Monday, October 5, 2015

Biber

Nisam mogo zaspat ,zadnjih desetak dana.Kako li ce se zvati novi album  Justina Bibera.I mojoj muci napokon   dodje kraj.Procitam veceras da ce se zvat ,,Purpose,,A jesam se sekiro .

Biber je inace  u grupi ,,zacina,, od kojih je napoznatija so ,a vise pomjesanih zacina ,u plavoj kesi , se zove ,,Vegeta,,

Kako se na Hrvatskom zove  ,,cetnik,, Ustasa  iz Srbije.Valjda .

Prije jedno  3 mjeseca ,dodje  ,,cojk,, nas  u nekom drustvu.Kaze, da je iz Zagreba inace ,al  30 godina zivi u Americi.Pitam ja jel bas iz Zagreba ,nije Bjelovar .Bas iz Zagreba.Ok kazem ja.Onda mi on poce o  Singidumu .Jel zagreb na  latinskom  Singidunom.Jest  ok,Voli Ilicu ,voli Medvescak ,Voli Sljeme  u maksimirskoj sumi je prvi put  guzio ,Voli trg marsala Tita  i  voli konjenika i konja na tom trgu.Kako se zove  konjenik.Hm ,marko Kraljevic ,Sjetio sam se,a konj Sarac,Jok nije ,taj spomernik je u Sarajevu.Kako ono .Aha Mujo Hrnjica  I jos je on prico ,koliko voli Lijepu nasu i Zagreb ,Ja zaspo na pola al da ja  imam  stoti dio ,ljubavi prema Sarajevu ,ko on prema Zagrebu, bio bi veci  patriota od ,,Kozije cuprije,, pa sve dole do Alpasina.

Kazem ja njemu ;Moj gospon ,sta vi trazite i radite ovde u Americi Sta se dzabe ,,patite,,Niste u zatvoru.Zrakoplovna karta,zrakoplovom ,  do zagreba 8 stoja u jednom pravcu.Gleda me  gospon i onda pitta.Jeste li vi ikad vidjeli bolnicu u Zagrebu.Nisam nikad ,kazem.E da jeste  ,nebi tako govorili.

Ko se vratio ,vratio se ,ko nije nece nikad,Generacija dolazi u fazu  u kojoj je americka  bolnica  puno  bliza od  naj bolje  kurve iz Las vegasa i svalerki iz Sarajeva  ,a posebno onima koji su vec imali problema ,ma ne sa sexom ,nego zdravljem ,pa im svaka pomisao  na zdravstvene institucije i  radnike ,na ,,onim,, prostorima  ubije  patriotizam  i osjecaj  pripadnosti .Marku Kraljevicu ,Muji Hrnjici  i  Franji Tudzmanu ,bez obzira u kojim gradovima bili. rasporedjeni.

Slicne price sam sluso i o   sarajevskim  zdravstvenim ustanovama .Kazu da pored kreveta u bolnicama jos  stoje ,one metalne ,,kasete,, -ormarici ,a doktori ko ,,Chaba,, koliko god da ubacis ,malo je  i nikad se ne vidi.

Znaci ,situacija je takva da ce patriotizam biti  i dalje popularan ,ali na ,,daleko,,Ispada po tome ,da  sto si stariji ,sve vise volis Ameriku i ne mozes bez nje.Zato je meni puno blizi Justin Biber ,e jesam se bio  sekiro oko naslova novog albuma ,nego  i Marko i Mujo i Franjo .A o  konjima  sve  najbolje.

16 comments:

Anonymous said...

Joj šege! Svi vlasnici blogova se takmiče ko će imati više otvaranja, više komentara, više raje a ovaj Dalibor, ko manje. On je neprikosnoveni šampion u disciplini KO MANJE, ha,ha.... Ko ono nekad kad se igralo table, ko manje. Evo, treći dan kako mu nema nikoga!
Kakva ste vi to raja srca kamenog?! Stavite se u njegov položaj.

dobro poznat udbash said...

Udinese, nijedne vishe! Otvori si blog pa ganjaj posjechenost.

Beka said...

Pa nece moci dalje,

vozdra dobri i posteni Narode.

Nikaragva.Mezamopotamija,Etiopija,Rusija,Bosnia and Herzegivina i jos mnoge utoceniske zemlje neka se jave,

demantuj te ove ruzne i neistinite glasine,napunite tintoplavke i ponovo na plus 100,

Istra,Jaksoville,Breka moze i bez Vas ali sa Vama je mnogo udobnije,jebai ga,vratimo sjaj ovoj ljepotici jer je to u potpunosti zasluzila,vratimo joj sarm jer je jedina kao takva,vratimo joj asfalt i haustor.Pa zar da nam,tamo nekakav "Anonimus" uci Lijepom ponasanju.

Ljepotice,sjaj ce mo ti vratiti.....Diva ostaje Diva i nikada se nece ugasiti,a Vi uzivajte.


Beka


Anonymous said...

Dragi Dalibore! Vazda te čitam, šta ću? Drago mi pročitat šta pišeš, pa to ti je. Komentarisat nisam htjela, osobito kad se tutuši štono za se kažu da su jal simpatizeri, jal predstavnici „svoje vojske“. Muka mi više od tih ratovanja, a ujedno i žal što ne bi kompjutera onog vakta i zemana. Poubijali bi se medjusobno vlasi, sokci i balije, sve na internetu, bez ispaljenog metka. Ja meraka! A i žensko, kako ću se javit, bruka! E, ali onda ti okači Dijanu na klin. Htjedoh se javit , kontam, sad mi je bezbjedno, ništa taj više ne može, a znala sam i prije toga da se rahat mogu javit, čim si se onoliko seksom hvalio.
Evo me sad k tebi, ko sestra rođena, ne kao brat, ako je brat, tu još može bit frke, jer kažu kad se „žena o klin okači“ more bit čojku nake druge budaleštine na um padnu.
Vala kad onolko Anonymous seiri što nema posjetilaca, valja se organizovat. Hajmo raja, SVI kod Dalibora, nejma veze jesi li šokac, vlah ili balija.
Hajmo, Sarajlije, na okup!

Anonymous said...

De, zdravlja ti, Dalibore uturi izmedju tutuši i štono - JAVE
Eto, propustih napisat.

dalibor bilic said...

Gdje da covjek ne odgovori na vako lijepo pismo.Nek si se ti javila,mada me nisi bas trebala onoliko falit ,kad je sex u pitanju.Slazem ja ponekad na tu temu ,pa kompliment ,,taj vise ne moze ,, il moze ti nije olaksavajuca okolnost ili zal.Sto se ,,bezbjednosti ,, tice ,sve sto bi ti reko neces vjerovat ,a to sto si zena i javis se ,nije bruka ,nego dokaz dominacije.
Sto se tice ,,javnog poziva ,, ,,Svi kod dalibora,, to ne pije vode a organizovat se nismo mogli i znali ni u puno ozbiljnijim situacijama.
Anamonimus je u pravu.Stvarno se ne trudim .Jedan komentar ok ,Deset i to je ok.Ako covjek ne osjeti potrebu i zelju da nesto kaze ,moj dio ,,krivice,, je negdje 10 posto ,ostalih 90 ,do njega.
Ovo tvoje javljanje me jako podsjeca na onaj vic o Crnogorcima.Rodio se mali Njegos ,al ne progovara,I tako 20 godina,Pomirila se familija stim.Misle gluhonjem.kad jedan dan za vecerom , dize Njegos glavu i kaze ,,So,,Popadali svi sa stolice i pitaju ga ;Pa sto do sad nisi govorio ,, Nista mi nije falio ,veli Njegos ,

rajskadjevo said...

Ne, točna verzija kraja je " Nijesam imao primjedaba..." veli Njegoš

Anonymous said...

Draga Rajska, je li Njegoš imao primjedaba jal primjedbi nije bitno, poanta je da nije imao soli, pa je jadničak od muke morao progovoriti.

Hashim said...

Netocna verzija, nije to bio Njegos !

Beka said...

Ne bio je Italijan







Beka

Anonymous said...

marijan2
Ovo je dokaz šta sve naši ljudi nisu u stanju da s*ebu, pa čak i jedan relativno dobar vic o Crnogorcima!?
Sjetim se jednog starog iz doba one ''omražene''JNA:
Komandant puka sazvao potčinjene oficire pa im saopštio usmenu zapovijest:
- Drugovi, svi znate da je sutra pomračenje sunca i zato, neka se sva vojska postroji bez ratne opreme u 9h da svi zajedno posmatramo taj događaj, jer to se ipak rijetko viđa!
Kada je zapovjest došla do onoga najnižeg po ćinu u lancu komandovanja, saopćeno je vojsci:
-Drugovi, sutra u 9h ima da se postrojimo i zajednički posmatramo... bit će pomračenje pukovnika koji će izaći pod punom ratnom opremom, a to se ipak rijetko viđa!
Ma ''mi'' smo genijalci!

Anonymous said...

Beka, griješiš, garant je bio Francuz.

Anonymous said...

I nass pokojni predsjednik Tito se nije lijeccio u Beogradu, Sarajevu ili Zagrebu; je li do bolnice ili povjerenja, kako god , ne bi ni u Ljubljanu!

Ssto dalje od bolnice to bolje.

Vlada ima novaca za slanje svojih 'ono pravo bezobraznih clanova' na razne hadziluke, ili gradnju vjerskih monumentalnih gradjevina, samo da je, joj, ssto vecca, ssto vissa, ssto ssira, nek se vidi...glupost ljudska,nek se vidi,

Ma, u narodu ni soli, ni bibera a ni klina za onu klin ccccorbbbbuuu!

Ali, za hadziluk mora biti ili za izbore (u Trebinju potrosili novce penzionera (izdvajanja za sahrane) za izbore, i kazu da je sve po zakonu?! )

Feniks

dalibor bilic said...

A sta mi ,,zena,, anamo-nimno uradi.Nakon poziva ,,Sve Sarajlije skupa,, ne da niko nije doso ,nego se razbjezali i oni sto su bili,Cim povezes dva pojma ;Sarajlije i skupa ,rezultat je Da je Njegos sa Haitija.

Anonymous said...

Ljudi ne radi se o Njegosu vec o Biberu.

Anonymous said...

Otissli ljudi malo do bolnica, da vide, za svaki sluccaj, na ssta da se pripreme :)

a poslije toga u crkvu ili dzamiju da se pomole Bogu za svoje zdravlje :)

A prilog za bozjeg ccovjeka? Najnovija kola, treba za benzin, pa i za porez, a i za ono burence od stomaccicca...bilo je i to, a obiccnom ccovjeku 'gra u gujcu' i ccuti.

Zdravi i blentavi bili,
Feniks

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...