Sunday, March 19, 2017

Habana

Evo me pusim ,,Kubu,,Ovo ,,Kubu,, je nekad bio  sinonim za sve ,,cigare,, napravljene od ne rezanog lista  duhana ,bez obzira odakle dolazile ili iz Havane ili  Dominikanske republike i dalje.Mirise li,Mirise stvarno  i pise na njoj  Romeo  Y Julieta  i ispod Habana-Cuba i  kosta 6 Cuc a,sto je ravno 6 americkih Dolara a proizvela ih je kompanija  ,,Habanos s,a,-hecho  en Cuba,

Na Kubu  si ,do jedno  prije mjesec dana ,mogo iz Pekinga  ili iz Frankfurta  da do Havane letis 8 i vise hiljada milja ,al nisi iz  Majamija ili Orlanda ,na po sata,Jedan od zadnih politickih poteza  bivseg americkog predsednika Obame je  bila i ,,normalizacija ,, odnosa sa Kubom ,sto je rezultiralo ,da i amerikanci napokon mogu  u komsiluk  i preko noci avio kompanija Jet Blu je otvorila  direktne letove sa Floride  i cijena povratne karte ,Orlando -Havana je oko 300 Dolara,Viza za ulazak Amerikanaca u kominizam  i dalje postoji ,ali se lako rijesava  na salterima  avio kompanija ,za 50 Dolara ,kad putnik  popuni jedan od razloga ,zasto tamo ide,Recimo ,obrazovanje  ili ,,pomoc kubanskom narodu,

Da ne bude zabune ,Nisam ja isao na Kubu ,ali planiram .Vec gledam  ponudu kruzeva iz  majamija ili Fort Loterdjejla  sto su cijene nakon onih prvih strahobalnih od 3 hiljade Dolara ,spustile na  5 ili 6 stoja normalnih ,kao da ides na Jamaiku.Sticajem nekih okolnosti bio sam u kontaktu sa par ljudi iz raznih  coskova Svijeta ,sto su u zadnje vrijeme ,,pozurili ,, na Kubu ,sa razlogom ,,dok se ne amerikanizira ,, ili  pozurili da vide Havanu i ostali dio otoka bez ,,Coca -Cole, i testiraju sebe ,mogu li  prezivjeti ,,Bez Coca -Cola,, je to,,

Vratila mi se djeca danas puna utisaka.Avion  Orlando-Havana pun  ko sipak.Havana isto ,vrvi od turista  a sve je ,,drugacije,, nego bilo gdje do sad  vidjeno.Kuba je srce Kariba  a more okolo  jedno od najljepsih ako ne i najljepse  sto priroda moze dati.Vidio sam jedno 3 stotine slika ,ulica plaza, hotela ,ljudi  i naravno starih  svjeze obojenih  automobila ,old tajmera sa oznakama ,,Chevija ili Forda  ,jos iz doba  ,,americke  Kube,,  i ,,zalljeva svinja,Pitao sam  cudno pitanje,Mirise li na komunizam  ili se bar osjeti na njega i  dobio odgovor  da sve to vec pomalo blijedi ,pa i one velike  slike na  bokovima  zgrada Ernesta Ce Gevare ,na suncu i na vjetru  poprimaju  cudan oblik i da ih vjerovatno  vec dugo niko ne obnavlja svijezom bojom,Hoce li ,pa zavisi ,ako se pokaze ko atrakcija ,mozda,a ako ne ode El komandanto ,ko da ga nikad nije ni bilo,Vrijeme ce pokazati  u kojem pravcu  i hoce li  slike argentinskog  doktora i revolucionara zamjeniti ,,djevojcica sa kikicama ,, zastitni znak  lanca hamburgera ,,Vendi,,





Kazu mi da su Kubanci jos jako srdacni ,da je hrana dobra ,da su prodavnice ,,siromasne izborom,,  da se puno pije Rum i da  se pjeva na ulici ,ali ne za turiste nego  za sebe,Zar i to ima  da neko pjeva za sebe,Znam da je bilo ,nekad  u nasem komunizmu po plazama ,pjevala raja ,al ovde nikad  to ne cuh ,jer u Americi  ako neko zna i malo  pjevati  odma to  snima i prodaje ,sto me navelo na zakljucak ,da se jos jedino  za sebe i dzabe  pjeva u komunizmu ,a sve sto si dalje od njega je samo varijacija Pley becka.Postavio sam onda jedno jako glupo pitanje,Jesu li Kubanci sretni.prvo  su me djeca cudno gledala  o onda da sve to prekinem  dodao ;izgledaju li sretni .Ovde u orlando  godisnje dodje 20 miliona turista  sa svih strana svijeta  i mnoge sam upoznao ,al zaboravio pitati ;izgledamo li mi njima  sretni  ili se ovo pitanje o  sreci postavlja samo onima  iz zaboravljenih zemalja ,a mi ovde  naravno da izgledamo sretni  i ne treba nam potvrda  toga ,a to sto ne pjevamo na ulici  nije znak  da nemamo vremena  ,nego nemamo kome, 

7 comments:

Anonymous said...

Is prove ruke znam odgoivor na tvoje pitanje

NISu sretni!!!

Konobarica me pitala DA li imam regenerator za kosu DA joj prodam
Nemaju paste za zube, nemaju deterdzent za ves
Jad I bjeda

Njihove trgovine su prazne

Zabavljacica u hotelu mi je ovako rekla:
Kako DA budem sretna kad radim mjesec Dana za $15
A majica u trgovini za turiste je $15

Pjevaju zato sto su takvog temperamenta

Anonymous said...

Pa dobro, sad bar znamo čime se mjeri ljudska sreća..količinom kupovne moći.
Baš jad i bijeda...

Anonymous said...

bas tako
mi kad idemo ponesemo jedan kofer pun odjece da poklonimo, paste za zube i tako to.Oni su presretni.
i zahvalni

Anonymous said...

Lova je bitna bez obzira na komunizam. Meni je neki nakindjureni crnjo pimp u Havani naprosto ugurao dvije kurave u sobu prije 15 godina kad sam tamo bio prvi put, jednu crnkinju drugu bijelu. Pitam koliko, kaze 100 dolara za 2 sata. Rekoh, ili obje za 50 ili jedna za 30, a on kaze ne. I nadjosmo se na sredini.

nesloga

Anonymous said...

Šta čekaš, prvi avion dokle nije udario Madžar ili kako se to već kaže kod vas na Floridi ili Cubi.
Povedi Dijanu na egzotično putovanje putevima komunizma, nije Avnoja.
Davor SLO

Marijan said...

Sreća pa im Ameri ne donose demokratiju... i mi smo sami sebi izabrali put, samo... nemaju oni ustaša, četnika, balija...

Pričajte Amerima kako smo u bivšoj državi imali besplatno zdravstvo i obrazovanje, gledat će vas kao da ste s Marsa pali, a ako povjeruju reći će: zato ste se i raspali!? Upravo u to Kubanci neće dati da im iko dira. Od rijetkih su zemalja gdje nema nepismenih, al' da se znaju zabaviti, znaju!
https://www.youtube.com/watch?v=6JEdf7XsV5g

Anonymous said...

Marjane vjeruj mi da nisi u pravu
ljudi su nezadoviljni na Cubi
i dace oni da im se to sve raz*ebe

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...