Friday, February 10, 2017

Avitar

Vole ljudi ove nove ,,crtane  filmove,,Dosadilo im valjda gledat  samo nasilje i sex ,pa nema ,,crtanog,, koji  se pojavi  da odma ne zauzme  prvo mjesto  po gledanosti  u americkim kinima,Sad sve to zahvaljujuci tehnologiji ide  puno brze  i oni animatori  sto su rukom nekad  jedan minut  filma crtali mjesecima ,sad kompjuter zamjeni  za par minuta ,ali i dalje za ,,crtani,, valja truda ,

Met i Sed rade za Dizni -Pixsar .Zanimalo me pa su mi i objasnili.Dobiju  ,,svojih,, 5 minuta filma da ga  obrade,ozive, ,a nekad i samo minut ,a isto toliko  dobiju  i druge grupe ,minut ,dva ili pet ,pa kad se to sve sastavi i  ,eto  ,,Avitara,,Sa strane izgleda lako i jednostavno ,a nije  sigurno.Dobro se ovo i placa .Umjetnost je to.

Met je rodjen u Cileu ,od oca iz Santjaga i majke sa Floride ,zivio tamo nekoliko godina ,a onda se,nakon razvoda roditelja sa majkom preselio ovde u Orlando.Zgodan momak ,kakvi mogu biti samo  oni u kombinaciji.razlicitosti.

Sed je  ko mali iz Nju Jorka sa  porodicom preselio ovde na Floridu .Pobjegli kazu od zime.Visok ,privlacan .

Vidjao sam ih bar jednom sedmicno ili njioh dvojcu same ili u nekom drustvu .Njih dvojca sa dvije djevojke  a onda su mi rekli da sele  iz Orlanda  na ,,obalu,,Odlucili su iznajmiti  apartman sa pogledom na Okean  u blizini  Tampe ,a i jeftinije im je  djeliti rentu  jednog stana nego placati  za dva.

Poslije su rijetko dolazili .Jednom u 3 mjeseca .Uvijek ,,bizi,,Produkcija ,,crtanih,,  nikad jaca.

Naravno da ih nisam zaboravio ,ali jesam malo ,,smetno,,Onda ,prije 2 dana zvoni telefon.Kaze  covjek ,Met ,ovde ,nisam se doma mogo sjetiti ,dok mi nije reko ,,Cilean gaj,,Onda jesam,Imam jednu molbu  nastavlja on,Sta je sad razmisljam.,,Znam da vi ne radite Nedeljom  i moje je pitanje ,mozete li ,rece mi datum u Martu ,otvoriti  restoran  na samo jedan sat.Hocu da  zaprosim  Seda,bas tu kod vas i  bicemo samo nas dvojca.,,..,,,,

Naviko sam ja vec  na slicne situacije  i rijetko me sta iznenadi ,ali ovo jest ,ne zato sto   muskarac prosi drugog ,nego  sto to radi Met i Sed ,ljude koje sam poznavao i   o cijoj  sexsualnoj  orijentaciji nisam razmisljao samo iz razloga  sto nisam  sumljo ,odnosno  polazio sam od  tog da je ,,normalna,,,po nekim mojim starim kriterijima.I jest.ali   po novim ,samo je problem ,sto ja  ,,malo ,, kasnim. 

Davno sam se presto ,,trzat,, na veze  izmedju ljudi  iste poli .Jos me jedino ,malo ,,uspori,, ,kad ,,povezu,, imena i postanu konkretni..Dovoljno da odgledas svaki crtani  i da ga ne poredis sa Mikijem.Umjetnost  se to zove.Met i Set.

Da vam otkrijem tajnu ,al nemojte niko rec,U stvari nisu me iznanadili Met i Sad  i njihova veza ,nego sto hoce da ga zeni.Zivot pred njim ,mlad covjek ......ima vremena ,da ,,prozivi,,.E to se zove ,,novo,, razmisljanje.Kontate.

14 comments:

Anonymous said...

Vala bass, u danassnjem svijetu mogu zzivjeti i bez zzenidbe/udaje, a sto se tice imovine mogu ostaviti jedno drugome oporukom.

To je visse pozorisste, atrakcija, vidi me, odu i u crkvu, kao biva da ojaccaju svoju vezu, da, kako da ne;
ta vjencanja i udaje, bez obzira da li je u pitanju mussko-zzensko, ili mussko-mussko, ili zzensko-zzensko, sve je to 'maccku o rep objesi';

Poslije se rastanu, sa muzikom ili bez, voljenu maccku ili psa nogom u dupe, ili oglase preko FB usvajanje doticcnih...i hajde trazzi novu budalu za sljedeccu statisticcku dramu;
----
Malo se pravih brakova odrzzalo po staro-danassnjem standardu, i to onih mussko-zzensko, onih ssto su pocceli iz niccega, bez pokazivanja drusstvu vidi koliko imamo, ssto su dijelili svako dobro i zlo...kako ce se ovi novokomponovani, odrzzati? Nikako!

Feniks



Tvoj Meho said...

Jednog si opisao kao zgodnog a drugog kao visok I privlacan , pa bih volio da nam kazes jel oba znaju da nisi osunecen ili samo jedan ?

dalibor bilic said...

Krhko je znanje moj Meo.

Marijan said...

Hajde ba, ućini im to, budi raja... nećeš ih kući voditi!

Kevrin potok said...

Prisjede mi kahva na sabahu. Gadno mi kad zamislim tu dvojicu. Ali to kod vas u Orlandu izgleda normalno pa i kod muslimana kao onoga koji je u disku pobio one svoje pedere.

Anonymous said...

Dok je ovih ko Kevrin koje je briga ko koga navlaci a da apsolutno ne poznaje ljude nece Bosna u 21.vijek. Ako neko zivi svoj zivot, ne ubija, ne krade, ne siluje, sta se kome ima gaditi to sto taj hoce da ga nekom slozi ili da ga primi u spavacoj sobi? Zamisljas tu dvojicu? Pa i ti Kevrin ga svojoj hanumi zavuces pa se meni ne gadi da te zamisljam, niti te uopste zamisljam gologuzog.

nesloga

dalibor bilic said...

super nesloga hahhahahaha

Anonymous said...

I sta si rekao da moze ili ne moze. Ako nisi sunecen mozda ides sa zenom u crkvu nedeljom. U svakom slucaju guzicu uza zid i uzmi lovu. Jedino sta ce reci predsjednik Trump.

dalibor bilic said...

Ok naravno da sam rekao da moze ,U ostalom radi se o samo sat vremena ,a lova nema nikakvog uticaja.Cijenim svoju neradnu Nedelju .Do sad sam mnogo puta odbio ,nedeljne ponude ,sa puno vecom lovom.Zanimljivo je takodje ,da svaka prica o ovome zavrsi sa savjetom ,,Guzicu uz zid ,,ili ,,Rupa u zidu,,a i Tramp je trenutno ovde na Floridi ,Ubacuje u rupe -golf ,sa onim Japancom,Svi ganjaju neku rupu .

Anonymous said...

Neganja rupu kod one Melanije.

čole said...

Kako vrijeme odmiče, Nesloga sve više i sve bolje brani pedere! Nešto mi tu dismr! Da ga nisu u međuvremenu i Neslogi složili?! A prije će biti da jesu, dok ih 'vako zdušno brani. A ni za Dalibora ne bih smio stavit ruku u vatru!

Anonymous said...

Bio bih sloga da su mi ga slozili, tako da eto jos se nedam, konkluzivno imenu. Ali kako sve na svijetu ima cijenu rekao sam jednom jaranu pederu da moje dupe kosta milion dolara. Spreman sam ko partizan da poginem, ali barem da buduce generacije imaju nesto od toga. Pa ko voli nek izvoli. I niko se nije javio da iskesira.

nesloga

Anonymous said...

Dali, naplacuj ove reklame ponude i potraznje.

Beka said...

Joj.stara ekipa.Sto moj haver Dubravko rece,dosli "tobe".

Vozdra BEKA

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...