Tuesday, March 14, 2017

Zaboravio

Izvjestaj  Stejt Departmenta ; BiH ,je drzava sa visokim stepenom prijetnje  za Ameriku,,Wau.

Sta se to preko noci promjenilo da zemlja koja ima  stanovnika ko 3 ulice u New Yorku ,postane ,visoki stepen prijetnje  najvecoj svijetskoj sili.Nista konkretno ,osim sto su u pomenuti department ,odnosno na njegova rukovodeca mjesta  dosli ljudi ,koji samo  izvrsavaju  naredbe svojih pretpostavljenih  i koje se sad sa novom administracijom  bitno razlikuju  od onih iz predhodne.Sve ono iz izvjestaja o  stanju u  BiH  nije novo  i jedina razlika je  da to ,,staro,, koje do juce  nije bilo prijetnja ,sad i postane.Citao sam ovaj izvjestaj.Ljudi nista nisu slagali ,da se razumijemo ,od losih cesta ,kriminala do terorizma .Citao sam jer me zanimalo  i sto poticem od tamo .E sad ,prosjecni Amerikanac ,koji formira javno mjenje ,ne cita detalje  a i ne treba .Dovoljno je samo vidjeti naslov  i onako jadnu drzavu ,kao sto je nasa ,smjestiti  rame uz rame sa Sjevernom Korejom ili Iranom.

Ako je koga zanimalo ,kakav ce biti  odnos  trampove administarcije prema Bosni I Hercegovini ,nije dugo trebalo cekati odgovor.Sta  i prakticno ovo znaci.Sva podrska  demokratske administracije ,koja je trajala zadnjih  dvedesetak  godina ,sad pada u vodu ,sto se mozda i nece odraziti ,na postojanje drzave ,ali vjerovatno hoce na njenu konstituciju , i sto je  najgore na njen ,,novcanik,,Ne ocekujete valjda da ce sad medjunarodne  finansiske institucije ,koje usput receno kontrolise Amerika ,,zanemariti , upozorenje Stejt Departmenta  i pomagati zemlju sa ,,visokim stepenom prijetnje ,, za Ameriku.

Otvorio ja restoran prije  18 godina,Poceli  ljudi  dolazit i pitat ono obavezno ;,,Odakle sam,,Ja ko iz ,,puske,, iz Bosne ,Gleda mene moj tadasnji  partner Faik ,sa deset  godina vise  americkog iskustva i kaze,:Nemoj  govoriti  da si iz Bosne ,Reci iz Italije,Bila su to ona vremena kad smo jos bili ok .Pitam ja njega a sta ako mi meno progovori  na Talijanskom ,od kojeg ja samo znam reci ,,Ponte  Roso,, i 3 strofe ,,O Bela Cao,, Kazi ,,zaboravio,,veli Faik.

E ovaj savjet nikad nisam zaboravio ,al ga ponekad smetnem sa uma ,sve dok me nesto ,ko ovaj izvjestaj, stejt Departmenta ,ne podsjeti ,da se jedino mi ne mjenjamo  i da  smo onakvi kakvi smo ,samo s tom razlikom ,sto nas ne gledaju  ,,isti ,, ljudi,gdje nekima nasa glupost moze biti simpaticna ,a nekima prijetnja,Ja inace zaboravio.

3 comments:

Marijan said...

Vidjeli ljudi ono sto i ptice na grani znaju... mi smo sami sebi stalna prijetnja, sta onda drugi od nas mogu ocekivati?
Zao mi samo sto se iz ovog skandinavdkog javasluka moram vratiti u onaj Kevrin rahatluk...

Anonymous said...

reci da si Eskim

Anonymous said...

A i licis, sto je, je...

Ima (li) boga

 Valjda moras biti ili kriminalac-ubica ili policajac da  pokusas objasniti  kako  je moguce da ovaj prvi ,ubije 4 cuvara zakona  koja su do...