Saturday, September 14, 2019

Deda Mraz

Bas lijepo. Ko Nova godina.,,Stotine delegata ceka u redu za  rukovanje i slikanje sa starim  -mashala  i novim  na bas mashala .predsednikom stranke SDA.Koji je to samo simbol  demokratije .Ok ok ,Jest da narod malo izgubi ,al dobija ideja .mislim  kad na necem  sto se izabira  nema izbora ,nego ti olaksaju i pomognu ako imas bilo koju vrstu dileme.Ovde  i mjesec dana prije nove godine  po velikim trznim centrima  organizuju  slikanje  i rukovanje sa deda mrazom .Stoje ljudi satima u redu i sve se jos  dobro placa ,Ima i izbora.Mozes u krilo deda mrazu a mozes sjest i pored.Sto je mene ovo sa predsednikom  stranke demokratske akcije i ljudima koji stoje u redu  za slikanje sa njim podsjetilo na deda mraza .,nemam neko logicno objasnjenje .Nit Barir Izetbegovic lici  na ,,gospodina mraza ,, ni delegati na  naivnu djecicu ,sto moze biti samo privid ,ako gledas sa strane  ,ali je idila  i atmosvera slavljenicka.

A koja je razlika  izmedju mene sto imam  mogucnost da biram i ovih sto ne birau ali se slikaju.Njima je lakse i bolje.Sto god  bude lose ,oni mogu reci samo da  ,,nisu krivi,,jer nisu ucestvovali ,a ja  koji sam biro uvijek nosim osjecaj krivice ,prati me,, da su drugi u krivu-pogrijesili  ,zbog toga sto sam ja u pravu,,Demokratija je kad ti ne daju mogucnost da pokazes   i  vidis da si budala.

4 comments:

Marijan said...

Pa sta ti pricam cijelo vrijeme...
Uzjahao Kurta pa nikako da sjase, pa makar ga zamijenio i Murta!

Anonymous said...

Poslije Baketa Bake

Micko said...

Dinastija Izrtbegovica zadnjih 25 i sljedećih 50 godina ako ima sina. Isto ko u Saudi Arabiji. Daleko im Kuca.

Anonymous said...

Dali,
imam hrpu prijateljica, Filipinki i Iranki, koje bi cekale i cijelu godinu da se samo slikaju s tobom.
Je li Ti dovoljno da ostanes ziv?
F.

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...