Friday, October 14, 2016

Plavusa

Ako ima neka fraza ,koja  bi  vise od ostalih ,generalno  okarakterisala veliku vecinu Amerikanaca ,to je :,,Aj dont ker,,Nesto ko ,,zivotna filozofija,, -,,Da ga nije briga,,

Carlija znam  godinama .Sjecam se da je radio za jednu veliku  kompaniju ,sto postavlja i popravlja krovove ,a onda  otisao u jednu manju ,sto se bavi istim poslom,al za bolje pare.Znam mu i zenu ,Beti,.Obicno jednom sedmicno  naruce hranu ,,da ponesu,,Jako prijatni ljudi  u domenu kratkog kontakta  i neobaveznih prica,Carlija i Beti   pamtim i po jednom dogadjaju ,jednim od onih ,sto se ljudi sjecaju dok su zivi  i poslije ga prepricavaju  ,ko direktni ucesnici,

Bilo je to prije nekoliko godina,Ulazi  Carli ,za njim Beti a sa njom ,pazite sad ,atraktivna plavusa ,kaku covjek  tesko i rijetko moze srest na ulici ,prodavnici ili slicnim mjestima,Ovakve  se vidjaju samo na  slikama ili gledaju u reportazama ,sa nekog  prijema ,preko ,,crvenog,, tepiha.Nestvarna za  obican radni dan  i to ,,u po njega,,,,Bili ,kaze mi Beti,,,Ovo je moja kcerka ,da te upoznam,Pruzim ja drhtavu ruku ,pruzi ona svoju  i rece  neko ime koje sam  odma zaboravio ,al glasom tenora ,kojoj bi joj pozavidjeli i najveci  operski pjevaci  i doda jos ono obavezno ; Da joj je drago.Svoju facu naravno nisam mogao vidjeti ,ali sam nastojo da je kontrolisem ,a na ,,glavu,, sam pao poslije .Ova ljepotica  jeste kcerka Beti  ,al nije i Carlijeva ,nego  iz njenog prvog braka ,a do neku  godinu je bila ,,sin,, pa je odlucio da promjeni pol i da Beti  sad umjesto njega ima ,,nju,, a Carli  umjesto ,,step sana,, sad ima ,,step kcerku,, i da ,,Dont Ker,,

Dosao Carli juce,Prica kako je bizi poslije Uragana,Otislo puno krovova, i malo po malo prica sa krova  dodje do  kandidata za predsednika,Kaze Carli da ce on i svi njegovi glasat za Trampa,Vjerovali ili ne ,ovo je prvi put da sam cuo od nekog  da ce svoj glas dat  Trampu ,a do neki dan sam se pitao ;kako taj  izgleda,,Sad stoji tu ispred mene, ,Carli obican covjek ,koji ,,dont ker,, za bilo sta drugo  osim  da je Tramp obecao da ce porez-taxsu ,sa 35 posto smanjiti na 15,Doduse carli ni za to nije rekao da ,,Ker,, ali nije zavrsio ni sa , Aj,da dont ker,,

Sanjo sam poslije onu ,,plavusu,, kako me ganja sa velikim sisama  i guzovima a ja bjezim,ne od nje nego od njenog glasa  a sve izgleda  super  dok suti ,a kad dobije priliku ,glasat ce za Trampa ,ne zato sto ce smanjit taxsu za 20 posto ,nego sto ,,Dont ker,,

Ako vas zanima jel me ,,plavusa,, stigla, ,,Aj dont ker,,

3 comments:

Anonymous said...

Dali, Dali, jesi li trccao sporo , ono, kobajagi, se jos okretao, da vidiss da nisi daleko odmakeo.

Ja ih znam mnogo, ne smeta mi, a vjerujem ni ja njima ne smetam. Uglavnom, sve prijazni i bar za sada, posteni ljudi, pardon, zzene.
Jedna mi ccak pokazala kolike su joj sise sada, pokazala u sred trgovackog centra, pred svim onim kamerama i ljudima, kazze da ne moze zakopccati ni grudnjak, a kamoli bluzu, pa one onda kipe kao germa preko.
Operacija bila pojeftino tamo u Tai-wanu ili Tai-landu, ne znam tacno koji od ovih Tai.

I jedna moja imala kcerku, sad je sin.

A, ssta cces, sretness se sa ljudima, nekad ne znass ni je li ovo ni ono, meni vazzno su po svemu drugom prijateljski.

Jedino, da se pohvalim, a ne volim to, svi mi rekosse da sam jedina, hajde da vjerujem, da sam jedina iz BiH koja ih gleda i prihvata prijateljski, kazzu, vidi se to.
---
Kissa nas zaljeva u naletima, a i vjetar podsjeca da je tu, blizo, joss ccemo da vidimo. Da ne bude ono srbijansko 'cce te.....'


Feniks

Anonymous said...

Moj jaran Dzoi na Bondaju, pravi straight muskarac, surfao sa mnom svaki dan I duvao travu svakodnevno duplo vise od mene, iz familije gdje su mu roditelji doktori, dobra dusa, ono jaran I po mi bio, je jednog dana odlucio da postane zena, razmisljao je od tinejdz godina citav zivot o tome I prelomio, pa evo pet godina vec uzima hormone, udario sise ogromne vec, sminka se, I za koji mjesec ce na operacije finalnu. Sad je Dzo, ne Dzoi, na dokumentima Jo a ne Joseph. I kaze mi neki dan na skajpu sve se bolje osjeca I konacno je "u svojoj kozi", tako da mi je pravo drago kad tako ljudi prodisu.
A stoka sto ce glasat za Trumpa ne zasluzuje pristup civilizaciji.

nesloga

Marijan said...

Bili muško ili žensko, gej, negej, vaki, naki, samo neka ne ćine zlo...
Sva djeca svijeta neka su živa, zdrava i sretna! Koliko su moje želje nerealne vidimo svakodnevno.
---
Još jedan mladi život je izgubljen. Poslije teške saobraćajne nesreće prije nekoliko dana kod Kladnja u kojoj je vozać poginuo na licu mjesta, jedan dvadesetogodišnjak, juče popodne izgubio je svoju poslednju bitku.
Zašto ovo pišem? Momka poznamo ono što bi rekli od malih nogu.
Student ALU, vršnjak je i drug moga unuka. Zajedno su išli svih osam razreda osnovne, bezbroj puta je boravio kod nas, sretali smo ga svakodnevno...
U velikom smo šoku,
Ne možemo da prebolimo ni one dvije djevojke, a nesreća stiže nesreću... Da li je to svugdje tako? Ne znam... ali znam da je ova zemlja osuđena na "suze"... ovako ili onako.
Ko je kriv?
Krivci su oni koji koji krše, a još više oni koji ne sprovode zakon. Poštivanjem i provođenjem osnovnih zakonskih propisa, saćuvali bi smo mnoge živote na našim cestama!

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...