Wednesday, April 18, 2018

Martin i Bil

Kad Martin ,  mehanicar u Nissanu ,kaze da nas ocekuje  nova ekonomska kriza ,slicna onoj iz 2008, i nije tako strasno -cuo covjek ,ali kad isto  veli Bil Gejts ,najbogatiji covjek na Svijetu ,vrijeme je za ,,paniku,, -zna covjek.Znaci i Martin i Bil predvidjaju  pad berze i  svega onoga sto to vuce ,ali ni jedan ne zna i kad,Dzekna jos nije umrla ,a kad ce ne zna se ,,

Ovde i mala djeca ,,tepaju,, da ,,kriza,, dolazi ciklicno svakih  deset do 12 godina  i da je to ,,normalno,,odnosno da u tom periodu ,,balon,, mora da pukne ,a kako je od one zadnje proslo upravo toliko ,nova je tu negdje iza ,,coska,,

Sjecam se jos  2008.legnes  navece u krevet ,pokrijes se ,,jorganom,,  i zaspes  u kuci koju si platio  ,hajde recimo 200 hiljada Dolara  i ujutro se probudis a kuca vrijedi 100  hiljada Dolara ,odnosno dok si ti vrijeme provodio u  ,,snovima,,neko ti ,,mazno,, pola kuce ,sto i nije tako strasno ,da umjesto  1000 dolara kredita koju si za nju placo ,sad placas 500 ,nego nastavljas placat isto hiljadu ,ali bez dvije sobe ,pola kuhinje  i ,,frtalj ,, hodnika.Nastavak slijedi ,kad se tako ocerupan  pojavis na poslu ,a menadjer ti lijepo kaze da si otpusten ,odnosno ne tako grubo ,nego da si  na ,,cekanju,, i cim se stanje malo popravi , zvace te.

Ok sad imamo situaciju.nemas posla  i ne mozes placati kucu cak da ti i prepolove ratu ,odnosno moras je prodati  ili ce te banka izbaciti ,nakon nekoliko mjeseci ,da bi tu istu tvoju kucu ,banka ili neko drugi ,po zavrsetku krize, prodali za realnih 150 hiljada  i krug se ponovo zatvara  s tom razlikom ,sto  ti vise nisi dio njega.nakon ,,otkaza,,  kojeg si dobio sa satnicom od 20 Dolara  slijedi  trazenje novog posla  i desava se ,zbog velike ponude, da budes sretan da ga dobijes za satnicu od 10 Dolara ,sto  kad se sabere znaci ,pedeset posto si izgubio  na kuci ,jos pedeset na poslu  i gotov si sto posto.

Tako obicno bude  u krizi sa ,,malim ljudima ,ali bogami i veliki najebu.Desi mu se recimo da stokovi  kompanije u koju je ulozio pare ,preko noci  kolapsiraju  i da covjek izgubi  Milijardu  i da nema vise  dvije nego samo jednu  odnosno da je najebo ko i ti ,mislim  u istim procentima ,mada tebi  tvoja ,,milja,,  izgleda veca nego njegova  Milijarda.

Tako to odprilike izgleda  a pitanje ko je kriv .E to je dobro pitanje ,Niko i svako,razlika izmedju kapitalizma i ostalih drustvenih  sistema ,koji inace vise ne postoje ,je u tome ,da se odgovornost podjeli u granicama  svog statusa  i da kriza izgleda tako ,kao da su svi ,,najebali,, i svi izgubili pedeset posto , sto je u principu i tacno  i da onaj  sto je izgubio kucu i posao  ne moze traziti krivca  i uprijeti prstom u ooga  sto je izgubio milijardu  i da se kapitalizam  ne zasniva na privatnom vlasnistu ,kako se obicno misli ,neo na ,,procentu ,, gubitka ili profita ,one dvojce sa pocetka price ,martina i Bila ,koji sa punim pravom mogu reci da su isto izgubili -procentualno,i da ovaj prvi  nalazi utjehu u tome,a da i djeca u obdanistu  znaju da se to desava svakih 10 do 12 godina i da je to normalno,i da  ce se desiti ,samo niko ne zna kad.Nego dzekna jos nije ..............

A definicija ;Kriza je kad se spremas na spavanje u svojoj kuci  i pod  dusek  sakrijes 100 Dolara sto si ustedio ,a ujutro se  probudis u  garsonjeri  i pod dusekom nadjes  50. A sve regularno.


4 comments:

Anonymous said...

Dobar dan,
Stari se dok se sjecas samo 2008.
(1990 i 1991, pa 1993, i tako dalje, i tako dalje se ne sjecas!)

I sad imam malo onih miliona od 1993, tek tako, za uspomenu.
A tek seksualna devalvacija, sad ce se i Ribar probuditi i poceti dokazivati (bez svjedoka) da nije bilo devalvacije.
Hajde, zivi i zdravi bili,
F.

Anonymous said...

Dok je Trumpa dolar ce da se stampa

Micko said...

Recesija se pravi planski sa ciljem da se poštenim ljudima otmu pare. Ako imaš minimum 10000 u banci stalno ti šalju pisma kako oni to mogu uložiti tamo i vamo da bi ti ako te primame i pristaneš na kraju poslali pismo da su uložili u pogrešno vrijeme na pogrešno mjesto. Slali su meni nedjeljno po dva pisma neki finansial advajze dok meni nije puko film. Odem u banku i pitam da se sastanem sa glavnim bosom. Svi se oni nude za pomoć ali ja zapeo za glavnog i nema druge. Čekao sam 7 dana da me taj primi i sjeo za sto i počeli razgovor. On je već unaprijed znao ko sam šta sam i šta imam i koliko imam para u term depozitu. Pitao me šta je razlog našeg sastanka. Rekao sam mu da se finansial advaser postaje za 15 dana na kursu koji traje tri nedjelje i da poslije toga dobijaš posao u banci da tražiš naivne žrtve koje će uplovit u neke serove i na kraju dobit pismo sori. Niti će dobit dividendu niti svoj krvavo zaradjeni novac nazad. Zamolio sam ga ako može on meni da da svojih pet miliona godišnje Plate da ja uložim u nešto pa ako se zajebem poslat ću mu pismo sori da sam bio u krivo vrijeme na krivom mjestu. Počeo se čovjek smijat. Pitam ga ja šta je tu smiješno možda onih dvije milijarde sto je oteo ljudima na prevaru i sad zasjeda rojal komisija ili sam mu ja smiješan. Onda me pita šta ja hoću. Rekao sam da vise ne želim nikakva pisma i da sad idem platit 1500$ da dobijem licencu za finansial advaser i da mi on da posao da i ja nekoga prevarim. Malo je šutio i lijepo smo se pozdravili uz obećanje da će mi dat posao i da vise niko neće slat nikakva pisma i ponude. Usput mi je rekao YOU veri smart kanc.

Anonymous said...

Pa nije bas tako. Nije da ni mi bankari ne preuzimamo nikakav rizik.

Columbia

 Informacija je roba,odnosno oni sto je  skupljaju -mediji, pa poslije to  obrade i  distribuiraju -prodaju  su samo jedan  dio-polovina, op...