Sunday, October 6, 2013

Oktobar Fest

Za razliku od prosle Nedelje ,kad nista nisam morao a ni htio da radim,sve me sacekalo ,,ove,,  kad sam moro a i dalje nisam bas bio raspolozen za  kosenje i ostale  fizicko umne poslove  oko kuce.Naj vaznije je ,kad je covjek mlad,pa mu onda nista i nije tesko.

Sinoc sam bio na  Oktober festu.Zovu me raja ,kazu dodji.To je neki  njemacki kulturni centar U Altamonti ,gdje se svake godine ,prve Subote  u mjesecu Oktobru ,po uzoru na onaj  ,,pravi,, u Minhenu ,napravi orlandska kopija njemacke kulture i obicaja ,al vise  ,parada  pive i  hrane sa  onih bavarskih prostora.

Na onom pravom  Oktober festu,bio sam zadnji put ,negdje 90 godine i mada nisam bas veliki ljubitelj vasara ,ovaj sa  ,,bujnim,, njemicama ,koje ispred sebe imaju velike ,,,,, krigle piva u rukama mi se svidio.Sjecam se da je i hrana bila dobra i jedino sto nije valjalo  je muzika,odnosno ,zacepio bi covjek usi na zvukove  onih malih harmonika igracki ,al brate kad zapjevaju na Njemackom,gore je nego kad moras popit  vrucu pivu.Mozda bi ovima u Minhenu trebalo predlozit  da u cilju opsteg veselja ,pjevaju samo na talijanskom ili bar na Engleskom ,jer ovo na Njemackom je toliko tuzno i ruzno ,ko da  slusam pjesmu  njemackih vojnika ,sto u punom vozu ,odlaze  na Staljingradski front.

Meni je ovo inace bio prvi  orlandski Oktobar fest,mada sam svake godine redovno bio pozvan ,ali se bas nisam naj bolje snalazio na relaciji  Amerika-Njemacka ,odnosno nisam bas sebe vidio  u nekoj bliskoj  vezi ,posebno ,prema  dragim ,,svabama,,

Bilo nas je 12 ,a kazu da je ,,nasih,, bilo jos naj manje 20 izmedju  2 ili 3 hiljade posjetilaca ,a poslije sam skonto da samo ja nisam bio  u Njemackoj prije dolaska u Ameriku i da jedino mene  ne muci nostalgija za  baustel socijalom.Nisam imao vremena  da piatm ali moram,koliko je ovih  ,od moje raje,dok su bili  u Njemackoj isli na Oktobar fest i dali su se poceli osjecati Nijemci tek kad su postali Amerikanci.

Hranu ,nisam imao vremena da probam,ali generalno  se radi o americkoj hrani  napravljenoj po njemackom receptu pa i ona cuvena kobasica  ,sigurno  vise ima ukus hamburgera ,nego  bavarskog pileta.Piva je  ,,Volstajner,, za moj ukus  gorka ,al i kod pive je ista situacija da joj je ,,tejst,, vuce na Badvajzer,vise nego sto podsjeca na  ,,Spaten,,Nema ni onih  bujnih svabica  sto ispred sebe nose dvije velike .........krigle ,jer se ovde piva tocila i prodavala u bokalima ,hladna ,al samo prve 3 minute,jer na  floridskoj vrucini u 4 minuti ,joj je ukus bio isti ,ko iz gajbe,granapa u Vojkovicima.

Slijedece Subote ,ovde u Orlandu, je Srb fest,Jos nisam odlucio idem li ili ne.Prosle godine sam bio.Nije bilo lose.Janjetina,krmetina,cevapi ,niksicko pivo i koke ,sto ispred sebe ne nose dvije velike .... nego  mrdaju guzove u minjacima i to je ta razlika izmedju  ,svabica,, i ,,srpkinja,, a brate i muzika.Neznas koja je  gora ,ova njemacka zbog jezika  ili ona srpska zbog  ritma.

23 comments:

ODOZGO_77 said...

hello
ja sljedece subote idem da uzivam u Oktobar Fest
http://www.oktoberfest.ca/
posto ne pijem pivo, ja sam odlucila da budem vozac, tako da pivopije mogu uzivati u pivu .

Mi smo vec ranije posjetili Oktobar Fest, znamo sta da ocekujemo i svima se svidja da idemo i ove godine

pozdrav ekipi !!!

zabica said...

I ja idem na put. Kratki, poslovni. Ako stignem mislicu na vas.
Nadam se da vas moj priljepak nece gnjaviti, bar dok me nema.
Poz svima. I priljepku.

Unknown said...

Ja bih najvise volio otici na October fest sa Marjanom i Coletom.Oni bi udarili po pivama, tako da bih ja mogao udariti sam,ono laganini i bez konkurencije po onim bujnim,sto te rasne Njemice nose ispred sebe,...kriglama.
Mozda bi se ja i zayebo,ko zna, posto nije sa njima preporucljivo tikve saditi pogotovo kad su onakve "krigle", XXXL size u pitanju.Hoce to svakom udarit uglavu.
Cuj Uredniku ne valja srpska muzika,a tako bi uz te "krigle" legla ona "Mara cila vedra igraju joj njedra"...ostalo se zvizdi i bulji u krigle otvorenih, izbecenih ociju i otvorenih usta.Urednice, Urednice imal sta da valja... kod anamo njih?

Anonymous said...

Pitaj Davora.

dalibor bilic said...

Evo pokusavam cijelo jutro da skontam ,moj Sidnejac,imal sta ,da valja ,, kod onamo njih.i jos sam na pocetku,u fazi da znam sigurno sta nevalja a skonto sam da je velika razlika slusat pjesmu pijanih ,,Svaba,, i recimo pijanih Srba,Hrvata ili Bosnjaka ,gdje je i ona ;Mara,marica ili Mubera ,kojoj igraju njedra,samo sretstvo pozude za zadovolljavanje ,strasti,naravno nacionalne.

Anonymous said...

Najbolje je ocijenjena ova sa 12 ispred:
http://dalje.com/foto.php?id=7&rbr=3097&idrf=157845

Pored toliko pive za muziku je svejedno, vazzno je da su muziccari isplacceni.
Uzzivajte,
Feniks

dalibor bilic said...

I jos nesto.Kad se ,,Svabo,, napije on pjeva o ljubavi ,a kad se ,,NAS,, napije on pjeva o ratu.

Anonymous said...

jao, ssto odmah nisi rekao da cce biti i polke...spremam se!
Feniks

Anonymous said...

Kakao ko Daso.

Licno o tebi,tako narod prica a ja mu vjerujem,

Start sa pivom pocinje sa malom pricicom,kriza u svijetu itd.

Uz petu ili sestu ide Halid "Mostovi",pa ubACE SE "iNDEXI","Parni valjak" pa Dusko Kulis I jos mnogo lijepih koje te vrate u proslost I tebi draga sjecanja....

A,poslije desete,kazu da najbolje izvlacis one ratne,pocinjes I zavrsavas "pivsku noc sa "Husinjskim rudarom", pa I koja suzica se ugleda u tvojim sitnim okicama,onaka,ovlaz,samo sklizne niz obrascic.....

Pa gospodo eto vam Dase I huskaca ratnih pjesama.....

Pozdrav a najvise ODOZGO 77 tx.

Anonymous said...

"Kakao ko Daso."

Sto ti tepa!

Anonymous said...

Sooorrry guys,slovo mi izletilo,mislio sam"kako ko Daso" a ne kakao daso.Sooorrrryyyyy....

Anonymous said...

Sta si mislio?

"Kakao ko Daso."
"kako ko Daso"
"kakao daso"
"Kak'o ko Daso."

Sta si mislio?

Anonymous said...

narode sta vi spousili
ili popili?

Anonymous said...

popusili

Anonymous said...

Gospodine,izvini ali tebe kao da je propuh vec odavno uhvatio.....

Ja sam gresku ispravio u izvinjenju a ti stvarno,nema sanse,radi "Propuha",


Pozdrav a najvise ODOZGO 77 tx.

Marijan said...

Do treće pive *ebe mi se za muziku, a poslije...
---
U video prilogu pogledajte detalje sa mog ''Oktobar festa''. Video vrijedi pogledati i radi prateće muzike koja nema veze ni sa Bosnom, a ni Austrijom.
http://www.youtube.com/watch?v=T396z7cJswU

Marijan said...

Čuuuuj, nevalja mu pjesma na njemačkom?
Haj' da ti pomognem da je bar malkice zavoliš:
Vicky Leandros - Süchtig nach Geborgenheit -
http://www.youtube.com/watch?v=txsyWz1eDV8

Anonymous said...

Imam osjecaj da se ON udvara Uredniku?!
A sto i ne bi, ima sta i da vidi, rasan covjek.

Unknown said...

Moj Marjane nema sanse da Urednik zavoli njemacke pjesme."Zadojeno" je to bolan patriotskim pjesmama tipa "sjedi Mara na kamen studencu......"i onim laganim, melodicnim i njeznim slagerima za laku i ugodnu noc prije spavanja tipa" sred pusaka bajoneta.....". A sto se tice muzike anamo njih, mozda je i zavoli, ako ni zbog cega, ono bar zbog mileta Kiticha. Kad je mogao zavoliti Lazareva, sto ne bi mogo i Kiticha.

Čole said...

Marlen Ditrih to ljepše pjeva ali su ovdje ljepše slike. http://www.youtube.com/watch?v=WhhHi6k5Ksg
Pa nakon ove lijepe pjesme, ne reci „danke Dojčland“, cccccsssss!

Na Blogu se pojavio Svrab, ne izlazite bez prijeke potrebe!

Micko said...

Uz dobru sisu i dobru pivu svaka muzika valja,pa cak i Betovenova sedma simfonija.
Najbolje sise su srpske sise izmedju kojih visi krst od kile veci nego u Anfilohija.Kad ona cucne onaj krst sleti pravo medju noge i pokrije onu mucenicu pa ga s merakom otrgnem.Ne otrgnem ga sto je srpski nego sto smeta na ulazu u carstvo nebesko.Nema muzike bez cingana pa bili Srpski ili Turski.Tako ja to mislim.Ne volim da se muzika djeli po nacionalnoj osnovi i pripadnosti.Svaka je dobra u datom trenutku.

Čole said...

Ne volim ni ja da se Cigani dijele po nacionalnoj osnovi ali ako se već mora, meni su Hrvatski Cigani nekako najdraži, cccccsssss!

A veliš, kod nje veći krst nego kod Amfilohija! Mašala! A što narod laže da je Amfilohije samo djecu, cccccsssss!

A i što se sisa tiče, ne volim ih dijeliti po nacionalnoj osnovi. Ja sam po tom pitanju veći multinacionalista od Miše Marića, cccccsssss!

Kevrin Potok said...

Ja nisam nikad prevario hanumu, ali bratu u mene najsladje bilo Srpkinje odradit birvaktile, a i Hrvatice, dok se i on nije zarobio sa svojom Srpkinjom. Muslimanke nije ni gledao, veli kad sunećenog vide te Srpkinje, ko da su boga vidjele. A za sise su najbolje bile one iz CZ ili Poljske, barem po mom ukusu.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...