Monday, September 9, 2013

Kokuz

Ok ,danas je Ponedeljak ,a u Srijedu,ovde   Loto ,pobjedniku nosi 250 miliona Dolara.

Nije to vise onaj Novak Djokovic  od prije nekoliko godina .To ja  lajicki .Naravno da nisam strucnjak za tenis ,al imam oci  i vidim ,neku prazninu u  igri Djokovica .Mozda se radi  o prezasicenosti ,mozda o umoru.mozda je u pitanju i manjak treninga ,tek  ,,silazna  teniska putanja,,naj vjerovatnije  izazvana genetsko mentalnim odnosom  u kojem ucesnik nema  inspiracije  u onome sta radi  i kakav takav kvalitet odrzva na bazi onoga ,sto je prije bilo,sto je u ovom slucaju dovoljno za  finale ali ne i za pobjedu.

Opravdavam i razumijem ,jer pripadam istom mentalnom sklopu ,sto znaci ,kako nekoga motivisati  sa onih prostora ,kad je postigo vec sve i kad ima vec sve,da ima  vise da gura jos bolje.

E sad opet o lotu i onih 250 miliona.Sta bi ja uradio ,kad bi ih dobio.Nista u Cetvrtak bi opet na posao   akkkk gr fr ...mr kr hm ............ma nebi na posao ni kad bi dobio  2,5 miliona a ne 250.Sta kazete.Nije isto.Kako nije isto,Dzokovic igra iz ljubavi tenis  ok hahahaha  ma iz ljubavi vise niko  ni ljubav ne  vodi  a tek ne tenis ili ostale sportove.

Problem  je u onome  sto mi zovemo ,,Dosta,,Nas odnos prema ,,dosta,,  duboko se razlikuje recimo od americkog odnosa prema  istom pojmu.Sta bi ja i velika vecina 99 posto uradili sa  250 miliona.Putovali ,trosili ,provodili se  ,preseravali se ,a sta bi 99 posto Amerikanaca uradilo .Ulozilo u market ,da  dobije novih 250 i  uvijek naslo motiv da  tih 250 miliona oplodi sa kojim milionom gore.Nije jedan slucaj da ovde ljudi poslije velikih dobitaka na lotu nastave raditi  tamo gdje su i prije radili,odnosno takvih je vise  nego onih ,sto bi sa parama uradili  kao velika vecina nas.

Nije mi namjera bila da ovim texstom niti kritikujem niti opravdavam Djokovica ,kao ni da stavljam  ,,mjerila,, kad je i sta nekom dosta,niti da vrednujem  nas odnos prema istom pojmu poredeci ga sa recimo americkim.

Mozda je  ovo krivi put  i mozda bi trebalo umjesto  onoga  ,,kad je dosta,, postaviti  kad je ,,malo,, jer u tom slucaju  i nas i americki  put krece sa iste startne pozicije-malo,samo sa razlicitim kriterjima  i drugacijim mjerilima vrijednosti ,na koja niko i nikad nije pronasao  generelni odgovor .

Da zakljucim.Ja kad bi dobio  250 miliona  Dolara na Lotu   vec znam sta bi  uradio sa tim parama ,a kad bi ih dobio moj komsija Amerikanac  tek bi se naso  u velikim problemima ,sta uraditi sa njima.

Ovde je na Floridi ,jedan ,,nas,, izbjeglica  u igri na srecu dobio  nekoliko miliona Dolara ,prije  dvije ,tri godine.Poslije sam cuo bar  hiljadu prica o tome kako se i sta desavalo u njegovom  i zivotima onih ,nasih ,oko njega.Toliko me je  ova tema  zainteresovala ,da sam  poceo razmisljati  o tome da je  ,,bacim,, na papir  u vidu neke knjige.Nisam nikad poceo ,al nisam ni odustao,Za sad imam samo  radni naslov ; -Avde Sidrana  ; ,,Sretan u svom nesretnom zivotu,,

31 comments:

dalibor bilic said...

ok ,,urednice,,cinim izuzetak jer mi nije ni na kraj pameti da komentare koje izbrisem i obrazlazem zasto,ali svaki onaj koji pocinje sa ,,ne seri,, sam sebe ukida,to je moje diskreciono pravo i u ovakvim i slicnim situacijama ga i koristim,stiteci i one sto su ga napisali a i one sto ga trebaju procitati.

urednik said...

Ok, skontao sam da "ne seri" treba da se napise negdje na sredini ili na kraju komentara, da bi proslo.cccsss

Potpuno se slazem s tobom da je tvoje pravo da brises neke komentare i da ne trebas da obrazlazes razloge ali je licemjerno ostaviti naredni komentar kao odgovor na izbrisani bez obzira smatrao ga ti mozda ukusnim.

PS. sada moram ici raditi, ali cu se javiti opsirnije veceras, a tebe cu zamoliti da budes fer pa il' ostavis sve komentare il' ih cenzurises prije izlaska na blog. Evropa jos spava.

ODOZGO_77 said...

@ Gazda,
ni tebi nije lako
skim ti sve DEVRAS
pozdrav

zabica said...

@ ' urednik '
Ni meni se ne svidjaju ' ukrasi ' na tvojim, inace ponekad izvanrednim komentarima kao sto je onaj neizbrisani, ali kad se po tom pitanju javi veteran ostajem bez rijeci. Doduse i Daliboru su ti pojmovi iz faune izgleda blizi srcu.

bez papucica

Anonymous said...

Feniks pisse:
Mislila sam da je glavni urednik izbrisao 'urednika' ssto se potpisao tako. Stvarno nema smisla da se potpisuje 'urednik', kad je samo bloger.
Ne 'rise' se odnosi na nedovoljnu analizu, zar nije tako? Nedovoljno znanja oko neccega?
---
Ssto se ticce lutrije: nissta za sada.
Preskacce me kao Ribar :)

Bilo bi i vama...
Feniks

rajska said...

Uredniče dragi,

lijepo te molim da ne koristiš više takve izraze ili da ih zamijeniš s nekim drugim manje blažim oblicima, ili kao ja staviš prvo slovo pa točkice...kako te gazda ne bi brisao a mi bismo mogli čitati tvoje komentare.
Ljubim te i grlim , tvoja Rajska.

Evo umjesto brisanja efikasnije je čovjeka na lijep način zamoliti da se malo popravi..

Unknown said...

Komso urednice, znas onu nasu staru izreku koja kaze da ti je komsija blizi od brata, a kamo li od onih iz Amerike I to poamerikanzinarih kao sto je nas Urdenik. Kada je Njegos pisao ono “poamerkanac gori od amerikanca” mislio je na naseg Urednika.Ali u ovom slucaju sam na strani Urednika, I mislim da je u pravu. Ovo ti govorim jer vjerujem da ces moje misljenje shvatiti dobronamjerno, posto sam vidio da znas sta je zezanje, I da se lako primjeti tvoja duhovitost I taj sarajevski duh,sto je jedan od glavnih razloga I moga ucesca na ovome Blogu, a I osjetio sam nekakav fluid lakoce komuniciranja I razumjevanja izmedju nas dvojice .Mislim da je prejaka rijec “ne seri”,I smatram da nema razloga da bi bilo ko kome od nas to trebao reci. Kada sebi vec uzimam za pravo da “popujem”, tebi a I drugima,da budem iskren I da kazem da osjecam da si od samog pocetka krenuo na Micka “ostro”, necu reci dzonom. Razlog ne znam,to ti znas, ali ovi povodi koje uzimas nisu razlog da bi mu se obracao takvim rjecima. Cini mi se da si ga ranije nazvao I harlovina.Ako nisi ti, onda izvini, a ako jesi onda nema smisla.Da ponovim da mi ovdje dolazimo da se zabavimo, da nadjemo taj sarajevski duh koji nam nedostaje, da se druzimo i sa drugima koji nisu Sarajlije, da napravimo nova poznanstava itd.itd. i da se pri tom ne zaboravi da smo svi mi u solidnim godinama, od kojih neki imaju I unucad, I da trebamo voditi racuna o tome kada se drugima obracamo.
Za mene, Mick je ok momak, I kao I svaki drugi ima pravo da iznosi svoje misljenje, na njegov nacin I onako kako on to zeli.Ne ljuti se, ali pokusaj tu, po meni netrpeljivost, prema Micku da prevazices I da se opusteno ukljucis u diskusije, jer meni licno nacin tvoga pisanja se svidja isto kao I drugih, da ih ne nabrajam, i siguran sam da bih Blog time mnogo dobio .
Ti Rajska mozes urednika da volis I ljubis koliko god hoces,cak ko I svog ucitelja Yoge, ali ni slucajno da to ne cujem od tvoje seke kada je urednik u pitanju, a tako bih volio da cujem, da I ona meni kaze tako nesto kao sto si ti rekla uredniku, pa maker I ne bilo istina.
Pozdrav svima od Sidneyca, a poljubci samo Seki....i ljubav, da ne zaboravim

Anonymous said...

Dobar primjer djedice:
http://www.index.hr/black/clanak/ispovijest-dobitnika-lutrije-iz-srbije-samo-baba-i-ja-znamo-da-smo-postali-evro-milioneri/583003.aspx

Anonymous said...

A bakici, 84 g., i to sa Floride:
http://cafe.ba/vijesti/107891_Baka-osvojila-dzek-pot-od-590-mil.html

Da li godine imaju uticaja na dobitak?
Strpljenje?

dalibor bilic said...

Ja mislim da su godine ,naj vazniji faktor u dobitku svega sto ti ne treba-bolest,pare ......

dalibor bilic said...

I jos samo jedno pitanje ;Sta je bolje;dobiti milion dolara u 25. godini ili dobiti 300 miliona u osamdesetoj.

dalibor bilic said...

hm nema odgovora ok ,ja cu ; bolje je dobit 300 miliona u osamdesetoj i ostatak zivota provesti i zaliti za milionom u dvadesetpetoj.

dalibor bilic said...

Nego imam jednu ideju.Hajde da pokusamo ,,skinuti,, tih 250 miliona ,sutra.Na ovaj blog dnevno dodju ljudi iz naj manje 20 zemalja na svijetu.Mozda se ,,nekom tamo,, sreca krije ovde i vase je jedino da mi posaljete tih sretnih 6 brojeva ,do sutra u isto vrijeme ,ja uplacujem sve sto dobijem i ako sta bude djelimo.Fer a,

zabica said...

Pretekao si me, ja bih sada 300 m.

dalibor bilic said...

Opet ja.Postoje dvije opcije.prva je da tih 6 jebenih i lakih brojeva napisete ovde u vidu komentara ,pod pseudonimom ili anonimom,ali je onda jako tesko i dokazati ,ko ih je poslo a druga je moj Im Dbilic @aol.com na koji takodje to mozete uraditi ,a ja tad znam skim pare da djelim.Izazov a DBilic@aol.com
Sifra je vidimo se na Havaima

zabica said...

Evo ih ( nisi rekao raspon ), pa nek' ti je sretno.
5,6,9,11,21,25

dalibor bilic said...

tacno ,raspon je od 1 do 59 ,odnosno pet regularnih brojeva i jedan plus,znaci 5 plus jedan

dalibor bilic said...

Powerball;
Septembar 7. izvuceni brojevi ;2,19,22,26,45 i dodatni 24
Nije bilo pobjednika -203 miliona
Septembar 11. nagrada 245 miliona

urednik said...

Uh, ta teska strana rijec ‘ izvini’ meni danas nece biti teska. Dakle, izvinjavam se svima koje sam bilo kojim mojim pisanjem na bilo koji nacin povrijedio. Kao i drugi i ja se ponekad nejasno izrazim , ostanem nedorecen ili nesto sto je meni jasno pojednostavim, kao svima to mora biti razumljivo. Ni u jednom komentaru nisam imao neku losu namjeru osim zajebancije, u kojoj i ja sigurno znam da pretjeram. Dakle izvinjavam se jos jedanput svima, osim Micku, on ce da malo saceka. Da napomenem da je u mom obrisanom komentaru izmedju ostaloga stajalo, otprilike da Micka niti zelim uvrijediti niti na bilo koji nacin omalovaziti, vec da ga malo lozim.

Izraz “ne seri” (da jos jedanput objasnim sa malim dodatkom) u mojoj sredini (cekrcickoj) se upotrebljavao svakodnevno (medju rajom, na poslu, u kafani) bez ikakvih uvredljivih misli vec kad filozofiras – seres, seres, pametujes – ne seri, kao iznenadjenje, ne mozes da vjerujes – ma seres, pa i kad pretjeras u zajebanciji – serem li, serem. Normalno, sto je meni normalno i neuvredljivo ne znaci da je i drugima. Dodatak je da sam taj izraz upotrebljavao sa naglaskom na upotrebljavao u mladosti, danas sa par vjecnih prijatelja i na ovome blogu. I da je na ovome blogu i od drugih upotrebljavan, pa i od Dace i da sam onomad o istome napisao da sam smatrao da je odomacen. Podsjeti cu vas da ga je Cole (nenadjebivi zajebant sa stilom) upotrebio “ da Daco strogo nije zabranio upotrebu ‘ne seri’ sad bi ti rekao.

Ima jos..

urednik said...

Medjutim u obrisanom komentatu sam takodje rekao da je Micko posljednji na ovome blogu koji ima pravo da prica o o kulturi komunikacije, jer ja sam je po dolasku takvom zatekao i koliko mi je poznato da je rodonacelnik takve slobodnije komunikacije upravo Micko. Ja sam je samo prihvatio.

Sta je za nekog prihvatljivo, a sta nije pitanje je sad. Na moj obrisani komentar je usljedio Mickov.

Micko said...
Ja sta si nego papak.Izbaci ta govna iz usta i onda cemo pricat.Svako ti je javljanje vezano za govna.Svima govoris da seru,a Rajskoj da kaki.To ko malo ublazeno.Eto neka ostali kazu jesam li u pravu.Dosta je brate.

Ozdo ( inace jedna po mome misljenju jako prijatna i umjerena osoba) se vec izjasnila :

@ Mick
Volio bi DOTICNI da moze kulturnije pisati, ali covje ne zna , nije ni njemu lako
@ Gazda,
ni tebi nije lako
skim ti sve DEVRAS

Zar mislis da bi me Micko mogao uciti lijepome pisanju?

A i Daco zadrzavsi ga (komentar)
Poamerikanio se, selektivni demokrata, tj. ja sam za demokratiju sve dok je sam tumacim.

Ali, za mene potpuno razumljive reakcije. Jer ipak to je Micko. On je malo vise nas.

Komso, kao i uvjek dao si korektan komentar, pa ako zelis slobodno se izjasni i po ovome. Ja sam i ti ovdje iskljucivo zbog zajebancije ali znam i da se uozbiljim. Svi imamo po neku manu. Usput da dodam nisam ja napisao ono ‘harlovina’ nisam siguran ni u tacno znacenje izraza jer ga ni ne upotrebljavam, kao i da ne idem na Micka nikakvim djonom, ponekad ga palim na guranje, nista licno.

U obrisanom komentaru je stajalo i nesto kao (pisem po sjecanju) da su i meni sipaticne Mickove price (lovacke, sad dodajem) ali da ne ocekuje da bas svaku njegovu ‘pametnu’ prihvatimo zdravo za gotovo, A komentar je poceo sa (Daco slobodno brisi ja iskopir’o)

Ne da seres, vec lazes, doduse indirektno. Socijala $ 2000 dolara, al’ svaka dva mjeseca, al’ ti je nisi vremenski definisao pa neupuceni mogu da nasjednu..

Inace nemam vise vremena pa da skratim, a nastavicu vjerujem.

Micko jeste zvijezda bloga, ali razmazena. Dozvoljeno mu je sve da kaze, al’ ne voli da primi. Kad mu neko ‘izadje na crtu’ da argumentovano prodiskutuje ( od cjeloga komentara se zakacio za “ne seri’, kad nema za sta drugo) il’ ga nesto ubode (pauk) il’ otputuje pa se javi kad se bura stisa, il’ razvali etikiranjem i pozivom de recite da sam u pravu. Tako rece: rekao si Rajskoj da kaki (ne znam vala da sam rek’o) al’ znam da ga je Daco izbrisao na moje upozorenje kad je opsovao ko fasistu i nacistu a on umjesto izvinjenja dodao ’nek si me obrisao al’ znam da mislis da sam u pravu’.
I da vas podsjetim jos jednom da sam ja u pocetku skretao paznju na neukusne komentare a onda se odomacio....

Nastavit’ ce se...

rajska said...

Brojevi: 8, 17, 20, 30, 36, i 39.
Ja ti sav dobitak ostavljam, i svoj dio ako misliš da ćeš biti sretniji s lovom..a u što iskreno sumnjam.

zabica said...

@'urednik'
neces valjda

Anonymous said...

Normalno da necu, bar zasada.
Naka me zenska grli , ljubi a ja da gubim vrijeme na ...

urednik said...

Jos se ja i koms'o orodimo.

Unknown said...

Bez dileme 25 godina, i ne treba mi ni taj milion. Eto ga vama pa uzivajte.Eto jedino uz tih 25 godina da mi je malo i ove sadasnje"moje pameti"

Anonymous said...

Urednicce/dvojnicce bas si razvukao, kao seks poslije 50-ih, sa onim nekim guruu.
Imas li Ti dus tabane?
Ako dodjes ovamo da makar Tebe provodam po lijepim mjestima, kad onaj Tvoj Mick ne voli hodati.

Feniks, tica hodalica ;)

Unknown said...

Komso bolan sta ovoliko napisa, citav elaborat. Pa u mene ovoliki nije bio ni maturski rad.Da nisam "pojeo govno" sa ovim gore svojim javljanjem,ne bih imao snage da sve ovo iscitam.Sreca pa bi u nastavcima.A ovo tvoje,na samom kraju drugog dijela(dodje nesto kao ekvivalent 4 djelu Kapitala) mi je super "Inace nemam vise vremena pa da skratim, a nastavicu vjerujem".E da ti imade vise vremena, ja ga ne bih imo sigurno, i kako bi ovo izgledalo da nisi skratio. Vjeruj mi, da sam znao da cu te ovoliko zadeverati nema teorije da bi ista napisao.Dusa me sad boli.Sad sam na tvojoj strani, jebes Micka.
Daj ne shvacaj sve tako preozbiljno i ne pravdaj se, i ne dokazuj.Spusti rucnu,ubaci u petu brzinu i laganini, samo ipak ponekad izbaci zmigavac da te neko ne bi pokupio na putu, i ne pij kad vozis,da ne "pozelenis".
Salu na stranu. Ne znam da li si "nov" sa javljanjima na blogovima, a meni se cini da jesi, pa sve to izgleda previse primas srcu.
Sto se tice orodjavanja, to se kaze ako Bog da. Pa ne vjezbam ja dzabe Yogu i mantranje i tantranje bez veze.Mene su ucili jos davno da se svaki trud na kraju isplati.E ako bude srece pa postanemo badze, e onda ima da i Urednika, i Micka sjebemo pravo.
Pozdrav svima od Sydneyca

Unknown said...

Urednice pisi, odnosno prepisuj,kako si i naucio: 4, 17, 24, 36, 38, i 51

urednik said...

E, komso moj ne mislis valjda da sam ja ovoliko pisao da sebe opravdam il' nagrdim dobrog nam Micka. Micko se brzo i upali i ugasi. Vec da zajebem Dacu.

Kad me prvi put obris'o istim povodom ja obrisani komentar citirao u novome. Sad sam ga (obrisani kometar) razdjelio i kamuflirao u ovom rasirenom. Jer meni Daco dodje kao vlast a nista sladje do zajebati istu. Sad neka brise koliko god 'oce.

Jebo te, sjeti se kad je napisao na naslovnoj strani "seru ovi iz Ujedinjenih Nacija". Sad ja da bi 'srao' po njegovom u Ujedinjene Nacije. Ko ce izdrzati.

Nego citas li onoga Lazarova. Pravo dobar. Svaka mu pametna,... ko u Tite.

zabica said...

@ 'urednik' i Mick
Vas dva ste markirali kad se u partijskoj skoli ucila lekcija ' zavadi, pa vladaj '.

Anonymous said...

Želim pomoći nekim koji izgleda ne znaju upisati svoj nick na pravi način. Onim koji to znaju a neće da primjene, neka pomogne dragi Bog.
Pa 'vako:
Ispod prozora gdje upisujete komentar odaberite opciju Name/URL a onda u prozorčić Name upišite svoj nick.
Ovo nije teško primijeniti a doprinijet će da Blog bude za bobu pismeniji. U najboljoj namjeri - Čole.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...