Sunday, October 30, 2016

Ivanka

Mozda mi neko nece vjerovat ,al ja jos imam onaj ,,kucni telefon i broj,Koristim li ga.Ma jok ,niti koga  s njega zovem ,a kad me neko  ,,zazvoni,, ne javljam se.Pustim  snimljenu sekretaricu  da mu kaze  da nisam tu i da ostavi poruku.Bude li poruka.Bude,Ovaj mi nudi  osiguranje ,onaj  prodaje nesto i  tako uglavnom,

Sve je lako ,dok ne postane licno.

Juce negdje oko 3 popodne zvoni  ,,ovaj kucni,,U isto vrijeme na  tv ekranu se pojavlje ,u cosku, broj koji zove  i ime i prezime  onoga ko te ,,treba,,Gledo sam u to doba  fudbal i dremucko   i kad je telefon zazvonio ,pise ,,Private,,  samo to bez  broja i imena.Naravno da se ne javljam ,Pustam ,,sekretarcicu ,,da odradi svoj posao.Nakon sto je ona rekla  svoje ,cekam da se  izjasni i druga strana ,.....

,,Haj ,This is Ivanka Tramp ..........zovem vas u ime svog oca ....... bla bla bla  jos jedno 3 minute ...u ime oca ,sina i  duha ,a sad jel svetog ili nije ,ko ce to znat,al Ivanka zove ,,licno,, da me nagovori ,opet licno ,da glasam za njenog oca ,sto je velika razlika od onog ,kad pozivaju ,,onako  masovno.

Naravno da je poruka snimljena  ili po nasem se to  zvalo ,,Igra gluhih telefona ,,  gdje jedan kaze sta hoce ,a drugi nema  mogucnost da mu odgovori.

Poslije sam otiso na posao ,a  navece mi dosla  raja.Jedna od dezurnih tema su i izbori.Nikog Ivanka osim mene nije zvala ,jer niko vise nema ,,kucni  telefon,,Znate sta mislim o telefonima.Najvrijednija  stvar telefona je ,,ID coler,, da vidis ko te zove  i onog celularnog i onog ,,kucnog,,Ok izbori.Zajebali ste se ako mislite da  su svi protiv Trampa ,mislim na ,,nase,, ljude.,,Nasi,, sa  pravom glasa  su se amerikanizovali ,sto znaci ,da od trenutnog  socijalnog i ekonomskog statusa,religijoznosti i odnosa prema  ,,drugim,, rasama , kojeg uzivaju ,zavisi i njihov odnos prema buducem predsedniku.Oni koji ,,bolje ,, stoje su za Trampa ,oni  drugi  nisu.

Kako ce glasati ,,nasi,,Na bazi iskustva iz 90.  godine ,kad su svi deklarativno bili za Antu Markovica i reformiste ,a kad su sa 99 posto vecine pobjedili nacionalisti ,sa ,,nasim,, je sve moguce .

Nego ljudi ,ono sa sekretaricom je bilo ,,fol.. A za ,,raju,, vako,Zvoni telefon ,Pise ,,Ivanka tramp,, Javim se ja,,,Gdje si ti Ivancice ,,Nema te ko kafe, ,,Kaem ja,...a dalje necu   ,mislim sta je ona rekla ,a jes me navodila  -na ,,blud skoro,,,,ne zato sto sam zaboravio ,nego sto me iz polu sna trzno  njezni glas moje zene ,koja je  svasta nesto cvrkutala  ,a ja od svega zapamtio da treba cuku izvesti na piskenje.Dok je opste i nekako ,al kad postane licno ...

3 comments:

Meho said...

Kad smo mi u Sarajevu imali Trampinu ul !

dalibor bilic said...

U pravu je Meo.Bila je ,,trampina ,a za nekog ko je nezgrapan ,smusen ,se govorilo da je ,,trampav,,

Marijan said...

Dobro je da si vodio cuku na šanjepi... šta da si morao voditi Ivanku?

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...