Tuesday, April 15, 2014

Smokva

Nikad nikom ,pa ni meni, nije uspjelo a i nece , ,da pisanom rijecju ,promjeni ,,Svijet,,al da doda malo na ,,kamaru,, jest.Eto  i nakon milion puta procitanog ,,Rata i mira,, bar jedno 98 posto ce  izabrat rat.Ok.

Vecerasnja tema je brak ili bolje receno ,,kriza braka kao institucije u ovom obliku kakav je danas.Pitanje je samo decenije ,kad ce ovakva zajednica muskarca i zene ,mada ima sad  i istopolnih,nestati  i hoce li tvorci  modernog potrosackog drustva ,to i dozvoliti ,jer  brak im odgovara,puno se  vise trosi.Hoce li  to dozvoliti i ,,crkva,, koja je da napomenem uvijek na   strani  siromasnih i obespravljenih ,ali koja je  uvijek uz bogate.Znaci brak mora opstati.

Opstanak braka  je iskljucivo vezan za ,,zenu,, cije trenutni polozaj  nije ni malo zavidan i lak..danasnja zena ,sve vise ,,puca,, pod pritiskom  polozaja u kome se nalazi  a u koji je zapala  ne svojom  iskljucivom krivicom.

Nakon 8 sati rada ,valja kuhat, prat, cistiti ,sexsualno zadovoljit  i bog zna sta ne jos ,sto  je cinjenica  i sto se mora  mjenjat.Zato predlazem ;

,,Zena  Specijalista,,- Specijalna Zena 

prvo sto se mora  u sva ,,prava,,  uvesti da  je ,,Brak zajednica jednog muskarca i vise zena ,, maxsimalno  10 ,sto znaci  da muskarac   moze u bracnu zajednicu dovesti  10 zena ,ali ,,specijalista,, .Primjera radi ;Zena da kuha ,zena  za ciscenje, zena za pranje ,zena za sex  ili  po potrebi dvije ili 3 za sex ,ali  kompetencije koje se nece mjesati ,sto znaci  da je ona sto kuha iskljucivo za ti svrhu  i za nista drugo,da je ona  sto radi ,samo za to ,ili ove za sex  iskljucivo za tu namjenu ,mada  se ponekad  moze i malo progledat kroz prste  i prosarat.u cilju  mira i blagostanja u kuci .

Vazno je napomenuti da  u ovakvoj vrsti braka- zajednice sve zene su ravnopravne  ,a dobra strana  je i to  sto  ,,razvod,, nece biti vise tragedija ,nego recimo covjek se razvede od zene  za kuhanje ,jer nije zadovoljan ruckom i  ozeni drugu za tu istu svrhu  ili prebaci onu  ,,za sex,, posto snjom nije zadovoljan  u kuhinju,a na njeno mjesto  dovede drugu.Kontate.

Znaci ideja je da se pomogne zeni da  ,,opstane brak,,da joj se sa ,,grbace,, skine bar dio obaveza  ili bolje receno da se pravilno rasporede.

Razmisljam nesto i o tome ,koliko je danasnjoj zeni bolje i lakse.Eto recimo danas ti ne treba zena za peglanje,niko vise ne pegla,pa visak zena mozes rasporediti  na mjesta  gdje ce se vise dokazat i gdje ce biti korisnije.ko zna ,u dogledno vrijeme ,mozda nece trebat zena ni za sex.Sve je moguce  ,ja vam kazem,ali buducnost braka se krije u ,,zeni specijalisti,,

Kad smo vec kod sexa,samo da kazem ,da sam sa ,,ovim,, presto prije 10 dana .Nije prije 10.prosle sedmice ,al nema veze ,presto nakon 40 godina.Dosadilo vise.Da sam ovih 40 godina  posvetio bilo cemu drugom ,vjerovatno bi pronasao i tajnu vjecnog zivota,a ovako ,ako ne racunam produzenje vrste ,40 godina provedenih  u dvije sekunde zadovoljstva ,je toliko malo ,da nebi trebalo ni spominjat.

U sportu se to zvalo ,,Povuko se ,okacio kopacke o klin,, na vrhuncu slave.Pa jeste radi se o tome da nastojim  da me se sjecaju  ko  naj boljeg ,a ne da ,,dnevno,, ispuhujem ,do   granica ,kad ce  reci ,,kucamo na vrata zaboravljenih asova..

Nije bilo lako ,.Mislim ova odluka.Evo vec 10 dana ,nije 10,  6 dana testiram karakter.A nisam vam ja  bas bio od onih ,sto su  za njih govorili ,,to je karakter,,to je ,,covjek od rijeci,, ima principe ,ja onako labilan.

Nikad i nikom ,nije uspjelo ,a i nece pisanom rijecju promjeniti svijet ,sto bi ja to bio izuzetak ,pa kad i procitam ,,Kama Sutra,,  po stoti put ,izaberem  i pomislim na  ,,danas,,

52 comments:

yonatanka said...

Eh smokvice moja, nije lose.
Kao u kosnici, samo umjesto kraljice matice sve bi se vrtilo oko kralja truta. Pitanje, ne samo retoricko, ne bi li se peracice, cistacice, kuharice, po potrebi svalerke, zamijenile peracima, cistacima, kuharima, po potrebi svalerima ?
A sta zena kaze na izostanak seksa ?
Sad kad je njoj, oslobodjenoj straha od nezeljene trudnoce, brige za potomstvo, zelje da ugodi samo tvom egu, stalo vise nego ikad, ti joj uvaljujes kosaricu.

čole said...
This comment has been removed by a blog administrator.
dalibor bilic said...

Sori ,nije uvazeno i komentar pod brojem 2 gospodina Choleta ce biti izbrisan ,zbog ne postivanja pravila a sto se tice gospodje Deliseske ,nek se ne brine i kompot od jabuka je jabuka.

rajskadjevo said...

Joj, što si izbrisao Coleta prije nego smo pročitali..
Inače je zapravo nenormalno i totalno neprirodno da žena i radi, ima karijeru i da obavlja kućanske poslove, kuha, pere, čisti, to jednostavno dovodi do teških frustracija. Neke žene imaju posebnu energiju pa to sve mogu, ali bogami velka većina je frustrirana. Ja to ne mogu, iskreno priznajem. Imam dosta ozbiljan posao, ja moram imati vremena za sebe. Kad ću meditirati i vježbati i čitati knjige i posvetit se klincima i mužu ako bezglavo nakon posla moram kuhat, čistit, peglat...i još navečer biti dobro raspoložena. Ova ideja o više žena ti teško da bude prošla u svim kulturama..
Inače normalno je da dođe do zasićenja nakon tolko godina..ja znam kak se to rješava ali nije zgodno da o tome tu pišem...šapnut ću ti jednom prilikom...

dalibor bilic said...

Ok i da nebi bilo zabune,a nije dio glavne price.razmisljo sam ja i o obrnutoj situaciji,onoj sto se zove ,,matica,, i nije ,,trut,, al ne ide.Recimo jedna zena i 10 muskaraca,Haj primjera radi rajska.Muskarci su ; Cole,kevro,meho,udineze,micko,Davor i jos par njih ,sto se nikad nebi mogli pomiriti sa ulogom koju su dobili u tom braku.Eto primjera radi Cole.Njegova bi bracna obaveza bila da iznosi smece svako jutro do kante.Mislite da bi bio zadovoljan.ma nebi .Htio bi vise .Mislio bi da i on moze peglat.Znaci problem ove vrste organizovanja nije u zeni nego u gacama.

rajskadjevo said...

Kud si mene našo za primjer..uzmi neku Bosanku to im je bliže...ne bi to funkcioniralo.
Inače ja Coleu ne bi namjenila ulogu nositelja smeća, on bi meni bio više za intelektualne razgovore popodne uz kavu ili čaj...

dalibor bilic said...

Eto ko i uvijek ,,zenska,, pogresna procjena al moze za razgovore, uz kafu ili caj ,al tek kad kante istrese.A sto je to i ,,sta,, blize bosankama a dalje hrvaticama.Mozda ,hm ,ma nije ,mozda hm ,, nije ni to

Micko said...

Dobro ti reče ova yonatanka.Tražio si na ti ga.
Gladajuc razvoj situacije dolaskom demokracije a naročito promatrajući ovu omladinu sve se dogadja u obrnutom smjeru.Muškarci kuhaju,peru,puše,a one hodaju po masazama i jogama.Eto ti primjer naše Djeve.Još samo da nabavi robota za sex i misa gotova.
Nego znaš šta ću ti kazat.Nije bolan do tebe,nego do nje.Kad si bio mlad imala cesta glavobolje,a kad je ostarila bole je ledja,ali nikad toliko nije bolesna da na ledja ne može lec
Nego alo promjeni pa ćeš vidjet kako onu ništa ne boli.Uostalo ima u Japanu ona robot mlada.Kupus je i parkiras gdje god hoćeš.Hrana joj ne treba,a ni posebne druge stvari kao na primjer razni pokloni itd.Tu je budućnost. Ispuni ti sve želje,a nikad nije umorna,a ni glava je ne bolu.Kad dosadi samo je isklhucis.Šta ja tu tebi pričam kad sve znaš.Samo da ti naponem da je možeš narucit da ti izgleda ko žena ili ko ljubavnica,a može ko Bionce na primjer ili ko Ledi Gaga zavisno s kim voliš bit.
Ja ću narucit jednu ko moja Dara.,a drugu žena u mene,pa onda grupni.Eto pa ti sad kontaj dokle je došla nova tehnologija.Ma Jebo brak u današnje vrijeme koji se mora ponistit radi taxe,umjesto obrnuto.

dalibor bilic said...

jebno te Micko ,cuj da ti izgleda ko zena ili ko ljubavnica ,Mozel kako da ne izgleda i mozel recimo cole narucit da mu izgleda ko kevro ili kevro da mu lici na coleta.

Marijan said...

Hmmm, baš si me zadevero... znači i ti obesio damu o klin!?

rajskadjevo said...

Micko samo si zaboravio napisati kako demokracija djeluje na tebe..ti živiš samo da ugađaš sebi. Iako kršiš sve postojeće moralne norme, spašava te što si u biti dobrodušan.Ali kad tad će ti stići na naplatu...znaš ono što si posijao to ćeš požanjeti..
Ma daj mi molim te reci događa li ti se ikad da se navečer prije spavanja zapitaš ne bi li ipak trebao malo kontrolirati te svoje nagone?

Anonymous said...

Teritorijalna pripadnost ne znaci uvijek i kompatibilnost ( mislim da je na to aludirala Rajska ), ali da si za primjer uzeo Odozgo vjerovatno bi nastala prava pomama, cak i za mjesto nosaca kanti za smece.

ODOZGO_77 said...

bes fino sto je gazda tako divan i hoce da "pomogne" savremenoj zeni

slazem se s Gazdom da opstanak braka iskljucivo lezi na zeni, Vjerovatno zato sto 3 coska kuce leze na zeni!!!!

Statistika pokazuje da je prosjecna savremena zena nezadovoljna sa svim obavezame koje su je "zadesile" u braku

Zene vole da ih neko "titra"
to vole i muskarci. A ovo sto ti napisa je cista [da izvines] nabuloza

Imam nekoliko prijarteljica koje su se razvele nakon 25 godina braka
Sama cinjenica da su SAME cini ih sretnoma.Znaci djeca su otisla svojim putem,
svi su samostalni i ta zena je ODRADILA SVOJ POSAO i sad je napokon SAMA.
One kazu da napokon DISU PUNIM PLUCMA
Ne intresuje ih da budu Zena No.4 ili No5 ili No.1
one samo zele da budu SAME
Naravno da one nece biti totalno same, bit ce tu nekih druzenja
[npr. mozda ce biti sretne i uzivati kao Dara??....] ali ni jedna ne zeli nikakve obaveze
sve i jedna cezne za slobodom

E sad se tu postavlja pitanje: zasto ceznu za slobodom?

Da li je muskarac bio sve ove godine totalno sebican u njihovom odnosu?
Nisam vidjela nigdje da je zena napustila muskarca ZATO STO JE BILA pazena i mazena pa joj je to dosadilo?
Nas prosjecan muskarac se nr sjeti da zeni kupi cvijece - on bi rekao , nije to bitno.
Da, bitno je . Bitna je paznja.

Definitivno se NE slazem sa Gazdinim sirokogrudnom idejom kako da POMOGNE savremenoj zeni.
Sorry.
Veliki pozdrav ekipi , sa podpisom NO PASARAN

P.S.
zanima me sta o tome misli anonimna zabica,pozdrav

Anonymous said...

Eto, da sam ja napisala ovo ssto je nassa Odozgor 77 napisala vi bi me odmah kritikovali da sam 'osstra', a zzena je pravo napisala.

Sve sam dala sam da ga se rijessim...
ja ljepote.
Feniks

ODOZGO_77 said...

draga moja Feniksice,
ostra ili ne PITANJE JE SAD...
ja sam samo prenijela sta su mi zene rekle
a kome se ne svidja, SORRY
ISTINA BOLI

Anonymous said...

Sjecas se Odozgo one moje price o tri prjateljice koje su se fizicki dislocirale iz braka. Jedna od njih, vrlo samozatajna, nikad nije spominjala rastavu kao opciju. Druga se i sada razapinje u silnim analizama ima li brak u kome partner nije njeno drugo ja ikakvog smisla. Ona je inace osoba koja sve u zivotu sve stavlja na vagu, pretjerano analizira, a nikad ne donosi odluke. Taj neugodni dio braka prepusta muzu. Treca je bila rezolutna u odluci da se rastane. Tip je zene koja voli jasne situacije i sve mora imati pod kontrolom. Cesto i dugo smo razgovarale o toj njenoj odluci. Nagovarala sam je da ne zuri. Da je slucajno tada bila zaljubljena u drugu osobu nista joj ne bih sugerirala. Njih dvoje se sada druze " izvaninstitucionalno ", po finim slasticarnama, izlozbama, cak zajedno kupuju neke detalje za svoje stanove i savjetuju se oko uredjenja interijera. Svi sretni i zadovoljni, a posebno kcer, koja je patila zbog stalnih tenzija dok su bili u braku.
Nastavicu poslije...

Anonymous said...

nastavak za Odozgo

Prekinula sam zbog bracnih " duznosti " ( kupnja svjezeg peciva i priprema dorucka ), pa mi je zadnja recenica ostala neprecizna i nedovrsena. Oni su i dalje u braku " na daljinu ", zadovoljni, a i kcer sretna.
Da kazem nesto o muskarcima iz ove price:

ON iz prvog slucaja: nekad zgodan, pjanac i kurvar, neuspjesan direktor nekoliko poduzeca u socijalizmu. Vrlo je nacitan. Sada mu je ostalo jos samo citanje. Sve cesce boravi ovdje, a ona mu uglavnom sluzi kao staka.

ON iz drugog slucaja : ruzan bozesacuvaj, uspjesan direktor firme u socijalizmu, kao i vlastite sada u SA. Skrt dozlaboga.

ON iz treceg slucaja: poluuspjesan arhitekt, panicno se boji macaka, minimalisticki tip ; trosi nasitno, zivi nasitno.

Imam obicaj reci " tko se nije rastao u prvih sedam godina braka imao je razloga ostati u njemu ". Nisam iskljuciva u toj tvrdnji jer zivot pise razne, nepredvidive price.
Za mene su jadnice one zene koje brak smatraju statusnim simbolom.

Lijepi ti pozdrav

čole said...

Pogledajmo brakove koji su se raspali. To su uglavnom supružnici koji su poslije razlaza imali gdje stanovati. Malo je ko od njih otišao u podstanare. Kada bi svi bračni partneri imali alternativni smještaj, broj razvedenih brakova bi bio neuporedivo veći. Nekoliko je ključnih faktora koji brakove održavaju u „voznom stanju“.
Krucijalni faktor je ovaj koji sam naveo, gdje stanovati nakon razlaza?
Drugi bitan faktor je materijalna situacija. Veliki broj bračnih partnera se naprosto ne bi mogao izdržavati van braka. Ta činjenivca brak čini još neugodnijim. Žena se tu pomalo osjeća k'o kurva, služi kretene za lovu!
Treći faktor ali rjeđi, što praksa dokazuje, su djeca. Mnogi ne žele da djeci nanesu bol, pa pate i sebe i djecu. Takvim je najljepše kad se razvedu, uključujući i djecu. Svjesni su i oni koliku su bol nanijeli svojoj djeci ali im je više bilo nepodnošljivo gledati svako jutro onu kiflu.
Jedan manji broj brakova se održava zahvaljujući religiji, rodbini, inatu i sličnim, nazovi razlozima.
Bez obzira o kom razlogu je riječ, svaki raspad braka je bolan, neki više, neki manje. E sad, možete misliti kako je tek bolno biti u takvom braku?!

Umalo ne zaboravih spomenuti još jedan bitan razlog ostanka u braku. Ljubav, jaranstvo, druženje. Još se sjećam jednog takvog braka. Istina, na prvi pogled su mi djelovali nekako neprirodno, kao da se zajebavaju a kad sam ih bolje upoznao, vidio sam da se vole zaprave.

Ipak, bez TOLERANCIJE nema braka, nek priča ko šta hoće. A tolerancija vam je, ako ste kad gledali boksera na treningu, kad ga sparing partner udara svom snagom u stomak a njemu ko fol ništa! E vidite, ta tolerancija vam je najkohezioniji faktor u braku. Ko nije u stanju podnijeti da ga žena udara ispod pasa i jebe u zdrav mozak, taj definitivno nije za braka! Cccccccssssss....
PS. A što se tiče izjave: " tko se nije rastao u prvih sedam godina braka imao je razloga ostati u njemu ". ...mogu citirati sljedeće: „Pet minuta prije smrti, nije kasno počet živiti!“

rajskadjevo said...

Znate li zašto je glavna zapovijed Isusa Krista: "Ljubi Boga više od
majke i oca svojega" i zašto je govorio: "Došao sam rastaviti
brata i sestru, muža i ženu". Krist nam poručuje da se ne smijemo vezati za ništa zemaljsko pa ni za vlastitog partnera odnosno supružnika. Oni ljudi koji su previše vezani za partnera moraju ga izgubiti. Nijedan brak ne može opstati kad je žena previše vezana i ovisna o muškarcu ili obrnuto. Ja se tog načela držim i zato je moj brak dobar.U načelu ne vidim potrebu za rastavom, osim u iznimnim slučajevima.

čole said...

Krist VAM poručujeda se ne smijete vezati ni za vlastito dijete! To si preskočila, potpuno te razumijem, ružno je i pomisliti a kamo li napisati, bez obzira što to VAŠ Krist poručuje! Morbidno do bola! Vama, koji imate Boga, niko više i ne treba, dovoljni ste sami sebi. Ljudi bez emocija! Ima li išta gore od toga?!

rajskadjevo said...

Mislim da malo krivo tumačiš.Ili sam se ja u duhu nadolazećeg uskrsa malo preregiliozno izrazila. Ne radi se tu o nedostatku emocija, nego o pretjeranoj vezanosti. Kad svoj smisao života i svu sreću vezuješ uz navedene osobe, i ako te one ne mogu jadne ispuniti gotovo..raspad sistema..ti si nesretan. Najčešće je to tako..isto tako s djecom..mnogi se ponašaju kao da su im djeca njihovo vlasništvo...treba djecu pustiti da idu svojim putem a ne da im mi zacrtavamo put i visimo nad njima...No jedno je sigurno i vidljivo iz prakse, za sve što si pretjerano vezan nakraju gubiš!

Anonymous said...

Osjecam se pomalo krivom sto smo ovako ozbiljno prisli temi. Gospodin iz Orlanda, autor teksta, je napravio dobru podlogu za dobru zafrkanciju. Cini mi se da je inspiraciju crpio iz polozaja zene u Islamu, bar sto se tice poligamije.

dalibor bilic said...

Da malo ,,razbijemo,, ove mracne crkvene teme jednim kvizom ;Pitanje je ; ,,Da li je Cole imao sex u ;
a, zadnjih 7 sati
b, zadnjih 7 dana
c, zadnjih 7 mjeseci
d, zadnjih 7 godina

Plus-minus 2 posto.

dalibor bilic said...

Ok vidim da je pitanje tesko .Moze li ovako lakse ;

Da li je Cole imao sex u zadnjih ;
a, 10 sati
b, 10 dana
c,10 mjeseci
d, 10 godina

Plus minus 5 posto

dalibor bilic said...

ovo je nevjerovatno i u ostalom sta se vas tice za coletov sex,racunajte vi svoj,al ja od kriterija ne odustajem ni za godinu .Jok.

ODOZGO_77 said...

a da malo razbijemo monotoniju i da u predhodna dva kviza umjesto Cole stavimo "Gazda" ?

dalibor bilic said...

Plus minus sto posto.

dalibor bilic said...

Plus minus sto posto.

dalibor bilic said...

Moze ,,gazda Cole,, On je i nako uvijek volio da ga tako zovu .Al ne mjenja nista.

čole said...

Ja već napisao komentar, jebajiga!
Vezanost za bilo šta, je izbor svakog pojedinca. Mi smo ti koji postavljamo granice. Naravno, ako ljestvicu podignemo previsoko, slijedi razočarenje. Ali bez pokušaja, bez podizanja letvice, nema ni napredka. Iza svakog uspjeha, iza svake radosti, stoji strepnja. Pa to i jest život, onaj pravi a ne onaj iz saksije, koji ti zagovaraš. Razočarenja su naš nerazdvojni pratioc. I vi, koji vjerujete u Boga ih doživljavate , isto kao i mi nevjernici. Razlika je u tome, što vi to doživljavate kao božije iskušenje a mi kao nešto stvarno, a da boli, boli, i vas kao i nas.
Kad analiziram tvoje riječi, dolazim na pomisao da je misija na ovom svijetu, onih koji ne vjeruju u Boga, totalni promašaj. Znaš i sama da to nije tako. Muškarac i žena itekako mogu biti sretni i bez prisustva Isusa. Tu je suvišno bilo čije prisustvo!

ODOZGO_77 said...

A nas bas zanima kako je to kod "Gazde"
i kako je sva ova promjena kontinenta, klime , druzenja
uticala na "Gazdin" sexualni zivot???

Da li je Gazda imao sex u zadnjih;
a, 10 sati
b, 10 dana
c, 10 mjeseci
d, 10 godina
e, RAZNO
molimo vas da zaokruzite tacan odgovor.
Pobjednik ce za nagradu imati MJESEC dana dzabane kupanje u Gazdinom bazenu- bez grijalice

Anonymous said...

Dobro Odozgo citas li ti uopce tekst, ili samo pratis komentare ? Lijepo je covjek priznao da je to uradio ( okacio kopacke o klin ) prosle sedmice. Eventualne musterije koje su namjeravale u Orlando nek' se ne trose zabadava.

čole said...

Samo levat štopa vrijeme i piše recke. „Objesio si kopačke“ a da nisi naučio da u seksu postoji i treća dimenzija, kvalitet?! Ta pojava još nije dobila zvaničnu jedinicu mjere. Eto ti prave teme u očitom nedostatku ideja.
'Vako on ujeda a kad mu se odgovori, briše! Klasični siledđija. Kad prije poprimi amerčke osobine?!

čole said...

Odozdo, pravo pitanje bi bilo, kad je supruga okačila kopačke?! Ccccccsssss
Sad će me opet obrisati, cccsss!

Anonymous said...

Totalno nepoznavanje teme. Zene glume nezainteresiranost da im se suprug ne bi uspanicio, ili ignoriraju levata u krevetu. ccccc

ODOZGO_77 said...

anonimni sto ti poznajes temu,
auuuu
to se vidi iz zadnje izjave
cccc
Naravno da citam text ali ne volim kad se neko "proziva"

pozdrav ekipi

ODOZGO_77 said...

@ Cole,
slazem se s tobom , trebamo pitati suprugu kad je i da li je ona "okacila sandalice" o klin?

ODOZGO_77 said...

Moram nesto da vam priznam:

izgleda da cu prije umrijeti nego sto cu doznati dvije stvari:

1. da li je Rajska stvarno toliko religiozna koliko se cini?
2. da li je Micko stvarno toliki J****
koliko se hvali?


p.s.
da se primjetiti da je moj comp. napokon instaliran u comp. room i da se moj zivot vraca polako u normalu

čole said...

Još samo sandalice skinuti sa klinca, he,he, pa bi onda moglo biti sve OK.!

Micko je stvarno toliko religiozan a za Rajsku, ono, nisam siguran, ccccssss!

Anonymous said...

Lijepo napissem, a Windows Update mi upadne, restartuje i sve obrisse...

Sta da vam kazzem, mogucce i da kopaccke treba 'update'?
Malo fizicckih vjezzbi ne fali nikome,
Feniks

dalibor bilic said...

Mislim da dugujem jedno objasnjenje.

Istina je da sam ,,okacio kopacke o klin,, ali samo kao profesionalac ,sto je recimo isto kad Federer prestane igrat profesionalno tenis, ne znaci da nece i nastavit da se tim bavi ,ali iz zadovoljstva ,da manje trenira ,da ne mora uvijek i slicno.Kontate.Jok a.
Ok za Muslimane koji inace ne prate tenis moram jos pojasniti Naj bolje je za njih preko Dzeke.kad dzeko prestane igrati lopte ,nastavice on ,,na male,, sa rajom .Da ,,izabira,, i da vise uziva i slicno
Za anonimusa sto me brani ;Fala al nisi bas toliko trebo.Ima se razloga doc u orlando.Miki i ostali folovi.Kontate.

rajskadjevo said...

Odozdo da ti skratim muke, ja sam stvarno vjernik. Ali to se zapravo ne vidi izvana, jer ja svoju duhovnost ivjeru ne ispoljavam na taj način. Istina ovdje na blogu znam nabaciti neke misli iz Biblije, jer Bibliju treba znati čitati i razumjeti..ona je napisana u prenesenom značenju..ali ima dosta toga dobrog.
No nisam tip vjernika koje ti vjerojatno pada na pamet, ne odlazim baš često u crkvu, ne molim se bogu da mi nešto dodjeli tipa zdravlje, ljubav i ostalo, jer to nije svrha molitve...ja svakodnevno kroz meditaciju i molitvu susrećem Boga i osjećam njegovo prisustvo i zapravo jedini smisao mog života je ostvarenje te veze i ljubavi prema Bogu. Sve ostalo karijera, novac, brak, prijatelji je samo sredstvo da dođem do tog cilja. Nije to fanatizam jer ja živim sasvim normalno, zapravo mislim da stječem više iskustva nego mnogi. Ne bojim se iskustva a to je ono što jednostavno moja duša treba.
I da Čolek to je moja zadaća u ovom životu što ne znači da je i tvoja.

rajskadjevo said...

Gazda, samo sitan savjet, ako nemaš želje za seksom vjerojatno ti je zblokirana druga čakra- sakralna čakra. Nalazi se 3 cm ispod pupka. Poznata je kao seksulana čakra.To je normalno, dešava se...treba ti netko to odblokirati...

dalibor bilic said...

Cuj druga ,,cakra,,sakralna 3 cm ispod pupka.Sad se Cole garant udara sakom po sstomaku i vice ,,odblokiraj se ,,odblokiraj ....
Nego moj dobri Ljubomire ,kako da bilo ,,ko,, sto ima neke veze sa bosnom moze ostat bez ideje.odes na vijesti i valjas se od sege.
Evo citam maloprije.U Subotu masovno sunecenje 150 u Sarajevu.Dalje nisam cito.Valjda se radi o onima ,, i valjda ih ima toliko ,sto zive u tom gradu i nisu osuneceni.Eto ti sanse da se napokon uklopis u sredinu a imaces i novu raju ,,Sa sunecenja,,
Rajska jesil bas sigurba da je 3 cm i kolko je to incha.

Anonymous said...

@ Cole
Sorry, danas tek prelistala postu.

Micko said...

Djeva stalno potkrepljuje moju tvrdnju da religija ispire mozak.Dara nosi krst od kile,ali samo iz inata kako kaže.Kome ga pravi ni ona ne zna.
Ja lijepo rekoh da sve zavisi od nje,što je Djeva potvrdila s ona tri centa.To se lijepo nabavi mala spuzvasta meka kuglica i stavi izmedju pupkova i ganja se da ne ispadne.Namaze se malo kremom ili uljem.De Djjevo objasni ti Daliboru.Kad se još uz to sveze leptir masna od konjske dlake nastaje urnebes.
Vidiš Djevo da smo mi isti,ali ti kao vjernica ideš u pakao zbog bludnicenja,a ja u raj jer se nisam zakleo boogu na vjernost.
Ti ozgo bi mogla isto probat kuglicu.Odma će ti se raj ukazat.Pitaj Djevu.Mogo bi ja otkrit još toga nego neću.Mogo bi neko dobit srčani udar pa da ga nosim na duši.

ODOZGO_77 said...

Kazem ja , svaki dan covjek nesto novo nauci u zivotu.
Dragi Micko probala bi ja tu kuglicu ali ne znam sta da radim s njom?
Da li se to maze na kruh ili ...?

Ja sam ti do juce bila "Bogu iza nogu" daleko od sviju i od svega.
Ovo sve sad sto se dogadja je sok za moje usi i oci.

A naravno da i bih zeljela da mi se ukaze RAJ, mada sam odavno prestala vjerovati u cuda

@ Rajska,
hvala na objasnjenju.
Meni je drago da si ti ovde na blogu, da tebe nema ko zna gdje bi smo mi svi zavrsili.Ovako ti si uvjek tu da nas usmjeris u pravom smijeru.

rajskadjevo said...

Micko moj mozak savršeno radi. Ne idem ja u pakao jer ne bludničim, ja sve što radim radim iz ljubavi nikad iz bludničenja...Ljubav se ne smije ubijati, makar se i kršilo 10 zapovjedi..a pakao je samo odsustvo Boga što kod mene ne može biti slučaj.

Micko said...

Eto Djevo iz raja procitaj jedan od svojih prošlih javljanja pa ga uporedi s ovim sad.Ipak fizička ljubav nadmašuje duhovnu.Duhovna je promjenjiva,a fizička nije pa makar sve zapovjedi otišle u materinu.Tu se s tobom slažem.I ja sve radim iz ljubaavi,ali moram priznat i zbog bludnicenja.Nama nevjernicima je to dozvoljeno.Mi se ne ispovjedamo za razliku od vas.Vama bog sve i onako oprosti,pa ti je onda sve isto.Nego de objasni onoj ozgo ono s kuglicom izmedju pupkova

Anonymous said...

49 komentara, a, po mojoj procjeni, 9 komentatora. 5.45 komentara po osobi govori da smo bili pricljivi. Ipak, cini se, svi malo pod kocnicom s obzirom na temu. Da i ne govorim o onima koji se uopce nisu javili.

Anonymous said...

U prilog zzenama; jedna zzena visse muzzeva

http://brak.prevare.info/03Tibet.html

Kako ih samo hipnotissu, mislim roditelji mlade?
Feniks

Marijan said...

Sretan Uskrs/Vaskrs... ako koga ne vrijeđam!?

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...