Sunday, April 15, 2018

Richard i ,,koka,,

E kako sam se provalio i to ne jednom nego 2x u 7 dana.Na trznom centru na kjem i ja imam biznis ,vec 25 godina radi i frizerska radnja za zene i muskarce ,koju drzi ,,Lu,,,, stara i stvarna americka  gospodja ,koja inace uopste nije  ,,brico ,,  a biznis zasniva na tome da u salonu kojeg je ona opremila i ciji je vlasnik ,izdaje stolice   pravim frizerima ,koji joj za to mjesecno placaju  i Lu   nije briga  ima li  radnik  dnevno jednu ili 20 musterija jer se ona pokrije sa 4 izdate  stolice a sve  ostalo je profit.Ok nije to bas ,,fejsbuk,, sto se ..love ,, tice al radi Neke od ovih   frizera sam upozno ,neke nisam ,jer odu brzo ,dodju novi ,al osobu o kojoj  pisem ,znam par godina,Dolazi bar jednom  sedmicno kod mene.Lijepa ,kulturna dama  ,koliko vidim u onom brzom kontaktu kojeg ostvarimo i nije neka Pamela sto se dekoltea tice ,al moze proc..Neki dan se pomoli  i jos jedna ,koju takodje poznajem  i sa poluotvorenih vrata me pita : Jeli bio Richard.Pitam ja ko je richard i ona veli ,c,ovjek koji radi s njom ,njen kolega.Reko nije  bio taj ,al jest  gospodja koja  takadje radi s njom ,al ne znam kako se zove,Dok mi  sve to  naglabamo  iza nje se poavljuje zena o kojoj  govorim  i ova  reaguje kad ju je vidjela ;A evo ga Richard, A. Koji  crni Richard da bi vec sutra sazno da je  sarmantna  gospodja  frizerka u stvari  sarmantni  gospodin Richard ,sto ja nisam  otkrio  ,a i nebi ,da mi nisu rekli ,ni nakon dvije godine gledanja.Sad mi je napokon jasno sto Papu ,kad ga izaberu  odma vode na onu ,,suplju,, stolicu.

E sad jesu li u pitanju  godine ,tesko je reci ,ali  ne vjerujem da bi mi se sto desilo prije 30.,mozda bi me ,,oci,, zajebale ,al njuh ne bi .namiriso bi mu pol.

Tako se provalih prvi put.Drugi put prije nekoliko dana,Dolaze dvoje mladih.On ,nakav ,nikakav ,a ona ljepotica.Da je ne opisujem.na odlasku par  kurtuaznih  rijeci i pitanje : upuceno   ,,decku,, Jeli ti ovo  ,,grl frend,,=treba.Gleda me on ,vidim ja  nesto  neobicno,Kontam da sam se zajebo,Mozda mu je sestra ili drugarica,Nakon 5 sekundi pauze ,kaze ; Ovo mi je ,,boj frend,,-momak..A.A.Onda sam  imo slike ,bez tona  i da nebi ,,lupio,, opet neku glupost ,nekoliko sam puta ponovio ;Lijepo ,lijepo  i jos nekoliko ,sve dok nisu otisli.E sad da se ponavljam onu pricu o godinama i ocima ,al ona vremena ,prosla,  su bila daleko bolja ,ne zato sto su  stvarno takva bila ,nego sto je  covjek ,mogo nanjusiti ,bar ko je musko a ko zensko  i sreca sto u Ameriku ,zakasnih ,jer u doba  kad me to ,,jako,, zanimalo ,kod nas se covjek nije mogo zajebat ,a ovde  prije nego  krene   sve ostalo ,na osobu koja ti se svidi ,prvo moras  otkriti ,,sta je,, da bi i nastavio  ili je problem u tome da danas svi isto ,,mirisu,,Snjuf ,snjuf.a ne ono klasicno  ;Ja Tarzan ti Dzejn,,a izmedju viri ,,Ckita,,

Svojevremeno je u Sarajevu kruzila prica  ,jel istina ili nije ,ne znam ,da je bane toskic ,vlasnik jednog od prvih sarajevskih kafica imao obicaj  pitati : Sta  ti pijes ,a sta ti pije ,koka,, ili  grublja verzija ,,koke,,Ne znam sto sam se ovoga sjetio ,ali sigurno ima razloga ,al da u ono vrijemebolje naravno, ,covjek nije mogo pogrijesiti ,da ,,koku,, proglasi Horozom ,nema dileme.Snjuf ,snjuf.

12 comments:

Anonymous said...

Ima ih sto stave silikone pa ako uz to neki guzonja tanjeg struka vrlo se laHko zeznuti, ali ih boja glasa obicno oda a i adamova jabucica, u tom predjelu obavezno pogledati. Najvise ih je u Riu bilo cini mi se bas kad sam dole zivio prije 15 godina, iz cijele juzne Amerike se skupljali, I iskljucivo u klubovima i sex industriji radili pa kako sam i ja dole godinu dana uglavnom stajao na vratima dva popularna kluba dosta ih znam licno, ima i super likova. Bio sam dvaput prije svjetskog u Riu pa za svjetsko opet, onda i olimpijadu i nedavno dvije sedmice s mojima opet i svaki put sve ih je manje a ovaj sad zadnji put skoro da su nestali, puno puno manje ih je, i to nije da se ja vise nisam kretao po istim krugovima, ali kako mi veli raja dole valjda izumiru konzervativci planetarno pa ne ti fem-momci vise ne moraju seliti u velike gradove I ostaju I po vukojebinama.

nesloga

Marijan said...

Ma *ebeš nagađanje... ako sumnjaš, samo ruka u međunožje, pa šta te zapadne... il'...

Anonymous said...

I sama sam nadrljala; radili smo skupa, ja ih ucila:
Godinu dana sam mislila da su brat i sestra, a ono sestra i sestra. Meni svejedno, ali sto me napade djevojka od 'sestre', to mi nije bilo svejedno (svi znali, a ja duduk) jer nisam ni znala da on nije on, vec da je ona.
Ko ce Aziji ugoditi.
F.

Anonymous said...

Bilo bi zanimljivo da Micko koju prozbori na ovu temu

Čole said...

Ja mislim da je Micko muško a za Neslogu ne bih stavio ruku u vatru! Fata ga panika, nema mu "jaranica". A Teta R. odavno ne zna razlikovati muško od ženska. cccsss...

Micko said...

Rupa je rupa.

dalibor bilic said...

Kad exspert -Micko,kaze treba mu vjerovat.Mada ........

Micko said...

Ovaj sto se potpisao kao ja neka pojede govno,sto se pedera tiče moje se zna.

Anonymous said...

Hvala dragom Allahu da takvih nejma u Sarajevu

Anonymous said...

Ribaru, tutnu sise u gacce, ili onu musku stvar medju noge...
a tek da vidis one Tvojih godina kako idu u kabinu da probavaju zenske gace ili sisnjake; Jedno je kad se neko ssali, budalesse, ali kad mussko proba one gacce-praccke...

Meni plaho lipo, niko me ne dira!

Marijan bi zbog svoje provjere ovdje zavrsio u zatvoru!
F.

Anonymous said...

Micko,
i u Titovo vrijeme bilo zabranjeno davati djetetu isto ime, a ti sad jos i patentirao svoje ime. E, Micko, ne hasi se.

Anonymous said...

U bordelu se prvo damama zaišće da skinu gaće pa onda na tamburanje ako je sve po PSu. Nema nekulturnog drapanja po genitalijama kroz gaće kao kod Marjana koji je garant i na kojeg mudonju tako naletio.

O Nono ,nono, nono ,dobri ,,moj,, hdz

 U Americi uvijek zanimljivo.Evo ovde na Floridi ,politicari ., osim  sto se bave  jako vaznim egzistencijalnim  pitanjima-koliko,  brinu i ...