Sunday, February 5, 2017

Tako je to

Evo me u Americi  23, godine  a veceras se u Hjustonu    igra 51, Super Bowl ,ili  finalna  utakmica  americkog  fudbala.Ko igra ,Patrioti i Falkonsi.Propustio sam 28   finala ,dok sam  gubio vrijeme u  Jugoslaviji ,To ne racunam ,al od ovih 23 dok sam bio prisutan ,gledao sam jedno 10.

Ok .Fudbal je americki  nacionalni sport broj jedan,Svaka cast  i bezbolu i kosarci ,cije  finalne utakmice jesu dogadjaj ,ali nisu praznik.Super Bowl je ovde nesto ko nova  godina,Ljudi te pitaju :Jesi li spreman,Kroz americki fudbal  i odnos prema njemu  moze se  i jako dobro  pratiti  transformacija ,svih nas  koji smo ,,upali u  fudbal,,a da to nije onaj nas klasicni ,kojeg ovde zovu ,,soker,, 

Ono prvo  finale ,kad sam dosao 1994 , i ne pamtim,a ni slijedeca 3 ili 4 .Ovu igru,slicnu ,kod nas su zvlali ,,ragbi  i ne sjecam se  bas  da je bilo masa onih koji su je pratili i volili.Poslije jedno 5  godina ,bojkota,  ragbija ,prvi korak  je bio da preko ,,usta ,, preloms  rijec ,,fudbal,, i da mislis na ovaj americki ,ali da i dodas  da ne prznajes  ,,soker,, kao alternativu.Veliki je to uspijeh ,da bi onako usput,zavirio malo i u pravila ,da bar znas sta gledas.

Vise od samog  sporta  covjek postane dio  Super Bowla ,prilikom  kontakta  ili sa onim ,sto to zaista vole ili  sto nema medija ,koji  ne posvecuje  izuzetnu paznju ovom dogadjeju.Onda odlucis ,hajde da i ja  to vidim ,kad  vec gleda 200 miliona ljudi.Za onog koji nema  formirano misljenje o  nekom sportu ,susret sa americkim fudbalom moze biti i pozitivno iznenadjenje ,jer je igra atraktivna ,ali za sve one koji  su naucili i na Nula-Nula ,  stvara  konfuziju ,gdje svijest  blokira ,sve sto je novo ,a podsvjest  postaje znatizeljna.Kad poravnis tu svijest i podsvijest  i opustis se ,svatis da je Super Bowl prvo shou  ,pa onda  sport  i da je vrijedno  biti bar jedan njegov  dio ,ne mora bit  sportski ,nego recimo ,gledati  reklame ,specijalno pravljene za ovu priliku.Onda u poluvremenu  takodje predstava.Neko pjeva ,plese ,vatromet i  slicno.Evo ove  godine  je to Lejdi  Gaga..sa 6 sekundi zadrske,delay u prenosu  .Da nesto  ne ,,bubne,,u zivo.Sta mislite o kome,Nije tesko.

Sta hocu da kazem,Tesko je u ,,stare dane,, zavoliti i otkriti neki sport ,ali je veliki uspjeh ,kad po iste dane ,sve to mozes i prihvatiti Cuo sam nedavno da su neki ,,nasi,,  postali veliki fanatici  americkog  fudbala ,odnosno imali exstra transformaciju .Sam u tu grupu ne spadam ,ali sam danas u fazi ,da na nekoliko dana  prije finala ,znam  da se igra u Nedelju .Znam ko igra ,znam ko pjeva i plese  i da vise ne bojkotujem ono ,sto ne razumijem ,nego nastojim  da prihvatim ,u domenu onoga koliko je moguce ,a da ne stvara opterecenje..

Dok ovo pisem  do pocetka utakmice je  ostalo 2 sata,Prenos u zivo vec traje od ranih jutarnjih sati .Najbolje reklame  su u toku utakmice ,Vec sam vidio onu Badvajzerovu ,jako aktuelnu u ovom trenutku,Obavezno je pogledajte.Ako ima nesto ,sto mi jos smeta ,onda je to ,da nemam  odnosa ,ni ko ce pobjediti ni ko izgubiti .Konacno sam svatio  da  sport moze biti interesantan i bez drazi pobjede  a i ne trzam se vise na rijec ,,fudbal,, niti trazim objasnjenje ,koji.Jos malo mi fali da pocnem  i  soker  govoriti.

Veceras u Hjustonu igraju Atlanta  Falkonsi i Nju Ingland  Patriotsi Za ovo se ljudi ovde spremaju ko nekad mi  za novu godinu .Prijatelji  rodbina ,komsije ,jelo pice , ili  Super Bowl vam je  ono ,za sta smo mi  govorili samo jednu rijec i sve se znalo.Dernek.


Nisam imao namjeru   dodatka,,bez obzira na rezultat ,al moram,Nevjerovatno.Sredinom trece cetvrtine Atlanta je  vodila  28-3 ,sto je vise nego ,,gotovo,ali  u zadnjoj cetvrtini Patriotsi stizu i izjednacuju na 28-28 i prvi put  se u istoriji Super Bowla igra produzetak nekih 4 minute ,kada Nju Ingland patriotsi  postizu ,,tac daun ,, i pobjedjuju.Mi smo to ,,zvali,, ,,Iz mrtvih,,

6 comments:

Kevrin potok said...

Jebo taj "sport" i Ameriku zaglupljenu. A i onoga ko ga nazva fudbal, a rukama ga igraju. Nije ni na olipmijadi dok neko preskakanje prepreka konjima ili ono sa metlama balotanje na ledu jeste. Samo se glupi Amerikanac pali na to u cijelom svijetu.

čole said...

Daj ba! Nisu baš svi amerikanci taki! cccsss

dalibor bilic said...

A vidi Mome i Uzejra

Hashim said...

Momo i Uzeir svima bila dva drage lika , isto ko Cole i Kevro!

Anonymous said...

Ameri ne prate koridu u Cevljanovicima nego se sami zalijecu jedni na druge ko volovi. Dobro sad, kacige imaju pa je manje opasno nego nekom Rudonji ili Zekonji.

Anonymous said...

Ovo nije Kevro da bog kaze, prije ce bit da je Momo na kvadrat.

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...