Monday, August 1, 2016

Halo Taxi 2

Kad je Boing 767 , Austria Eirlinesa ,na redovnoj liniji ,Bec -Majami ,tockovima  dodirnuo  Floridu ,osjetio sam olaksanje ,pomjesano sa zadovoljstvom  da sam se vratio kuci,To je onaj osjecaj ,sto ga je tesko objasniti ,ali koji nikad ne vara,Ako ikad pozelim  biti  jako bogat , je  onda ,kad ,,letim,, i kad prodjem pored  ,,biznis,, klase ,cija je karta na ovoj  liniji  vise od 10 hiljada Dolara,

Prvu  cigaru nakon 11 sati dugog leta sam zapalio  u parku  ispred internacionalnog  aerodroma majami,U hladu i na miru.Onda smo otisli u desetak minuta udaljen kubanski restoran ,smjesten na  kraju jedne od pista  iznad kojeg  svakih 30 sekundi  uzleti neki avion,Konobarica  ,ne zna Engleski ,pa i ,,Colu,, moram naruciti ,tako da joj pokazem  u jelovniku ,gdje   je Spanski prvi  jezik ,a ispod  americki,Restoran je pun  ljudi koji pricaju glasno uz jos jacu muziku sa razglasa ,Naravno Kubansku,Iz ko zna kojeg razloga sam pomislio na  sarajevske  ,,baste,, u Ferhadiji i okolo,Sve je isto i sve drugacije,

Volim sjediti i to  iskljucivo sam u ,,basti,,  Parkuse u prvom redu,Kad kazem sam ,mislim ,da se posvetim  onome sto vidim ,a ne onome sto  cujem,Sjedio sam tu jedno 2 sata ,gledo i gledo ,Velikih razlika u odnosu na zadnji put ,prije 6 godina nisam pronasao,pa sam zakljucio  ,da je i tad Sarajevo vec bilo  formirano i da je ovo ,,danas,, samo 6  godina kasnije  vec vidjenog,Ako se ,,napucas,, da ti ne valja ,to je to ,Ako  nadjes razloge da ti odgovara ,neces pogrijesiti u bilo kom sudu.Pune mi oci Sarajeva,

O onome sto sam cuo  drustveno -politicka situacija ,necu,Svi znate  kako je i svi znaju i zasto je tako i ko je kriv,a niko nista ne mjenja,Zelja za boljim se zadovolji ,da znas da nije  dobro i to je to,

U Sarajevu mi je ostalo nekoliko  pravih prijatelja ,a kad kazem pravih mislim na ljude  koje volim vidjeti i dozivjeti ,bez obzira radilo se o tome da ih sretnem u Majamiju ,Orlandu ili Sarajevu.Grad je bio samo temelj  na kome smo gradili  prijateljstvo, i uvijek nam je lijepo kad se nadjemo ,bez obzira bilo to u Vatri ili na vrh Ajfelovog  tornja,Ovo je tako i  ne treba provjeravati.

Ovaj put sam preskocio ,,poznanike,, one sto im se  javim ,pa ako upadnem,U prazan prostor  su ,,upali,, virtualni prijatelji sa ovog  bloga,Proveo sam 2  sata  u druzenju sa Coletom i Marijanom,koje sam poznavao samo  preko Interneta,,ali dovoljno dugo da iznenadjenja nije bilo.,pa cak ni  fizickih,Isti ljudi .Necu ih  hvaliti ,Najbolji su onakvi kakvi jesu.Bilo mi je cast i zadovoljstvo a bice i dalje,

Toliko za ovo jutro  i ako ima neka dilema ,to je ona pripadam li onom krugu  ljudi iz baste kubanskog restorana  na aerodromu Majami ili  onom  sa stolica ljetne baste  slasticarne Vatra u Sarajevu.Ili nigdje,Jebi ga.

1 comment:

Hashim said...

Pripadas onome "jebi ga" , kao i vecina nas na ovom blogu.

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...