Sunday, September 23, 2018

,,Ala je lep ovaj svet,ovde potok ,onde crep,,

Kontam nesto ,ovih dana ,koji su mi ,,izbori,, vazniji ,Ovi ovde u Americi ili oni dole u Bosni.Toliko se ,bar jednom u 4  godine osjetim ,,bitnim,,,da ne mogu  docekat ,da izaberem  svog ,,covjeka,, svoju partiju , nekog ko ce me  u narednom periodu  predstavljati ,reprezentovati ,uciniti sretnim i ponosnim , i nije najveci  problem  sto ovakvi ko ja uvijek biraju  pogresnog ,nego  sto osim mene  glasa i  narkoman  Dzo , ludi  Mujo ,blesavi Ante i maloumni  Stevo ,odnosno da i oni  dobiju sansu  da izaberu po svojim kriterijima  i sto je najgore od svega ,tu sansu i iskoriste.

Da ja krenem d onog od cega se zivi , od Amerike.Ovde su izbori na pragu.Biraju se  Senatori,guverneri ,kongresmeni ,a kampanje su u  zavrsnoj fazi.Jedan dobio i ulozio 30 miliona Dolara ,drugi 28 ,poneki 16 ,ali ljudi koji  imaju ,,visak,, para  koriste ih da ,,investiraju,, u politiku ,odnosno da pomognu nekome da se ,,docepa,, polozaja ,pa da im poslije sve to  vrati ,na drugi nacin i to sa kamatom od 300 posto.To zakonom nije zabranjeno,mislim  na donacije ,a kako Amerika vec decenijama  zivi ,,propagandu,, nije isto  kad nekog vidis na  televiziji  300 puta i  nekog koga nikad nisi vidio i kad Dzo ,dodje  do kutije ,uvijek izabere Coca-Colu u odnosu na  neku dugu sodu za koju nikad nije cuo.Florida  bira Senatora.Jedan kandidat je Bil Nelson -demokrata ,kojem ce ako bude izabran ovo biti 36 mandat  ili  covjek je  senator vec 30  godina .Na Nelsona ide republikanac  Rick Skot ,dosadasnji  guverner Floride  i u tv spotovima koje gledamo ,a koji zavrsavaju da se kaze ime i prezime i da ,,on,, stoji iza reklame ,o onome sto misle  jedan o  drugom ,ne da ni jedan nebi bio izabran ,nego je obadvojci mjesto  u zatvoru  bar  na jedno 20  godina.Tako je glaso narkoman Dzo a u Bosni ,Mujo ,Ante i Stevo su takodje spremni  da ispune svoju gradjansku-seljacku ,  duznost  te da i oni  ,,izaberu.

Mogu li Dzo ,Mujo ,Ante i Stevo glasati.Naravno da mogu a smiju li ..Treba li im pruziti  sansu........ Svijeski politicki sistem  funkcionisse na glasovima budala ili na diktaturi,a oni koji se dice demokratijom  unaprijed znaju ,da ako Dzou ,Anti Muji i Stevi ponudis mogucnost izbora da ce sa procentom od 99 posto  izabrati pogresno  ne zato sto to oni zele ,nego zbog toga ,sto tako  osjecaju  i jos  misle da rade ,,pravu stvar,,Po kriteriju budale ,uvijek oni drugi rade pogresno.

Pred nama je zanimljiva politicka Jesen.Dzo ,Mujo ,Ante i Stevo  su buducnost covjecanstva ,a vi ostali se jebite ,to vam je prva mogucnost ,a druga pridruzite im se ,sto je manje  bolno ,ali efikasno , kao vlastiti  doprinos  opstem ,,blagostanju.

Izadjite na izbore ,ali dobro  znajte ,da i  svi  ostali ,,normalni, ljudi, izadju i glasaju  u sto postotnom procentu , ,pobjedit ce  budale da ih glasa samo 30 posto,

8 comments:

Marijan said...

E vidis ovdje kampanja nikada gora i nikada prljavija, a regularnost i postenje izbora su pod velikim znakom pitanja.
S obzirom da "moji" nikada nisu pobijedili, vise ne vidim svrhu izlaska na izbore. Ono kazu, ako vecina odabere ono za sto ja nisam, znaci do mene je?
Znaci krivo je zeljeti gradjansku drzavu sa svim onim sto uz to ide... men' se cini da ja ipak nisam nakrivo natakaren?
A sve se svodi na onu: "Mujo Djogu, Djogo Muju po mejdanu voda"!

Marijan said...

Kazu:"Kada u kupleraju posao stane, vrijeme je mijenjati kurve, a ne posteljinu" - ovdje to niko jos nije skonto!?

Nurko said...

Željko Komšić do pobjede i majorizacije u FBiH, a anamo nema zime za Dodika, dao je povišicu penzionerima, a onaj Govedarica iz SDS-a je ionako pravi četnik.

Čole said...

E eto, svi koji ne glasaju za one za koje i ti Dalibore, su glupaci! Kako samo tako brzo usvoji američke standarde demokratije?!

dalibor bilic said...

Ne radi se o nikakvim americkim standardma ,nego o vlastitim ,a to da su ,,glupaci,, i u Bosni i u Americi je toliko ocigledno ,da bi jedino ,,gluplje,, bilo to i dokazivati.

Čole said...

Kada se tako dobro havizaš u to, za koga bi trebo glasati kod nas, de budi tako dobar pa mi ga preporuči. Da vidim jesi li i ti glupan?! cccsss...

dalibor bilic said...

Ne trebas cekat da vidis,Evo priznajem,a sto se tice glasanja kod ,,nas,, znam jedno za koga nebi ,a od svih tih politickih ,,nakarada,, najblize mi je ,,Nasa,,-stranka mislim.

Čole said...

Jes' vala, mi smo merhametli narod. Red bi bio da se i oni malo nahapaju i podkože a ne samo ovi što su zasjeli. "naša" stranka, hahaha... Koja ba NAŠA? Ko su to MI?! CCCSSS... Ja mislio ti ozbiljan čovo. Dok se sudstvo ne promijeni iz temelja i dok se za njih ne uvede smrtna kazna, nema nama hajra od života na ovim prostorima. Svo zlo potiče od njih. Da to radi kako treba, davno bi se mi iščupali iz bjede.

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...