Friday, April 27, 2018

Spanska musica

To sto ja mislim ,da  covjek  ,u Americi ,ali i ne samo ovde ,ima prava koliko ima i para je samo djelomicno istinito ,odnosno ,99 posto tacno ,a da ne bude apsolutno ,pobrino se Bil Cosbi ,glumac, milijarder i jedna jako ,,uticajna licnost, koji je juce proglasen krivim po svim tackama optuznice ,da je sexsualno ,pod dejstvom droge koju je stavljao u pice iskoristio 60 zena ,koliko se prijavio ,a vjerovatno i vise.

Sve americke  vodece tv kuce su direktno izvjestavale  o ovom dogadjaju  i interesantno je da su svi  fokus  svojih izvjestaja bazirali  na tome da ovde  pred zakonom nema zasticenih ,bez obzira sto su bogati i mocni i da  ruka pravde stigne i takve.Hm , Mozda,mada se ja ne mogu sjetiti ,da je neko slican Kosbiju bio  osudjen u zadnjih 25  godina ,sto i nije cudno ,ako ta kategorija  nije  cinila krivicna djela.Ok bilo kako bilo ,poslata je  jasna poruka da te novac i moc ne mogu zastititi ,pa ko vjeruje nek vjeruje ,a ko nece ,to je njegova stvar.

Da se ja malo vratim na Cosbija ,koji je sad kao ,,krivac,, predstavljen milionerom i mocnikom ,a dok je bio ,,nevin,, imao titulu ,,Najpopularnijeg oca u Americi,, sto se naravno vise niko  ne sjeca, jer je taj glmac  slavu stekao igrajuci  ,,tatu,, u mnogim  serijama i filmovima ,da bi poslije snimanja ,nastavio  se igrati ,, tate i mame,, sto nije kaznjivo ,ali pod slovom ,da mami  ne sipas drogu  u pice ,da  bi je poslije iskoristio.

Kad covjek malo razmisli ima tu i dobrih strana  ovog shoua ,jer mogao je Kosbi ,umjesto sto je ,,jebao,, 60  drogiranih zena .uciniti i vece zlo ,a kako hvala bogu nije otici ce u zatvor kao ,,jebac,, a ne kao recimo ubica ,sto je drasticna razlika ,a ljudi ce vremenom zaboraviti i da je bio ,,Najpopularniji  americki tata,, i naravno niko se nece zapitati ako je on  ,,najomiljeniji ,, kakvi su tek ostali.

Ok,Nisam jutros imao vremena da zavrsim pricu ,al sad imam.Radio ja za ,,Dizni,, 95. godine  ko glavni menadjer hotela ,,Dixi lending,, i kazu jedno jutro  ,najbolji i najskuplji  Diznijev hotel ,,Jaht and Bich club,, treba pomoc.Zapelo negdje ,imaju problema i veli  meni direktor ,idi rijesi to;Sto vi Bosanci mozete smisliti ,to niko ne moze,I odem ja ,malo cistio malo  rijesavo probleme  u tom hotelcicu ,gdje  nema apartmana ispod 2, milje a krece se i do 10 za noc.Ovaj hotel je i zanimljiv po tome sto u njemu svoje apartmane  imaju i mnoge poznate licnosti i to 365 dana u godini ,bez obzira koriste li ih ili ne .Negdje u pauzi razmisljanja  pita mene jedan kolega ,takodje  direktor,  hocu li da vidim apartman Bila Cosbija.Pokucamo mi na vrata sa onim obaveznim ,,hauskiping, mislim  direktor , i otvori Bill u gacama a u ruci mu  casa sa picem,Gleda mene   onim seretskim osmjehom i pita :Jeli decko za jedno picence,, kazem ja ;Nisam gospodine Bil.Sinoc mi bila naka raja iz Sarajeva  pa smo  popili  malo vise piva i sad me glava boli ,a i da nismo ne pijem  dok radim,,

Tako bi bilo da sam imo malo srece ,al nisam .Jesam vidio apartman -mjesto zlocina ,al  bez aktora ,al da je sudbina htijela ,i da je gospodin glumac  bio prisutan ,mogao sam se privalit uz ove  60 ,sto ce sad dobit  grdnu lovu ,za onu ,,stvar,, a ti poslije dokazuj jel bilo ili nije,a to da me neko jebo drogiranog je samo olaksavajuca okolnost  u sklopu onoga sto ti organizuju  svakodnevni  sex ,a da te nisu ni drogirali ni pitali.

7 comments:

Anonymous said...

Kakav je to muskarac kad mora drogirati zensku osobu, ili musku?
Ko ce znati je li bilo ili nije?

Da je u Bosni popio samo kafu s nekom svi bi znali da je 'bilo'. Jos bi ispao heroj.
F.

Čole said...

U moje vrijeme su se koristili omekšivači!

Nurko said...

Ja ubacijo curi u kafiću špansku mušcu kad za 5 minuta ona iznenada ustade,pravo za šank pa osvrćući se uze praznu flašu od koka kole,...i tiho reče...maznut ću ovo,vraćaju kuciju u granapu.

Anonymous said...

Treba li kome stirke?

Micko said...

Pa sretan vam prvi Maj nekadašnji praznik rada i radničke klase koja se dolaskom demokracije pretvorila u robovsku klasu. Ko se ne sjeća da napomenem da je to bio praznik rada u onom ne narodnom režimu gdje su radnici dobijali razna priznanja za svoj rad. Milina je to bilo doživljavati. Odkad je došla demokracija i upalila svjetlo to je sve ostalo u uspomenama i sjećanjima. E te uspomene i sjećanja niko ne može izbrisat ni demokracija. Sad imamo ustaške derneka po Blajburgu i cetnicke tamo negdje u Srbiji. Nisu ni muslimanski derneci za ramazana. Tugo moja najtužnija.

Home said...

Sretan prvomajski zornjak svima koji jos slave !

Anonymous said...

Zene jos uvijek sakupljaju flase za otkup!
Sve se mijenja pa i ona stvar na laktu...ni kafu vise ne mozes popiti kao nekad.

Sevab

 Sjetim se ,sa povodom, price jednog mog druga ,ime  nije vazno,kad je  jednog vruceg sarajevskog dana  kasnio na dzenazu oca svog kolege  n...