Saturday, September 8, 2018

Fjordovi

Naravno da nije sve u parama.Vraco sam se iz Londona za Orlando ,,Norvezaninom,, u ,,ekonimi,, klasom,Donijela mi ,,stjuardesa,, vode u naprsnjaku, kako me bilo ,,stid,, da je opet  zovem ,kupio sam bocu vode ,da ne umrem od zedzi.

Razumijem ja kad covjek nema ,,love,, i nastoji da putuje sto jeftinije ,al mi nije jasno da i oni ,sto  novca imaju i viska ,nastoje to isto.Ljudi su spremni potrositi pare na razne  gluposti ,al  gotovo uvijek nastoje putovati sto jeftinije.Svaki put kad sam letio  za Evropu ,sa suzom u oku ,prodjem pored  one ,,biznis ,, klase ,krecite se prema zadnjem djelu  vozila,,gdje vec ljudi ,,leze,, sa casom sampanjaca u rukama ,gdje ih stjuardesa pere ispod pazuha ,masira vratne zile  i nozne prste ,gdje hor ,,beckih djecaka ,, pjeva uspavanke ,u zivo,, i gdje se covjek osjeca ko u svojo kuci ,stom razikom ,sto sve ovo plati 5x  vise ,nego da sjedi negdje dole u repu,gdje flajt atendenti,, zaltaju  i po 2x u toku leta od 9 i vise sati.Nravano da nije sve u parama,Moze covjeku biti lijepo i u zadnjem djelu aviona ili moze biti  ruzno i u prednjem ,ako se tako osjeca,sto znaci da novac nije uslov   bilo koje sree ni one na zemlji ni one u ,,havi,,Kazem nje uslov ,ali jest ,,preduslov,, i srecu ne mozes kupiti al mozes zadovoljstvo.

Iz Orlanda za Copenhagen sam letio isto Norvezaninom,Spadam u grupu ljudi sto bas i ne uziva u dugom letu ,a kako imam malo duze noge, ne uzivam cak ni da mi ,,otrnu,,Vise volim da se ppruzim ,ako mogu.Kupujem kartu  preko Interneta.Gledam cijene.Imas ekonomi klasu ,placeno samo sjediste i sve drugo ,d slusalica do deke ,vode ,moras  naknadno platiti.Norvezanin u svom novom ,,Boingu,, nemau  klasicnu biznis klasu ,ali imaju ,,primijum,, To vam je nesto  ,,izmedju,,ali  sjedista su ,dosta veca a i mogu se spustiti ,da ti noge ,,landaraju,, i gdje imas i 3x po 3 vrste jela i kolac  i pice tokom cijelog leta  besplatno ,pa cak ti i slauf sa vodom donesu ,ako trazis.Kad sam sletio u Copenhagen ,iznjeli su  na nosilima 4  covjeka ,dehidrirali,, nisu mogli  docekat ,stjuardesu sa  fildjanom besplatne vode.Jebi ga staces,Nije sve u parama ,al mene ufatila zgaravica  od hladne ,besplatne pive.negdje na pola leta su nam i ,,janje,, okrenuli ,a vidio sam poslije da su  stjuardese ,odnijele kosti ,dole prema ,zadnjem dijelu aviona,Onda sam gledo i  dva  filma ,sto jos nisu  u kinima ,a kad sam se vraco ,gledo ,,Bonanzu,,Sat vremena prije sletanja u Copenhagen ,imali smo i trbusne plesacice .Kazem ja nisu pare uslov za srecu ,ali jesu preduslov.U ,,primijum ,, klasu prvi ulazis i prvi izlazis.Mislim da sam  bio na pola puta do Sarajeva ,dok su oni zadnji iz repa izlazili  na aerodrom.Valjda vam je sad jasno da je covjeku sa paama ,lakse ,nego onome ko ih nema,sto opet nije uslov za srecu ,ali jeste  preduslov.Mozes ti bit nesretan i u primijumu ,sto nema one klasicne  biznis klase ,al to je vec razrada.A stjuardese nasmijane i ljubazne.Cim navuku onu ,,zavjesu,, sto odvaja  ,,klase,, nabace  osmjeh od uha do uha,a kazu da su dole u,,krmi,,  isamarale  trojcu putnika sto su hrkali i ,,sejk,, nekoliko djece sto su plakala.Jednog su i  izbacili ,negdje iznad Bostona, al ne vjerujem bas.

E sad koliko sve to kosta.Mozda mi necete vjerovati ,al isto kosta .Platis  kreditnom karticom i  razlika je to sto vodu iz fildjana  otplatis za recimo 6 mjeseci ,a  slauf ,sto ti  donesu ,za  godinu  i placas mjesecno   jednako  a samo je vrijeme u pitanju.Znaci  sve isto kosta ,100 Dolara  ,a vrijeme je i onako relativno .Filozofija kapitalizma je da sve  kosta identicno ,samo je ,,trajanje,, neograniceno.

3 comments:

Anonymous said...

Skraćeno, plati pa klati.

Anonymous said...

Meni par puta u ekonomskoj klasi dali sjediste do Exit.

Jednom smo kasnili, udarila vrucina, mi u avionu na pisti, spremni za poletanje... i otvori stjuardesa ona vrata za Exit, ali smo onda mi morali stazariti da neko od putnika ne pridje blize. Bili zamoljeni, sta ces, ona prijazna, lijepa, a i mi navikli strazariti.
Zato smo i mi nju zamolili vode i leda u casicama da se hladimo po vratu.

Ima mjesta za noge, volja ti da se isprotezes koliko hoces.
Jedini problem je ako je Wi-Fi spot blizo, onda se ostali pocnu vrtiti oko nogu, ili pocnu djeca da trce okolo, pa ne znas jesi li na fudbalskom igralistu i to gore nebu pod oblake ili sanjas.
Feniks

Beka said...

Daso,sa velikim postovanjem ali ,,,,

Karta u jednom smjeru Orlando-Kopenhagen isnosi $221 a premijum je tocno $1185 pa pogledaj taj slucaj u povratku a jos ako imas suputnika to ti dodze extra $4000,Jebai ga,,,

Viva la Monte Negro...

Potomak starih Zeta...Beka

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...