Monday, September 23, 2019

Kozija cuprija

,,Tesko mi je zamisliti funkcionalnu ,demokratsku ,sekularnu drzavu u Evropi pa i u svijetu u kojoj bi Covic i Dodig na licnom i politickom planu bili ovako uspjesni kao u postdejtonskoj BiH ,,-predsednik  Nase stranke  Predrag Kojovic .Meni je ova ,,Nasa stranka ,, jako simpaticna ,a i Predrag Kojovic predsednik .Da sam dole i da glasam ,,njih bi izabro,,Onda citam u Oslobodjenju  ovo kojevicevo za Covica i Dodiga .Slazem se .Tesko da bi i jedan od ove dvojce  bio uspjesan bilo gdje drugo nego u Bosni ,ali mi nesto tu fali ili kako su ova dvojca postali to sto jesu ,velika je zasluga i  treceg nacionalnog musketira ,predsednika SDA partije ,kojeg Kojevic iz ko zna kojih razloga ovde ne pominje ,odnosno ne stavlja u istu  ravan  uspesnosti ,ili  cim nekog imenujes i pomenes  mu grijehe ,a nekog ne ,znaci  da taj  ne spada u grupu ,,krivih,,odnosno odgovornih za stanje koje jeste ,gdje nista ne valja osim licnih  uspjeha.Zna Kojovic ,sigurno i bolje od mene ,da  ovde nesto fali  a meni se cini da poltika ,,uvlacenja,,  ne moze pomoc ,,lijevici,,  u borbi protiv bilo koje nacionalne opcije ,pa je onda bolje  ne imenovati nikoga ,nego prozvati samo neke  iz razloga da si  nekog  amnestiro  zbog  ,,viseg,, i vaznijeg  interesa.

Meni licno je tesko zamisliti ,et cetera ,et cetera ,drzavu  u kojoj bi Donald Tramp bio  ovako uspjesan  na svim planovima ,kao sto je to u Americi.A jeste.Imal razlike izmedju njega i ove dvojce  sto ih je Kojovic pomeno i onog kojeg nije .Ima velike razlike.Ova dvojca pomenuta i jedan ne pomenuti  su  klasicni  produkti  sredina iz kojih dolaze ,kao sto je i Tramp samo ,,vrhunac,,  sistema koji se gradio zadnjih 50  godina i glorificiro  u njemu.Inace i ako koga zanima ,trenutno stanje  onih koji bi  trebali  dogodine na Trampa je tako da  vodi Elizabet Voren ,da je Joe Biden drugi ,a Sanders treci ili   toliko mi je sve ovo ,,tuzno,, da mislim kad bi se  ovo sve troje  skupa kandidovali  za predsednika ,nebi  pera Trampu odbili .koji je trenutno jedno 3x mocniji nego je bio prije  4 godine ,sto je samo odraz stanja svijesti  vecinske Amerike  i kulminacja onoga za sta su ih spremali  zadnjih 100 godina.Pomalo je  sve tuzno i ovo dole  u Bosni   i ovo u Americi .sto nema direktne  veze sa Bosnom ,ali ni sa pamecu.

No comments:

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...