Sunday, February 2, 2014

Super

Sigurno da nema  gore  zemlje od Amerike ,al nema ni bolje.

Veceras se u New  Jersiju igrao 48, Super bol,finalna utakmica  americkog fudbala  u kome je Seatl , ,rezultatom 48-7 ,razvalio  Denver.

Naj vjerovatnije da nikad necu  ,,zavolit,, ovaj sport,al velikim ,vlastitim uspjehom smatram ,da sam u fazi da ga mogu  pogledati.

Danas nije bila  Nedelja ,ni 3 Februar,danas je  Super bol  i sve ostalo i drugo se ne pika.Da krenem od juce.U  velikom super marketu ,ne da je  nevidjena guzva ,nego  nema prostora ,da okrenes kolica.Svi  navlace hranu za sportski dogadjaj godine .Nekad mi je sve to bilo cudno.Mislio sam ,kako ljudi mogu  davati toliko paznje  jednoj obicnoj ,,fudbalskoj utakmici ,dok skoro nisam svatio  da to nije  samo utakmica fudbala ,nego dan u  kome  ekplodira  ,,shov,, dan u kome se  ,,skupi,, sve ono  sto se  akomuliralo tokom godine ,dan kad se prazni.Sama utakmica je  zapravo samo  kraj ,svega ,sto se pazljivo  priprema i nekoliko mjeseci  prije.Ljudi  za dan ,,super bola,, kupuju nove televizore ,namjestaj.Ok kupili bi to i bez ove ,,feste,, ali  lakse je sa povodom.

U poluvremenu ,goste, na stadionu ,a i onih 200 miliona pored tv ekrana zabavljao je Brumo Mars.Ko voli ,,Brunu,, bilo mu je lijepo,a ko ga bas i ne voli ,recimo ko ja,mogo si ga progutati ,skupa sa utakmicom.

Meni je naj ljepsi  dio prenosa ,ono ,sto inace  naj manje volim u drugim prenosima, reklame .Specijalno snimljene za ovu priliku.Od onih koje treba izdvojiti je reklama za auto ,,Mesarati,, koju nikad nisam prije vidio,ne samo ovu nego ni jednu za ta egzoticna kola.Sta se krije iza reklame Mesaratija ,poslije koje ide  ona za Chips,, ostaje da se vidi ,al tesko je  predpostaviti ,da  Mesarati ,silazi  ,,Na zemlju,,

Naj ljepsa reklama po mom ukusu je i dalje za inace jako losu pivu ,,Badvajzer,, u kojoj  ,,glume,, jedan mali cuko i jedan ,,pivarski konj,, Eto grske ,znao sam.Nije taj badvajzer toliko los ,kad se  rodis pored njega  i kad se naviknes  ili preuzmes naviku .isto ko i americki fudbal.kojeg ljudi ovde vole ,zato sto su rodjeni pored njega ,zato sto su im i ocevi i djedovi  tu rodjeni  i zato sto su  svoju prvu loptu  u ruke dobili ,jajaste boje.i oblika.

Sve u svemu bio je Shou od onog na stolu ,do onog,na ekranima  u kome svako nadje  sebe.Neko  u pivi ,neko u cikn  wingsima ,neko u sportu,a za sve one druge,poput mene  i nas ,ostaje izbor ,da ucestvujes u granicama svoje spoznaje ili da ,e to ne moze.Da bojkotujes je vec uvreda.

I dalje mislim da od ove zemlje nema  ,,gore,, al  znam da nema bolje.

23 comments:

Čole said...

Dvije državice, na dva kraja svijeta, svoj događaj godine, su obilježile svaka na svoj način. Rekoh državice, imajući u vidu površinu Hrvatske u kvadratnim metrima a mentalni sklop stanovnika SAD.
Obilježile su taj dan, svaka na svoj način, shodno senzibilitetu, naobrazbi i sličnim karakternim i drugim osobinama stanovnika tih dviju državica. Stanovite razlike je dakle bilo. Jednima je događaj godine bila, nazovi igra, nalik na fudbal a u stvari ni nalik, dok je drugim Događaj godine bila Noć muzeja. Dvije manifestacije ni po čemu slične, koje su svaka na svoj način zorno oslikale „neke“ bitne osobine ta dva društva. Pokazalo se da su površine tih dviju država, obrnuto proporcionalne mentalnom sklopu njihovih stanovnika.
Kako je izgledala ona prva državica poslije tekme, nije teško zamisliti. Brdo otpadaka od košpica, ambalaže od čipsa, raznih grickalica, praznih konzervi piva i ne znam ti čega sve ne. A u Hrvatskoj, nakon što se masa kulturnog svijeta razišla kućama, na ulicama su ostale gomile latice ruža kojima je obilježena dugo čekana manifestacija, Noć muzeja.

P.S. A u BiH, tačnije Federaciji, cccsss, manifestacija „NOĆ MUZEJA“ (singular) u „Muzeju grada Sarajeva“, je prerasla u lokalnu tradiciju koja traje u kontinuitetu, evo već treću godinu zaredom, cccccsssss.

Anonymous said...

U Mimari je otvaranje proteklo u znaku izlozbe tradicionalnog nakita iz fundusa Zemaljskog muzeja BiH.

Marijan said...

Ova reklama je super, a bolje se fatati i te pive ma kakva ona bila nego toga fuzbala sa tom felšavom loptom... da je bar prava, ona fina, okrugla...
---
Nego Čole... šta si ba zapeo sa tim muzejima... kao da ovi naši znaju šta je to? Razumiju se u kulturu što bi ono rekli; k'o Mara u k.k.!

Anonymous said...

Gospon Cucek,dobro ste rekel oko kospica...ali, za pohvaliti je da nema cuceka u Kazalistu ili Operi; cudno, cudno za ovo podneblje.

Anonymous said...

Iznervirani šef kaže plavuši da joj je mozak među nogama.

Drugi dan zove plavuša šefa i ispričava se što ne može doći na posao jer je dobila izljev krvi u mozak!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
dalibor bilic said...

Zbog izrazeno malog broja komentara ,ozbiljno razmisljam o ideji ,da ukinem zabranu o ,,Pisanju glupih. da se nebi jedino Cole osjeco ko ,,eksponat,,

Anonymous said...

E sad mi je lakse

Čole said...

Evo ti se raja počela olakšavati na blogu. I onda se pitaš što nas je tako malo!

Anonymous said...

nece dobiti izljev krvi u mozak ;
imaju se gdje olaksati: stressless

Marijan said...

Aaaaaa, đe ba ova raja...
Jja, dođoše divlji, otjeraše pitome, šta'š!?

Meho Mekinro said...

Ja bih prije rekao da "pitomi" tj. redovni, otjerase divlje anonimuse, pa sad nema besmislene polemike.

Anonymous said...

Eh superbowl, gubljenje vremena nama koji ne kontamo taj sport koji se igra rukama a zovu ga football...evo iz prve ruke, prije par godina dok sam zivio na FL dobih kartu za superbowl od jarana promotera jednog od SoBe klubova samo sto sam mu namjestio neke koke prethodno, face value $1700 karte, a ko zna koliko je na crnom trzistu bila, sigurno trostruko, i umjesto da je unovcim kartu hajd rekoh da mu se ne zamjerim posto je bilo od srca da vidim i to cudo. Nazalost Ili na srecu napusih se trave kuci pa narokah pive pijuci neprestano 3-4 sata na parkingu pred utakmicu sa tim jaranom I jjegovim kubancima, I nastavih lokati u prvom poluvremenu sa nekim redneksima iz indijane koji su sjedili iza nas I cascavali raju okolo, da se slabo cega sjecam. Tek kad je stari band the Who izasao na poluvremenu malo mi se razbistrilo, a ovi rednecksi oko mene rasplakase se na kraju svi odreda jer izgubise, vjerovatno vise zbog gubitka para za ulaznice i silne pive od 15 dolara, nego sto im tim izgubi. zakljucih, jebes gladijatorske sportove mada nekad trenirah svasta nesto kao tinejdzer, ..beach odbojka za zene do 25 godina je jedino sto treba pratiti.
Nego sta je ovo Dalibore, niDJe nikog, pomrli starohani ili pisu oporuke sta li?

nesloga

Čole said...

Čuj starohani! Ma nema veze, đetić se malo naloko jeftine pive i napušio loše trave. Ipak! Poslije one Guzne muhe, njegov komentar mi nekako dođe kao osvježenje, ko najfinija literatura. (za besprizorne, ccccssss)
Đo je li i to Amerika? Ulaznica $1700, za šta??? !!!
Da je u pitanju odbojka u krevetu - mješoviti parovi, pa da i ja igram u prvoj postavi, puno je! Za tu lovu si mogao imati svoje stado ovaca, a ne čuvati tuđe, ccccssss!

Micko said...

E moj Colek o kakvim ti muzejima pricas.S ove strane svijeta što god je ludje to je profitabilnije.Kad bi pitao 100 ovdašnjih ljudi gdje je Monaliza nebi znali.A kad bi pitao dje se juče pokakio Jastin Biber svi bi znali moj Colek..Ne ide više niko u Pariz da vidi Monalizu nego da nadje sebi istospolnog momka da se ženi.Jebo muzej Luvr.Nije ti on cuo za njega ni u skli.
Nego pokušaj ti gledat ženski ragbi.To ti je doživljaj.
Sad žurim,jer pratim moje drage Mongolce.Ovo sam se samo javio da znaš da sam na broju.

Marijan said...
This comment has been removed by the author.
Marijan said...

Ovo gore sam ja obrisao, estetski mi se nije dopalo kako sam napisao.
---
Daj ba nesloga, man' se te loše trave... pređi na nešto kvalitetnije (il' čekaš penziju pa daj šta daš)... gdje ti ovdje vidiš starohane?
Mick, ma kakav ba ženski ragbi?
Nema ljepšeg sporta za gledati k'o žensku odbojku na pijesku!

rajskadjevo said...

Meni se čini da je vama najvažnije gledati žene u kuhinji, a ?

Marijan said...

Izvini Rajska, volim sve što je lijepo, zašto ne i žene ma gdje se nalazile... Ipak najljepša je tu, pored mene...

Meho Mekinro said...

"Najljepsa je tu, pored mene..."
dok kuvam.

Anonymous said...

Obavijest za Micka
U knizarama se pojavila knjiga Koser seks.

Micko said...

Jadan je onaj ko sex uči iz knjige.
To preporuči Djevi,kao recept za kolače.

rajska said...

Micko meni to ne treba, dapače , mislim da bi ja tebe mogla učiti ( ali ne o kuhanju css..)

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...