Thursday, September 26, 2013

Mashinski fakultet

Veceras pisem o mashinskom fakultetu u Sarajevu.Hm,kako da pisem o necemu ,sto nije bilo.Ok necu ,ali bez obzira i ovaj  sto nije bio i ovi sto su bili  imaju samo  nesto zajednicko ,a to je da su bili ,,dzabe,, -besplatni.

U Americi ako koga zanima nema druge teme  od ,,Obama-kear,, odnosno ,svijetlos dana ,je  napokon ,ugledalo  ,,zdrabstveno osiguranje ,za sve,, po kojemu bi Barak Obama ,mogao uci u  istoriju.

Koliko kosta je pitanje koje postavljaju  i oni sto imaju 3 Dolara u dzepu i oni sa  3 milijarde Dolara i gdje sam ja tu.

Ne vjeruju  mi Amerikanci kad im pricam da su kod nas fakulteti bili besplatni.Misle jeftina socijalisticka propaganda.Onda pitaju ;Medicina besplatna ,besplatni  strucni fakulteti .Besplatno ,kazem ja.

Po nekim  podatcima pola Amerike nema bilo koje  zdravstveno osiguranje  iz samo jednog razloga ,sto to sebi ne mogu  priustiti ,jer je skupo,odnosno ti ljudi ne zaradjuju dovoljno .da sebi plate osiguranje.Postoje dva rijesenja  ovog problema .Prvo je da  se omoguci tim ljudima da vise zarade,sto je nemoguce i drugo ,ovo sto je uradio  predsednik Obama u  domenu svojih ovlasti da svako u granicama svojih mogucnosti i  zarade procentualno   placa mjesecno  zdravstveno osiguranje.

Lijepo zamisljeno ali samo iz ociju onih ,,sto nemaju,, dok oni drugi ne samo da nisu spremni  placati  za druge ,nego  ovu  socijalizaciju zdravstva  proglasavaju i Oktobarskom revolucijom.

Kapitalizam u ovom obliku u kojem je u Americi  ne trpi inprovizacije ,odnosno  niko nije spreman da mu drzava diktira sta da radi sa svojim parama ,pa su tako primjera radi  svi oni  sa diplomom  doktora ,kada zavrse  duzni  bankama naj manje pola miliona Dolara ili  slijedecih 30 godina ratu od 3 hiljade dolara mjesecno ,sto se  poslije reflektuje  u astronomskim cijenama medicinskih usluga i skupog osiguranja ,gdje i operacija slijepog crijeva kosta naj manje 50 hiljada Dolara ,a da za one srca i ne pricam ,gdje je cifra  oko 200 hiljada Dolara.Ponuda i potraznja u koju drzava ne moze ulaziti ,odnosno ne moze uticati na formiranje cijena usluga i  cijena visine osiguranja.

Svi  problemi i njihovo rijesenje u Americi imaju samo jednu poentu ,,Dolar,,ko sta gubi ,ko sta dobija  i oni sto gube nastoje da to bude sto manje ,a oni sto dobijaju ,hoce sto vise i u tom  krugu valja traziti balans  uspjeha ili neuspjeha ,,Obamakeara,, i mislim da ce trebati dosta vremena  da sve  i ako krene profuncionise,mada se bojim ,da u ovom trenutku  ima jako puno onih sto vec imaju  spremno i ,,Protiv Obamakear,,kao odgovor  na  prvo jako uplitanje drzave  u privatni kapital i dzepove onih  ,sto su ih napunili koristeci sve  pogodnosti koje im je ta drzava i dala.

Kad nesto bolje razmislim  u Sarajevu je trebao mashinski fakultet  i to da se placa,bar 200 hiljada Dolara  do diplome,al eto nije ga bilo ,mozda bas zbog tog razloga ,sto bi bio skup.

Ako niste znali,ovde na medicini imaju  anatomiju ,ali je uz latinske izraze prikacena i vrijednost ,recomo peta-ahilova ,6 hiljada i tako ,al za sad nemaju onaj predmet  Envelopologija ,al poslije ove Obama revolucije ,nije cudo ako ga i uvedu.

Negdje u daljini se cuje muzika .Kauboj  sa gitarom ,pokusava  skinut  prve akorde  ,budi se  istok i zapad  ..........,,hm  mozda  i uspije ,ako ga u medjuvremenu ne ubiju.

37 comments:

Anonymous said...

Ssto je lako zaboraviti, ni onaj Alzhajmer nam ne moze biti sparing partner;
Nije sskolovanje bilo besplatno vec su svi koji su radili imali samodoprinose (i svi bili clanovi sindikata, automatski) a od plate se uplacivao odredjeni procenat za razvoj skolstva, za zdravstvo, za razvoj nerazvijenih opstina, za puteve, pomoc nekima zbog zemljotresa, ili zbog rata itd. itd.

Obama nije nissta novo uveo, mi smo to vec imali sprovedeno i dobro je funkcionisalo.
Mogu se kladiti da je netko iz bivse nam Juge posavjetovao Predsjednika Obamu u ovom smjeru.

Evo web stranica kako to danas izgleda na Massinskom fakultetu:
http://www.upis.mef.unsa.ba/prijemni.aspx

Feniks

Čole said...

I ako to rijetko činim, ovaj put moram pohvaliti vrlo uspješnu seriju Daliborovih pričica. Ušao je u top formu, a šta je razlog, možemo nagađati. Šta mu bi odjednom?! Kad ovako fino piše, čovjek mu može i preći preko gluposti. Da iz Fakulteta političkih nauka može izaći ovako nešto, nisam vjerovao. Mora da je još nešto završio, da Bog kaže.
Međutim, moram izraziti rezervu sa Daliborovom tezom da se u nas đaba studiralo. Zavisi od fakulteta do fakulteta, a i od toga jeli se šta naučilo. Na FPN-u i da si naučio sve napamet, nikakve fajde od tog znanja. Žali Bože 2-3 godin trljanja klupa (u kahviću, ccccssss). Doćim, na onom „nepostojećem“ – mašinskom, imalo se šta naučiti a to što se naučilo, moglo se i dobro unovčiti.
Micko kaže da fakultet valja i on bi kupio diplomu. Diplomu možda, ali ne i znanje. A u znanju i jest kvaka! Ta diploma koju možeš kupiti i ne vrijedi. A na fakultet se ne ide zbog diplome, nego zbog znanja. Naravno, neki idu i zbog diplome ali se zna kako završavaju. Ti što se negdje uvale sa takvom diplomom su nesreća za okolinu a i za sebe same.
Radije bih radio i za manju lovu i posao koji je manje cijenjen, ako me taj posao veseli. Ako ga radiš na silu, nema te love koja može kompenzirati tu nesreću.



@ Feniks
Naravno da je bilo tako. Samo je fol u tome, što je raspon plata kod nas bio takav (1:7 maximalno!), da se ta ideja nekako i mogla „progutati“. Pa je doprinos guzonja bio 7 puta veći od spremačica, a u Americi je taj raspon 1:10 na sedmu, pa se guzonje s razlogom bune. Ustvari, oni se i ne bune, oni se smiju na ovu Obaminu provalu. Nema šanse da to ptođe.

Unknown said...

Kad Urednik kaze da u Sarajevu nije bilo Masinskog faakulteta, ja vjerujem u to, i to je za mene ko aksiom.Jer zar bi bilo normalno da na vlastiti Blog postavi neprovjerenu i netacnu informaciju.Osim toga znam coveka kao vrlo ozbiljnog, i odgovornog i nema sanse da objavi nesto sto nije tacno i provjereno, pa ljutio se neko ili ne.A osim toga covjek zavrsio i FPN, i to zurnalistiku.
Urednice opisa ti sve fakultete, ali ne opisa svoj, i ne rece kako je bilo na FPN najteze poloziti prijemni za redovnog kod Seje u bife, posto je konkurencija bila nemilosrdna.

Micko said...

Sta si ba Colek zapjeni o znanju.Znas ona zenina mi rodica sto je bila u mom stanu i sve mi pokrala otisla 4 puta u Travnik i dobila diplomu za neki menadjment.Dje nece kad joj sifoni stoje ko visocke piramide,a fala bogu ima i iz cega prnut.Da je trazila doktorat dobila bi ga.Tako se danas to radi moj jarane.Ako nemas sise i guzove onda imas paretine pa kupis.Kad imas paretine onda si lijep,pametan,zgodan,skolovan,napredan u svakom pogledu,a kad si kokuz kao da si tuberan,svi bjeze od tebe pa i rodbina.Takva su ti sad vremena i tu ispravke nema.

Tetka rafaela,a sadasnja tica fenix.Tacno je da smo placali za skolstvo,zdravstvo,penzijkoinvalidsko i sve ostalo,ali smo zato imali svi skoro iste sanse,sto je jako vazno.Danas su sanse samo na strani bogatih,a to ipak nije u redu.Mozda neko ima djete koje je nalik Anjstajnu,a ne moze naprijed jer nema paretine.Najzalije mi je sto smo placali za onaj zemljotres u Banjaluci i Soplju.Ni od jednih ni od drugih bas nikakve koristi.

Nego ja se spremam opet u Hong pa onda opet u Mongoliju.Nesto su me zavolili oni Mongolci pa im moram namontirat jos jednu masinu.E moj Colek da si mi barem naucio sta o kuglarima poveo bi te da ides samnom i da te upoznam sa Mongolkama Zumrinim rodicama,ali jebi ga jarane ta arhitektura je cudna nauka pa zato izvini.

Anonymous said...

Samo za Coleta I njegove istomisljenike,da ljubav cini edukacija I njena buducnost.

Cole,djete sam Sarajeva I njegovog zivlja.

Mizeran je procenat onih koji su sa ljubavlju zavrsavali odredjene skole.

Tih nekakvih 5%,sa ljubavlju,skidam kapu I naklon,onako duboki.

Cole,anatomija,za mnoge sarajevske student bila je "daleko od razuma"ali Pristina I njen Univerzitet bio je jako "blizu razuma" za njih I njihovu "ljubav".

"Rimsko pravo"jako kriticna tacka u pravnom obrazovanju,ali I ta enigma je rjesena,pravac Pristina I dobro dosao u svijet pravnih nauka....

Da neduzim,Sarajlija si I imam jedan divan primjer za doktora koji je radio na Ortopediji.Perinovic.

Znam ga licno a nadam se ako ga ne poznajes da si cuo za doticnog.


Kandidirao se 91' za nekakvu HDZ stranku,Ljekar,boze sacuvaj.U intervjuu za RTSarajevo je izjavio,da ce biti uspjesan politicar kao sto je I ljekar,jer u njegovom zivotu poslije operacije rana nikada nije bila inficirana,molim te Cole.Taj covjek za vrijeme svoka obitovanja na Kosevu, nikada nije imao operaciju,pa iz tog razloga rana mu nikada nije bila inficirana a o politici nrkom drugom prilikom........!!!!!!!


Sa ljubavlju..

Pozdrav a poseban ODOZGO 77 tx.





Anonymous said...

Podsjeti me Odozgo 77 , jeste, bila je Pristina, a bio je i Nis, isto tako i Novi Sad, a Tuzla za medicinare.

Sjecam se vanrednih studenata, malo bajatih, ssto bi rekli; radili su na mjestima visse ili visoke spreme, sa zavrssenom srednjom sskolom ili ccak sa samo 2-3 razreda osnovne sskole.

U ovom sluccaju ne govorim o Titovim generalima, vec raji rodjenoj malo prije rata i poslije II svj. rata.

Radili su na takvim radnim mjestima gdje se zahtijevala vissa sskola ili fakultet, imali radno iskustvo i onda im je firma placala (kako neko napisa 'besplatno sskolovanje') sskolovanje, dnevnice za svaki ispit (4-5 dana najmanje, racunajuci i putne trosskove) itd. itd.
Neki otissli i u penziju, a da nisu zavrssili sskolovanje ccak ni u Nissu.

Massinstvo, massinstvo...ne mogu da se sjetim koji su ostajali u svom gradu. Izgleda da su odmah issli negdje u inostranstvo na posao.
To nisu mogli vanredno studirati.
---
Micko, dusso, izvini, moram Te ispraviti nisu svi imali koliko-toliko jednake ssanse, uvijek se bodovalo, a bila je i alternativa, sve kao i danas.
Feniks

Čole said...

@Micko
Ne vidim da je ovdje iko zapjenio, ali hoće to kad se ostane bez argumenata. Šta imaš protiv znanja? Šta bi ti sada vrijedila diploma automehaničara, da si je kupio a da ne znaš raditi? A i ona se može kupiti, još lakše nego fakultetska. Tako stvari stoje i sa ostalim diplomama. Uostalom, što ti nisi kupio to svoje ćage a mogao si? Tri godine si trunuo učeći i radeći na praksi. Ako sam te dobro razumio, tvoj savjet je da je budalaština pohađati školu, pogotovo ako se diploma može kupiti. Aferim!

zabica said...

Mnogi su daleko stigli mimo institucionaliziranog obrazovanja, ali za status rosjecnog covjeka ipak je vrlo vazno imati diplomu.

dalibor bilic said...

Za ,,rosjecnog,, mozda ,mada nisam siguran za ,,prosjecnog,,

rajskadjevo said...

Neke stvari koje voliš ne možeš nikako raditi bez diplome...a neke bogami, kao popravljati stare krntije i možeš ( sorry Micko) a tebi ionako ne treba za to što radiš diploma ali meni treba...
novac uopće nije važan, ako ti je put da završiš fakultet zacrtan gore u zvjezdama onda ćeš ga završiti...
Moja mama rođena je u vrlo siromašnoj obitelji, pogotovo nakon što su mog djeda smaknuli pojedini parizani pod izlikom da je prodaval drva ustašama a zapravo je maznul ženu od nekog komandira, moji su doslovno gladovali..unatoč tome moja stara je uspjela završiti fakultet, radila je i studirala, stopirala, švercala se na sve moguće načine, gladovala..još je i ostala trudna na trećoj godini studija...prema tome nemojte prodavati ta sranja da je fakultet samo za bogate jer to nije istina. Ko ima volju i zacrtan put otići će i na kraj svijeta piješke...

Anonymous said...

Ako je neko kupio diplomu, ili na osnovu bog zna kakvih zasluga je dobio, misljenja sam da je ipak velika vecina zavrsila skolu posteno , uceci.
Ne treba sve posmatrati kroz nekoliko slucajeva na svakom fakultetu. Ne mozete me ubjediti i da su ti, koji su " preko veze "
zavrsavali, bili u svim slucajevima poslije bitni ljudi u firmama.A moze biti da je kod mene na fakultetu bilo drukcije , posto fakultet koji sam ja zavrsio , to ste me ovim pricama ubijedili, nije ni postojao.
A ako sam sanjao, mogao sam vala izabrati i kakav fakultet sa vise koke.

Anonymous said...

Nessto poslije ovog nasseg rata, ccula sam za neke otkaze s posla zbog kupovanja diploma.
Bilo ono ccula-kazala, dok mi nije, slucajno, jedna saputnica ispriccala da je i ona jedna od tih, ne zna ni sama zassto, ali, napravila je to, donijela 'diplomu' da bi dobila veccu platu.
Cijeli sluccaj mi je ispriccala, i koliko ih je u firmi to isto napravilo, ali, possto se to nekako procculo, svi, osim nje, su povukli te diplome iz fascikla na vrijeme (a poznavajuci osobu iz personalnog licno), te je tako jedino ona ostala bez posla. Kazna uslijedila.
Ostali ostali na poslu.

Ipak, ona je tuzzila firmu, i nakon par godina je dobila odsstetu.

Poslije je dobila jos bolji posao nego ssto je imala.
Feniks

Micko dipl.krntijas said...

Sta je Rajska djevo pravnice Hrvata.Ko god nista nije znao otisao na pravo.Moj stari imo taj fakultet i sve knjige.Molio me samo da upisem,a ostalo njegova briga.Kad dodjem tamo otici cu u Grude i kupit sta hocu.Kupit cu onu za popa pa da se ispovjedas predamnom.
U krntijama su pare i treba malo vise mozga nego za pravo.

U razdeljak te ljubim.

Anonymous said...

Micko, kako nadje da je pravo ono pravo;
znam jednoga, sad je u penziji, studirao da bude mantijas, ali nije mogao dalje zbog hormona i onda se prepisao na pravo.
Ne sekirajte se radi diploma, vazzno je imati posao.
Feniks

Micko krntijas dipl.mantijas said...

Tako je Rafela.Ovde sve pravnici po bildinzima,a krntijasi uzimaju lovu.Ima ih koji su i malo napredovali pa krece kuce ko moj prika pravnik odlikas.Onaj moj Tuzlak direktor,ekonomista posto najbolji varilac zahvaljujuc meni i ima satnicu 45$.Moj carsijas Nusret bio nastavnik sh,a sad stavlj











a sofersajbe na autobuse I satnica 75$.opet zahvaljujuc meni i mojoj skoli I nikom savjetima.Moj jaran Bakir Omerovic bio slasticar u Evropi,a sad kod Brazilaca pravi rostilj i kolace,satnica 58$.Opet mu ja pokazo
put.Ma da mi bog pola vrati koliko sam ljudima pomogo dosta mi za 3zivota.

Micko dipl.mantijas said...

Ovo ja saram s androids pa ima nekih smetnji,ali vazno je da se razumjemo.Eto tetka ti nisi isla u trgovacku nego u poljoprivrednu,a radius u marketu.Vidis sto ti je demokracija.Jedno ucis,a drugo raids.

Čole said...

Imam rođaka Đuru, živi u Melburnu, inženjer elektotehnike. Prvi posao koji je dobio, bio je posao električara, na održavanju postrojenja u nekoj fabrici. Bilo je to neke 85-90-e, i još uvijek radi u istoj firmi. Nakon desetak godin dogodilo se, da su ga neka naša raja poznavala i oslovljavala sa Inžinjeru, onako iz zezanja. Čuo to njegov pretpostavljeni i pitao ga, da li je on stvarno inžinjer, na šta je Đuro odgovorio potvdno.
-Imaš li ti kakvih papira da se to provjeri, uslijedilo je drugo pitanje?
-Imam, ali mi je to u Sarajevu.
-Neka ti to neko pošalje, moguće je da će ti to popraviti platu.
I bi, šta bi, predoči im Đuro original diplomu a oni njemu, desetak godina retroaktivno, isplatiše razliku u dolarima, nevjerovali ili da! Nije je morao ni nostrificirati. Doduše, nije to bila puna plata njihovog inžinjera ali je bila značajna lova.
Ovaj slučaj govori da diploma u Australiji, ipak podrazumijeva bar nekakvo znanje, koje zaslužuje bar nekakvu, malo veću lovu. Možda to u drugim državama i nije tako, mada ne vidim neku razliku u odnosu na Australiju, po tom pitanju.
Za naše pojmove je iznenađujuće, da je firma podigla platu na osnovu diplome, bez da je to Đuro tražio! Poštena zemlja, nema šta! Samo ne znam kako u nju primiše Micka, cccccccssssss!
Priča se da su mu pronašli krivotvorenu dipolomu V.K. Automehaničara i zatvorili mu radnju. Zum Li moljakala danima da ga ne strpaju u muriju i dok nije tužiocu dala koke, nisu ga se kotarisali. Eno ga sada uzgaja paradajz. I za to je mor'o dobit diplomu. Nakon mukotrpnog učenja, položio je dovoljnim uspjehom i dobio zvanje „TOMATO-MAN“ , ccccssss!
Ako budeš zajebav'o ispričat ću im kako si htio kupit diplomu pravnika, pa ti onaj što prodaje rek'o, nema šanse, tebe bi odma' prokužili po prstima!
Nemoj sad da pjeniš, nisam ja ničija kutija!

zabica said...

Micko moj
Cole tebe diplomom, lupi ti njega seksom, tu si sigurno najbolji.

dalibor bilic said...

Ko o cemu ,Lajka o Svemiru.

Anonymous said...

Bome si ti uranio.

Jednom RS ministru sam pisala lektire i pismene zadace iz SH. Upozoravala sam ga da ce kad tad pozaliti sto ni jednu knjigu nije procitao. Poslije, kad je postao znastvenik cesto se sjecao toga ( po vlastitim rijecima ).

zabica said...

Samo ti reci ako ti smeta. Mogu ja bez seksa na papiru.

Marijan said...

Haj' da i ja što dodam.
U ona vremena komunističke tlake, jednoumlja i ostalih zala diktature proleterijata (ko je onda bio diktator? A da, to je bilo još jedno ''ispiranje mozga''), kasnih 60. moj burazer je završi PMF (matematika-fizika) u roku, i jednom sakou. Prvo odijelo je kupio tek pred dodjelu diplome. Tako ga zapade.
A mene?
Kada vas put nanese u Sa. uđite u crkvu Sv. Josipa na Mari(ji)n Dvoru, Sabornu crkvu, Katedralu, Vijećnicu kada bude gotova (da ne izlazim iz Sa.)i pogledate bogatu ornamentiku tih velelepnih objekata, sjetite se mene. U svemu tome je i moj skromni udio, a ja...?
Običan sam Soboslikar.
Ovo soboslikar na mojoj diplomi(između ostalih) potpisa i moj prof. rahm. Jalovčić Jusuf davne 65. kojeg spominjem sa dužnim pijetetom.
I vjerujte - i danas volim svoj posao, pogotovo radeći ono što se radilo prije pedeset, sto godina!
Većina današnjih Hrvata iz BiH reči će moler, a ne soboslikar (hrv. riječ) što je u suštini isto (ali se bitno razlikuje). Naprasno naučiše hrvatski u ovih proteklih 20 godina, iz inata, a sve se svodi na upotrebu ne više od desetak riječi kao što su: tisuća, tjedan, benzinska crpka, mjeseci u godini itd. Isto to učiniše i Bošnjaci ''poguraše'' H i vratiše u upotrebu silne ''turcizme'' pa i one koji su se prestali koristiti na ovim prostorima prije sto godina, Srbi pređoše na ekavicu, kao da su zaboravili da su se Dučić, Šantić, Kočić... služili ijekavicom, ne stideći se čak ni svojih predaka (čast izuzecima).
''Ostali''? Ma koo njih ''šiša'', govore kao što su govorili, a nema ih ni na mapi, samo još i oni treba ovdje (u BiH) da se k....!?
---
Auuu u p.m... zadrijeh ja u lingvistiku i još koješta što mi nije bila namjera, al' *ebi ga, sve su i zakuhali ovi sa ovih fakulteta!
Još kada bi se Dalibor dohvatio malo filozofskog... pssst, zet mi je taj završio...
---
Konačno se razjasnilo zašto Rajska mrzi ''komunjare'', ali ne konta da sex nosi mnoge rizike, naročito u ratu,

Anonymous said...

Micko, toplo, toplo...
---
Trgovina mi u krvi, a zdravstveno mi odgovara; nisam dzabe iz Bosne i Hercegovine;
znas ono: 'outgoing person' ssto je veoma vazzno, vazznije od diplome, ali nam taj predmet nisu objassnjavali u skolama.

Nassi ljudi su mekog srca, radini, hocce pomocci u sekundici, ali malo znaju oko svojih ljudskih prava i zbog toga ccesto izvise.
U mnogo sluccajeva, ccak i ako znaju, dignu ruke od predmeta i odmaknu se od problema.
--
Ako si raspolozzen i veseo, ne rondass, sve ti ide...

ako si ljut i ne znass to sakriti, ako priccass na telefon kad imass musteriju, ako ne znass pozdraviti, podvaliss pokvarenu robu mussteriji... ssta imass occekivati od svog biznisa? I onda takvima svi drugi krivi za loss biznis, svi drugi prave 'zavjeru'.
===
Ako dass ccovjeku savjet oko neccega taj visse vjeruje ako 'imass diplomu oko toga oko ccega dajess savjet'; takvi smo, ne razmissljamo svojom glavom, to je to.

Evo, sad vam pissem da je dobro uzimati vitamin B-12, poslije jela, naroccito u vassim 'mladim' godinama, trebam li vam predocciti diplomu nutricioniste zato?

Ako preporuccujem nekoga za posao (i usput mi to i zarada, znacci samo za preporuku) potrebno je da znam neke valjane karakterne osobine te osobe, a ne detalje oko studiranja i diplome.
Feniks

Anonymous said...

M-2,
ovdje Talijani i Poljaci rade skupa: renoviranje i kreccenje, vikendom svirka, noccno taksiranje...Ti pripremi one svoje slikice u neki albumccicc, to Ti je referenca ako, ne daj Bozze zatreba posla preko grane, ali nadam se da necce jer ima mnogo crkava i manastira na tvom terenu.
Make-up za pokojnike je isto dobro placcen.
Feniks

Marijan said...

Steleks, Kuk... znatel' gdje je bilo ''kultno'' okupljalište ''bojadžija'' ? U Lovcu i kod Božane (pasaž, Titova).

Micko dipl.pop said...

Cole ti si meni jako drag,ali kako si samo naivan da povjerujes Djuri to je van pameti.Koliko god je neko njemu isplatio sto je pokazo diplomu ja cu mu jos toliko isplatit.Kako si naivan da si zensko imo bi 10 djece.Dodji bolan i ti pa pokazi svoju nista ne moras radit.To je tebe Djuro nasamario samo da budes ljubomoran.Nemoj to vise nikome kazat.

Anonymous said...

Nije bitna diploma, to jest u komunistickim rezimima jeste bila puno bitnija, otud ova prepiska drugova inokosnih, pa evo konacno I ja da se slozim s Mickom u necemu. Ono sto vrijedi, osim znanja, hrabrosti i doze srece/pravog timinga normalno, su poznanstva stecena, najcesce u pravim skolama za odredjene profile posla, sa ili bez dobijene diplome. Ja da nisam gubio vrijeme sa svojih 25-27 godina kasneci za vrsnjacima zbog rata dobijajuci americku diplomu bas pred dotcom bubble burst pocetkom novog milenija a posvetio se poslu i uortacio s haverima, danas bi imao kao neki moji nekoliko godina mladji ljudi iz skole dvocifren godisnji return od hedge fondova drkajuci milokliz po privatnoj jahti, a ne da zijanim hladno milion i kusur samo kad je cisco system krahiro pocetkom 2001, pa opet skoro toliko septembra u magnovenju 2008. OK su diplome, fino izgleda na papiru, ali za privatnog businessa nisu kljucna stvar. Sjetimo se rata u Sarajevu I ko se I kako obogatio. Po NWO pravilima potpuno je u redu to da su ljudi uzimali dok se moglo u neregulisanim uslovima, a malo sta je regulisano i poslije krize '08 u "uredjenim" drzava pa ko je uvezan lopatom ce...ali covjek je proklet, nikad dosta koliko god se zaradi i oplodi...I sad su dobra vremena, mislim na zadnjih godinu-dvije pred neki novi krah kojih cemo se sa sjetom sjecati kao 1997-2000 ili 2004-2008. Najbolje je u Bhutanu, nikakve brige...

nesloga

urednik said...

Cole, iako teska srca moram priznati da je ovaj put Micko u pravu. Omakelo mu se. Da mu se to desi i kod neke koke gdje bi mu bio kraj. Pricama. Sto ne znaci da taj tvoj Djuro siri suplju. Ako mu ti vjerujes, vjerujem i ja. Nisam ja ko Micko. Ali on je (Djuro) u svakom slucaju jebeno ekstreman izuzetak. Na zapadu (ekstremnom) Amerike raznorazne, zakonom je regulisan minimalac, al' maksimalac sto si dobro primjetio ide k'o kod Tite, samo na desetu. Ma ovdje i roditelji ne vode brigu o djeci a kamoli kapitalisti o radnicima. Postoji "casual job" sto ti moze da znaci do 37.5 sati sedmicno, a i nula sati (tako bilo, danas nisam provjerav'o) i nikakva prava. Nemas godisnji, bolovanje, a ni radno vrijeme. Dodjes na posao a Micko (gazda) ti kaze dodji sutra, zaboravio naruciti sarafe, a sutra...ko zna. I onaj "part time job", e tu te ne jebe svaki dan (gazda) nego samo u odredjene dane. A i "full time job" tu te ko najmanje jebe, cini mi se 40 sati, al' te isto moze poslat' u ...Da ti previse ne pricam. E postoji i "junior job/ rate" al' o njima necu, oni rade za pizzamane. Kontas.

Marijan skonto zasto Rajska ne voli komunjare, a ja skonto da Rajska i seka genetski vole da kresu klasne neprijatelje. Komsooooo, drzi se. Kad je za... Titu... i to cemo izdrzati.

PS. Alapaco, javi ti se drugi musketir, a ti nako....

Anonymous said...

Drzim ga na ledu do daljnjeg.

Al.

Anonymous said...

Devojka radi intimnu depilaciju za devojke, mladiće i parove.
Kompletno uklanjanje stidnih dlačica dole.
Kompletan tretman: šišanje makazama, primena gela, posle nanošenje pene i brijačem. Stidni predeo ostaje potpuno gladak. Brazilka po želji.
Po potrebi, i analni predeo, ako ima dlačica.
Polako, strpljivo, opušteno, nežno..
Po želji, nastavak prstićima, da Vam bude vrloooooooooooo lepo, do kraja.
Radim u brusu i gaćicama, ili po Vašoj želji.
ISKLJUČIVO kod vas, dolazim na poziv, radim i u večernjim časovima.


http://www.serbiancafe.com/lat/oglasi/detail.php?siteid=371164

Čole said...

Dopao mi se urednikov komentar na Đurinu priču. ...“ Ako mu ti vjerujes, vjerujem i ja. Nisam ja k'o Micko. Ali on je (Djuro) u svakom slucaju jebeno ekstreman izuzetak.“...Sasvim korektno, bez bacanja pod noge i omalovažavanja, za razliku od Micka, kome eto i ja generalno vjerujem, što se priznavanja diplome tiče, ali da me Đuro laže i to iz razloga da izazove kod mene zavist, takva tvrdnja može izaći iz glave samo onome, ko je i sam sklon tome. A u Mickovim vrskastim pričama ponekad i to prepoznajem! Samo što ja Micku ni malo ne zavidim, dapače, raduje me da mu je fino. Eto Micko, i ti si meni drag, naravano, samo to nije razlog da ti ne ukažem na očite greške ali na argumentovan način. Za tebe je svak ko ima visoko-školsku diplomu, ili šalabajzer ili ju je kupio. Takve opetovane izjave pomalo iritiraju i djeluju podcjenjivački. Vidim da te takve priče raduju, pa ko velim, jaran mi je, nek se malo meraka. Ali vidim da se još nisi dovoljno izmerakao, nikako da popustiš.
Sa činjenicom da je diploma običan papir, svaki pametan čovjek će se složiti, ali, da iza nje stoji kapital koji se zove znanje, to može poreći samo neko ko je zavidan, ko diplomu vidi isključivo kao nešto što se može kupiti. A znanje je, kao što rekoh kapital, isto što i dijamanti, zlao, pa naravno i novac.
Svaki pametan poslodavac će radnika koji mu svojim znanjem donosi dobru lovu, zadržati po cijni koju procijeni da je prihvatljiva za obje strane. Đurin poslodavac je vjerovatno procijenio da će Đuru ta lova zadržati na tom radnom mjestu, što se i dogodilo. A Toliko dugo biti na istom radnom mjestu, je takođe „jebeno ekstreman izuzetak“, s čim ćete se svi složiti.
A znanje se ne stiče samo na fakultetima! Može to biti, u krajnjoj liniji i ulica čaaak! Valjanje šibica je vrlo unosan „posao“, a i to treba ZNATI!
Kada se zaratilo, znanje koje sam sticao na faksu je postalo potpuno bezvrijedno. Ali, Čole umije i oko „kuglagera“ , u šta Micko izrazi sumnju, i ako za njih nemam „diplomu“.
Evo da vas podsjetim, šta čovjek može uraditi, i bez diplome, i u najgorim vremenima, i u najgorim mogućim uslovima. Otvorite link na kraju teksta. Ovim posljednjim, želim izbiti adute svima onim koji se vade na razne okolnosti koje im nisu išle na ruku.
„Znanje je snaga, znanje je moć“...
http://picasaweb.google.com/115273874424899044272/RATNAGALANTERIJA
A i ovu prezentaciju u Power Pouint-u je trebal znati posloiti. Gdje se god okreneš, treba nekakvo znanje, jebajiga! Najlakše je laprdati! Za to ti ne treba ni diploma ni znanje.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/18324498/RATNA_GALANTERIJA.ppsx

Anonymous said...

Pravi urednice, ovaj s malim slovom se polako ubacuje na Tvoje mjesto.
Daj mu manje sati sedmicno, npr. samo dva dana kao full-time studentu. Dosta mu je za stanarinu, a hrani se kod Tebe.

Micko, ni u snu ne mozzes biti dipl. pop, jer previsse dobro poznajess anatomiju zzena, masshina Ti fercera kao da je sad iz fabrike stigla, a trece, gdje si vidio popa da daje ili pomazze druge.
Popovi i svi ostali pastiri su nauccili samo da primaju, a Ti ne spadas u takve.

Ribaru, ne bi Ti bio dzaba ribar, da ne znass mamac postaviti; tako je i u zzivotu, morass gledati oko sebe kako da se prezzivi, a ne samo parati nosom nebo.
Ima li kakvih knjiga tamo kod vas?
===
To oko 'tanke niti ljubomore' proleti, svi to znamo, podcjenjivanje je to visse.

pozdrav, Feniks

Anonymous said...

Znass ssta Ribaru, docciccu samo da Ti udarim kako bi rekli 'plesku'; ssta nam ono podvali na zadnjem linku?

Prvo, radi samo na Yahoo, drugo upadoh u onaj Dovla.net, sa nekim upitnicima, uspori mi kompjuter itd. itd. Pa, zar tako crni Ribaru, zar tako Ti nama?
Razoccarata sam u ovo kissno jutro,
Feniks

Anonymous said...

Najnovije vijesti, najnovije vijesti,

CIA javlja
Al. primila poruku preko nepotp., pa preko ckrk. i konacno preko one sto je pisala lektiru tamo nekom poslaniku

rajskadjevo said...

A da za sve treba znanje vidi se i na ovom primjeru ovog oglasa za brazilku!..Čuj ovo ona bi to radila škarama i britvicom..svašta..sigurno nije nikad čula za šećernu pastu- egipatsku depilaciju...niti položila ispit za navedeno...Gazda briši odmah ovaj tekst dok ova nekog ne masakrira!!! Mogao bi se na oglas javiti Urednik.. brinem se za njega!




Micko Colatov jaran said...

Ne ljuti se Colek.Niko nije ovde dosao i pokazom diplome dobio poso i platu.To je bilo u majci Yugi.Ovde mora svak na univerzitet i opravdat istu.Neko uspije,a neko ne.I ja krntijas sam isao da pokazem svoje znanje.Zena mi ima gradjevinski,ali je jebu strucni izrazi na engleskom inije uspjela.Vlado Buljan profesor sa medicine na Yugofakultetima,cistio je epruvete dok nije diplomiro,a ovdasnji studenti ucili po njegovoj knjizi.Djuro laze i gotovo.

Djevo javi se meni za depilacoju.Ja ti to strucno radim po kineski.Pitaj Zumru.

Anonymous said...

Znas one porijeklom iz Indije? Oni su dlakavi, ali vegetarijanci, na zzalost.
Njima trebaju prvo one velike makazetine, a dok dodju do secerne paste, mozze se na njima zaraditi peterostruko samo u jednom mjesecu.
Mozzda je on, sa masinskog fakulteta, taj ssto vodi biznis?
Feniks

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...