Thursday, March 30, 2017

7 godina

Mister Herb  ima 78, a izgleda ko da mu je bar osam manje ,Zena ,mu, Selbi ima 85, a izgleda ko da je  umrla prije 7.

Dodje i muski rod na svoje ,Kad tad .Poceo sam pazljivije  posmatrat parove  iz takozvane ,,trece,,  dobi  i dosao do zakljucka ,da bar u 90 posto slucajeva  muskarac  fizicki  izgleda daleko ljepse ,od one nekad svoje ,,bolje polovine,,,ili Herb  bi se mogao prodati i za koju godinu manje ,a Selbi bi svi  dodali i neku godinu  vise.Ne pada mi na pamet  da govorim o tome ,koja razlika u godinama  ,medju partnerima je  najbolja ili koja ne valja ,ali  kad je ta razlika nesto veca ,u korist zeninih  godina ,postaje vidljiva ,tek onda ,kad ti vise nista ne vrijedi ili onda kad kriterij postane ,ne sto je bolje ,nego ,,sta je gore,,

Nakon vise od 50 godina braka  i Herb ima svoju teoriju .Kaze : U onim mladim  godinama 7 godina  zeninog  viska  godi .Ja 23 ona 30, Super.Onda i poslije ja 30 ona 37,Jos bolje,Proleti i slijedecih 10.ja 40 ona 47.Nema problema,Sa 50 sam jos ok i sam sa sobom i njenih 57.Sa 60  pocinju problemi.Velika je razlika izmedju 60 i 67,Tri puta veca nego izmedju 20 i 27.Sa 70  mojih i 77 njenih  razlika je  27 godina ,preko 80  vise nema razlike .Tako racuna Herb.Ima smisla ,al nema rijesenja.

Nego nisam ja htio o  ovom,Namjera mi bila da dodam nesto o Sarajevu ,ono da se najezimo ,kako je nekad  lijepo bilo ,pa se sjetio da jos  nije niko pisao o  sarajevskim  auto jebalistima ,,mjestima ,gdje su sarajlije ,svojevremeno ,naravno oni koji su imali auta, vozili dame na sex, u ,,makinama,,  u kojima se najcesce nije spustalo  prednje sjediste .

Najpoznatije sarajevsko jebaliste je bilo ono na Kosevu .Parking iznad stadiona  i ispod porodilista i na 300 metara zrace linije od groblja Bare.E to je to,sto niko drugi ,osim Sarajeva nije imao.Da  ako malo podignes glavu ,vidis kroz zamagljen prozor ,,trokut  zivota ili krug ,kako ga neki zovu  .A 7 godina razlike ,sa pocetka  stanu u ,,Ficu,,sa 25 konja ,plus 7 ,pa ispadne ,,friziran,,-trkaci i i ,,sve,, stane u 300 metara.Cijela prica.

8 comments:

Anonymous said...

Brisi ti komentare koliko god hoces
Cinjenica je DA Istina Boli !!!
Veati komentar DA vidimo sta Drugi misle o tome

Anonymous said...

Ni Rajske ti vise nema
Sve si rastjerao
Jos malo pay ces pisati samo za sebe

dalibor bilic said...

Nikakav komentar nisam obrisao a da jesam rekao bi ,a sto se tice rajske ,tu je ona ,samo ima trenutnu krizu ,,meno-pauza,,a to ,,jos malo,,je inace od pocetka , od kad pisem i samo za sebe i ako neko naleti,mislim na ove sto jos nisam ,,rastjero,,

Hashim said...

Mene vise boli laz .

Anonymous said...

U pravu si Hasime, laz najvise boli ona beskrupulozna. Ne brise komentare, ma jok. Izjavio je to nedavno. Kao po zakletvom 'ako niste primjetili vise ne brisem komentare'
Neki dan mu se nesloga zahvalio na obrisanom komentaru, izbrisao I Kervu, samo se izvjestio. Nema vise traga bisanja, ono izbrisan komentar. Vec ko da ga nije ni bilo. Izbrisao I poziv za kafu, a mozda je I Dijana.
Koke mu se razbjezale. Micko pokusao cestitkom za osmi mart, al samo jedna anonimna se zahvalila.

Nagradno pitanje:

Kako se zovu oni to pisu sebi (za sebe)?

Anonymous said...

Pise ludak sam sebi pismo,dolazi doktor i pita ga

Doktor:kome to pises pismo?
Ludak: sebi
Doktor: i sta pise u njemu?
Ludak: neznam nisam ga jos dobio

HAHAAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHA

Anonymous said...

Fortasse erit, fortasse non erit - Možda će biti, možda neće biti. Seneka.

Marijan said...

Pusti ti njih sefe, samo ti pisi, ima ko citati, a njima (kome se to ne dopada):
"Kolo svira Radojica..."

Ima (li) boga

 Valjda moras biti ili kriminalac-ubica ili policajac da  pokusas objasniti  kako  je moguce da ovaj prvi ,ubije 4 cuvara zakona  koja su do...