Sunday, September 8, 2013

Zmajevi

Znate li ko u Americi igra i ko se bavi  onim  ,,klasicnim,, evropskim fudbalom ili nogometom ,nazovite ga kako hocete.Onaj sto nije mogo proc u ; americkom fudbalu,kosarci ,bezbolu ,softbolu,atletici ,hokeju i ostalim sportovima.E sad  kad  ta reprezentacija  i to jos bez  pola naj boljih ,ode u Bosnu ,na prijateljsku utakmicu i pobjedi  ,,Zmajeve,,  u zemlji gdje taj sport ,,zivot znaci,, nesto nije u redu.Elem nejse ,taj nas ,,soker,, izabrani tim ,razvali ,nacionlne Zmajeve u njihovom sportu ,zamislite sta bi im tek uradili ,da smo poslali fudbalere.

Znate li ,isto tako ,da  debeli ,,Joe,, iz  Hjustonskih  kauboja,koji igra samo odbranu  i koji je zadnji put  dodirno  jajastu loptu prije 3 godine  u karijeri zaradi  ,koliko zaradi americki soker tim skupa i to u zadnjih 5 generacija.

Naravno da se niko nije zabrino kad su  nasi ,,sokerasi,, odrzali  lekciju  ,,zmajevima,, na Kosevu,ko jebo to ,sega ,prijateljska utakmica,al kad bude trebalo-Slovacka ,ima da pokulja  plamen i dim iz nozdrva Zmaja  od Bosne.

Onda dodjose Slovaci.Nakav jadan tim ,koji je valjda trebo samo izaci na teren  i kupiti  lopte iz svoje mreze .odnosno biti  onaj pasivni ucesnik  vec najavljenog slavlja zvanog  ,,Kopakabana,,

Zar nije ,samo po sebi dovoljno. da si iz Bosne ,nego jos moras biti i budala.E sad je sve puno teze ,ali i ozbiljnije,toliko ozbiljno ,da izgleda i ne ostvarivo.Sta je problem.Kvalitet.Mislim da nije.Ok  da budemo realni ,nije bosanska fudbalska reprezentacija  ,naj bolje ono ,sto  svijet, moze vidjet ,ali je u svakom slucaju  bolja i od Amerikanaca i Slovaka ,a izgubi obadvije utakmice.Kako se mogu  izgubiti  u nizu dvije igre ,protiv ,na izgled puno slabijih  protivnika.

Klasicna  mentalna blokada ,pogresan odnos prema svemu ,koji se reflektuje i na  sport ,gdje se podrazumjeva nacin zivota-lako cemo ili jebo to u krugu navijaca ,novinara,sportskih funkcionera,do fudbalera,zacarani krug ,istoriski ,,ubleha,, zivota ,koji nikad nije bio  baziran  na realnom ,nego na  ,,zeljenom,,

E sad da se vratim  na ,,nase,, soker igrace.Svi oni znaju da je istina ovo sto sam napisao  gore na pocetku i ako bi ih neko  pitao za ne ostvarene zelje u zivotu ,pola tima bi reko ,da je zelilo biti kosarkas,bezbol igrac ili americki fudbaler,a  kako  nisu uspjeli i kako su  realni u svemu ,ostaje im samo  da se na terenu  trude 3x vise ,nego sto objektivno znaju,a ne da se  pomire i kukaju ,kako su oni samo  ,ostatak,, americkog  biznis sporta i da kad izgube i 10 prema nula ,da je to samo zbog toga.

U Americi ,,soker,, igraju samo oni ,sto ne mogu;fudbal,bezbol,kosarku i male djevojcice,al istim zarom ginu za svaku loptu ,kao da ih placaju fudbalski,kosarkaski ili bezbol timovi ,jer imaju pravilan odnos prema svemu u domenu onoga u cemu ucestvuju,da daju sve od sebe ,sto je posebna prica ,koja se ne uklapa u sistem ,,lako cemo,, i ,,jebo to,, sto je ko mentalni sklop ,ostao jos samo na onim prostorima i ako je tako,a jeste ,daj bar otvorite  Muzej, <lako cemo i jebo to,, pa na kartama zaradite,ako i to ne bude  .....ma  jebo to ..

I jos nesto.U Americi se i smetljar na ulici  jednako trudi ,ko i oni sto igraju  finale,, Super bola,,

15 comments:

urednik said...

I ako sto rekoh tu dolje:

Uzmi primjer naseg Dace. Da je kod nas imao pizeriju bio bi gazda, a u americi je pizzaman. Al’ mu draze americko govno od naseg bureka

dalibor bilic said...

Nije ,nego mi je drazi americki burek od naseg govneta.

urednik said...

Americki burek, mislis hamburger?

Anonymous said...

Feniks pisse:
Ribaru, ssto god je nejasno uradi 'copy' and 'paste' pa mi privatno possalji upit.
---
Ssto se ticce teme poznato mi je da ovdje sve analiziraju do u bocu, a hamburgera zasigurno nije bilo prije utakmice.
Feniks

Marijan said...

Greškom sam ovaj komentar stavio na prethodni post, al' nema veze.
---
Radila na vijećnici jedna mlada restauratorka. Dođe u 9-10h, smeta joj naša za*ebancija, drmanje skele... u pola posla nesta je. Pojavi se nakon dva sata, kaže nedostatak inspiracije? *ebem ti inspiraciju... men' se ćini više nedostatak radnih navika. Sreća bos ju je na vrijeme liferov'o.
Zašto vam ovo pišem? Svakodnevno 10h rada malo je previše (bar za mene), al uklopio sam se sa ovim momcima. Vrijeme radeći brzo prođe, što baš nije poželjno za moje godine kada molim Boga da dan što duže traje.
Tako, malo sam umoran pa i meni nedostaje inspiracije, za vlastiti blog pa i neku širu raspravu ovdje. Onaj ''anonimus'' napisa bruku toga kao da misli zamjeniti Lukovića pa trenira na nama. Sreća, kao što sam rek'o, sa anonimnima ne želim da se petljam te preskačem njihove tekstove.
Al *ebiga, to je naš bosanski usud - prije ćeš nekome dva'est i pet cm u dupe nego milimetar u glavu!

Marijan said...

Ovako sam komentarisao na poslednji post Letećeg Holanđanina. Ujedno i isprika, čini mi se Čekrčićki (nisam siguran) na moj komentar od prije par godina kada je ona ukazala na maćehinski odnos BiH prema svojoj djeci.
---
Volim ovu našu Bosnu, ali to je jednostrana, neuzvraćena ljubav. Nije ona samo puki geografski pojam, nju čine i ljudi. A ljudi? Izopačili se, postali gramziviji i pokvareniji nego ikada u svim segmentima ovoga društva. Kao da su zaboravili da smo u ona nesretna vremena dijelili i zadnju koru kruha. Nikada se u ovoj zemlji nije više molilo Bogu, a gledalo da se nanese što više zla i nevolje bližnjemu svome.
Već gotovo dvije decenije samo nam uzima najljepše godine i promiče zlu krv, a tome se ne vidi kraja.
Da nije porodice i po neki stari prijatelj koji je ostao isti (i prilično stariji), život bi ovdje bio stvarno tužan do bola!
Volim ja i ove naše komšije(ex YU)... nisu oni nama činili zlo nego ološ iz njihovih naroda. Gledajući fragmente sa sinoćnje fudbalske utakmice Srb.- Hr. i slične sportske događaje... pomalo počinjem da sumnjam...
Pozdrav iz Sa!

Anonymous said...

Feniks pisse:
Duh, spirit, to je vazzno (uh, moram se gore podapisati)...davno sam napisala da sam od bolova mogla lecci na ulicu, skvrcciti se i opustiti do posljednjeg daha, ali sam se sjetila neke Ribarove 'izvaljotine' i nastavila hodati, i hodati....i hvala Bogu i Ribaru, hodam i dalje. Mozak je joss neispitan, samo da ne ispada iz svog oblika ;)

Tako i ta zeza M2, to je to ssto nas drzzi;
nass ccovjek ce ili majku spomenuti, ili nacionalnost, samo da ubode, nek se zna da mozze da bode ili da zapissa svoju teritoriju.
Feniks

Micko said...

Nemam ja puno kazat,osim toga da me neograniceno iritiraju rijeci kao seres,kenjas,govno i tako dalje.Ako se time zeli ponekad neko nasmijat ili je neki vic u pitanju ide nekako.Ovako mislim da je rijec o klasicnom papanluku.Sakrio se papak iza tastature i. to je to.Ne sjecam se da je to nas gradjanski i carsiski rjecnik,jer za tako neso bi sljedila saka u bradu u carsijskoj kafani.Onda kazat nekome nesto tako,a niste s njim ovce cuvali nije kulturno radi vas samih.Time samo pokazujdte svoju nekulturu.Znate da nisu sve Sarajlije oni koji su u njemu zivjeli.Zalosno,ali istinito da nikad nisu prihvatili barem dio kulture toga grada.Takvi su oni gdje god idu u svijet.Mogu oni pobjec od svakoga,Ali ne od sebe samih.Niko od sebe pobjegao nije i uvjek nosi svoj pecat i uvjek ga mozes prokuzit i ko je i sta je.
Oni sto kazu da su uvrijedjeni nekim istinitim komentarima o Bosni lazu i sebe i druge.Ako je toliko vole neka spakuju stvari i nazad.Ali hoces kurac sine sto reko Rambo Amadeus nema tamo socijale od 2000 dolara.
Mislim da sam sve kazao,a ako sam u krivu iznite.

urednik said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Micko said...

Ja sta si nego papak.Izbaci ta govna iz usta i onda cemo pricat.Svako ti je javljanje vezano za govna.Svima govoris da seru,a Rajskoj da kaki.To ko malo ublazeno.Eto neka ostali kazu jesam li u pravu.Dosta je brate.

Anonymous said...

Mozda I ja ne pripadam "komunikacijkoj"ravnotezi ali gosn "Urednik",sram te bilo I nebilo,bolan nebijo.

Moja gramaticka kultura.....

Jesi vidijo druze urednik,kao neki narednik,podsjecas me.......


Dalibore,u buduce molio bi da na ovom bloogguuuu uposlis nekoliko "lektora".Jer ako neko pise od srce u tom trenutku a izgubi kontrolu za gramatiku ili akademski stil.da nas ili vas ispravi.......



Pozdrav....a najvise ODOZGO 77 TX.

ODOZGO_77 said...

Pise : ODOZGO _77

Na blog dolaze ljudi iz razlicith sredina, kultura, sa razlicitim motivacijama

Ponekad Neko od posjetitelja zeli da nas svojim izjavama isprovocira i da se vise fokusiramo na njegove izjave “nekad i proste” s ciljem da se glavna tema eliminira ->koju je naravno Gazda “nametnuo” (-:

I sad sve zavisi na koju smo nogu ustali to jutro, neko ce samo procitati i produziti dalje a bome neko ce osuti paljbu

Naravno “provokator” ce se smijati sa druge strane i uzivati u bacenoj HEPO KOCKICI I PLAMENU KOJI JE NASTAO

Dugo sam u ovim vodama, citam skoro redovno, ne dajem komentare toliko cesto ali sam tu i skoro uvjek uzivam s vama

@ Mick
Volio bi DOTICNI da moze kulturnije pisati, ali covje ne zna , nije ni njemu lako

Pozdrav ekipi


p.s.
anonymus koji ti je nick?

Anonymous said...

Ne zelim da se lazno "Nickiram".


Moje nick name je jako poznat na ovoj stranici,mnogi ga danas ne zele vidjeti {kao boss} a mozda I neki drugi,pa cu ostati anonimam.....

Pozdrav....anajvise ODOZGO 77 tx.

ODOZGO_77 said...

hoces da ostanes "AMONIMAN" ?

100 ljudi , 100 cudi

uzivaj u toj odluci

pozdrav i tebi sa gornjeg sarafa

urednik said...

Dalibore, neki dan sam negdje rekao ili napisao da je tvoj najveci kvalitet to sto si nikome ne drzis stranu. Upravo vidim da si moj komentar obrisao, a neke druge zadrzao pa ako ti nije tesko - objasni. Sta je to sto je tebe iritiralo u tom komentaru?

PS.Zao mi je sto ga nisam kopirao da ga objavim opet.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...