Thursday, February 1, 2018

Hoze Gonzales

 Volim , state of union,,To vam je inace onaj govor   sto odrzi predsednik ,svake godine o ,,stanju nacije,,Ovo je bio prvi Trampov i uobicajno je da u moru ,,fraza,,supljikane i demagogije , aktuelni predsednik pozove nekog,amatera . ,medju politicare ,da pokaze ,,pravog amerikanca ,patriotu rodoljuba ,koji obicno povede  zenu ,babu djecu amidzu i ostale clanove porodice ,pa kad prdsednik  kaze sta je doticni uradio za  ameriku ,svi ustanu i pljescu .Lijepo a.Tramp je ove godine pozvao Hozea ,koji je kao ilegalan usao u ameriku ,da bi nakon 25 godina davajuci  sve sto ima advokatima uspio dobiti i drzavljanstvo i danas ima  americki pasos i nema nista drugo.Tramp kaze da Hoze radi 3  posla  za satnicu od 2 dolara i da je ostavrio americki san , visak para kojr Hoze napravi ,ne salje  ,kako je bilo prije u Mexsiko ,nego pomaze ,,siromasnim politicarima i izgradnji zida prema Mexsiku ,,Onda su svi skocili na noge ,pljeskali .Hozeu bilo malo neprijatno ,al fino.Bas je bilo lijepo slusati kako Tramp govori o Hozeu ,Totalna identifikacija  politike i naroda.Suza mi zaiskrila u oku.

Obicno gledam ,,state of union,,Gledo sam i prije.Nastelio se ispred ekrana .Ispred mene kesa ,,prstacija,,Kazem sebi ovo moram odgledati,pa kud puklo da puko.Pocne Tramp  i ja nakon 3 minute skontam da jedem ljuske umjesto  jezgra  prstacija i da mi nije jedna zapela u grlu ,bog zna dokle bi to otislo ,ali  sam u momentu odlucio promjeniti kanal i prebaciti na kosarku ,Clevland  protiv Detroita i tu sam osto sve do kraja  govora predsednika i  do kraja iutakmice.

Mozda bi covjek mogao ,,sazvakt,, ono sto Tramp  misli ,al pod uslovom da ga ne moras gledat i slusat.Ovako  da veli  da meni licno salje cek sa milion dolara ,sa nacinom kako to  kaze i  gestikulira ,nebi mu vjerovo.Ako hoces  biti malo objektivan ,procitaj sta je Tramp govorio ,poslije ,jer kad neko ima totalno negativan odnos ,prema nekoj osobi ,kao ja prema njemu  i ono sto eventualno ,,dobro,, kaze  gubi na vrijdnosti ,vizuelno  govornim efektom.

Jutros sam procitao ,ono najvaznije .Da je ovaj predsednik ,,alkar,,  i da  se sa kopljem zaleti kroz onu  prasnjavu uicu u Sinju ,kad bi profuro ,sudije bi rekle ,,u prazno,,Sve ono sto je rekao je vec poznato ,osim mozda  novosti da ce ponovo aktivirati Gvantnamo ,al da nema straha i razloga za brigu ,ako bas nisi  Musliman ,,onima poput Hozea ,koji je opet usto  i onda su ustali i ostali politicari i pljeskali .Opet sam se najezijo..Mozda ce poslije Gvantanama  Tramp otvoriti i Alkatraz ,ali za razliku od Gvantanama ,gdje imamo mjesoviti sastav ,muslimnai zatvorenici ,amerikanci strazari ,Alkatraz bi mogao biti sigurno mjesto za predsednikove najvece neprijatelje ,izbjeglice ,nesto poput karantena ,gdje ce se spremati  za ostvarenje  americkog  sna.

Poslije su Demokrati mali odgovor a ,,srocio,, ga je  unuk bivseg americkog predsednika Boba Kenedija ,kome je ovo bilo  prvo ,,jace,, pokazivanje  Amerikancima.Inace momak je kongresmen ,al njih niko ne zna.Ako ima sta vrijedno  posije   ovogodisnjeg  ,,State of union ,, onda je to mozda  najava  novog  Kenedija za predsednika .

Poslije sam gledao rezultate  ispitivanja javnog mjenja ,koje  su pokazivali da prije ovog govora  32 posto Ameriknaca odobrava sta radi predednik ,da bi danas 10 posto vise  to mislilo..Ako ovako krene ,dogodine je za ocekivati  da ce  pola Amerike biti uz Trampa a pola protiv ,a sa 50 posto  ispitanika koji odobravaju  kako covjek radi ,Tramp je vec  u nivou  najuspjesnijih u istoriji.odnosno da za ovu zemlju jos ima nade ,sa 50 posto normalnih ,jer recimo  ,kao primjer ,u zemljama  bivse Jugoslavije ,ovaj procenat je 80 prema 20 u korist ,,zbunjenih,,,sa perspektivom   da ih u nedogled  jebu ludi,

5 comments:

Beka said...

Na svu zalost covjecanstva NO COMENT.

P.S.Citajuci,izgubio sam cetiri minute dragocjenog zivota a vec sam u poodmaklim godinama .

BEKA

Čole said...

Ovo je blog koji ima više zatvaranja nego otvaranja, hahaha... Na kol'ko se ono kontinenata i država prati? cccsss...

Anonymous said...

nekad nas je motivirao da damo komentar ali sve se promjenilo
a sad
i kad se usudimo da ostavimo komentar
on ga obrise (sve mi ovo lici na totalitarstvo)

Anonymous said...

Kim đong će to sve žikk

Nurko said...

Jebo nam je znanje.

Sevab

 Sjetim se ,sa povodom, price jednog mog druga ,ime  nije vazno,kad je  jednog vruceg sarajevskog dana  kasnio na dzenazu oca svog kolege  n...