni nisu doktora isfolirali, jer za jednog doktora covjek koji dodje u 40-im godinama i "folira" za penziju da ne bi radio, a posla je toliko oko njega, i od kojeg bi mogao itekako dobro i kvalitetno da zivi nije normalan. Jos ako taj doktor"zapadnjak"(moze otprilike da planira sta ce uraditi u slijedeci 10 godina) vidi da je taj covjek u bivsim nam zemljam radio i imao kuci, vikendicu, auto i sve to izgubio npr. za 24 sata, i bez icega napustio zemlju i takav dosao ovdje, dace on njemu invalidsku penziju bez rijeci, jer shvata sta znaci sve to izgubiti i koliko je to uticalo na njegovu psihu, i da je to razlog sto ga je doveo do njega da trazi penziju.Za doktora je normalno da takav covjek vise nije onaj stari, i da je kod njega nastao psihicki poremecaj i to sa razlogom.Jednostavno, svi smo razliciti kada nam je psiha u pitanju, isto kao sto su nam razlicite i fizicke predispozicije, tako dok su se neki odmah "predavali' i trazili penzije, neki kao ja, su na samom pocetku radili i po dva posla.Zato ne daj nikome psihicke bolesti, kao i svake druge, jer tesko to ljudi razumiju.

Unknown said...

Samo da dodam,moze biti korisno, da sve ovo gore napisano sto se tice ove bolesti,treba imati u vidu i pri citanju mnogih komentara na raznim blogovima, bar sto se razumjevanja tice.

Čole said...

Sve ono gore potpisujem, a ovo dole mi moraš pojasniti.
Koliko znam, izraz lud je davno izbačen iz medicinske terminologije ali je na žalost još uvijek u upotrebi kod običnog puka. Postoji veliki broj graničnih slučajeva gdje se ne može govoriti o bolesti ali se neki simptomi jasno prepoznaju. Kao što je slučaj kod velikog broja vjernika, cccccsssss. Ne znam i što će mi ovo cccsss, kad je to evidentno. Da odmah naglasim, Rajska ne spada u tu grupu. Ona je tipičan uzorak, cccccsssss! Eto dokle je doveo onaj Lazaarev!

Anonymous said...

Puk'o...jah, jah, preko tudjih ledja!

To je ono ssto ne volim, a naroccito preko mojih ledja.
1992, znate vec ssta to znacci, je li tako?
Ssifra, je li tako?

Bilo je relativno mirno popodne dok nam nije uletio u stan muzzev prijatelj. Ne znam ni otkud mu adresa i taccna vrata u onom mraku (hodnici nemaju prozore, pa je i u po dana mrak).

Djeca bila sa nama u dnevnoj sobi, ali kad sam vidjela one nervozne pokrete nasseg nenadanog gosta poslala sam ih u drugu sobu.
Moj muzz je inacce bio tipa 'jagnje za klanje'/sve za prijatelje.

A ja za njim, naivno vjerujuci da su oni sa diplomom ostali, ako su ikad bili, possteni porodiccni ljudi.

Tip: profa, ekonomista, tipa 'moj tata ce docci helikopterom po mene, moj tata bivssi general...'.
Drogerass u jagnjeccoj kozzi.
Tada to nisam znala, ali sam osjecala, imam taj nos.

Tip ruku u dzep, imam 2 'candy', 'ja ccu ovo, ja ccu ono...'
Ja muzzu namigivala, nisam ni dok smo se zabavljali namigivala, mahala rukama iza ledja te prof. budale.

Vodi ga vani, vodi gdje hoccess i ti i on, vodi ga...
Nama dossao u stan sa 'candy', ssto nije otissao kod svoje zzene i djece?
Majke?
Kod svog ljubljenog, patriote, dekana?

Navodno, dossao dzip pred kucu, ljudi, njih trojica u uniformi...a on sstura na drugu stranu

(kuca starinska, sa dva ulaza/izlaza, podzemljem opremljenim hranom za 4 godine najmanje itd., ispriccao mi jedan elektriccar)

i pravo nama u stan.

Generalov sin, c,c,c...a druge bi vrlo rado slao da izigravaju patriote, c,c,c,c

Onaj moj 'kurban Bajram' ga jedva izveo iz stana, a pred veccer sam saznala da su to bili mobilisani studenti, dossli sa ratista da im tip/profa ovjeri indeks?!

Tip mislio da dolaze da ga mobilissu za otadzbinu.

Tip je u Rijeci, promijenio ime, uzeo majccino prezime, drzzi neki kafficc (vidiss Micko da i za kafficc treba dipl.ek., ne spominje visse tatu generala, nije unosno valjda, ukoliko razumijete izmedju redova?)

A, ja, kad se sjetim svega toga, dodje mi da povraccam, i bass u ovom mjesecu je i kurban, i moj bivssi je bio zzrtvovan, ali, tako je sam zzelio i vjerovao, i bio iznapadan.
Feniks

Anonymous said...

hmmmm
i sta je reziser htio da kaze?

ODOZGO_77 said...

sta da se kaze
zalosno u ...
ako sami sebi ne pomognu, drustvo/sistem nece,

pozdrav kipi

Čole said...

@Feniks
U drugom čitanju ću valjda nešto i povezati a u trećem, garant, ccccssss! Još kad bih znao šta ti je ono "candy", možda bih i iz prve?!
Ma, važno je da si se ti nama javila, da znamo da si živa i zdrava i uz brdo brza. Nego šta bi sa onim tvojim bekanom, ccccssss?
Ja danas malo veseo, počinjem peći kruušku.

zabica said...

Ne bih htjela biti tumac Biliceva teksta, ali mi se cini da on ne govori o ljudima koji su vec naceti bolescu ( depresija i sl. ), nego o onima, uvjetno receno normalnima, koji su se slomili pod teretom zivotnih nedaca ( Zeljko ), a i uznemiravajucih pojava u drustvu ( Mirjam ). Mozda su se, ucinivsi svoj cin javnim, ponadali da ce naci rjesenje svojih problema.

rajskadjevo said...

Baš mi je drago Čolek da me tretiraš kao neki uzorak..ja sljedim Lazareva zato što je on u prvom redu istraživač, kroz njegove knjige od početka do kraja vidljiv je tok njegovih istraživanja u kojima on opisuje kako se i sam suočavao sa teškim bolestima, pa i kako je mjenjao stavove. Iako su mi se u početku činile njegove knjige kao znanstvena fantastika, kad sam na svojoj koži iskusila da ono o čemu on piše je zaista moguće, kao i činjenicu da se zaista stvari mogu mjenjati i ljudi oko nas , kad se mi promjenimo, to je za mene definitivno postala stvarnost.

Micko said...

Dolaskom u nove i nepoznate zemlje u nadi da u njima ima objesenog komada mnogi su prolupali,kad su skontali da je sve laz o Beveri Hilsu i lagodnom zivotu koji su gledali u nasim kinima.Ne zelim se rugat nikome.Znam dosta nasih koji su dosli sa visokim skolama i sa visokih polozaja,ali nisu nista uspjeli osim onoga sto je Sidnejac vec kazao.Stvar je u tome da ljudi nece da rade neki drugi posao,pa i bolje placen,osim onoga za sto su ucili fakultete.Pravniku koji je dosao ovde sa sefovskog mjesta je jednostavno iz ponizenja da prihvati neki posao sa prljavim rukama,a vidi da nema kud.Da bi ovde bio isto je bio tamo mora ponova u istu skolu,to jest fakultet da sve to lijepo opravda.Nije to problem,ali onda se pojavi jezicna barijera koja je nepremostiva u,a pogotovu mozda u njegovim godinama.Ocigledan je primjer moje zene.Isla na engleski,polagala ispite,ali kad dodjose neke stucne rijeci i izrazi u toj gradjevinskoj struci,jednostavno odustala jer nije mogla sazvakat sve to.Nije pukla jer ja sam tu pa ima za koga radit.
Dosta puta sam spominjao onog mog direktora iz Tuzle.Covjek je rudarski inzenjer,ali ne moze sad ponova to polagat,a i da polozi dok dodje do svog pravog posla prije bi umro.Dosao kod mene i razveselio se.Dao mu da cisti oko majstora i da im pomaze kad ga zovnu.Bio je jako tuzan u pocetkuu,a sad nema boljeg varioca.Vidio da nema kud.Ili poludit,ili pokusat da nadje sebe.
Vecinom se sve svodi na to da s ljudima treba pricat i pomoc im u smislu da shvate da ne mogu bit sto su nekad bili.
Ima opet onih koji se prezaduze ganjajuc onaj seljacki prestiz,i stede od guzice da ostali njegovi seljaci vide kako je on napredan.Kad poso pukne onda pukne i on,a financijeri dodju po svoje.
Vjerujte mi da ja ljude razumjem,a narocito one sa visokim skolama.
Mi koji smo cijeli zivot tesko i prljavo radili u svom poslu mnogo se brze snadjemo.Ne moramo na univerzitet nego kazemo sta znamo i idemo na ispit.Ispit je samo iz praktike.Ne mora se znat engleski.Na kraju krajeva jebo engleski kad ne umjes promjenit blatobran na autu.Oni hoce da ga promjenis,a na koji jezik ces to uradit nije vazno.U mojoj tamosnjoj diplomi bilo broj jedan-socijalisticko samoupravno uredjenje.Onda bila predvojnicka,pa higijenskotehnicka zastita,pa matematika,pa motoristika,pa poznavanje materijala,pa geografija,pa istorija i na kraju prakticni rad.Preveo ja na engleski i donio na ispit,a onaj covjek zguzvao u djep i dao mi razbijeno auto i rekao"Ispravit,ofarbat i struju skopcat,i imas 5 dana".Zavrsio ja za 2 dana i trazio ga sljedeca 3,ali ga nisam naso do petka.Dosao covjek i cudom se cudio.Onda mi dao kamion razbijen dobro i rekao da mu napravim samo geometriju i da imam opet 5 dana.Posto sam ja tada pricao engleski ko tele samo mu govorio tumoro,tumoro,a covjek se nasmijo i otisao.Zavrsio sam ja tumoro,ali moro cekat do petka i opet se ibretio kad je vidio.
Dobio ja certifikat ito onaj advens,kao unaprijed da mi se moze vjerovat sve sto kazem.
Treba samo ono samopouzdanje i ne predavat se nikome i nicemu.Stotinu sam noci proveo na poslu sa kojim se prije nisam sretao,a moram ga uradit.Uvjek sam nasao rjesenje i eto jos nisam prolupo,a kad cu ne zna se.Mozda i jesam,ali ne osjetim.Iz daleka se bolje vidi.
Izvini Colek sto prosli put nisam spomenuo Hrvatske cigane,a i kako bi kad nisu poznati po nikakvoj muzici,a pogotovu po trubama.

Djevo Rajska imam sansu da dobijem dvije karte za putovanje na Mars.Ako hoces da kupim za tebe i za mene pa kud puklo da puklo.Mozda da nadjemo Lazareva usput.

Pozdrav od veselog Micka.Spremam se ponova u Mongoliju,a Zumra kaze da je tamo vec -15c,a ovde danas bilo +38c.Kazu da je Mujo izdrzo i gore.

Mujo kaze;
"Suljo sta si dobio od Fate za 50.rodjendan".
Suljo kaze;
"Ma kupila mi neku svilenu pidjamu i dala mi picke,ali oboje mi veliko moj jarane."

Svaka slicnost sa bilo kim od vas je slucajna.

Micko graditelj said...

Cole znas pravim ti ja neku kucu blizu okeana,ali imam ne rjesiv problem zbog nekog jebenog rijetkog drveta koje ne daju da odsjecem.Nemam sad vremena da ti objasnim,ali prerezi narandju preko pola i tako treba da izgleda odozgo.Po projektu bez drveta je tako,a kad se drvo ukljuci moralo bi bit u sredini.De malo kontaj kud i kako maknut kucu.Nije zajebancija matere mi.Zena u mene danima konta i sjedi i crta,ali nema puno prostora da ostavi drvo vani.

rajskadjevo said...

Micko imam ja još puno posla na zemlji, pobogu, zašto bi išla na Mars? Tamo ionako ničega za vidjeti...
Ja imam ideju, napravite usred kuće kao zimski vrt, možete objesit na drvo i one lijane i kupit majmunčiće da se vješaju po drvcu ..to će biti super....
Pusek

Anonymous said...

Ribaru, prevedi sta Te zanima na francuski, pa osuneti...; istu rijec i mi upotrebljavamo, ali nije pozzeljno pisati u tekstu.

Aaaaa, znass sta bude kad nazovi prijatelji, danassnji Ssvedjani, iskoriste meko srce? Puknesssss, i nemass visse nikoga osim bivsse porodice da te sahrane, to je to.
----
Micko, sve je kako pisses i na Job Search; issla sam pa znam.
Neki idu i na College/Radniccki univerzitet na kurseve orijentacije/prekvalifikacije
(kurs traje do 3 mj., puno radno vrijeme, drzzava placca prevoz, instruktore, cuvanje djece itd.--socijala, ali iz drugih namjenskih sredstava).
Nema zakassnjavanja ili bjezzanja sa ccasova. Tri puta zakasniss i frc!

Bilo je i plakanja, a ljudi sve preko 30 g.
---
Sjecate se da sam pisala oko kursa gdje se na kraju dobije $500? Petoro ssto ih ja znam su zavrssili, usput radili, i lovu u dzep. Slabo su mi znali objasniti ssta su to zavrssili, nessto oko 'customer service'.
---
Feniks

Anonymous said...

Micko, Micko,
Nije oboje veliko, vec je on POMALEN.
Feniks

Marijan said...

Obuze me neki rahatluk, toplo oko srca, a bome i u duši, ma milina.
Malo uz doručak, pa uz kafu, a svakako i na fajrontu, evo još lelujam, Donio kolega svoje tek pećene kruške,šta reći... prva liga (pos'o nije trpio)!

Marijan said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Kolko sam ja shvatio Micka, ovaj Zeljko , je bio u nasoj bivsoj domovini neki vrlo skolovan coek , pa posto nije mogo to bit u Ameriki , on puko!

Anonymous said...

Pogledajte video oko 8-godisnjeg djecaka i njegovog oca (poslije loma noge izgleda da je nastupila gangrena?), i nisu 'pukli':

http://www.nezavisne.com/novosti/drustvo/Tuga-u-Bijeljini-Djecak-8-hrani-i-brine-o-bolesnom-ocu-a-majka-ga-napustila-213198.html

Ko moze da pomogne nesto neka pomogne.
Feniks

Anonymous said...

C o l e............

Medicina je prepuna terminologije za slucaj o Dasinom stivu.

U nasem gradu samo je jedna dijagnoza ali u vise znacenja..."Puko k'o ljeljak","Propuh ga maznuo","Prolupo" itd..


P.S. Sve ovo sto sam napi'so ne odnosi se na naseg Daso jer poznavajuci "coveka" on je samo u 10% pokupio od svih ovh dijaGNOZA....

Podrav a najvise ODOZGO 77 tx.

Čole said...

Žabice dušo, Bilićeva priča je više nego jasna. Priča o ljudima koji su pukli. A daje i savjet, kako ne doći u situaciju da pukneš. „Defans“ – odbrana.
Mirjanin slučaj je tipičan. Izabrala smrt i to sa rođenim djetetom. Kud ćeš tipičniji!
Željko je sasvim atipičan slučaj, čak ga i ne bih svrstao u tu grupu. Bliži je egzibicionistima, kao što je bio onaj Nijemac što se aviončićem spustio na crveni trg u Moskvi. Izgledao mi je sasvim normalno. Ali je iz zajebancije odležao par godina a sa državom nema zajebancije!

Micko jarane, pošalji situaciju – katastarski izvod, pa ćemo to riješiti u sekundi.
Što se tiče onih profesora, inženjera i ostale raje sa diplomama koju spominješ, stvari stoje 'vako. „Sticajem okolnosti“ u kontaktu si sa neuspjepšnom rajom uz časne izuzetke, pa imaš sasvim krivu sliku. Naime, „sticajem okolnosti“ nisi u kontaktu sa onim uspješnim, a ima ih puno, da se provjeriti. „Sticajem okolnosti“ ja sam sa njima u kontaktu, pa to mogu potvrditi.
A da se lakše uklopiti u australijski milje sa zanatom, to stoji.

Teta R. ni nakon trećeg čitanja ništa ne skontah. Mora da sam i ja malo napuk'o. Ali imam i za to rješenje. Ubuduće, onaj klizač spustiti na kraj teksta i vidjeti ko je autor, i ne zamarati se badava. Jes' poso, ali opet manji nego gubiti vrijeme čitajući nerazumljiv komentar. Sory.
Isto važi i za Anonimusa. Oboma „Podrav a najvise ODOZGO 77 tx.“ , cccccsssss!

Rajska, vjerujem da ti je Lazarev otvorio oči, samo se bojim da ti nije uradio šta bezobrazno, pa ti njega toliko hvališ?! A to, što umije Lazarev, umijem i ja, samo ne tako često, ccccssss!

zabica said...

@ Cole
Moje drugo javljanje je na tvoj komentar, a ne na Bilicev tekst.

Micko said...

Colek jarane moj znam i ja vise onih koji su uspjeli nego onih koji nisu.Svi uspjesni visokoobrazovani su dosli sa znanjem engleskog i samo malo dopunili i to je ok.Ali ovi sto nisu znali jezik,a pritisle ih godine i obaveze nista mi nemoj kazat.Znas da znam,a znam da znas.Ma pusti to sad nego da mi kucu rjesimo.
To je komad od 2000 kvadrata koji sam kupio prije nekih 4 godine.Na jednom je brdu sa kojega se vidi okean,jer ja ne volim nista blizu vode.Pogled je izvanredan,ali sad kad sam odlucio da pravim kucu ko iz bajke za mog unuka i mozda jos ostale unuke isprijecilo se to jebeno drvo kojemu ja ni imena ne znam,ali tvrde da je to nesto rijetko i da samo tu zivi.Ma lici mi na neki debeli holijander ili nesto slicno.Debelo je mozda 3 metra u precniuku,a visoko preko 20 metara.Da sam ja kojom srecom znao da ce mi smetat,ma izbusio bi ja njemu korijen i nasuo starog ulja od masina u rupe,te bi ono krepalo za godinu dana.Onda bi ga opstinari osjekli ito o njihovom trosku.E da je pameti do kadije ko od kadije svi bi bili pametni.Zena u mene i neki arhitekti su to planirali da kuca bude okrugla ili u obliku romba ili romboida,kako oni to zovu,a da dole bude boravak,kuhinja,bazen i sta ti ja vise znam,pa da se gore ide nekim stepenicama u obliku svrdla ili liftom,gdje bi sve sobe bile kao narandja kad se rasjece i gleda odozgo.Dakle 6 soba okolo.Dodje zabrana da se drvo odsec ne smije i sve pade u vodu.
Ono sto Rajska predlozi to je i moja zena kontala da bude tu kao neki vrt,ali kazu da drvo mora imat prirodno strujanje zraka da bi opstalo.Opet sranje.Sad oni mjenjaju projekt,a ja sam izgubio zivce i dao na prodaju.Ma koja se budala prva javi ode to.Za sada nema budala.Izgleda da sam ja bio zadnja budala koja se na to namjerila.Dao sam u vise agencija na prodaju i svi kazu da tu nista nije ostalo neprodano.Zena u mene kao da joj je vrana popila mozak,pa stalno crtanesto oko drveta i kaze da bi kuca mogla bit u obliku jajeta pa da napravi neke rupe okolo da taj holijander ima zraka.Moze ona crtat materi,ako se javi budala da kupi,barem cu imat crteza za sljedecu.
Jeli vako Colek jarane ili nije.Nisam joj ja kriv sto nije mogla ovde zavrsit svoj fakultet pa se na meni sad izivljava.Kako sam ja svoj zavrsio, ito odlicnim.

Nego Djevo Rajska da ti kazem da bi nas odlazak na Mars bio mali korak za nas,a veliki za Hrvatsku.Sta mislis u buducnosti kako bi se u povjesti ucilo da su Hrvati prvi stigli na Mars i ostvarili svoje tisucljetne snove.O nama bi se junacke pjesme pjevale kako smo se borili sa marsovskim zvijerima,a koliko bi se samo ulica i trgova po nama zvalo.Razmisli ti malo o mom prijedlogu i samo da ti napomenem da sam prije vise godina kupio na Marsu za 20$ neki komad zemlje kad je kupila i Nikol Kidman.Kolika je ne znam,ali cjena joj je garant porasla.Imam ja i certifikat kod sebe.Ti bi otvorila prvu joga skolu,a ja radionu za popravku interplanetarnih masina.Mozda i neki rudnik nadjemo.Fantastika ti je sve bliza stvarnosti pa ti kontaj.Ko je ikad vjerovao u Nautilus od Zila Verna,a sta sad kazes.Ko vjeruje da ce moj unuk ogradit dedinu parcelu na Marsu.Niko.Mozda ce njegov sto je vrlo vjerovatno.

Puno pozdrava za svjeha vazi pa i za vaske hovdina.

Anonymous said...

Ribaru dragi, sifra je 'dekan'/vlada i ono 'dva smo svijeta razlicita'.
Ti tamo, ja vamo, pa udri...je li tako bilo?
Neko puko pa ostao, neko puko pa u strane zemlje. Nek se kotura.

U nas mirise na snijeg. Ne vidim ni one obavezne jutarnje trkace.
Pozdrav, Feniks

Marijan said...

Daj ba Mick... Možel' se to drvo kako uklopiti u kuću? Ne bi bio jedini kome drvo raste iz kuće!?

Anonymous said...

Micko, jastogu koji ne stari,

Mozze kucca biti i u obliku potkovice, ili joss bolje kao petokraka a u sredini drvo.
Samo ugradi gromobran, za svaki slucaj, defense.
Feniks

Anonymous said...

hm, hm, a ssto su svi diplomirani, tj. direktori nosali ssiroke hlacce tokom 91-96-pa i dalje?
Zbog Bronhi-odzaccar grla sigurno nisu!
Bojali su se svojih, a ne onih drugih.

Najmanje 2 bile u dzepovima, a i danas ih ima, vidjela sam svojim occima.
Feniks

Micko said...

Tetka Rafaela prvo je svma naum pala pogkovica,i bila bi najbolje rjesenje I najjeftinije,ali kako objasnit nekome da Micko nije napravio kucu u obliku slova U.Svi bi govorli da je to namjerno,pa bi me prozvali ustasom,sto nebi das volio.Kome bi ja objasnio da je sve zbog jebenkg drveta.Ko bi vjerovao u tako nesto.

Nego za ove karte na Mars.Mozda bi bilo najbolje da odemo ja,Colek,i Kevro.Da ih tamo prvo maucimo bratstvu i jedinstvu,a mi znamo kako cemo im jebat nanu poslje.

Anonymous said...

A Ti Micko, pravi u obliku grcckog slova P (pronadji ga, ako ja ne uspijem da uradim 'insert')

π (evo, uspjela sam)

gornji dio malo zavrni iliti razvuci u obliku slova S (Matematiccko P)

ili zakreni potkovu, pa neka izgleda kao C.

Odbrana bi rekla: sta koga briga kako neko gradi kucu; a koliko raje ce biti zaposleno i na koi period?

Pozdrav svima, Feniks

nesloga said...

Micko, pravi u obliku polumjeseca da se ima pristup drvetu u sredini u obliku zvijezde, haha. Jebeni zeleni, ..dzaba sto ih svrgnuse. Prijatno me iznenadjujes da ides ka plazi, I da ti unucad barem nece bit Westies. Grijehota bi bilo da zavrse u toj vukojebini izvan civilizacije, Ili negdje na pola puta oko Parammatte, Blacktowna, Liverpoola itd, bolje u mom Buca potoku bi im bilo, hehe zato ne prodaji plac.
A ovaj Zeljko, vidim moja generacija, je puko zbog ters zene garant. Sto je reko moj stari, bjezi od nasih nadzak baba kako god znas. Citam starija od njega mu gospodjan neka Vesna, usrecio se hairlija...pa jos ako ina PTSD od linije I iz mjesanog braka kao ja, pa da nije nacisto ni za koga se borio, a puko razumljivo je potpuno. Mada I zavrsit u mjestu kao Jacksonville je za ubit se samo od sebe, osim ako nisi sa sela nekog direktno se istresao tamo. Dalibore, ti barem imas Disney i ostalo, kozmopolitan je Orlando, oni iz Jacksonvilla imaju go kurac, rednecks postali, utopili se u milje kad sam jednom bio tamo u nekoj nasoj cevabdzinici.

Mahanje svim djuturumima ovog bloga iz podnozja Himalaja!

zabica said...

E moj Micko, nasli bi oni tebi U i kad bi ti kuca bila u obliku cetiri ocila. Djaba ti to sto ne izlazis iz marsalove uniforme.
Podsjetilo me to na 'cekrcicku' katedralu izgradjenu pocetkom sedamdesetih, nakon sto je staru srusio potres. Nijedno spominjanje te lijepe, moderne i po mjerama nepretenciozne gradjevine nije moglo proci bez napomene da je gradjena u obliku slova U. U satorastoj formi nacrta, a bogme ni u tlortu i bokocrtu ni traga toj formi, osim ako se nije gledalo ufrljenim ocima. Zanimljivo je da su i vjernici katolici vise vjrovali toj prici nego svojim ocima. Devedesete je izgradjen zvonik. Sin tate Firsta, projektanta katedrale, nije bio tako nadaren arhitekt pa mu djelo lici na buzdovan. Izmedju dva kraka tlocrtno trokrake zvijezde formirano je slovo U, bez i truncice dileme. Odjednom vise nitko o tome nije diskuturao. Valjda su svi bili zadovoljni sto se dokaz napokon izgradio.

zabica said...

@ nesloga
I tebi mahanje iako nisi zasluzio zbog onog 'zena ters'. Uvijek su vam za sve krive zene.

Anonymous said...

Kad mussko gazi svoju ssestu deceniju, zar to nije npr. od 50 do 60 godina.
Ccim je pressao dan preko 60...gazi sedmu deceniju. Kao i ja i mnogi ovdje.
od 1970 do 1980 su rane osamdesete,
1981 i dalje u sane devedesete, zar nije tako?
Sve mi se ccini da ovdje neko pozna onoga sa dvije candy, bili komssije prekoputa :)

Feniks

zabica said...

Gdje se Bilic uzgubio ?

Anonymous said...

pere bijele zavjesice :) za Thanksgiving

Čole said...

BAJRAM ŠERIF MUBAREK OLSUN
Želim svima koji slave a naročito Kevri.

Anonymous said...

Cole , ti ko kakav politicar, dan ranije, da se sto prije uvuces u zove, da se sva mjesta ne popune.

dalibor bilic said...

Imam nekih ,,generaciskih,,problema,al se nadam da se ,,citamo,, uskoro.
Pozdrav

Anonymous said...

Joooj, Glavnog I Odgovornog providan ko celofan!
Ovo "generacijski problem" u prevodu znaci:doso tobe pod stare dane, pa trazi po Orlandu pojeftinog a dobrog kurbana!

zabica said...

Cuvaj se.

Unknown said...

Svima koji slave BAJRAM ŠERIF MUBAREK OLSUN

Marijan said...

Pridružujem se čestitkama povodom Bajramskih blagdana!

ODOZGO_77 said...

takodje
Svima koji slave BAJRAM
ŠERIF MUBAREK OLSUN

rajska said...

Ja se pridružujem čestitkama i svima želim da ustraju u suzdržavanju od jela, pića, pušenja, alkohola i ostalih jelte čulnih zadovoljstva za vrijeme ovog njima važnog razdoblja.
Važno i dobro je postiti i nama ostalima jer kad je čovjek gladan onda zna kako se osjećaju gladni i siromašni..jer nije uzalud ona izreka " Sit gladnom ne vjeruje!"
Predlažem Micku i Čoleku da se radi podrške i suosjećanja suzdrže od seksa barem 30 dana.

Anonymous said...

Popisivanje zavrseno sa Kurban Bajramom (tako planirano valjda jer ljudi u vrijeme posta ne lazzzzzuuuu)

Mi jucer slavili Thanksgiving Day...i niko nissta?
Feniks

Čole said...

Rajska, nije ti loša ta ideja da se Micko i ja odreknemo seksa mjesec dana, da vidimo kako je Daliboru, ccccssss.

Unknown said...

Ma godinu, malo je mjesec.

Anonymous said...

Dr Oz preporuccuje seks dva puta sedmiccno da bi se srce ojaccalo.
Ne kazze kako, samo veliko O ?

Koliko se ja razumijem u gramatiku Micko se odrekao seksa dok misli oko nove kuce!

U Ribara ne diram, bar ovo popodne.

Feniks

Anonymous said...

Posto se Kevro ne javlja, malo poduke Rajskoj i ostalima sto cestitaju nije na odmet. Ovo nije ramazanski Bajram da se posti,ovo je Kurban Bajram . Ostalo neka objasni Marjan, on zna oko tih Blagdana.
Pozdrav od Ateiste koji ne cestita nista svima koji slave ( samo onima koji su slavili i dok je on bio u Jugi! Tj do '92)

Anonymous said...

doktori kazu:
3x sedmicno sex je veoma vazno za dobar rad bubrega!

Čole said...

Lazarov preporučuje 7/3 sedmično, isključivo prije jela! Zato ti Rajska cvrkućš.
Znam ja i bez posta kako je Daliboru, ali kako mu pomoći kad je skroz zapušten slučaj?!

rajska said...

Je, teško se odricati od hrane, pića, cigareta, trava i sexa...vidim tu neki komentiraju kako je sex zdravi za srce, bubrege i ostalo, a što niko ne osporava ali opet se samo spominje fizičko tijelo..a što je sa zdravljem duše? Treba se malo odricati u određene dane i radi duhovnog zdravlja a ne samo tjelesnog..dobro je to..eto ja se stalno spremam u to odricanje ali nikako da krenem..slaba sam, slaba! Treba mi neki podstrek...ko se dobrovoljno javlja da započen s mnom odricanje od npr..za početak..samo jedne stvari...

zabica said...

Seks je odlican za duhovno zdravlje.

davor said...

@Mick as Idea
Uz ono drvo mogao bi sprovesti i neki potok kroz kuću. Sjećam se hotela Ruža u Mostaru, bilo je super sjediti uz vodu ( mislim da je bila Rodobolja) i u prirodnom okolju , a sve hotelski enterijer.

Anonymous said...

Rajska bi se samo neceg odricala
daj uzivaj u zivotu !
cemu odricanje?

Micko said...

Samo vi slusajte doktore pa cete daleko dogurat.Nego kazu li sta doktori o kresanju vise puta dnevno.Naravno da ne kazu.Oni sto djele savjete oni se samo sjecaju tog uzitka i hoce da zgade sex ostatku svijeta.

Rajska Djevo,sastao sam se sa jednom mojom dobrom prijateljicom koja ide na jogu,i pravo sam se zaprepastio kad mi je rekla da tamo idu zene koje ne mogu dozivjet orgazam.Kaze da su joj oba muza bila ko zecevi.Predlozio sam joj da se cesce druzimo da joj ja dam savjete.Pristala je.Savjet dobrog prijatelja je uvjek bolji nego svih doktora.Malo je brine sta ce Pama pomislit,a ja joj rekoh da ona ne mora bas znat sve.Jeli tako.
Ne odricite se nicega.To je ostavljeno za vjernike.Svi se necega odricu,ali sexa niko.

Davore dobar savjet,ali nema potoka.Nego jedan privatni detektiv je ispitao i pronasao odobrenja od opstine koja su dobili neki u komsiluku da sjeku drvo.Cekam sastanak sa predsjednikom opstine i bit ce guzve pred golom.Samo ces vidjet.

Pozdrav od Micka savjetnika.

Čole said...

U Sarajevu ludnica. Svu noć nisam zaspo, ali ne zbog radosti, već zbog petardi. Razvaljivale svu noć do zore. A umalo opet ne bi, Baraž šerif mubarek olsun!
Nazovem sutradan jarana iz Lukavice i pitam ga, jeli tamo bilo petardi i pucanja?
-Kakvog pucanja, što bi bilo?! Čudi se on.
-Pa kako što, pobijedila BiH Litvaniju i ide direktno u Brazil.
-Nemam ti ja pojma o tome. Ovdje niko i ne zna da se igralo. Nisam primjetio da se išta dešava na ulicama.
Eto, tako vam je to izgledalo u Istočnom Sarajevu a u Bliskoistočnom, ludnica do zore!
Garant je i u Mostaru bilo tako. Čudi me da to kamere nisu zabilježile.

Anonymous said...

ako vam japanski seks zgadi zivot budite sigurni da ste normalan insan!

TRebalo bi pitati dr. Oza sta misli oko japanskog seksa i gadosti?

rajska said...

Micko takvu glupost već dugo nisam čula! Bez daljnjeg komentara.

zabica said...

@ Skerlica
Ruza. Izgovaram ime tog hotela onako kratko kao Mostarci i s puno ljubavi, jer, ako je Mostaru uopce bilo moguce dodati jos svjetlosti, dodala ga je Ruza.
Sjecam se, nakon vecere ciju je kulisu upotpunjavao nenametljivi sredovjecni pijanist Sopenovom etidom, penjali smo se drvenim stubama na kat i ja sam kolegi, malo s visine, dobacila : ' Ovako se to radi ', misleci na projekt postovanog Ugljena, a i na finu atmosveru uljudjenosti i sarma kojom su Mostarci tog doba oplemenili taj prelijepi interijer.

Samo svoja zabica.

Ovo ' samo svoja ' je zbog onog tvog komentara koji je otprilike glasio: ti Cole imas svoju..., a ja svoju...
Nisam ga razumjela, a i ne trazim objasnjenje. Nadam se da se neces ljutiti nakon ove moje ' lekcije ' i da cemo se i dalje na ovoj stranicci druziti u prijateljskom tonu.
Lijepi pozdrav.

Čole said...

Ne skontah na koga se odnosio ovaj tvoj komentar? Ne sjećam se da sam išta slično napisao. A vizavi onoga što napisah vezano za utakmicu, Ruža može samo potkrijepiti ono što sam želio reći. Mislim na Ružu, ustvari, na ono što je ostalo od nje. "Navijači" su svemu kriv! A tako bezazleno djeluju!

zabica said...

Cole moj, sad ja ne kuzim kome se ti obracas.
Ja sam svoj komentar naslovila na Skerlica ( Davora ) i vezan je na njegovo spominjanje predratne Ruze i na jedan njegov stari komentar. Nema veze s tobom.

rajskadjevo said...

Žabice, nemoj zamjeriti Čoleku, za sve je kriva apstinencija, budući smo se ja i on dogovorili, privatno putem pp da krećemo u apstinenciju od sexa, samo eto njemu to malo teže pada nego meni,,,,

Anonymous said...

e, moj Ribaru, bolje Ti je hodati sa mnom nego i pogledati tzv. Hotel 'Ruza'.
Ja ruzzne zgrade, tipa starih americkih motela, tamo gdje duva jak vjetar.
Moguce je iznutra me-h-kanije na minderlucima.

Tessko Tebi sa nama zzenama i ssiframa.
Ni oo7 ne bi prezzivio.

Pozdrav, Feniks

Anonymous said...

Za one koji ne kuze; prica je o prijeratnoj Ruzi.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...