Friday, September 27, 2019

James Bond

Ne znam odkud mi ,,da sam gledo sve James Bondove ,al naletim sinoc  na jedan  sto nisam ili i ako jesam,gledo, onda sam  zaboravio.Ko je najbolji James Bond je stvar ukusa,ali Timoti Dalton u filmu ..The living Daylights,, nije los .Mozda  nema sarma ko Shon Conery ali lici na  covjeka u sluzbi njenog  visocanstva.O cemu se radi u filmu.Bond se bori protiv Rusa u Avganistanu a saradjuje .da nabrojim sa <Cijom , Talibanima ,Muhadjedinima i svi bi da dohakaju  pjanim i glupim,bacuskama,koji u stvari i nemaju  neku ideologiju ,nego su u Avganistanu  zbog opijuma.Lijepo je vidjeti  ovu saradnju  sadasnjih neprijatelja  i onda je Bond otjero Ruse i na njihovo mjeto su dosli  Amerikanci ,koji nisu vise prijatelji sa talibanima i Mudzahedinima ,a meni se cini da je jedini  ralog koji  sve povezuje -opijum.Timothi Dalton je poslije snimio  jos jednog bonda ,,Licence to kill ,,koji nema veze ni sa Amerikom ni sa Rusijom ni  sa Opijumom .Koliko se ja razumijem u  filmove i Bondove  sve prolazi osim Opijuma ili poslije je snimljen i film ,,Samo je opijum  vjecan,,

A neki dan sam gledo   novi film,,Kazu rasturio Ameriku ,Zaradio  pola milijarde Dolara .Zove se John Wick ,, i ovo je treci nastavak .Znate sta .Da se ja malo vratim na Rusiju.Da imam neku vlast  ovog scenaristu ,rezisera ,glumce  i ostale  bi sa merakom poslo u sibir  ,kao nagradu za ovo umjetnicko djelo u kojem se od prve sekunde do zadnje ubija nemlice  ili u kojem je ubijeno direktno pucnjevima u glavu bar  jedno 3 hiljede ljudi.Ko  hoce da mu se zgadi zivot  i da mu bude  totalno jasan svijet u kojem zivimo ,obavezno pogledajte film  John Wick,,za kojeg su svi skupa James Bondovi  majka Tereza ,bili u sluzbi ,,njenog   visocanstva,, ili zavisni od opijuma.



4 comments:

Marijan said...


A Rodjer Mur kao 007?

Hashim said...

I ti si Marjane dobro star . Ko se , osim mene I tebe, sjeca Rodzera Mura ?

Beka said...

No comentos sve su to barabos

Marijan said...

Ma nisam ba Hasime, sada sam u najboljim godinama!

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...