Tuesday, September 10, 2019

Bahami

Meni je Bahama  zapravo zao od  prve moje posjete ovom rajskom otoku i svaki put posslije .Ne moze covjek da ne vidi .Prirodna  ljepota,sirotinja  i stotine hiljda turista.nesto  u zemlji abca Kariba  dobro nije u redu.Najbliza Americi ,Vrag ce ga znati  jel bolje bit  blizu ili jako daleko od Amerike.Preskocit cu  sunce ,more  i nebo ,sto sami po sebi  nikom i nista ne garantuju  i sto postaju ,,atrakcija ,, tek kad ih se  kanalise.Prvi utisak kad covjek sidje sa broda u Nasau glavni grad ove drzave je  osjecaj  sirotinje  sto izbija iz svega sto  vidis  i pitanje ,kako i zasto ,jer onih desetak  hiljada turista  ostave ovde  neke  pare  koje bi morale bit  grarant  nekog buduceg  boljegnzivota ilite pare koje turisti ostave na Bahamama ovde ni ne prenoce ,osim onih jadnih nadnica za  lokalne radnike.Koliko sam samo puta  gledao kuce sagradjene od drveta i od nekih lakih materijala  i pitao sebe  sta se  desava ovde u sucaju Uragana ,da bi odgovor sacekao nekoliko narednih godina i vidio  tragediju.prema do juce poznatim podtcima  od uragana  Dorian poginulo je 50 ljudi .Mene vise cudi  kako su ostali ostali zivi.Na Bahamima  svoje hotele imaju i najveci  hotelski lanci na svijetu ,ali nigdje nisam prcitao da je i jedan  ponudio zastitu  lokalnom stanovnistvu  u vrijeme uragana i da je bilo koji hotel  ostecen.Znaci problem Bhama nije uragan nego covjek  isti onaj  sto one pare koje zaradi priroda i lpokalni  stanovnici sve to im pkupi ispred nosa da naptavi novi hotel  i da one sto rade u nemu plati sto mane moze ,da nebi mogli sebi napravit kucu u kojoj ce  moci prezivjeti neke buduce uragane.Hotel Atlantis je zdanje  koje kad jednom vidis dugo ne zaboravljas,U luci  se ljuljuskaku  jahte  od koje bi se,samo od jedne ,  moglo  napravit 500 sigurnih stanova.Milju odatle  pocinje ono o cemu sam pricao,Nesto dole i lijevo je Bermudski trougao  a ljudi misle da je to od dzavola,Nije  Zbog  covjeka je.

2 comments:

Anonymous said...

Tako je i sa nama al bez uragana:
raja gine a glavesine na sigurnom po bunkerima.

Ne fali glavesinama nista ni u Den Hagu, raja radi i placa poreze, a osudjene glavesine planduju i jos penziju dobivaju!
F.

Anonymous said...

Tako je Dalibore. Eto sta se desava kad se naprave resort (i), a kod nas nekad bila odmaralista. Tako se gubi sloboda. Sirotinja radi, a u rodjenoj zemlji im zaposjednu najljepse predjele. Onda koncesije, lezaljke, suncobrani. Sretna sam sto sam u mladosti obisla otoke na Jadranu od Losinja do Lastova. U ratu me zatvorili na Obonjan, a s ove vremenske distance, i to racunam kao iskustvo, pogotovo kad sam vidjela nedavno kako se skupo placala ulaznica za koncert (Jared Leto) na Obonjanu. Nije sala, cijeli otok zakupljen a karta, ako se ne varam, 1000km ili preko 40000 kuna po osobi. A ja nista nisam platila :) Ma eto. Ne treba se covjek sikirati, zdravlje je najprece.
Bolje blogovati nego bolovati.

Carolina

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...