Tuesday, September 25, 2018

Tvoj glas ,tvoj glas ,sapne i danas poneku laz .......

Mozda mi neko nece vjerovati ,ali ja jos uvijek imam onaj ,,klasicni,, telefon , liniju i broj za njega.Radi se ,naime o tome ,da sam prije 5ili 6  godina  ,,uzeo,, paket  u kojem je ukljucen Internet ,kablovska tv i  telefon ,pa kad sam  zvao da otkazem telefon ,rekli su mi da  nista ne mjenja na  cijeni ,sa telefonom ili bez njega ,pa sam ga ostavio ,ko neki muzejski eksponat ,A zove li iko  na ,,kucni broj,,Samo telemarketing,pronadju broj .Vratim se sinoc kuci ,kad na sekretarici ,18 poruka .Zvao me neko 18 puta  i ostavio poruku  dok  nisam bio tu.Od prve do zadnje  me ,,vabe,, da izadjem  na izbore i glasam ,Jedni kazu za demokratskog kandidata ,drugi za republikanca ,od senatora do lokalnog serifa .Sto bas ja.Prvo sto imam  kucni telefon ,a drugo sto nisam registrovan ni kao demokrata ni kao repiblikanac i kao takav postajes jako vazan nekoliko dana prije izboa ,jer se ovde zna;Dedo bio republikanac ,tata  nastavio ,a  sin je podmladak  i svi glasaju za ,,svoje,, bez obzira  koje ime iza toga stoji.Ovde se u svakoj ,,opstini,, unaprijed  prije izbora zna  koliko ce  glasova dobiti jedni a koliko drugi.Jedino sto neznaju ,kako ce glasati  oni slicni meni  i tamo gdje je ,,bare-bare,,  nezavisni odlucuju ,a gdje je izrazena  vecina  jednih ,mozes ti ko nezavisni glasat  ,,do sutra,, al se pobjednik unaprijed zna.

Glasanje je po mom misljenju izgubilo svaki smisao iz milion razloga ,a u svijetu i vremenu u kojem zivimo  gdje covjek prodaje svoju  ,,snagu,, a poneko i pamet ,ja imam izbora da ,,dzabe,, glasam za onoga koji ce poslije praviti  sebi milione,a nista uraditi  za one koji su ga birali,  i onda je najpostenije  da ako svoj  glas das nekome ,da ga i naplatis ,sto znaci  da ,,glas,,, izbacis na trziste kao  robu ,sa svim pravilima koja tamo  funkcionisu ,a prvo je ponuda i potraznja ,pa da od onih 18 poziva  imas 18 ponuda  koji nude : Ako glasate za republikance u paketu   bit ce vam placeno 1000 Dolara ,a za posebna imena po 100  dolara  i onda vi  reagujete  tako da nazovete taj broj i kazete ,da trazite 2ooo  Dolara ,da bi  on poslije nazvo i  da se ,,nagodite ,, na 1600.Zbog cega je kupovina glasova  posebna.Prvo sto ce  ljudi izaci na izbore u sto ostotnom procentu  i da ce sigurno pobjediti onaj sto ima najvise para a   i nako pobjedjuje,,ko je najvise  dao za reklamu  ,a drugo i kad pobjedi ,ti si primio lovu  i moze te lagat do sutra ,sto inace svi  rade ,al stom razlikom sto te vise nije briga .

Primjera radi.Godisnja plata Senatora je oko 200 hiljada Dolara ,plus ostalo ,koje je  uobicajno 5x  vise od plate ,da bi taj isti i posloje mandata ,do kraja zivota dobio   svake godine istu cifru jer si mu ti to omogucio.Znaci  samo je jedno rijesenje,Ukinuti partije i politiku  i  organizovati exspertne  ,,vlade,, ili prodati glas ,kao sto neko prodaje  jabuke, djecu, tresnje,organe,  ,pivo ili  guzicu.U cemu je razlika.

1 comment:

Anonymous said...

Dobri den,
i u nas izbori, ali i to ono ALI, kako mi kazemo velikim slovima:
Zove me, predstavi se, i tako dalje i tako dalje,pita hocu li glasati, hocu kazem, e, onda ide onaj nastavak 'da ih podrzim'.
Taj nastavak je interesantan, kazem naravno da cu vas podrzati, e jeste, ne misle oni da budem bezobrazna, znas ono...
Misle oni na donaciju!
KOliko para da im doniram...i tu pocinje drama, moram sacuvati svoj ponos itd. itd.

Eto nam izbora i podrzavanja, nije za m..., vec malo preko banke.

Feniks

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...