Sunday, February 16, 2014

Jahorina

Gledam Olimpijadu ,kad imam slobodnog vremena.Kad  zavrsim ,ovo ,ono,kad je Nedelja , ,kad na programu  nema nista,a to je naj cesce ,prebacim na NBc ,da vidim sta se desava u Sociju.

Drago mi je da nisu u pravu  svi skeptici ,sto su govorili da Rusija nije za olimpiske igre,a takodje mi je jako drago ,sto nema nista ,za sada, od onog  ruznog ,najvljenog  terorizma  i da su svi  manje vise zadovoljni od novinara ,gostiju  i ucenika.Nek se sve tako i zavrsi ,a Sociju  zelim da  postane poslije jedan od vodecih  svijtskih zimskih turistickih centara.

Juce sam  gledo ,dobro ne bas cijelu  utakmicu ,hokeja Amerika-Rusija,kad smo pobjedili na penale,a bilo mi je drago ,mada mi ni krivo nebi bilo da smo i izgubili.Valjda sam u fazi   patriotizma,, jako bliskog kontakta  pobjede i poraza.

Nije bas bilo posebnog razloga ,ili jest,da se covjek opet i po ko zna koji put,valjda je tako do smrti, ne sjeti sarajevske  ,,ljepotice,,ZOI 84,od  cijeg je zatvaranja i gasenja  olimpiskog plamena ,proslo  samo 8 godinapa da  bukne stihija.U istoriji 8 godina nisu nista u jednom ljudskom zivotu ,njegov deseti dio,al kako da isti ljudi  za samo  8 godina ,od onih  pozitivaca  o kojima je pricao Svijet ,postanu  zvijeri,o kojima opet prica Svijet.Sta se to desilo za samo 2 hiljade dana  da se pozitivna energija pretvori u rusilacku.Obicno za to trebaju  vijekovi.

Gledam danas ,e to je razlog, ovog texsta ,fotografije unistenih  olimpiskih  objekata oko Sarajeva.Tuga,pobjede i poraza .Znate li vi koliko kosta Bob staza.Puno.Znate li vi kad ce opet  Sarajevo  ,medju 10 gradova na Svijetu  imati istu stazu,Nikad,Znate li koliko kosta jedan ljudski zivot.Koliko kosta  sto hiljada zivota.Za sta .Za nista.

Ipak mislim da bi se ovi ,,kosturi,, zimskih  olimpiskih igara iz Sarajeva mogli iskoristiti ,kao spomenik  ljudske gluposti ,da bude upozorenje  za buduce generacije  i tu i bilo gdje drugo,da dolaze turisti  da se dive kako covjek toliko moze bit glup.

Bila je to ,,sirotinjska ,, olimpijada ,al se nije vidjelo,jer  su se svi materijani nedostatci pokrivali ,,dusom,, pa su ZOI ,poslije mnogi proglasili  jedinim Olimpiskim  igrama ,koje su ,,Imale dusu,, a stvarno jesu i onda za samo 8 narednih godina tolike promjene ,iz jedne u drugu krajnost,ista ljubav i ista  mrznja sa kojom je gradjena i razarana je  Bob staza na Trebevicu.

Ni danas ,nakon 20 godina,dok navijam za  Ameriku,nisam blizi  ,,istini,, kao  u ostalom, ni svi  oni sto za ,isto vrijeme, pokusavaju  naci Jahorinu na Bjelasnici.

22 comments:

Micko said...

To je ono vrijeme zoi .Tada smo bili jedno srce i jedna duša.To je ta nostalgija,koja nam još uvjek vraća uspomene i sjećanja.Bio sam kao iskusan skijaš na pripremi spust staze.Vojnici su došli iz svih kasarni da gaze snijeg da se preko noći zaledi staza.Vozili smo na probi ko samoubice jer smo željeli ono najbolje.Željeli smo svijetu pokazat ko smo i šta smo.Pokazali smo.
Gledao sam sput iz Socija i skonto sam da je staza dobro teška i poželio u jednom trenu da mi braća Gasici naostre skije pa da se spustim makar glavu izgubio.
Onda se vozilo 80-90na sat,a sad preko 130.Nova tehnologija.Imamo mi i ovde snijega,ali to nije ni blizu.Ovde je samo mokri bljutavi snijeg i ne može se čovjek opustit da pravo uživa.

Ti moja ozgo 77 Masina za snijeg je zalutala u Afriku kako posta kaže..Čim je prondju dolazi ti na vrata.

davorl said...

Nikada nije kasno pohvaliti nekoga, sa zakašnjenjem ali ipak od srca Udineze dedo svaka čast, tekst za 5+.

rajska said...

EGO kaže: „Kada sve stavim na svoje mjesto, pronaći ću MIR“
DUŠA kaže: „Kad nađeš MIR, sve će doći na svoje mjesto“

Anonymous said...

da li je ovo tacno?

http://www.serbiancafe.com/eng/vesti/14/124254/svedok-armija-bih-gadjala-markale-po-naredjenju-izetbegovica.html

dalibor bilic said...
This comment has been removed by the author.
dalibor bilic said...

U disciplini ,,Bob dvosjed,, ,Zlatna medalja za Ruse ,Srebrena za Svajcarce i Bronzana za Amerikance,To je istina.

Micko said...

Za kuću treba eksera,cigle,betona.To je prava istina.Ka bi nekad u ona teška vremena neko pravio kuću svak bi donio po nešto od materijala pa makar krivih eksera,a o mobi da i ne govorim.Da ste prava raja donirali bi malo materijala.
Colek tebe ću uzet za čaju kad bude sljeme.Ti ćeš to najbolje obavit.Ako nećeš ti zamolit ću Dalibora.

Anonymous said...

Mick, kada dodjes do enterijera - eto mene!
marijan

Anonymous said...

...da ti uvalim nesto balkansko.

marijan

Micko said...

Interijer će radit Kinezi iz Honga,a podove Singapurci.To se mene ne tiče nego su se žena u mene i Zimi dogovorile.Kad se Pama i Zumra dogovaraju tu meni nije mjesto,a i boli me mrkva kako će izgledat.Pločice dolaze iz Italije,a ni to me ne briga.Moji su grubi radovi do sljemena, a onda ja putujem barem dvije avionske stanice da ne budem blizu.U prijašnjoj kući što smo pravili umal nije bilo mrtvih glava.Lupale su se pločice 3 puta da bude nadjen kompromis.Ne znaš ti Pamu.Jebe se njoj pošto je šta.Kod nje i zvrk pite košta 100$.Ali opet je volim,samo što zna trosit.Uvjek su voli orali,a konji zobali.Mi se ne možemo mimoic u kući da se ne poljubimo.Kad prodje jedan korak u sebi progundja,uh jebo li te tata.
Opet je meni lako moj Marijane.Ne gleda mi u sat,a ni u novčanik.Nebi je dao za ništa.

Čole said...

...“ al kako da isti ljudi za samo 8 godina ,od onih pozitivaca o kojima je pricao Svijet ,postanu zvijeri“...
Neće biti Dalibore da se baš u tih 8 godina nešto desilo u glavama tih ljudi! Biće da je to još od ranije, mnogo ranije, što se dešavalo i ponavljalo u nekoliko navrata. I pokušavalo se zaboraviti na razne načine. Nekad finom, nekad silom a najčešće laganjem da smo od uvijek živili kao braća. Nekada treba i slagati u dobroj namjeri, ne kažem. Eto, pokazalo se to dobrim pedesetak godina čaaak. A ko poče kopati po prošlosti ne znam a nije ni bitno u ovoj priči, bitno je da se laganje nije isplatilo. A da se lagalo lopatom, lagalo se. Bar vi sa FPN bi to trebali a i morali znati.
Da se vratim na temu a istine radi i ispravim te. Bob stazu su sjebali Bošnjaci. Teško je povjerovati da su I Srbi sami sebe granatirali, ccccssss!
https://dl.dropboxusercontent.com/u/18324498/ISJE%C4%8CAK%20NAME.wmv
Ko uspije otvoriti ovaj link, grohotom će se nasmijati.
Micko, kad završiš kuću, zovi da zapalimo!

UDINESE said...

Dugo me nije bilo pa ako mi može neko objasniti jel ovo s Anonimusima neki novi fol ili Daliboru nešto šteka stranica.

Nego bila sinoć na SKY Italia gost Paola Magoni ! Hm ko je to, nešto mi poznato ime? Osvajačica zlatne medalje u slalomu u Sarajevu na ZOI. I bilo je to jedno od najvećih iznenađenja na olimpijadi. I kaže Paola otprilike slijedeće: Bili su to sjajni dani. Sarajevo i olimpijska borilišta su izgledala kao iz bajke, sve je bilo čarobno. Ljudi su bili nasmijani, veseli i gostoljubivi i još sam osvojila zlato. Najsretnini su to trenuci u mom životu. Bila sam u Sarajevu ponovo prije 5-6 godina na proslavi održavanja olimpijade. To su bili najtužniji dani, bila sam tako tužna da sam plakala. Olimpijski objekti su u najvećoj mjeri srušeni ali što je još gore ljudi su sada tužni, neljubazni, zabrinuti. (osim Čoleta on je isti ko što je uvijek bio!) Voljela bih da nisam vidjela Sarajevo onakvo kavo je sada i da mi je ostalo u onoj olimpijskoj uspomeni.

To je to , onako objektivno, a emotivno.

dalibor bilic said...

Moj Hljubomire.Naravno da nije za 8 godina ,al mi bilo lakse prihvatiti ,nego ,,oduvijek,,

Kevrin potok said...

Evo opet prebacivanje krivice, pa ako se neistina ponovi deset puta pola ljudi povjerujen pa i ovom da je i bob staza razvaljena od Armije BiH. Pa dokle ljudi moji. Svi smo isto krivi jelte? Prava istina je da su bob stazu sjebale spodobe koje su je opuhali sve za prvih par mjeseci rata jer su im linije prema gradu cijeli rat bile na dnu bob staze. Kad smo prvi put probili linije gore zatekli smo i natovaren kamionet materijalom sa staze, drvetom, lajsnama a i stazu razvaljenu za taj materijal koji su koristili u razne svrhe, gorivo, vozili dalje na Pale ili ko zna gdje, pa i armirani beton razvaljivali za postavljanje raznih prepreka na linijama, grudobrana itd. Da nisam bio gore na liniji i vidio kako je izgledala i ja bih povjerovao ovim linkovima sa interneta.

dalibor bilic said...

odgovor kevri ;
Pod uslovom da su ,,oni,, naj gori ljudi na svijetu ,a ,,mi,, naj bolji ,uzasno je biti i pozitivna strana jednog takvog skupa.

Anonymous said...

Ostao mi je u sjecanju komentar Stanka Cerovica za RFI, a povodom masakra na Markalama, glasio je otprilike ovako:
´´Sve i da su gradjani Sarajeva izvrsili kolektivno samoubistvo, oni nisu nizasto krivi´´ (osvrcuci se na srpske izjave o samogranatiranju).
Gledao sam kada je gorjela Zetra...
i sada mi suze podju kada se sjetim nemoci koju sam tada osjecao...
Zato,svako umanjivanje krivice kretenoida koji su nas gadjali 3,5 g. sa planina nemoralno je i ruzno... jedino ako je za*ebancija, ali i tu postoji prag tolerancije.
Ali razumijem i to - kada je neko priznao da je kurvin sin?

marijan

Meho Mekinro said...

"Pokusavaju naci Jahorinu na Bjelasnici".To bi se i moglo svrstat u nostalgiju.
Ali u sta svrstat kad traze Unu u Drini i Drinu u Uni?
Ja sam oduvjek razdvajao Bjelasnicu od Jahorine , na Jahorini skijao, a Bjelasnicom planinario ( Podgradina, Stanari , Sitnik ).
Drini i Uni sam se divio.
Sad se divim plazi na Anna Maria Island, FL.
Sto se tice Olimpijade , ja sam samo ucestvovao u gradnji Zetre,
Bob staze, tv zgrade, hotela Sarajevo ( kako se radno zvao Holidej in), Skenderije...
Rusio nisam nista, al se osjecam srusen odavno.
Nisam nista ni branio, al sam odbranio porodicu i od "branitelja " i od " napadaca "

Čole said...

Marijane, sad si me pravo razočarao! Svojim očima sam gledao kad su Bošnjaci gađali Zetru iz dugocjevnog topa sa Breke. Ne sjećam se da li je to bilo prije ili poslije požara. Od te granate se nije zapalila ali su tada u Zetri boravili UMPROFOR-ci. Gdje ovom izjavom vidiš izjednačavanje zločina ili branjenje Srba?! Koristiš se kao i mnogi najprljavijom demagogijom. Nikad nisam branio srpske zločine, niti to može iko. Slušao sam teorije bolesnih umova da su Muslimani sami sebe granatirali. Ostajao sam nijem na te priče. Sa takvim osobama naprosto nema dijaloga. Ali zašto zataškavati i braniti pojave o kojima ja pokušavam progovoriti. Ne znam u kojoj je mjeri toga bilo a da je bilo, tu više nema nikakve sumnje. A kako će se i znati kad ti odmah ovako bezobrazno začepe usta.
Ne kažeš, jesi li mogao otvoriti onaj link? Treba li ti bolji dokaz da je onu granatu ispalio tim koji se vidi na snimku. Na licu mjesta nekoliko kamera, policija, obezbjeđenje, a kamera zumira mjesto gdje će odvaliti granata.
„Čujem ispaljenje, namjestim kameru, čekam i gruh u kadar! I tako ja postah ratni snimatelj“... I samom čovjeku smiješno, ne može da se suzdrži.
Evo ti malo copy-paste:
Kako su stradali sarajevski Romeo i Julija
Zajedno s Božićem, odnosno Draganom Šošićem, pričao je Garaplija, Herenda je na Vrbanja mostu likvidirao jedan mladi par. Djevojku i mladića, koji su kasnije u medijima prozvani "sarajevski Romeo i Julija".
- Medijima je plasirano da su ubijeni sa srpske strane. Herenda je bio precizan i rekao da su se on i Dragan nalazili na prostoru bivše zgrade Steleksa, odnosno Elektrotehničkog fakulteta. Zamaskirani, sa te pozicije gađali su Vrbanja most, jer su mladić i djevojka pokušali da pređu na stranu Republike Srpske - naveo je Garaplija.
Pucali na francuskog vojnika
Sljedeći u nizu zlodjela "Ševa" koje je Herenda priznao bilo je snajperisanje po snagama francuskog UNPROFOR-a! Herenda je, kako je prenio Garaplija, jednog francuskog vojnika gađao sa zgrade Izvršnog vijeća. Pucao je kroz prolaz između Muzeja i zgrade Izvršnog vijeća, stvarajući privid da je pucano iz okupirane Grbavice.
- Tada se digla velika prašina jer su snage bezbjednosti francuskog bataljona i UNPROFOR-a utvrdile da je hitac došao sa zgrade Izvršnog vijeća, a ne s Grbavice. Onda je Ugljen angažirao Borišu Delića da preko medija što više zamaskiraju to djelo. Međutim, činjenica je da se od tog momenta promijenila politika Francuske prema BiH - kazao je Garaplija.
Za tebe je i ovo izjednačavanje zločina i branjenje Srba! Kao što ostanem nijem na negiranje srpskih zločina, i izjave poput one tvoje me ostave bez teksta.

Drago mi je kad se Kevro javi pa taman se i isprovaljivao. Onaj materijal od drveta, moguće da su Srbi poskidali jer nisu imali drva, cccccsssss ali one rupe od granata u betonu, teško da su oni napravili. A da su nosali betonska korita teška nekoliko tona, u to će ti povjerovati jedino Marijan! A ako ti Kevro kažem da sam se i ja motao po tom terenu po „službenoj dužnosti“, znam, nećeš mi vjerovati.
Žalosno je da trojica Sarajlija, koji su preživili sve one strahote, ne vjeruju jedan drugom.
Zapravo, vrlo žalosno!

Anonymous said...

"Vulpes pilum mutat, non mores."

Micko said...

Veliki pozdrav Udinezu,i drago mi je da si se ponova počeo s nama druzit.
Nego trebalo je toj Lauri objasnit da u Sarajevu nije ostalo mnogo onih Sarajevskih lica,i raje ljubazne i nasmijane.Ta draga lica su davno otišla na put bez povratka.To su sad neka druga lica.
Cole šuti.Manjina uvjek najebe.Nego kad počne drugo poluvrijeme dodji kod mene svog jarana.

gerlitzen said...

Spoznali smo davno da su andjeli garava lica. Za ubranu tudju sljivu streljalo se samo u filmovima.
Kljucna recenica u ovoj diskusiji je : " Sve i da su gradjani Sarajeva izvrsili kolektivno samoubistvo..."
Naknadna saznanja o desavanjima u Katinskoj sumi ne mogu umanjiti krivnju Svaba za 2WW.

Anonymous said...

Zetra je pogodjena sa vise granata, a to sto si gledao vjerovatno nije bilo dovoljno pa su ´´planinari´´ za svaki slucaj malo pripomogli.
Ne volim o ovoj temi, protiv sam svakog nasilja i zlocina, ali... na samom pocetku rata: logori, masovni zlocini, pljacke, protjerivanja...
bili su ´´privilegija´´ samo jednih?
Trpeci na svojoj kozi vlastitu ´´medicinu´´... danas kazu, svi su jednako cinili zlocine!? I opet, ne okrivljujem ni jedan narod, a rekao sam vec: Krivci su oni koji su se 50 g. kleli i ´´uvlacili´´ ´´velikom vodji´´ da bi na kraj izdali, njega i njegove vizije i ideje.
Kako onda objasniti ´´ZOI 84.´´?
Znaci sve je bilo jedna velika komunisticka farsa i izmisljotina!
S.F.S.N.

marijan

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...