Sunday, October 11, 2015

Sretno

Stajo sam  u onoj masi od nekoliko desetina hiljada ljudi ,sto je u Proljece 92,  ,pred  Skupstinom ,izasla na demonstracije .Ni dan danas mi nije jasno ,sta su ljudi trazili  i odkud ja tamo/

Prije nego se pocelo pucat i dok je jos mirisalo na neko ,,zajednistvo ,,prostruja vjest  ,da ,,Dolaze rudari,,Sta ja znam odkud ,Iz zenice ,Kaknja ,Tuzle ,al dolaze.Nije isto  ,,kad dolaze rudari ili recimo  medicinske sestre ili penzioneri.Rudari su sila ,moc ,postovanje ,,,

Rudari nikad nisu dosli ,a znate zasto ,Zato sto nikad nisu ni posli.

Da ce bit rata sam saznao  onaj dan kad je i poceo ,mada mi je jos trebo i ,,mjesec,,da se zapitam ,sto ,,ovo,, ne prestaje .Tako je bilo sa budalama ispred Skupstine   .Danas je dostupno toliko materijala  ,da nema dileme ,da su oni ,sto su rat naumili   znali da ce ga biti i 3 godine prije i  u granicama svojih mogucnosti se za njega i spremali.Vojni kampovi ,naoriuzanja , planovi ,

E sad opet o rudarima.Rudari su bili vazan  dio plana.kojeg je trebalo realizovati prije pocetka rata.Krenulo se prvo od pozdrava .Ono sretno  ,zamjenili su neki drugi ,tipa Selama ,Boga da ti pomogne i Isusa  kojeg se fali.Poslije  su poceli i druge pjesme pjevat.Himna nije vise bila ,,Konjuh planinom,, nego  nego nekim drugim  poljima.Kamarad je izbacen iz upotrebe ,kao  stetno naslijedze  a popovi i hodze ,sve jednako  dozivali sa  ,,braco,,

E to braco je interesantno.Rudari i jesu bili braca ,al ne po naciji i vjeri ,nego po sudbini ,sve do trenutka ,dok im se  nisu ,i to uspjesno umjesali u te sudbine,Onda je  kamarad posto ,blizak jedino preko nisana.,al nije vise bio kamarad ,nego ,Musliman ,Srbin ili Hrvat.

Simbol rudara je i  ,,rudarska lampa,,  na sljemu  Ugasili im  i poslali u jamu  ,negdje  u isto vrijeme ,dok sam ja  bio pred Skupstinom Oslijepili,.Zato nisu dosli.

10 comments:

Anonymous said...

Goran Milic:
https://www.youtube.com/watch?v=cReDDVHp5Ow

Anonymous said...

Yutel za mir:
https://www.youtube.com/watch?v=sx2Hl0xeliI

Kevrin potok said...

Kad bi se pogledao sastav rudara od Kreke do Ljubije, Sasa do Zenice ili Kaknja rudari su 95 posto bili muslimani tako da kod druge dvije grupe nikad nisu ni imali nekog uticaja. A i ja sam stajao tu gdje si i ti stajao, ali oni preko Vrbanje mosta nisu stali s nama i imali su svoj plan.

dalibor bilic said...

Dobar je ovaj Kevro.Eto ja nisam znao da je 95 posto rudara bilo Muslimani.Nego Kevro kad te krenulo ,da slucajno ne znas nacionalno -vjersku pripadnost baletana ili dirigenata .Bilo bi zanimljivo da saznamo.
Sto se tice plana bilo ga je i ,, sove,, i ,, sone,, strane

Anonymous said...

Jest vala gazda, i s ove i s one strane. Samo su jedni mislili to dobit "naguzove", a drugi se uzdali mac i oganj, (Biljana Plavsic). I bogomi bi him se to i ostvarilo da ne dodje merikanac da hin bomba. Price o oslobodilastvu nek okace.....

Anonymous said...


Dragi Dalibore, stajali smo na istom mjestu 1992.ali džabe, ne bi hajra nikome. Ono neki dan kad napisah izgleda da sam zaboravila što je nemoguće zaboraviti ni 1992. ni sve što bi poslije. Tko može, a da je normalan , zaboraviti? Ne znam šta mi bi, čuj, hajmo raja, svi kod Dalibora.
Vidim Kevro poteče u postotcima. Kako ono napisa 95% Muslimana? Đe ćeš jedinu nedjeljivu naciju na vascijelom dunjaluku – RUDARE, dijeliti, Kevro. Nešto se ne mogu sjetiti da je to bilo ko uradio do ti.
Nego, pusti Daliborove dirigente i balerine, vazda me zanimalo koje su nacionalnosti bile fabrikuše u “Ključu”?
Pravo te krenulo, Kevro, mogao bi promijeniti Kevrin potok u Kevrin postotak!

Anonymous said...

Bome, ja sam posl'o ženu pred skupštinu one 92. nešto sam inače fobičan!
A rudari... ma *ebeno im je, ko god to bio!
marijan2

dalibor bilic said...

Nisam znao da je marijan ,,voliko,, pametan ,Sad znam,
A ,,fabrikuse,, iz Shika-Kljuca ,su po nacionalnosti bile ,,najlonke,,Sad znas.

Anonymous said...

Čuj, najlonke.
Ja mislila grilonke.

Anonymous said...

Svi ti rudnici, Banovići, Kakanj, Miljevina, itd, sve je to bilo Vakufsko! I ope će, ako dragi Alah da.

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...