Sunday, September 15, 2013

Zid

Dobitak od 25 hiljada Dolara .u nekoj igri na srecu ,nikom ovde u Americi nece promjeniti zivot,al dobitak od 250 miliona Dolara ,hoce svakome.

Znate li kolika je razlika izmedju  ,,homlesa,, i 90 posto ostalih ,koji to nisu.U hiljadu  i par stotina Dolara mjesecno.naime toliko  zaradi  ovaj prosjecni i u te pare  ,,stanu,, sve brige i problemi ovog svijeta i sve obaveze ,naj cesce nametnute,rijetko  izabrane.

Volim  ,,homles,, temu.Izazov u svakom pogledu.Zbog cega,kako ,zasto ,ima li taj  homles ,mamu,ima li  ujaka ,ima li prijatelja,ima li cilj  ili je samo onaj ,da ga nema.Ima li ......,sta je imati ,posjedovati  materijalno ili imati  neki odnos ,prema necemu...

Kazem  tema za sva vremena i ona kad ti je naj ljepse i ona ,kad ti bas  sve ne ide od ruke.

Nja cesce su u pokretu.Rusak na ledjima i put.Danas ovde  i sutra ,a onda opet ,daleko.Nije homles  stanje  ,za jedno mjesto,,da se veze ,nije homles da nema nista  tu gdje je trenutno ,nego nema nista ni tamo gdje ide.

Florida je raj  za ove ljude.Klima  dozvoljva da svih 12 mjeseci ,krevet moze bit ispod svakog drveta,a ostalo je isto ,bez obzira bio homles  ovde ili  u Nort Dakoti.

Interesantno je da ova vrsta ljudi  uvijek skrene paznju,bar trnutnu,onu vizuelnu,ko zna iz kojeg razloga ,mozda straha ,ali  pravilo je da  prije i vise vidis Homlesa  nego  covjeka obucenog u kostim  ,,kokosi,, sto reklamira  ispred lokalnog restorana ,,cikn vingse,,

ovoga o kojem danas pisem ,sam prvi put vidio prije 5 ili 6 mjeseci,onda opet sutra i svaki naredni dan ,jer  sjedi  na betonskom zidu lokalne  benzisne pumpe ,kuda prolazim nekoliko puta dnevno.Naj cesce  cita  ili novine ili knjigu.Neznam da li su  danasnje ,ali  kad si homles ,svejedno je koliko su novine stare.Vazno je jedino da se desilo ,a kad ,nije bitno.Vidio sam jednom kad izlazi iz lokalnog parka ,svog hotela .Neobicno jer kazem  naj cesce se ne zadrzavaju na jednom mjestu.Mozda se umorio od lutanja,mozda je ovde pronasao i  svoj homles  san i ostvario ga.

Na par minuta

 od Shelove pumpe i betnoskog zida su naselja ,kuce u kojima zive oni sto zaradjuju mjesecno hiljadu i par stotina dolara  sa svim svojim obavezama i problemima ,sa svim onim ,sto ih  djeli  da ne sjede cijeli dan  na betonskom zidu ,nego da ih  taj zid-kuce ,djeli  od onih  koji su isti oni.

Loto ne igram cesto.Zaboravim ,al kad  ,,premija bude,, 250 miliona ,sjetim se.Stojim u redu za uplatu lota ,lokalne samoposluge sa tiketom u rukama .Sporo ide.Naj manje se zuri covjeku za masinom.Sve polako,Briga ga,satnica  mu je i ovako i onako 8 dolara.Mi bi svi  u minutu i da uplatimo i da dobijemo.Ne obracam posebnu paznju na ljude.Gledam okolo ,-americi,a nista ne vidim.Onda  mi se ucini da covjek ispred mene  lici na nekoga koga znam ili sam ga prije vidjo.Moj homles  sa tiketom  u placuje  jedan dolar i ode.

Sutra ujutro je sve bilo isto.Prolazim ja ,on sjedi ,na istom mjestu ,ja idem raditi na isto mjesto,sto znaci da obojca  to vece nismo  bili sretni ili smo ostali jednako sretni i prije nego  nismo nista dobili.On svoje ,ja svoje ,oni sa 1200 dolara mjesecno svoje.

Nikome ovde  u Americi dobitak od 25 hiljada Dolara nece  za uvijek promjeniti zivot ,al 250 miliona hoce svakome ,pa i onome ,mom homlesu,sto je sam izabro da mu bude tako kako je i da nema   bilo koji odnos prema  materijalnom ,da ignorise ,sve ... do cifre od 250 miliona,pa cak  da ,,ne mora,, ni homles vise bit.

Da vam otkrijem jednu tajnu.Dok smo uplacivali loto ,proletilo mi je kroz glavu ,da bi vise volio ,da ovaj ispred mene dobije premiju ,nego ja.koliko me drzalo neznam,al nije bilo dileme ,ni tad ni poslije ,sve ostalo isto Nece bog  na velikaa iskusenja ,da vidi reakciju ,lakse mu je ;Neko na zidu,neko iza ,a  ,neko  pored zida.i sve za  hiljadu Dolara.

25 comments:

Anonymous said...

Sljedeci put donesi sah ili domine pa poigrajte skupa :)
feniks

urednik said...

Ma moze mu komotno dati i tekstove, da mu cita. Kad ih ovdje niko nece. Znaju da su prepisani.
Daco, ja bih ono troje dole obrisao. Bas te ne postuju.

Anonymous said...

Slusaj ti,urednik.
Sto bas mene da izbrise ima I gorih od mene,nisam ja kriv.

Procitaj ali dvaput text 7,8,9 I 14 jako su drski I bezobrazbi.

Pozdrav....a najvise ODOZGO 77 tx.

zabica said...

Kakav je tvoj zivot iz perspektive jednog homlesa, ili po zagrebacki bokca ? Vjerovatno se ne razlikuje puno od zivota bogatasa iz tvoje perspektive. Ima se o cemu mastati. Ali kad se krene u obrnutom smijeru, od bogatog do bokca, krv se ledi od straha.

Anonymous said...

cigla u zidu

Anonymous said...

“Mudar čovjek je onaj koji se ne žalosti zbog onog što nema, nego se raduje zbog onog što ima”
- Epictetus

http://durmitor.wordpress.com/2011/08/28/zasto-je-vazno-biti-zahvalan-pa-cak-i-za-zivotne-izazove/

dalibor bilic said...

No no no -epictetus i sto je prenio anonimus,Duboko se ne slazem-moje pravo ,sa definicijom mudrog covjeka ,a ovo njegovo je iskoristila ,,crkva,, a poslije i ,,politicke ideologije,, da od ,,pokornika,, naprave ,,mudraca,,
Moja definicija ,kroz epictetrusa ;
Mudar covjek je onaj koji se ne miri zbog onog sto nema ,,nego se raduje onome sto ce jednom imati.
Daliborus

zabica said...

Samo kvalitetan zivot ima smisla. Ne sjecam se da je to moj tata ikad izgovorio, ali znam da je sve radio da tako bude i njemu i nama. I uspjevao je, itekako. Niti se kada zalio, niti se hvalio. Nikome nije dijelio savjete, ali bi strpljivo saslusao one koji su savjetovali njega, i na kraju radio po svome. Mozda nije tipicno za kcer, ali meni su se kod njega posebno svidjale dvije stvari; prva je sto je jedan dio svog zivota posvecivao samo sebi, a druga, sto nikad, ama bas nikad nije izigravao zrtvu obitelji ili drustva.
Kad se srusilo sve sto je stvarao, pri tom ne mislim samo na materijalne stvari, ugasio se. Tiho, rekla bih, u svom stilu.
Filozofija zivota, meni vrlo bliska.

zabica said...

Ma koliko se trudila, ne mogu izbjeci da me tih dvoje ljudi zgrabi vec pri prvom ulasku u malo mjesto, vise selo po mentalitetu, na Jadranu. Nedaju mi otici dok ne saznaju koliko ostajem, sta cu kuhati, svalera li mi se muz, odakle mi je pradida... Na nepostavljena pitanja odgovaraju novom dogradnjom na i onako prevelikoj kucerini, olajavaju susjedinu kcer kurvetinu sto se drugi put udala, i ne zaborave spomenuti onu ludacu sto voda stene ( civavu )po mjestu.
Od Livna su, kazu za sebe, a ne moraju ni reci. Od rastike nema boljeg jela za njih, a i ostali sadrzaji su negdje tog ranga.
Imali su cetvero djece. Prva kcer umrla, stariji sin poginuo na Maslenici. Mladji umro od tumora na mozgu prije par godina. Nitko nije dozivio ni dvadesedvije. Najmladja kcer ima svoju obitelj i nista ih ne slusa.
Sve je to od Boga, kazu sa zahvalnoscu. Ne zale sebe, pa nema razloga ni da ih ja zalim, ali ne mogu a da se ne pitam kako se moze zivjeti tako ?

rajska said...

Eto vidite..čisti Lazarev, rod te obitelji će najvjerojatnije izumrijeti...dobro su rekli da je to od Boga...možda preživi najmlađa kćer ovisno kakva joj je karma i kakva joj je duša...a možda će njena djeca biti neplodna ..
Ma ne može to biti slučajnost..ja to stalno vidim u svojoj praksi..eto imali smo primjer prije par godina...ženu s djecom tresnuo auto, žena poginula, djeca teški invalidi, muž se objesio...žalostan kraj cijele obitelji ali svemir ima razloge...možda se nekom čini nepravedno iz njegovog stajališta ali nije...kad razmišljamo dublje...

Anonymous said...

Karma is a bitch! kazes Rajska....e pa nije, nema tu nista dublje. Meso i duh, heh, duh umire kad se meso izkasapi. Previse gledas iz perspektive porodice, tipicno katolicki. Ni svjesna nisi.
Da ne govorim o sitnijim stvarima, ali koliko ubica samo iz ovog zadnjeg naseg rata hoda sretno, samo su se malo primirili, ili odselili, neki ni ne kriju ili ih drugi kriju, a koliko je onih koji nikad mrava nisu zgazili umrlo u mukama ili se pate kao invalidi? Reci ces svemir, bog vidi, ili onu tipicno religioznu kao to je za primjer, da potvrdjuje pravilo, ali cemu, kome?
Najvaznije je u zivotu biti sretan, i ne prezati od gazenja preko mrtvih, doslovce. Ja sam u Melbourneu sucajno sreo jednog kojeg ovlas znam iz rata a koji ima barem desetak neduznih na dusi. Eno ga zdrav I ziv I vozi dobra kola. Familija u Sarajevu, bliza I dalja, svi u tajkunskim vodama. Nikom dlaka s glave ne fali, mnoze se kao zecevi. Novi tajkuni ce zamjeniti stare. A neko je ratovao za kikiriki. Sto je na Balkanu vazno jer ljudi nisu odvec navikli na klasne razlike. Ostao bez noge, ruke, ide kod psihijatra za PTSD kao doljepotpisani bez obzira na materijalne stvari. Gdje je tu pravda? Gdje svemir povlaci granicu? Ili bog? Otac? UN? U Hagu mozda? Iii krvnoj osveti kao na Prokletijama?

nesloga

zabica said...

Neslogo, ostani s nama, nece ti trebati psihijatar.

ODOZGO_77 said...

i reci ti meni
gdje je tu sad Lazarev, gdje se on to skriva?

pozdrav ekipi

Čole said...

Nemaš ti veze Nesloga. Ti ispaštaš grijehe tvoje prabake koja 5 godina tvom dedi nije dala koke, sve dok je nije oženio! Grijeh, preveliki grijeh. Neko to mora platit, kaže Lazarev. A Treba Rajskoj vjerovati da je Lazarov najbolji! Eto, kola se na tebi slomiše.
Svi vi koji ste nešto zgriješili a za života niste odgovarali, odgovarat će vaši potomci, vidjećete! Ustvari nećete vidjet, kako ćete vidjet kad ste mrtvi ali treba vjerovati Rajskoj da će tako biti. Ma biće 100%.
Eto, ti ziher ne vjeruješ ni u reinkarnaciju a dokazano je da postoji! Rajska ti je korpus delikti. Reci ti njemu Rajska šta si bila nekad.
Nego ti je fino rekla Žabica, piši, trebamo takve da nam podignu nivo Bloga.
Što mi je nešto poznata ova Žabica. Smio bih se kladit da je od nekud znam.

rajska said...

E Čolek to ti je porodična karma vidi u Bibliji piše -Stari zavjet,," Potomci se kažnjavaju do četvrtog koljena" e to ti je to..ima to na nekoliko mjesta.
samo se vi zajeb...ja to ozbiljno proučavam,,,a vi samo nešto nagađate iz svoje perspektive...
Nesloga ovi koji nisu ni mrava zgazili a umiru u ovom životu su zajebali u prošlom..što ti se tu ne slaže? A ove koji sad čine zlo kada tad će stići kazna ili kasnije vremenski ili u sljedećem..meni je to apsolutno jasno.
Samo sistem reinkarnacije daje podršku moralnosti..što siješ to ćeš žanjeti...
Ah ne znam zašto se uopće trudim obrazlagati..očito je samo meni to jasno...po meni je svijet apsolutno pravedan i ne vidim drugi pravedniji način da se stvari odvijaju..

zabica said...

@ Cole
Prepoznajes li me po baletnim papucama ili po provincijskom kodu? cccc
Svaki put kad se presvlacim najavim to, al' ti citas svaki treci red.

Anonymous said...

vjerovatno ne idemo u istu biblioteku
i ne citamo iste knjige
gdje ti to sve nadje svaka ti cast
dobro ti to savlada
vjerovatno je oko tebe sve pravedno kad ti je sve toliko jasno
koju dioptriju nosis?

zabica said...

Rajska, gdje je tu pravda ako dijete ispasta oceve grijehe ?

Marijan said...

Ma nema od toga ništa... šuplja!

Marijan said...

Dobro je rek'o čika Marks: ''Religija je...''

urednik said...

'neslogo', zabica je u pravu, donekle...ostanes li s nama nece ti trebati psihijatar ...nece,nece,... vec ce tvoj psihijatar trebati psihijatra.

Anonymous said...

sta nam fali?

urednik said...

ko je rekao da nam nesto fali, mi bolan imamo viska...

dalibor bilic said...

Zabice ,kad se slijedeci put budes presvlacila ,najavi da ponesem stolicu na rasklapanje i durbin
Tx

rajska said...

žabice evo copy paste u čemu je suština:
Bog je uvek sa vama, bog vas uvek voli. Njegova ljubav se ne ispoljava ni kroz zdravlje ni kroz novac, već kroz spas duše. A spas duše se ponekad vrši kroz bolesti, kroz gubljenje zdravlja, kroz gubljenje novca, uključujući i gubljenje života.Zato je Krist morao proći kroz raspeće-da bi pokazao da smisao ljubavi prema Bogu nije u snazi, u duhovnosti, u blagostanju u pravdi, već u spasu duše i u ljubavi.A spas duše se odvija kroz krah lažnih, sekundarnih ciljeva."

Razumiješ to što ti vidiš kao pravedno ne mora uopće biti pravedno u suštini...ti ne možeš sa svojom ovozemaljskom logikom vidjet pravednost u konačnici..

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...