Thursday, September 12, 2013

Cevapa i igara

Moze o ovoj zemlji misliti ko god sta hoce,ali da ljudi mogu sve ,kad im je stalo ,nema zbora.Ovo je jedan  od boljih ,,folova,, u zadnje vrijeme.Kapa dole.

Prosle godine sam pisao o ludom  popu ,jedne crkve  u Genisvilu ,ovde na Floridi ,koji je ,tad odlucio ,da ispred  ,,svoje,, svete kuce  ,spali nekoliko stotina  Kurana u znak protesta  ili vec cega i mora se priznati da je privuko  nacionalnu paznju ,jer je to bilo prvi put  da neko  javno  u Americi stavlja Kuran na lomacu.Nije ovaj cin naisao na opste ni iznenadjenje ni odobravanje,ali je popu uspjelo da pokaze kolika je budala i svi su mislili  i ocekivali da je ,,to-to.Svi osim njega.Nedugo zatim ,nekoliko mjeseci opet je pop najavio paljenje Kurana ,medjutim  i sad ,sa puno manje paznje ,nego prvi put i osim sto se vijest pojavila u lokalnim novinama ,nije skrenula paznju sire javnosti.

Nisu ovde  na Floridi  ,,zvanicnici,, bas bili odusevljeni  piromanskim popom.ali kako nema zakona koji  zabranjuje paljenje knjiga ,ni onih svetih ,ni onih manje svetih ,osim par izjava da se  ,,sve to kosi,, sa americkom demokratijom ,nisu mu mogli nista.Onda je proslo neko vrijeme ,ni traga ni glasa od Popa, do juce ,kad sam  u lokalnim novinama procitao slijedecu vijest.;

,,Juce je policija u Genenisvilu uhapisla  sezdesettrogidinjeg pastora ,onda ime i prezime ,koji je inace poznat po tome ,sto je palio  Kurane ,jer je na svom kamionu  prevozio vecu kolicinu kerozina ,namjenjenog novom projektu ,paljenju 3 hiljade Kurana ,u znak  protesta ,protiv 3 hiljade zrtava  teroristockog cina u Njujorku.Pastor je optuzen za  neovlascen prevoz opasnih materijala i izazivanje opste opasnosti,za sta moze dobiti i kaznu od 5 godina zatvora ,a  treba se provjeriti i to ,da  sve ovo nema veze i sa terorizmom,,

Tako  se to radi u Americi ,a ne ko ovi  evropski seljaci ,cim je Bosna  izborila vizu za Brazil,odluce im prikaciti i vizu za Evropu.Pa ti budi pametan,nego to vam je isto ,kad neko u,, nekoga ,, bez obzira na pol, stavi  ,,onu,, stvar ,sto se onda moze protumaciti na dva nacina. ili da ga   jebe ili da ga  voli.Do vas je.

31 comments:

Unknown said...

Po meni,ovaj slucaj popa je jos jedan primjer manipulacije i ispiranja mozga Amerikamcima,kada je u pitanju americka demokratija i pravo

Anonymous said...

Zamisli da je hodza to isto uradio?
Feniks

urednik said...

Jes' se ovaj Dalibor trpa!

Skoro da si u pravu komso. Jucer se vratim u ovu moju vukojebinu kad na naslovnoj strani ovdasnjeg Oslobodjenja vijest:" Da je neki tip opasan kuburama ujahao u grad na bijelome Magarcu." Mog'o bi lako biti Micko. I sta cu, nego se pritajiti. Nisam lud da me utepa a taman mi krenulo sa Rajskom.

Rajskic, zbog tebe cu i Lazarova da iscitam. Obecavam, cim zavrsim sa Titinim sabranim djelima i nedjelima, fatam se tog tvog Lazara.


Nego nesto kontam sta je Micka 'nako naljutilo. "Ne seri" nije garant. Ljudi moji pa mora se s... Probajte bez, pa cete vidjeti, kako je.

Men' se cini da ga je naljutilo sto sam napisao da znamo da ne guzi. Istina najvise boli. I sto sam znao da ce Rajskoj biti drago to cuti. Al' da ce joj toliko biti drago, da grli i ljubi Titinog pionira, to bas nisam ocekivao.

Rajskic, da znas da cu te naci, samo ako ovaj put zivu glavu da izvucem. Micko ce mi sve oprostiti, samo tebe nece. Iskreno receno, ne bi ni ja njemu.

zabica said...

Mozda braniti popu paljenje knjiga i nije demokratski ( ako sam dobro shvatila komentar ), ali ni paljenje knjiga nije civilizacijski, a u ovom slucaju, jos manje ekumenski potez.
I Kaponea su docekali na porezu, jer za drugo je bilo bilo zakona, ali nije bilo dokaza.
Otkud popu toliko Kurana ?

Unknown said...

Mislim da se on mogao i pravno kazniti da se bas htjelo. Siguran sam da u Americi kao i ovdje, zakonski je kaznjivo da se covjek vrjedja na rasnoj i nacionalnoj osnovi, pa cak i da se uznemirava, a u ovom slucaju je u pitanju vrjedjanje jednog citavog naroda.
E, sad zamislite,kako rece tetka Roxanda, da je to uradio neki od hodza, kakva bi bila pravna reakcija, a i reakcija javnog mjenja.

Anonymous said...

Feniks se sjecca:
Sjecate se pecci na ono lozz-ulje?

Svi u zgradama imali uskladistene pune kanistere po podrumima, plus hrpice pijeska za svaki slucaj i lopata pride.
I to je bio samo prvi tunel ispod zgrade, a tek danasnja Petrovaradinska tvrdjava sa neistrazenim tunelima 4 levela?

Jesu oni iz Kucnog savjeta obilazili, ali pijesak i lopata su bili garancija da se vodi racuna oko sigurnosti stanara, pa nije bilo kaznjavanja.

Anonymous said...

Feniks:
Bili mi izbjeglice, p, p, p, ne ponovilo se.

Zahladilo dobro, naftara se palila samo kad stariji ocijeni i dozvoli; takva pravila bila.

Jedno popodne je bio takav tutanj kao da topovi gruvaju, ali sirene se nisu ccule.
Rat joss nije bio zavrssen.

Ja istrccala na ulicu, pitam komssije ssta se dogadja, a oni kazzu meni: 'Nissta'.
'Kako nissta, ccujete gruvanje', pitala sam opet.
'ne ccujemo'...
Ja u kuccicu, iz kuccice, a ono gruva, tutnji da poludiss.

Ssta se desilo? Nass najstariji zaspao pored naftare, pa se ono nalilo visse nego ssto treba u lozzisste i dok taj vissak nije izgorio tutnjanje nije prestalo.

Ni pijeska ni lopate u blizini, a da smo poletili skupa sa naftarom nema te lopate kojom bi nas pokupili.

Tako je to kad vjerujemo da su stariji razumni i da mogu biti bez kontrole mladjih.

Čole said...

Teta R. pita: A šta bi bilo da je hodža spalio Kurane?!
Hodža bi ziher najeb'o. To samo govori da je Kevro u pravu kad tvrdi da muslimani nisu ravnopravni sa hrišćanima.
Nešto kontam, šta bi bilo u ono zlatno doba naše demokratije, da neko na kamari spali brdo partijskih knjižica?! CCCCCCCCCSSSSSSS Joj što bih volio vidjeti tog popa poslije.

Uostalom, šta bi i bilo, kad nigdje ne piše da se to ne smije?! Ne bi bio ni dana u zatvoru.
Bio bi doživotno u bolnici, ccccssss!

Unknown said...

"Bio bi doživotno u bolnici, ccccssss"!
Pod uslovo da ziv stigne do bolnice

rajska said...

Ha što sam se nasmijala...kaže čolek u zlatno doba demokratije...komunisti su masovno ubijali svećenike, bogoslove, časne sestre i ostale pod izlikom "narodnog neprijatelja"...ali naravno za to nitko nije odgovarao niti neće...a tek da su se palile partijske knjižice ...ma valjda na giljotinu...
Ureniče ( ne glavni nego ovaj moj smotanac ) ako budeš krenuo čitati Lazareva nakon Titinih sabranih dijela moglo bi ti, zlato, pozliti od oprečne literature...mogao bi doživiti šok! A ja to zaista ne bih htjela, zato se ti podalje drži od Lazareva dokle god čitaš Titina sabrana djela....

urednik said...

Znao sam ja da od tog tvog Lazara nemres nis' dobro ocekivat.

Rajskic, duso samo me nemoj pitat' kako sam znao.

Anonymous said...

Lovi USA (ne znam za druge zemlje) i danas one ssto nisu upisali u dokumente da su bili u SK, ili su u rubriku unijeli 'no'...a zatvor od 3 do 6 mjeseci ne gine za tu 'krivicu'/lazz/spaljivanje prosslosti,
plus deportacija, zavisno od dogovora.
Feniks

ODOZGO_77 said...

kad bi bilo vise postivanja izmedju ljudi
bila bi ljepsa ova nasa planeta

pozdrav ekipi

Čole said...

Ovih dana sam nabrao oko 300 kg kruškica za rakije. Nadam se da sam branjem malo ojačao leđne i trbušne mišiće.
Odoh sada u branje šljiva za pekmez, džem i slatko. Slatko je kažu dobro za neke druge mišiće, cccsss. A onda odoh da isprobam te mišiće. Ko će sa mnom?
Hajmo curice, hajmo dječaci, studenti, đaci, milicajci...
http://www.youtube.com/watch?v=l8-9awHwocE

dalibor bilic said...

Jesil probo ,,onom stvari,,gloginje mlatit.

Anonymous said...

Neka se Ribar javio pa taman i gloginje mlatio.
Ja vec pomislila da je on bio onaj pregazzeni Ljubomir u Istoccnom Sar.

Je li vi to berete sa lojtrica, ili tresete pa se saginjete?

Feniks

Marijan said...

Sa lojtrice, sa lojtrice,ja kako! Nezgodni su oni iz Zumbulovca... nema tamo saginjanja.

Anonymous said...

cim tema nije sex odmah nema ni komentara

Anonymous said...

rodilo ove godine, a nasi i mrssuljavi i malo podeblji, kako recce, taman, sakupljaju ssljive i ostalo voce za rakiju, svi zauzeti;
cujem da u BiH nema dovoljno plasticne buradi za sakupljanje sljiva, krusaka, jabuka.

Eto biznisa, iznajmi tamicc, natovari plastikom i vozi po selima, prodaji.

Ssljive su zakon, naroccito u likvidnom stanju ;)

Feniks

Unknown said...

Pa Urednice nije Cole lud da sa onom svojom stvari mlati gloginje. Zna on dobro da za to treba tvrda "motka", da bi se sta "otreslo".I tebe bi savjetovao da to ne pokusavas,da djabe vrjeme ne trosis. To je posao za nas sydneyske(trojica) delije....

urednik said...

Komso, ti si mene poceo da zabrinjavas. Odkuda ti znas da su kod nesloge i Micka, tvrde "motke"?
Ajd' za tvoju da vjerujemo.

Rajskic, pozdravi seku.

zabica said...

Vidim svako svoje ' mlati ', pa mogu i ja.
Bio mi sinoc onaj bivsi direktor iz Sarajva sto je ni kriv, ni duzan prouzrocio pricu o Grdomiru. Isao, kaze, u ' Cekrcice ', pa malo da skokne do ZGB_a. Brze mu, kaze, nego od SA do Cekrcica. Ne moze se s Bosancima bez politike. Cijelo vece tekla prica o popisu. Uz dosta povisenih tnova, naravno. Zali boze vremena.

Unknown said...

Komso urednice ne foliraj, nisam mislio na neslogu, posto on nije sydneyska lola, vec leteci holandez, jer ga svugdje ima, vec na tebe, i okani se seke, da i sa mnom ne iskopas ratne sjekire.

rajska said...

Žao mi je vas ali moram reći da Seka ponovno ljubi i to žestoko..a ja tužna jer je čovjek u braku...i ima djecu...a brak naravno, kako to ide nikako ne štima, žena luda, zlostavlja ga,,,sve neka opravdanja a opet...nema više onog u dobru i zlu,,,,čim dođe zlo a prođe dobro svi petama vjetra,,,

urednik said...

Komso, nagradno pitanje za tebe. Ako pogodis predajem se sto se seke Rajske tice.

Glasi: Sta se meni najvise svidja kod seke Rajske?

Unknown said...

iskrenost

urednik said...

Iskrenost je lijepa i rijetka osobina. Al' kod seke Rajske mi se najvise svidja, Seka.

urednik said...

By the way, nisi pogodio, zao mi je.

Rajskic, pozdravi seku.

rajska said...

Ne bi ja nju dala u vaše ralje..nema šanse...

urednik said...

Rajskic, nisam ja nju ni trazio. Uostalom njoj vise odgovara Sydneyac. Voli muske sa obavezama. Vec je samo pozdravljam. A ...ma citaj malo bolje...

rajska said...

A znaš da sam ja plavuša...

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...