Thursday, September 5, 2019

Evo me

 Evo me.Nisam bio daleko ,ili tamo gdje sam bio sve je i blizu i daleko ,a ljudi ,ako se ,,otamo ,,vratis kazu da si imo srece.Sad sve izgleda  drugacije ,ko i sve drugo,na pocetku i veci uspjeh trenutno  mi je za dorucak pojesti koru crnog hljeba  nego otkriti tajnu bosanske ,,srece,, ,radi vrijeme  pa se mozda jednom ivratim  i odgovorim mom kardiologu a i vama kakav je osjecaj kad te ,,mlatne ,, elektro shok a ti budan i svijestan.Volim ja vas bar isto koliko i vi mene.

8 comments:

Davorl said...

Brzi oporavak prijatelju, i baci one cigare više.

Marijan said...

Brz oporavak!

Anonymous said...

Sad ce da Te paze kao Klintona!
Priznaj, koliko dana nije bilo dima?

Oporavi se brzo, mozes Ti to.
F.

Anonymous said...

Davno sam ja govorio ^jebala vas cigara^,a sad mogu ti reći samo puši da se kraće patiš. Volim ja tebe i puno ćeš mi nedostajati,nemoj me krivo shvatiti imam ja pet takih iskustava.

Micko said...

Zelim ti biz oporavak dragi druze. Ne mora bit sve zbog cigara. Znam ih vise sto nisu pušili pa najebali nego oni sto jesu. A sto sam ja najebo to je bilo i strašno i komično. Probo sam da prestanem na razne načine i nije uspjelo pa odem kod neke žene koja to hipnozom radi. Zakazo apojtment i ceko čitav mjesec dok sam na red došao. 3000 sam joj dao na vratima. Pričala je ona meni svašta pa sam ja zaspo. Kad sam se probudio pitala me hoću li zapalit nisam htio. Odem vani do auta da idem kući ali nemogu ga nać za majku boziju. Četri ulice obiso i nema ga pa nema a nije mali. Veliki Nissan sa svom šumskom opremom. Visoci je od svih drugih auta barem metar i po. Sjetim se da ključu imam dugme za alarm i pritisnem. Dere se ato pet metara od mene i svi su ljudi izašli napolje. Udajem ja u auto ali ne znam kako isključit alarm te pridje neki momak i pritisnu ključ pa ga ugasi i pita me jesam li ok. Krenem ja i pravo na crveno svjetlo. Svirali ljudi okolo ali ne jebem ja nikoga. Stigne mene i policija pa test na rakiju dobar. Pitaju me jesam li ok. Odvedose me na droga test dobar i tu. Odmjerise mi kaznu 1500 pliš 3 poena od vozačke. Došao blizu kuće i uletio u jednosmjernu. Opet policija i opet 1500 i 3 poena. Onda parkirao u tubju avliju i čovjek zovno policiju. Žena došla po auto i odvela me kući. Prespavao noć i sutradan mi se memorija vratila. Sad ću onu hipotizerku Tužit na sud a opet pušim. Ne idi hipnotizerima. Mogo sam nekoga i ubit na crvenom svjetlu.

Anonymous said...

Pa sta bi Dalibore, a imao sam neki gadan osjecaj, telepatija, mada se nikad nismo upoznali. Nego kakvi elektro sokovi, ne kontam? Infarkt imao, ili sta? Sta god, brz oporavak zelim!
Micko, ko zna sta ti je radila dok si bio nesvjesan, haha. Ja sam 2003 poslije ayahuasca sesije u Peruu imao slična iskustva, ali to je sve do shamana. Cini mi si da si ti navucen na nikotin gore nego ja na TBC I CBD.

Pozdrav svima s barke iz Puerto Portalsa u ranu zoru! Jos jedan divan dan...

nesloga

Anonymous said...

Nedaj se dobri covjece, pozdrav iz Toronta.

Micko said...

Paprica ili nesloga to sto ti pričaš ja uopste ne razumijem Samo sam ispričao priču o jednom od hiljadu pokušaja da prestanem pušiti i ništa vise. Sa čime ti to predis nemam pojma. Ja sam ipak jedan normalan čovjek sto se bavim svojim poslom i ne razumijem se u nikakve te droge koje si ti probao i ne brigadu me. Razumjes li šta hoću rec.

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...