Monday, October 3, 2016

Luzer

Stvarno sam ,,luzer,,i   diletant,priznajem ,Pojma nemam,Predajem se,

Kad sam prije nekoliko mjeseci saznao da se za nacelnika opstine Centar kandiduje  Vlasta Mijovic ,pozurio sam da na ovom blogu  napisem  da se pobjednik unaprijed zna  i da sam jako sretan ,zbog velike pobjede  nezavisnog kandidata Vlastimira Mijovica ,velikog Bosanca ,patriote ,covjeka iz ,,sarajevske raje,  ,bivseg igraca  KK Zelje ,jednog od najboljih novinara u drzavi  i da vise ne nabrajam.Racuno sam ,da samo glasaju  bivsi ucenici generacije Prve Gimnazije  u koju je Vlasta isao ,ostali nemaju sanse,a desilo se obratno ,da su ljudi ,iz ovih razloga ,zbog kojih bi ja  njemu dao glas ,svoj dali  nekom drugom,

Rezultati kazu da je Vlasta dobio 3 posto glasova ,odnosno 10x manje ,od pobjednika ,sto  je broj od 300 ljudi koji  su mu ukazali povjerenje ili po nekadasnjim kriterijima ,broj  poznatih ,sto ih sretnes od  Parkuse do Carsije.U medjuvremenu su me uvjeravali ,da je Vlasta ok ,ali da nema sanse ,zbog ovog i onog razloga , i da  cifra od 300 poznatih i nije bas  ta ,nego 10 puta manja ,a da je danas i 100 puta manja ,odnosno  da je Vlasta dobio sve glasove ,sarajevske i  poznate raje koje mozes  ovog Oktobra sresti  na relaciji  Parkusa -Carsija ,da ne skrenes nigdje sa Ferhadije.

Dvadeset i neku  godinu odsustva je puno.Promjene se stvari i za godinu a ne za 20,sto najvise vidis  kad treba, Kod drugih,Sebe sakrijes iza coska,kad je god moguce  da ne upadnes pod isti kriterij.E ja sam  upravo to uradio,Vrednovo Vlastu po onim svojim arsinima ,dvadeset godina kasnije.Greska koja se   desava  samo luzerima  i osobama izgubljenim u vremenu ,opterecenim  lijepom prosloscu ,kad  si  mogo srest i u ulici JNa ,od ,,suda,, do hotel Evrope ,onoliko poznatih  ljudi ,koliko je Vlasta juce dobio glasova ,a da ne racunam one iz Prve Gimnazije.

Obalom pored Miljacke,odozdo, ,protutnja samo ,,Washingtonac,,Za ,,remizu,,

5 comments:

Marijan said...

Gdje će bolan Vlasta proći, normalan ćo'jek!? To je ovdje sinonim za luzera, i sam spadam u tu kategoriju!

Anonymous said...

U NG dobio opet rumenko iz SDA, zaboravih mu ime, ali prica s onim nekim ruznim IB akcentom pa sumnjam da je Sarajlija, ali da gradi-gradi ko mutav. Po Buci I okolini se nije od komunizma tako gradilo, kruzni tok, nrke zgradurine u tvornici zice, pa obnovio dom zdravlja, spomen nama kurbanima na zuci, igralista za djecu posvuda...valjda da privuce Arape s Ilidze, sta li, samo jos koju fabriku da izgradi, pa ko zna, mozda bih I ja glasOVao za njega da sam ostao tamo I da mi ne puca kurac sta ce biti tamo.

nesloga

Micko said...

Nije Kladusa Velika,koliko ju je veliku babo napravio u vrijeme ne narodnog rezima.Sjetili se ljudi da je tada bilo i hljeba i igara pa glasali za njega.Svi drugi su zlocinci osim njega.Mozda ce opet bit hljeba i igara.Sumnjam,jer mu nece dat zlocinci.Nije babo imo vjeru u ono vrijeme,a nema je ni danas.Pametni ljudi u onoj Kladusi.Pametni i oni u Srebrenici.Jebo religiju.Hljeba i igara.To treba narodu.

Od zajebancije oko probijanja puteva kroz drzavne sume sad oremo sa cetri buldoga.Napravi ja pravi biznis.Imam 14 zaposlenih,a poceo sam samcat prije par godina.Treba mi sjekaca dok mi ne stigne masina sto sama reze drva i obara ih.Kanada kasni s isporukom.Eto pa neka se meni Kevro ruga kako radim poso koji nije dostojan covjeka.Moj radnik na ovom poslu ima platu 4000$ nedeljno plus hrana i smjestaj u kampu.Subotom navece se ide u najblizi brofl,i kompanja placa.Dje to ima.Samo kod Micka.Svake cetvrte sedmice idu kuci 7 dana i placeno kao da rade plus gorivo za odlazak,i povratak.
Eto pa neka Kevro konta kako je radit za islamofoba.Beeeeeeee.

čole said...

Ne bi Kevro dao svojih pet vakata namaza ni za kakve pare. Jebo pare, samo prenose zarazu!

dalibor bilic said...

Ko ono bi Cole

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Tvrdzava

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Tvrdzava : U prolog .biografiji, Josipa Broza .Nista.Nemam sta da   dodam.Ni da odu...