Thursday, October 1, 2015

Svedska

Cudna mi cuda ,ovih svedskih  6 sati rada dnevno.To mi ovde imamo   zadnjih 100 godina  i zovemo ,,part tajm job,,Dobro ,u glavnom se od toga ne moze nista ,ali ako imas  dva part tajma  ,,skucas,, za zivot.Dug je dan ,24 sata ;Radis 12 ,ko cojk,, i narednih 12 uzivas.Ko cojk.

Kazu da je  zivotni standard ovde u Americi ,trenutno ,ko sedamdesetih godina ,proslog vijeka ,sto je mozda i tacno,al sto se izricito odnosi na ove  sto rade  2 part tajma i kojih je 95 posto,dok ostalih 5 posto ,zivi bolje nego ikad ,zasticeni debelim ,,jorganom,, kapitalizma ,gdje i svaka pomisao ,da se nesto promjeni bude kvalifikovana ,kao ,,terorizam,,

Danas je 1. Oktobar ,2015 godine .Danas i nikad vise.Da ,,otmem,, jedan sat  i da ga ,,rascerecim,,od ovih  ,dva puta po sest sati ,,part tajma,,

Od sata se za drzavu radi  dvadeset ili 25 minuta.Nije brate puno  s obzirom sta pruza.Tu je ukljucen i patriotizam .Kad je ljubav  prema domovini u pitanju niko  ne pita za cijenu.

Znaci  kad  izmiris  svoje obaveze prema drzavi  ostaje ti jos 40 minuta da rasporedis.Nije malo.E cetrdeset minuta.Slijedecih 30 ili 35 minuta radis za   ,,kapitalistu,, i za sebe  ostatak.Val;ja napomenuti da se i ne mora radit ovim redoslijedom .Mozes recimo prvo  raditi za sebe 5 minuta ,pa onda  za drzavu i na kraju za kapitalistu  ili kako je ovo demokratska zemlja ,mozes pravit kombinacije po zelji.

Ima li prostora -vremena za bolje.Tesko ,ali sa ,,dobrom voljom,, bi moglo.Recimo ,dodas drzavi jos pet minuta ,kapitalisti ,isto toliko i sebi ostavis prostora ,da se za minut, zadovoljis..odnosno ako imas dva part tajma ,mozda i polovan treci ,sve svoje osnovne potrebe  ,,svrsis,, za dvije minute i ostaje ti minut za luksuz.

A Svedska.Jebo  Svedsku ,nista ne rade  i samo im ostaje vise vremena za depresiju.Mora covjek ponekad biti i objektivan.Sve drugo je terorizam.

12 comments:

Anonymous said...

Ne mogu da odolim; nije oko Sweden, vec prethodni kom., br. 8...iskritikova nekog da ne zna da ccita (?) i dade komentar oko Indije...eh, eh, eh,

...'zar Vlasi idu u Indiju na hadz?'

Ovo oko 'ccitanja', tek, ili ne?

------
6 sati rada...super, odlicno, ne moze bolje!
Mi prije radili po 8 sati, pa dok dodjess i odess svede se na 10-12 sati kako ko gdje stanuje.
Dodje nam neka porijeklom Njemica, srezze sate starijim zaposlenima, zaposli nove ljude (zaposljavanjem novih ljudi svi na dobitku, i oni koji su preporucili i oni koji daju posao a i oni sto dobiju posao i ne zadrze ga ni 3 dana) i tako...ovi novi prodju 'training' , budu placeni po $12 po satu, slatko, fino, nista nisu radili, a dobro placeni. E, kad treba raditi onda su pod stresom i ne ostanu ni 3 dana i opet firma spadne na starije radnike sa iskustvom.
I onda dodje vrijeme da pitaju iz uprave 'mozzess li raditi duzze?'

One Njemice visse nema, nekud dalje je bila 'unaprijedjena' da je se rijessimo, kako ja kazzem.

A ovi mladi? Slabo, slabo, sve roditelji rade, nemaju nikakve odgovornosti i kad dodje do posla koji je dobro placcen...ssta onda? Mama, gdje su mi gacccceeeee?
Mladi uspjessno zavrssavaju fakultete, ali nisu sposobni da zzive sami, bez mame, kako moj komsso rece. Reko je moj komsso svassta na raccun sina, ali ne smijem kazti.

Feniks

Marijan said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Feniks, cita se ono sto pise.. Dakle Micko se pita
1 ljudi u Stampedu?
2. Gdje to ima?
Odgovori je jasan i za manje intelegentne

Anonymous said...

Evo, fakat, copy i paste:

...'Vidje li ti ikad da vlasi izginuse u stampedu na hodočašću.'

Ja sam nezgodan svjedok! :) Samo fakti, cisti fakti ! (ono 'fakat 'vlasi' nije nasa rijecc')

Feniks

Anonymous said...

A 'najjasnije od svega, ccak i za manje inteligentne' je:

Anonimus Ti nisi depresivan, samo Ti trebaju o-cole dok bockassssss one sa dioptrijom :)

Feniks :) :) :) :) :)

Anonymous said...

"Čuj izginuli ljudi u stampedu.Dje to ima osim na cabi."
Eto sad ste svi u pravu , to vam je bitno

Anonymous said...

Mene samo ccudi ssto toliki bogati 'ljudi' odosse na cabu, a ovamo toliko izbjeglica dosslo?
Zar ne bi bilo bolje da su pomogli te porodice bez kuce?

I taj stampedo od ne-ljudi...zar to nije veliki grijeh? Ma, nek nisu Vlasi.

Feniks

Micko said...

Pa šta se mene svezali pobogu.Ja sam samo glasno razmišljao.Čudim se pa šta.Stoka u mene trči u stampedo kad zapucam u zrak,ali nisam znao za vjerski odnosno ljudski stampedo.Pa ja sam ljudi polupismen.Najdraža knjiga i jedina koju sam pročitao je jezeva kućica.Dao bi sve samo da se sjetim ko ju je napisao.Znam ko nije.
Najsretniji radnik na planeti je bio Titin radnik.Ali nije znao cjenit što ima,jebo ga otac glupi.Eto mu sad pa neka ga jasi tudji ćaća,kad je svoga sjebo koliko god je mogao.
Nema Tita,nema žita.

Nešto kontam da bilo dobro organizovat cabu svakih desetak dana.Ovo samo medju nama.Sad odo slavit rodni dan jedne Anemarije rodom iz Francuske.Reci ću joj je ten boaucou.Jest me Besarevicka naucila francuski.
Ma za sve se treba rodit.Jebo knjigu osim jezeve kućice.

Beka said...

Za Micka,

"Prvi,drugi i treci Titin adjutant,predaje nekakv raport,Druze Marsale,Madjari dizu zid oko nase Stare Juge,dizu a do juce su nam u dupe ljubili za pola kile vegete,neka"

Beka

Micko said...

E moj Beka.Imala moja stara nekog ujaka u Mohacu što je pobjegao poslije pada ndh pješke u Madjarsku.On je bio neki domobranski oficir u Sarajevu i tamo se zaljubio u neku Mariju iz Madjarske i tako je puhno.Bili smo kod njega prvi put 1978.godine.Imao je malu kuću i par akri zemlje što mu je punac ostavio i jednu kćer.Ja došao s novim golfom,a on imao nekog starog moskvica pa me pitao za djelove.Šta da mu kažem.Ako nemaju Rusi.a kako da ja imam.Mi smo bili za njih ko bajka,a sad su oni za nas.Bolje je da se ljudi ograde nego da postanu multikulturni.Bolje je spriječiti nego liječiti.Multikulturalnost je umrla kod nas prije 20 godina,a sad polako umire svugdje.Evo kod nas multikulturni iranac od samo 15 godina ubio policajca vučić onu njihovu,alah u egber.Zagradit ću i ja sve što imam.

Anonymous said...

Koji si ti Micko fasista to je nevjerovatno. Zajebo Dodika i Bakira. Nije ni cudo sta se desilo u Sarajevu koje je dosljacki grad bio uvijek s takvim razmisljanjem Sarajlija, kompleksi par excellance. Isto moj punac koji je dogmizao iz hercegovackog kamenjara u kundurama kao mlad momak, a sad je veci "patriota", citaj ksenofob od bilo kojeg Aussija desnicara, kao da mu je 10 generacija zivjelo u Melbourneu.

nesloga

Anonymous said...

Micko mrzi i zimzeleno drveće!

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...