Tuesday, February 7, 2017

Britva

Ja bi prije o onom kako bi trebalo ,nego o onom kako jest a to sto mislim da znam kako bi moralo,stavlja me u istu poziciju  sa onim sto znaju kako ne treba.Za uslov da znas sta je pravilno  postoji i preduslov da  si svijestan sta nije..Pricam o novom gradonacelniku grada Sarajeva.Ne poznajem ovog mladog   Skaku ,ali sam znao  njegovog Dedu ,sto se isto zvao Abdulah.A ko ga nije znao ,da je ikad proso kroz ,,mahalu,,Jednom su i mene izvukli iz reda ,gdje sam ceko na  suneceje ,Sam stao ,da i ja poslije dobijem poklone i lovu ,sto je bilo  ,,tradicija,,

Ok ,Gradonacelnik.Gradonacelnik mora bit ,,Titula,, a ne funkcija ili pozicija, nesto poput  Grof ili  Lord ,Covjek koji je svojim  djelima  zasluzio da  ,,stane ispred grada ,, i koji je iznad svega  dnevno apolitican ,odnosno ,ne moze i ne smije  biti ,produkt bilo koje   politike ,specijalno ne one dnevne,Covjek koji ce raditi u interesu svih gradjana ,a ne samo u korist jedne stranke.

Imalo je Sarajevo takvih ljudi i nema potrebe da ih nabrajam ,sto znaci bilo je moguce I danas ih ima ,samo sto su dosla vremena na zalost , da se ,vise cijeni politicka  pripadnost od  ljudskih i profesionalnih kvalieteta.

Nemam nista protiv novog gradonacelnika ,ne poznajem ga licno ,osim  sto pripada vladajucoj nacionalnoj   stranci  i sto je bio kriterij  za izbor.Skake su stara sarajevska porodica  i po tom arsinu ,koji jeste vazan ,ali ne i presudan ,moze biti gradonacelnik.problem je zapravo ona  ne rascicena prica o ,,sarajevskoj raji,,pod kojim se podrazumjevalo i puno  vise ,nego sto stvarno jeste.

Sta je osnovni kriterij koji je  krasio ,,sarajevsku raju,, i razlikovao ih od ,,mahalasa i ,,haustorasa, Osjecaj  nadnacionale pripadnosti ,ali ne samo pred Olomanom ,nego  i onaj sto su a ponjeli iza  zidova svojih stanova i ograda avlija.Dosta je onih ,sto su  na  trotoaru  ispred Olomana  ,,glumili  ,,raju,,3 sata , i vracali se kuci u ,,tamnicu ,, svoga nacionalnog identiteta sa mirisom przenog luka i mljevene  aleve paprike..Niko od prave sarajevske raje nio bio nacionalno opredjeljen ,a takvih ,je to danas vidim , bilo toliko ,da bi svi  mogli stati u Oloman  i da ne bude  guzva ispred  izloga ,da ,,dvica,, ne koci.

Promjenilo se  puno toga ,pa vjerovatno i ovi kriteriji  vise ne vaze ,a bilo bi suludo ocekivati ,da u izrazeno  ,,naconalnoj ,, sredini , gradonacelnik glavnog grada  bude  izvan toga .Da se vratim na starog Abdulaha Skaku  u cijoj radnji sam se  sisao  prvih 5 ili 6 godina svog zivota ,na drvenom konju  i ciji sam musterija bio  i jednom mu pobjego ispred ,,britve,,On je mogao bit gradonacelnik,,Jest bio vjernik ,al nije bio uslov da si osunecen   ,da bi se mogo sisat kod njega.Zato sam protiv izbora njegovog unuka za gradonacelnika,Zbog ,,uslova,,

13 comments:

Anonymous said...

https://www.youtube.com/watch?v=Sj6QtJ60uAY

Anonymous said...

Sad svi moraju kod Skake na reviziju, da se vidi ko je podoban.

čole said...

".Dosta je onih ,sto su na trotoaru ispred Olomana ,,glumili ,,raju,, i vracali se kuci u ,,tamnicu ,, svoga nacionalnog identiteta" Aferim Dalibore na ovoj! Stani malo! Pa i oni su bili prava Sarajevska raja! Ako ćemo pravo, Sarajevo bez mahale, ne bi ni bilo Sarajevo!

Anonymous said...

To sa Olomanom je vezano na jos jednu kategoriju raje , šminkeri.

Meho said...

Moje misljenje o Sarajevskoj raji:
"Ako ćemo pravo, Sarajevo bez mahale, ne bi ni bilo Sarajevo! "
Sa ovim se slazem potpuno.
Sarajevska raja su i mahalci i haustorcad ,samo onaj dio koji se, malo bar , izdigao iznad te mahale i haustora.
A oni u Olomanu , to sigurno nisu. Ono sto se zvalo " prava Sarajevska raja , je pocelo da gubi smisao prije pomodarstva zvanog " Oloman ".Coletova generacija i koju godinu mladi, uredu.
Poslije se , nekako , taj pojam "prave Sarajevske raje " izlizao
u vremenima kad je prezime bilo dovoljno da budes primljen u "raju"
i kad je pocinjalo biti glavno znas li "ovoga ili onoga" Gogu , Nedju , Sahina...



Anonymous said...

Ovaj Skaka je iz stare familije koja je I mog dedu sunetila, u gradu vijekovima, ali dzaba, unuk mu je kazu papak. Sto je razumljivo cim je usluzni djelatnik bio samo jednima. Sto jedan moj jaran s ChVile kaze u Sarajvu u ratu su pobijedili suneceni nad neosunecenima. Nego Dalibore, otkud ti da si od sunecenja zbrisao? Nikad te ne pitah iz koje si kombinacije, ili si mozda konstitutivni, mada mi ne zvucis kao konstitutivni? Ja nisam bio dovoljno star da osjetim tu famoznu sarajevsku raju, nista osim bucapotocke male raje nisam iskusio, ali ta floskula o toj nekoj sarajevskoj raji generacije mojih staraca I malo mladih od njih I kako ste bili snaga I jedno je pokazala u ratu svoju besmislenost. I koliko je sve na klimavim nogama bilo. Henda objasnio jos ljeta '92.

nesloga

Anonymous said...

http://youtu.be/4-wshT_HJeo

dalibor bilic said...

Ja sam ti moj ,,nesloga,,polu konstitutivan ,po materi ,a kako se to ,,ne pika,,-vecina se po ocu sunetila ,nisam se kvalifikovao ,pa zvucim ,,ko prazna serpa,,

Nego moram ti ovo ispricat.Dobijem danas poruku ,anonimnu naravno : Kaze :Sad svi znaju da nisi osunecen ,a ne samo ja ,,Kontam nesto nije zena garant i onda se sjetim mora bit samo neko skim sam igro kosarku ili sluzio vojsku.Znas ono coporativno tusiranje.Hhahahahahahahahahah

Raspustenica iz Beca(trenutno nazad u Svrakinu) said...

A evo ti nam sad otkri i to da nisi nikakvu drugu osim svoje žene imao,bez preljube,ćim samo muške s košarke ili iz vojske spominješ.Svaka ćast!

dalibor bilic said...

Pa ja

Anonymous said...

Moze on biti i 3 puta sunecen, dodje mu na isto. Geni su to.

Anonymous said...

Polukonstitutivan, super ti je ta kovanica. Mada je najbolje biti potpuno nekonstitutivan u BiH, kad malo bolje razmislim. Lakse se spava.

nesloga

Anonymous said...

Cole, legendo, pa dobro gdje si ti!

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...