Saturday, October 3, 2015

Sarena laza

Znate li sta je ,,sarena laza,,Sarena laza je ,,nesto sareno i lazno.Ok.Sad znate.

Jebo ti ,,svijet,, kad su i ,,Svabe ,, pocele ,,zavrtat,,Ne znam tacan broj zemalja  koje proizvode automobile ,ali za one sto znam ,kad bi moro  napravit listu ,koja naj vise  ,laze ,krade i vara u auto industriji bilo bi ovako.;Tradicionalni Talijani.,onda  Korejci ,onda Francuzi ,pa Amerikanci  i tako redom ,sve do liste onih  na koje nikada nebi  posumljo ,a ona izgleda vako ; Nijemci ,Svabe ,Nijemci i Svabe. ,kad ono oni na Oktobar festu u pivu poceli sipat vodu.Dosadilo im  ,,postenje,,Kontaju valjda ,,sto bi mi bili  budale ,,kad i drugi to rade ,al zaboravili da  uvijek bude ,,Koga ufatise toga i jebase,,

Sad se valja ,,naguzit,, Folciki ,a kad znamo kolika je sprega  Volsvagena i njemacke drzave ,sistemom spojenih posuda  ,,valja i Njemackoj,,Pitanje je samo  koliko dugo  i moze li ,,Helga , sve to podnijeti ili bar toliko dugo  ko ,,felga,, 

U Americi nema ,,lazi,, Cim ti nesto nije pravo ti u  prodavnicu ,kupis  4 puske ,3 pistolja  i svi rade, izadjes naposlje i ubijes  prvih desetak ljudi koje sretnes.Juce sam sluso predsednika Obamu koji kaze da  na ovom  Svijetu -ludom,ok nije on to reko ,to sam ja dodo,  u svakom momentu ima milione ljutih ,umobolnih i  njima slicnih ,koji  pozele  pobiti sve oko sebe  i jedino im to uspije u Americi ,zato sto  ,,negdje drugo,, nemogu  odma nabaviti  oruzije  i dok traze ,prodje  im i  ljutnja.Obama je jos reko da je ,,oriuzije ,, politicko pitanje ,koje  nekima nije u interesu da se i rijesi,Pa naravno da nije .Industrija oruzija godisnje pravi stotine milijardi Dolara  ,a naj bolji kupci su im ,,oni ljuti i od tog profita ako desetak posto daju politicarima ,da sute ,zadovoljni svi  .

I onda mi pade  ideja.Dat Nijemcima da prave  oruzije  i kad ga naprave i prodaju ,onaj sto ga  hoce upotrijebiti ,tom prilikom zacuje samo ,,klik,, i spaseni ljudski zivoti.Niko im nebi zamjerio da varaju ,a sve ostalo isto i profit i politicari i  ,,umobolnici,,a valjal ova.Valja brate.

A Helga sto  nosa  krigle pive na Oktober festu ,Nju treba, hm  ,,na kanal,,  .Garant ima ,lazne velike sise.


                                                       Das is Softver

Nista strasno.Malo vise ili manje dima u vazduhu.Prezive ljudi i atomsku bombu  a ne ,,auspuh,,E sad  da su to uradili Kinezi ,Rusi  ili ,,slicni,, dalo bi se raspravljat i vjerovatno bi bilo proglaseno  ekoloskom katastrofom ,Ovako Nijemci ,trc ,mrc ,nadjes krivca  Hansa ,nocnog cuvara   na ,,kapiji ,tvornice u Volsburgu  i jos trojcu njegovih  ,,stumfirera,,,sto su se zajebavali i ugradjivali  softvere od dosade,  dovedes ih  do ulaza ,nabijes nogom u guzicu -shnel  i idemo dalje.

Nego ovo sa pametnim softverom je strasna stvar.Ko termos boca.Naspes  vruc caj  i na  skijanje zimi  ,Naspes hladnu limunadu ,ljeti   i na bazen.kako  termos boca zna kad je ljeto ,a kad zima.

Ideja je zapravo da se svakom covjeku na svijetu ,po rodjenju ,ugradi softver ,koji se aktivira jedino ,ako taj  stupa u bilo koji kontakt sa drugim covjekom  ili dok si sam  softver  ne radi  i ti budes ono  sto jesi ,ali cim  ,,okrenes   malo volan, dodas gas ,klik u mozgu  i ,,svi se vole,,Nema zla ,ratova ,mrznje ,ubistava ,Sta ,kazete ,Zombi a .Jest ako gledas  povrsno ,ai dublja analiza  pokazuje da nije tako.

Primjera radi ;ide Helga  sa velikim  njemackim sisama i nosi 4 krigle pive.Bez softvera  svi ce gledat   sise  a ono klik i ti samo vidis   ,pjenu bez pive,,Kontate ,Das is sissoftver.

12 comments:

Micko said...

Japanski dizel auti imaju auspuh u kojem se nalazi tecnost što se zove blu stone.Nakon 150000 km,auto počne dimit i gubit snagu,što je znak da treba mijenjat auspuh i opet bude ko nov.Svi kamioni i evropski i ostali imaju rezerar za blu stone,Kad se nivo smanji dospe se i to je to.Šta je Helga kontala,samo ona zna.I ovde su obustavili prodaju.

Nego ti Paprica ne možeš mene zvat fasistom zato što kažem istinu.Ti si nosio pušku po Žuči.Ti si pucao po multimulturi i Titinim tekovinama
Na čijoj god si strani bio svejedno je.Da li si ti zločinac ili fašista ja neću reć.Nemoj samo reć da su te na silu odveli.Niko ko je išao na silu nije dobio pušku.
Nemoj više matere ti.Drugi put bolje razumi,i razmisli šta sam napisao.

Anonymous said...

Ti si bio potpuno jasan, od ruganja onim satranim jadnicima u Meki do mrznje prema izbjeglicama, a izbjeglica si I sam bio, pa nesto tu ne stima. A za mene I Zuc, naravno da sam otisao silom, a ne milom, I savjest mi je zbog toga cista jer ni penziju im nisam trazio poslije rata. Obukli su me maja 1993, propisno mobilisan sa nepunih 19 od Alije sa spiska predratne JNA titine vojne evidencije opstine Novi Grad kao svi u mojoj 1974 generaciji. Tako da neznam kako to da sam pucao na titine tekovine kad je vod bio multi kulti, a municije nismo ni imali za nekog pucanja, kad imas okvir I po za smjenu, za razliku od onih ne tako multi kulti tamo preko linije Vogoscana koji su pucali po nama. Ako to da sam dijete iz mijesanog braka nije potvrda Titinih tekovina, ne znam sta je. Necu vise.

nesloga

rajskadjevo said...

Ljudi malo polakše baratajte s pojomom mržnja..ne valja nekog etiketirati da je mrzilac ovog ili onoga jer kritizira..mržnja vam je skrivena u dubljim slojevima unutar nas samih, i to vi ne možete samo tako raspoznati...ja sam sigurna da ni jedan ni drugi ne mrzite, samo imate neki svoj osjećaj za pravednost i za ono kako bi stari trebale izgledati...držite se konstruktivne rasprave a ne etiketiranja..i bit će ok.

Anonymous said...

Zar i ti sine Nesloga?! Kakav crn multikulti vod! Jest bio onoliko, koliko je to sada Sarajevo. Moguće da je bilo po par onesviještenih Srba i Hrvata. Čemu laganje?! To je bila isključivo muslimanska vojska, koja je svijetu htjela podmetnuti da je multinacionalna. Na žalost, u tome je djelimično i uspjela tada. Razumijem što su onda lagali ali zašto to rade i danas, kada je napokon svima jasno o čemu se radi.
Što se Žuči tiče, zaboravio si ko je koga napao! Ili su vas i tu lagali?! Eto, osvojili ste Žuč, a i bez te borbe bi ga dobili.
Vrlo često, u tim mješanim brakovima, koji spominješ, je bilo mnogo više nacionalizma nego u ovim "normalnim", što potvrđuje tvoj slučaj, ccccssss. Eto, ti si ispravio babinu grešku, pa si oženio muslimanku. I babo je opet dobio skoro "prave" unuke, mašala. Samo je jazuk što bar jedna nije muško, da ga osuneti. Ali mlada je snajka, daće Bog i jednog muškića. Treća sreća.
A što se Micka tiče, kako će on biti fašista kad je on automehaničar?!

Anonymous said...

Eh jebi ga Cole, nit si pogodio za nacionalnost mog "babe", nit zene koja ima vise ustaske krvi od Thompsona. Na stranu sve, ti si otprilike ko moj "babo" najebao u Sarajevu za vrijeme rata slusajuci generalizacije o cetnicima I braniteljima, ostao, svaka cast, pa te razumijem, ali je nepobitno ko je koga gadjao po Zuci kad sam ja dospio gore, bez obzira na osvajanja na ho ruk pocetkom rata. Vjeruj mi I sad imam nocne more od mnogih prezivljenih baraza tih "babinih" sunarodnjaka. Za razliku od tebe Micka Titoistu, gradsko dijete koji je oberkapitalista ruralni postao ne razumijem nikako, pogotovo za ruganja mrtvima I unesrecenima koja su degutantna. Mozda da je u HOS-u bio, razumio bih ga, ali kakvi...zbrisao bez da su ga obukli I u automehanicarsko odijelo.

nesloga

Unknown said...

Ma bio si ti meni drag još od prvog javljanja. Nego mi je bilo nekako čudno, vako pošten čovo a musliman, ccccssss! Znači, ostajemo na dvije curice!

Anonymous said...

Joooooooooooj narode evo ga. Vratio se Cole, di je bija, da je bija nek se vratija. Joj Cole ljubim te u srpsko celo, izvinte narode stvarno mi je drago da se vratio.. Eto ja sam mislio da je, gluho bilo, poslije zadnjih "legalnih" javljanja iz bolesnickog kreveta, umro. Ziv ti meni bio jos 200 godina. I da se nauzivamo "ribarskih" jos puno godina.
Voli te brat hrvat zembo48.

Marijan said...

Mada se uzdržavam od nekih ozbiljnijih komentara, osjećam se pozvanim da i ja dodam koju. Na samom početku teroriziranja Sarajeva, stvari su bile vrlo jasne. Zna se ko je bio na brdima oko grada, a da je neko ''gore'' bio i od moje familije jednako bi ga nazvao zločincem, fašistom, razbojnikom, ubicom...
Zato me i iritiraraju pogledi i iskrivljavanje istine od onih koji su i sami, svojim prisustvom bili ''pasivni'' sudionici svega ovoga.
Ne treba zaboraviti ni prve dane rata u Sa. gdje se svaka mahala organizovala za sebe uz učešće mnogih kriminogenih osoba sa ne zna se kojim sve namjerama, bez obzira na etničku pripadnost.
Otuda i mnoga teroriziranja samih građana koji su ostali. Tek formiranjem regularne vojske stvari su se donekle izvele na čistac.
Jedan gospodin koji je izgleda izgubio lijepe manire predstavljanja, svojevremeno mi je rekao: '' Znaš, Srbi uopšte nisu imali namjeru da zauzmu grad''!? Vjerovatno je tako, zato me i ne čudi tvrdnja:
'' Eto, osvojili ste Žuč, a i bez te borbe bi ga dobili.''?
Onaj ko poznaje topografiju sarajevskog regiona, a bio je na brdu Hum koje se nalazi u neposrednoj blizini Žući dobro zna kakva je to strateška tačka, bolja i od samog Trebevića... tada bi mi ovdje na K.b. i mnogo šire bili mnogo veći popušlići nego inaće!
Muslimanska vojska?
Velika većina Srba, ''ispalila'' se prije nego što je i počelo pucati, slijedeći direktive tadašnjeg SDS, a do formiranja BiH armije, stvari su bile mnogo jasnije. Slijedi odlazak iz grada mnogih Hrvata (kojih i tako nije bilo mnogo), a i velikog broja Muslimana na čije ''mjesto uskaću'' sve brojnije izbjeglice, naročito iz Istočne Bosne. Od onoga što je ostalo formirana je Armija BiH. (a i od nekog ''podrumaša'' kojeg su stigli)!
Toliko o vojsci, ma kako je nazivali – pita se ne pravi od govana, nego od onoga što imamo!
Zato i ne treba da čudi sadašnja demografska struktura (nekada multietničkog grada) koja se od rata nije ni prestala narušavati, dvije decenije ublehaškom politikom voljom naroda.
---
Možda i ovo obrišem jer ja sam kao naš rahm. predsjednik - do podne mislim trebalo bi, a popodne, možda i ne bi!

Marijan said...

Kako sam se zajebnuo!

Kevrin potok said...

Realan prikaz Marjane. A ovakvi islamofobi kao Micko nam ne trebaju natrag u Sarajevu. Niti bi se oni sami vratili. A ima ih desetostruko u usporedbi sa ovima kao Nesloga, na nesreću ili sreću ovog grada. Daleko im lijepa kuća od Sarajeva, i mada ih ima toliko, prava sreća je da su tamo djecu povukli pa će i kosti tamo ostaviti.

Anonymous said...

opa, sto se zakuhalo, ko u siriji. sve velikani bloga se opet javljaju u komentarima na celu sa coletom.

dalibor bilic said...

Usto ja jutros ,negdje oko pola osam,napravim kafu ,,upalim ,, kaomopjuter,Wau ,jebo te,Komentar ,Ljubomir Jovandic bez Cmore,Oficijal.Vidi reko ,,vratio se Cole,kad nije Nego je doso , Ljubomir a Cole nikad nije ni ,,iso,, nigdje i da ne bude da se Cole vratio ,poturi Ljubomira.A nije isto.
Cole je forma a Ljubomir sustina i na toj relaciji treba traziti ,,istine ,, o kojima pisete i u koje sami sumljate.
Usto ja jutros negdje oko pola osam.Zahladnilo malo u Orlandu.prolazi ljeto .Napravio sebi kafu ,,upalio kompjuter ..............

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...