Saturday, February 3, 2018

,,Ako stedis kod ,,Privredne banke,, i ti ces imati lopticu i sanke

Nisam imao problema o tome  ,hocu li ,nego koliko cu ,puta reklamirati svoj biznis u toku sutrasnje utakmice ,,Superbowla,,  finala lige americkog  fudbala.Kad sam se napokon odlucio ,zovnem ja i pitam ,mogu li  dobiti 4 puta po 30 sekundi reklame u toku ,prenosa,  ili u poluvremenu i kazu ljudi ,,Ne moze,, sve rasprodato  i nema vise prostora za reklame ,

U Mionapolisu  sutra igraju Philadelfija Eglsi i Nju Ingland Patriotsi a 30 sekundi  reklame u prenosu  kosta  rekordnih 5 Miliona Dolara  ili tacnije  5 Miliona i 200 hiljada ,al jebo  sicu ,mislim na ovih 200 hiljada.i ko hoce da njegovu reklamu vidi  150 miliona ljudi ,bar tako izracunali,, valja platiti 5 Miliona ili ,po sekundi 170 hiljada Dolara .Treptaj i 170 hiljada Dolara .Dobro sta ,niko te ne tjera da reklamiras ako neces.i naravno ako nemas para.Reklamiraju se samo oni ,sto su ,,skontali,, kako  da im to plate ,isti, oni sto gledaju reklamu  i kojima je reklama namjenjena,

Budvajser je  najveci svijetski roizvodjac pive.U toku  sutrasnjeg prenosa imat ce  desetak  reklama ili  izdvojio je  pola milijarde Dolara  za reklamiranje svog piva.Ok idemo ovako.Pakovanje od 12 boca ,,Bada,,  u prodavnici kosta izmedju 10 i 12 Dolara ,a druga piva ,priblizno iste kvalitete ,kostaju 2 Dolara manje ,odnosno to su ta 2 Dolara ,sto placa  kupac ,da bi vidio njihovu reklamu i poslije to kupio.,sto znaci ,kad sutra  ,,Bad,, plati  500 Miliona ,treba to pokriti sa 500 miliona prodatih flasa pive ,sto se vjerovatno nece desiti ,ali i sa prodatih 100 Miliona pokriva troskove ,jer jedna flasa  kompaniju sigurno ne kosta vise od 20 Centi.da o efektima ,poslije ,Superbowla  i ne govorimo.Znaci 5 Miliona  za 30 sekundi i nije puno ,kad placaju drugi  i kad se sve to ugradi  u cijenu  proizvoda.

Inace za ovu priliku se ,prave ,, i  specijalne  reklame  i bude stvarno  dobrih i kreativnih ,pa se poslije bira i najbolja .Godinma sam  gledao Superbowl ,samo zbog reklama ,odnosno ,vracao se pred ekran ,kad najave Epp ,dok sam igru  preskako .Ni danas se nije puno promjenilo ,osim da sad ,,igru,, mogu odgledat  u sklopu  dobrih  reklama ,koje inace  nemaju nikakvog uticaja na mene ,pa tako kad odem u samoposlugu ,da kupim ,,chips,, uvijek se vratim sa kesom na kojoj pise ,,Dorito,, kompanija koja  ima bar 5  trideset sekundnih  spotova ,na utakmici  i platim Dolar vise  za taj proizvod ,nego  za neki  za koji nikad nisam cuo ,mozda i bolje kvalitete.Na meni ,,epp,, ne radi,,

Poslije sam opet zvao da pitam  mogu li bar uplatiti  jednu sekundu za 170 hiljada Dolara .ili bar pola sekunde za 85 hiljada  ili cetvrtinu sekunde za 43 hiljade  ili dok bi dosao do  nula sekundi ispalo bi bar 20 Milja ,Kazu  opet da ne moze,Ok, ,Spustim ja slusalicu  i uzmem ,,digitron,, da sracunam koliko sam ustedio,zb og toga sto sam ,,zakasnio,,pa krenem od sekunde do 30.i kad sam stigo do 5 minuta ,kazem  dosta ,Da ne pretjeram ,velim.a dilemu o tome  sta je bolje ,,nemat,, milion ili 5 nisam rijesio.

No comments:

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Zuti i Mide

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Zuti i Mide : Sarajevo je jedan od naj ljepsih gradova na  Svijetu.Grad u kome su s...