Saturday, February 25, 2017

What,s up

Volim Ameriku  zbog toga sto  svi samo rade ,,svoj posao,,

Dolazim ,,da radim,,  oko 10.Parkiram auto   izlazim i noga  ,pravo u veliku  baru .Znam da nije bilo kise ,a onda vidim da  voda dolazi  iza coska zgrade u velikim kolicinama,Trgovinski  centar ,odnosno kako ovde zovu ,,plaza,,  na kojem imam i svoj ,,biznis,, je pravljen prije 30  godina ,tako kvalitetno ,da izdrzi dok izdrzi  po principima  skrtosti  ,kakvim se mogu  pripisati samo jednoj odredjenoj grupi ljudi.Sve  vodovodne instalacije su iznad zemlje  i plasticne.Iz one najdeblje  cijevi ,glavne ,sad slomljene , siklja  voda  na sve strane. Dok blejim  i razmisljam sta da uradim ,pojavljuju se  iz par metara  daleke sume dva homlesa ,koje do tad nisam vidjo.Jednog koji  tu zivi  godinama znam ,al ova dvojca su  vjerovatno  gosti  na ,,konaku,,,,Vots ap,, men ,

Slicnu situaciju ,slomljena cijev ,sam imao i prije nekoliko mjeseci .Homlesi koriste moju vodu ,sto i nije velika tragedija ,dok  sve  ne razjebu.Onda postaje problem,Zovem  ,,opstinu,,  sluzbu  za vodovod i ljudi  dolaze za 10 minuta .Gledaju ,gledaju i zakljucuju  da nije njihova nadleznost jer se ,,problem,, nalazi na  privatnom vlasnistvu  i preporucuju mi da  zovem vlasnika  objekta ,Sjedaju u auto  i odose,Voda i dalje siklja.Zovem ,,lendlora,, zenu vlasnicu  zgrade ,koja me ,,skida,, sa telefona  i kaze da je to moja  odgovornost i da je od svoje banke dobila  mjesecni izvjestaj u kojem stoji  da ima tacno 600 miliona na racunu  i da banka ne preporucuju  bilo koji trosak ,te da je meni lakse platiti 300 Dolara  i ostace mi  okruglo  hiljadu ,ok razumijem , ,a kako nemam vremena da joj ,,jebem mater,,  i jos da dodam ,,koju,,  zovem  vodoinstalatera ,kojeg  sam  angazovao nekoliko puta prije ,Dolazi covjek ,al  nemoze da nadje glavni ventil  da zatvori vodu ,pa on zove  ,,vodovod,,  i preporucuje mi da ja  zovnem policiju ,da prijavim vandalizam,Dok cekamo vodovod dolazi policija,Njih dvoje,Voda i dalje siklja .Policajci  odlaze u sumu i pojavljuju se sa 2 homlesa- nevina koja pojma nemaju  sta se desava,a koji sve vrijeme na telefonima snimaju  svoj dijalog sa policijom. ,Policija pravi zapisnik ,protiv nepoznatog pocinioca  i preporucuje mi ,da ako  vidim   da neko lomi  moju vodovodnu cijev , da ih odma zovem .Aha ok,Dolazi vodovod,Posto ni oni neogu otkriti lokaciju  ventila ,odlucuju da  zatvore vodu ,svim objektima okolo,da bi moj vodoinstalater ,mogao  promjeniti cijev.Stala voda,Nakon 3 minuta , iz obliznjih  biznisa se pojavljuju  ljudi,Zena vlasnica  frizeraja ,kuka da na stolici ima  3 musterije kojima ne moze saprati kosu,Vlasnik restorana  ,,ocajan,, Vlasnik ,,bara ,isto,Nakon  dvadesetak minuta ,moj vodoinstalater ,uspijeva zamjeniti puknutu cijev  i voda dolazi na cesme.Svi se  razilaze  i homlesi i policija i oni iz vodovoda  i ostajemo sami  ja i  vodoinstalater  i njegova knjiga za racune.Nije sve tako strasno kao sto je izgledalo ,jer vodoinstalatru mogu platiti i cekom ,a ne samo kesom ,zato sto je  glavna  vodovodna cijev ,moja odgovornost ,a ne homlesa, gazde zgrade ,policije  ili opstine.Sve se ovde zna  i ko pije-lomi i ko placa,Nekako mi se  nije bas sve slozilo u ovoj bosanskoj ,,tikvi,,,mislim jest sve do  trenutka ,dok nisam pisao cek ,pa hajde reko  da i ja pitam one ,,homlese,, Vats ap,,Nadjem ih na istom mjestu ,gdje ih je policija ostavila,piju pivu.Vots ap,, velim ja sa mojim  oksvordskim naglaskom,Onda odrzim i govor,Vidite gospodo ,To sto ste vi odlucili da budete  homlesi ,jebe me se , ,to je vasa stvar i nemam nista protiv ,al to sto  lomite  nesto sto nije moje ,ni to nije problem ,Problem je  sto ja placam  ono sto  nije moje ,da zatvorim krug  izmedju  lendlora milionera ,opstine , i ,policije i vas  i ako vas jos jednom  vidim  blizu  instalacija ,nikog necu zvati ,nego cu vam noge polomiti a te flase od pive ugurat ,,,,.Vidim nije im bas pravo.,sto sam ,,izletio,, iz sistema.Znate ovde u Americi ,svi samo rade ,svoj posao,,a  zna se i ko pije i ko placa. i da nikad problem nije u onom sto pije,nego u onom sto se ne uklapa.Kontate.

3 comments:

Anonymous said...

Dali, Dali,
imas osiguranje, nije problem.
Odmah potrazi broj police, zovi Osiguravajucu komp. moguce i danas, ne znam kako rade.
Racune ne samo da kopiras, vec i uslikaj, mozda im mognes poslati emailom.

A sto se tice homeless, odnesi im koju pizzu, ssta znass, mogu Ti zatrebati.
Odnesi i ostalim komssijama, ne samo pizzu, vec i 7-up, i onim mussterijama kod frizera, nema veze jesu li bili ili nisu, izvini se, jer mogu da Te tuzze zbog gubitka dobiti.

Sretno Ti,
Feniks


Anonymous said...

Mislim, laksse Ti se uklopiti ako malo podijelis hrane, ali od srca...ni nakon 20 i visse godina se nisi uklopio, to je to, nass ponosni mentalitet da so dovoljni sami sebi.

Sutra je ponedjeljak, pa u akciju, bez nerviranja. Negdje kompliment, negdje podijeli hranu, negdje sao osijeh...i daj visse napravi plan svoje radnje, (nakon 20 i visse godina si trebao to znati) gdje su ti svi ventili, kako za vodu tako i za struju i plan da bude pri ruci, tj. negdje ispod stakla na zidu kod ulaznih vrata.

Pozdrav, Feniks

čole said...

Nemoj se ustručavati i guze daj ako zatreba! cccsss... Teta R. se uklopila davnooo! cccsss...

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...