Thursday, October 31, 2013

Halo ,,,vi

Meni kao covjeku ,ciji je odnos ,prema religiji , zasnovan ,na istoriskim faktima i uticaju vjere na svijetska zbivanja ,jako raduje cinjenica  da su nekad  iskljucivo  vjerski praznici ,danas postali ,praznici za svakog . , Ne znaci  to da se pojedina religija namettnula ,kao vodeca  i da likuje ,da se danas  njenim  perijem kite ostali ,nego je  u sustini  gubitnik,kad recimo  Novu godinu ,koja je nekad bila izrazeno  religiski praznik  ili Halovin ,takodje  ,,jak,, vjerski praznik,danas  koriste svi  ko povod za  radost i veselje.

Noc vjestica ili Halovin  je danas  komercijalni praznik  ili ako bi ga  morao negdje svrstati ,onda je to  ,,izlozba kostima,, kad se ljudi oblace  u neku odjecu ,za koji misle  da izgleda tako dobro da ce privuci neciju paznju  i pozornost.

Ovaj svijesni gubitak ,Nova godina ,halovin  i jos neki ,mislim da posebno ne zabrinjava ,,crkvu,, i da su svijesno zrtvovani u cilju  ,zastite nekih ,,vise vrijednih,, praznika ,a naj vise  ,,Bozica,,Kad smo vec kod ,,krismsa,,  valja reci da se i on ,,drma,, pred  bujicom komercijalizacije svake vrste ,sto znaci da je sve vise onih,ne samo crkva, koji  zele svoj dio kolaca ,od ljudi koji ,,vjeruju,,

Halovin ,moze biti i povod ,da se  zapita ,bar jednom u godini,koliko je ,,strah,, prisutan ,kod modernog covjeka ,bez obzira gdje se nalazio i od cega dolazi.Da prvo eliminisem  ono cega se ljudi vise ne boje ,a to su vjestice i Bog,vjestice pregazilo vrijeme ,a iskustva da bog kaznjava ,uglavnom su pala na svakodnevnim primjerima ,pa bez obzira  na intezitet  ,,vjerovanja,, malo je jos onih  sto ce  reci  da se prvo boje boga ,pa onda  svega ostalog.

Cega se u stvari covjek naj vise boji.Prirode ,hm ,mozda ,vasione i vanzemaljaca ,hm ne vjerujem ,samog sebe -ponekad ,drugih zivih bica-tesko ,al naj veci strah  i jedini  kod covjeka je  ostao  da se boji drugog ljudskog bica   i da ce taj strah  u buducnosti biti sve veci i veci,odnosno da  ,,covjeku,, sve lose   moze nanijeti samo  drugi covjek i niko vise.Ni malo vedra perspektiva .

Strah prema necemu-pojavi je obicno  neznanje ,a strah covjeka od drugog covjeka je iskljucivo posljedica  poznavanja  ,,samog sebe,, sto u konacnom zbiru daje ,da se ljudi boje onog ,sto naj bolje poznaju. i da je perspektiva za ljudski rod ,da ceka  Halovin ,od godine do godine ,da smjehom  strah prikrije.

Buhaaaaa ........ha ha ha ha hah ,bez ,,bu,,

25 comments:

Micko said...

Dobro napisano.Samo nas je strah jednih od drugih.
Dobro vam je Djeva savjetovala.Treba se okrenut vjeri.Evo ja se okreno.Hajde Djevo sklopi ruke i na koljena.
Dolaru nas koji jesi u bankama nasim sveti se ime tvoje.budi kraljevstvo tvoje,budi volja tvoja kako na nebu tako i na zemlji.Dolar nas svagdasnji dajj nam banko nasa,kako danas tako sutra tako i preksutra.
Eto zar ovo nije molitva svih religija

Nego valja meni brat tresnje za 15.dana.Samo mi dolar i herke mogu pomoc.Nece one bez dolara,zato moram ponovit molitvu i pravo u banku.

Anonymous said...

i ti Micko
tebi se sve oko $ vrti
daj malo ljubav, romantika i te stvari

ODOZGO_77 said...

kod nas u nasoj kuci Halloween je vecinom dan slatkisa i kostima !

Dok su sjeca bila manja to se vise "slavilo", sad su veci i sad to slave drugacije.

Izlaze van u kafane u kostimima. Moja kcerka je juce cijeli dan hodala po Torontu kao "zirafa" a navece u bar je imala drugi kostima.

Ja sam takodje oblacila kostim (nekada davnooooo) dok sam setala sa djecom za Halloween vece, a djecica su isla od kuce do kuce i skupljali slatkise

Moj najdrazi kostim je bio NINJA
Niko me nije mogao prepoznati...
totalna kamugflaza (-:

I tako vrijeme prolazi i mi se polako uklapamo sa ovim folkolorom

Anonymous said...

Kod nas nema Halovina , al' ima Harlovina ....
Pozdrav iz Bosne?

Anonymous said...

Ili, ne bojimo se Halovina , nego Harlovina

Anonymous said...

Ovo Ti ide uz temu, Hallowwwweeeeennnn i Svi Sveti:

http://www.6yka.com/novost/46206/boris-dezulovic-oni-meni-da-nema-stanovnistva

Feniks

Miclko said...

Moj anonimusu,nema ni ljubavi ni romantike,a pogotovu religije bez dolara.Koji ce vjerski sluzbenik ili boziji sluga odrzat molitvu djaba.Nece vala osim za svoga babu.To je izmisljeno za sirotinju da joj se pokupi koji dolar i nista drugo.Bogati se ne mole nikome nego se drugi njima mole.Samo se sirotinja bogu moli,a budale se sreci nadaju.Jedino na Balkanu se mogu vidjet bogati politicki kriminalci u prvim redovima u bogomoljama,a iza njih je sirotinja koju ce sutra postavit za zivu metu u ime boga,kao sto su i do sada radili.Gadi mi se sve to.

Nego odo ja kod mojih herki na burek i dogovor.Kazu ima ih i novih,pa ko biva da im malo pomognem.Hocu ja vala mojim herkama pomoc sta god treba.Kazu da sam im ja ko Tito,jer se samo u mene uzdaju.Ne rekose da sam im ko bog.Eto pa vi sad pricajte protiv Tite.To mu onda dodje isto ko protiv mene.

zabica said...

I komrcijalizacija i globalizacija je na djelu. Komercijalizaciji se moze oduprijeti ako se zeli, ali globalizaciji... nema sanse. Meni su te tikve, misirace, bundeve, kako ih sve ne zovemo, simpaticne, ali mi se cini u buducnosti gdje god krenemo vidjecemo Ameriku. Nije globalizacija tako strasna kad bi se imalo mjere. Neki dan gledam dokumentarnu emisiju o Inuitima na sjeveru Kanade. Surovo bi bilo ne pomoci im da se izvuku iz strasne neobrazovanosti i alkohola, samo kad pocnu prekopavati po nalazistima rudnih bogatstava, tesko ce sta ostati od njihove posebnosti.

Čole said...

Bog sve vidi i sve zna, pa vi pričajte šta hoćete! Evo, i Kevro će vam ovo potvrditi. A nije isključeno da ćete biti kažnjen i za ono što je učinila vaša unuka ili praunuka čaaak! Dugovi – čitaj grijesi, se moraju otplatit, pa jal direktno od dužnika – čitaj grešnika, jal od žiranta – čitaj potomstva. Pošteno, nema šta. Pa vi onda dobro razmislite hoćete li griješiti, kad znate da će greška sigurno biti naplaćena.
Što se tiče dolara, Micko je u pravu. Kad imaš dolara, imaš i ljubavi i sreće, i svega ostalog što život čini životom, zavisno kol'ko imaš dolara. Ovi kokuzi jadni, čitaju knjige, prate kulturna događanja, uzdižu se kulturno ko fol a samo da bi zaboravili da su kokuzi, zavaravaju i sebe i druge.
Ima tu i tamo i izuzetaka, doduše.
Sjećam se kad se ono zaljubih a bio frontalni kokuz. Bilo mi pravo fino. A kasnije, kad sam bio pun k'o brod, nikad se tako ne zaljubih. A bilo je ženskica, ne može se čovjek požaliti, samo 'nake ljubavi, nikad više, NEVERRRRR!

rajska said...

Pa jasno da ti to ne možeš razumijeti, vodiš se nekom ljudskom logikom, koja je različita od božanske..ti smatraš da je pravedno i smisleno samo ono što je dobro a sve loše je nepravedno i ne vodi ničemu..to je jedan mehanizam zakonitosti svemira, vrlo opsežna i komplicirana tema.
Teško je prihvati nešto onome koji se vodi samo ljudskom logikom...

Anonymous said...

divno je znati da se neki ljudi vode bozanskom logikom
to je za pohvalu
ali lako je to kad ti je pun dzep
pozes li to kad je prazan dzep?

Anonymous said...

http://www.nezavisne.com/novosti/bih/Cestitka-reisu-l-uleme-povodom-Nove-hidzretske-godine-216571.html

Anonymous said...

pogledajte ovaj video; koji grijesi su ovdje? Neko joj je povjerio dijete na cuvanje i doslo je do nesrecnog slucaja i sudjenja, nazalost;
http://www.youtube.com/watch?v=ik-RYOy7nME#t=174

----
oko Inuits i drugi Native People sam gledala, citala, pricala dosta...tesko je to razumiti, da li je to depresija, sta li, sve im je ponudjeno, neki iskoriste, ali mnogi vole da zive tamo gdje su, da ne mrdnu prstom ni oko cega (popravke) vec cekaju da neko od vlade dodje i popravi sto treba...

Moje zapazanje je da vole slobodu (uz mjesecni prihod koji je siguran ako zive u rezervatu), a isto tako i mnogi nazovi homeless vole slobodu, ali ipak zive, tj. imaju adresu negdje gdje moraju mjesecno placati stanarinu/rentu.

I sloboda, kao stvarnost, je cudnovata, ima mnogo znacenja ta sloboda.

Pozdrav svima, Feniks

Anonymous said...

Gledajuci na you tube cijeli film, na kraju se pokazalo da je njena sestra, majka djeteta, kriva za smrt svog djeteta.

Istina i sloboda, koji mozaik.
Feniks

Micko said...

Znao sam Colek da ces se slozit samnom.
Nego Djevo objasni mi kojom se logikom vodila ona sirotinja sto je stradala u Nigeriji u crkvi.Bozanskom sigurno.Mozda ce bit proglaseni svecima.Nebi se cudio,jer sve gluposti dolaze iz religije.

Anonymous said...

Micko, otvorim link kad tamo sve mrtvi na vezanim linkovima: 60, 19, stotine, 109, 89, 40, 42, 87, 20...

Crno, crno, dajte nam zutog cvijeca, rosa, crveno, bijelo...

Gdje je Dara da nam unese malo sunca?
Feniks

Anonymous said...

Oko Native People i njihovih prava:
http://www.aadnc-aandc.gc.ca/eng/1100100016202/1100100016204

Feniks
P.S. mene je jedna gdja napala rijecima kao 'sta im radite', cuj, i ja spadam u tu grupu?
Ista je u rodnom gradu, rijeci nije rekla na dogadjanja 91-95-96...
a danas PRIJE VREMENI penzioneri (otpusteni s posla u ono vrijeme) jedva sastavljaju kraj s krajem od penzije koja je malo preko 100 eura...vala bass ssta im radite, mislim na BiH ;)

rajska said...

Odbijam odgovarati na glupa pitanja. Nemam tolko mašte da smislim dovoljno glup odgovor koji bi zadovoljio dotičnog.

rajskadjevo said...

Vidiš Čolek i današnja psihologija poznaje takozvane "obiteljske matrice"
Npr. djeca su ovisna o energiji roditelja.. Kakav si danas jednim dijelom proizlazi i o onome što si u djetinjstvu primao od svojih roditelja kroz ljubav pažnju ili kroz batine, zlostavljanje ..sve je to utjecalo na tvoj razvoj posebno razvoj osobnosti kao i na kvalitetu tvog odnosa prema osobama suprotnog spola...
Zašto ne bi bilo moguće onda postojanje porodične karme?

Čole said...

To dvoje se ne može nikako usporediti. Prvi dio komentara stoji a ovo zadnje, nebuloza, bez ikakvog dokaznog materijala. Nađi mi jedan primjer kojim potrepljuješ tu tezu. Ako ti nađeš jedan, ja ću naći tri koja opovrgavaju. Da mi nisi draga, svašta bih ti nagovorio.

Micko said...

Samo da se pohvalim da mi je sin odbranio Dr.disertaciju za kompjuter izenjering.
Ima li tu kakve karme one porodicne.Jebo karmu moja djevo ako se ono rodi da ne valja ili da valja.Rodjtelji mogu plakat ili ga tuc.

Tetka Rafaela ne brini za Daru.Ona samo mlati krstm za razliku od Djeve sto mlati jezicicem.Ne zna ona karme i nije cula za Lazareva,ali zna ono sto se od nje trazi.Matematiku naravno.

ODOZGO_77 said...

@ Micko,
cestitam, neka mu je sa srecom i da bude bolji od oca (-:

Čole said...

Pridružujem se čestitkama!
Hoćemo li mi to zaliti? Samo nemoj onom tvojom brljom, cccsss!

rajska said...

Čestitam...hvala Bogu da mali nema gene na tebe..hahahahah....
Čolek moj, arhitektu moj, moj prijatelj psiholog je itekako rekao da je to sve i moguće i vrlo vjerojatno koliko on vidi u praksi i sudjelujem na razonoraznim simpozijima...ne želim se s tobom prepucavati jer si mi drag...a i imama puno posla u zadnje vrijeme..radije ću pustiti da misliš da si u pravu...pusek.

rajska said...

Čestitam...hvala Bogu da mali nema gene na tebe..hahahahah....
Čolek moj, arhitektu moj, moj prijatelj psiholog je itekako rekao da je to sve i moguće i vrlo vjerojatno koliko on vidi u praksi i sudjelujem na razonoraznim simpozijima...ne želim se s tobom prepucavati jer si mi drag...a i imama puno posla u zadnje vrijeme..radije ću pustiti da misliš da si u pravu...pusek.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...